Ook al is dat zo hoef je je voor mij niet bang te maken...quote:Op woensdag 5 september 2012 00:14 schreef APK het volgende:
Ik ben soms zo bang dat Chufi een collega van mij is![]()
Dr komen dus alleen maar artiesten want dat zijn er zo'n 5000 bijnaquote:Op woensdag 5 september 2012 20:51 schreef sacha het volgende:
vrijdag in 1 klap 5000 gasten op het eilalaland![]()
http://intothegreatwideopen.nl/
paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarty
ja, en al die artiesten gaan speciaal voor mij optredenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dr komen dus alleen maar artiesten want dat zijn er zo'n 5000 bijna
Leuk weekend in het vooruitzicht dus en de weersverwachting zit geloof ik ook nog eens meequote:Op woensdag 5 september 2012 21:03 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, en al die artiesten gaan speciaal voor mij optreden
Wat is dat voor soort festival sacha?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:51 schreef sacha het volgende:
vrijdag in 1 klap 5000 gasten op het eilalaland![]()
http://intothegreatwideopen.nl/
paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarty
Ja das ook helemaal fout op onze leeftijd ... Recht zitten blijft het bestequote:Op woensdag 5 september 2012 21:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik word oud ik heb toepjes liggen kijken in de verkeerde houding en nu heb ik een stijve nek en een
stijve schouder
Mja, krikken, zal wel iets met palen zijn denk ik...quote:Op woensdag 5 september 2012 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das ook helemaal fout op onze leeftijd ... Recht zitten blijft het beste
En Sacha is het eiland aan het ondersteunen met extra krikken
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat is dat voor soort festival sacha?
Ziet er wel gezellig uit !![]()
maar heeft het een eh.. doel ofzo?
omdat er word donateur op de website staat, er staat alleen niet voor wat !
enquote:Into The Great Wide Open is een samenzijn op Vlieland. Muziek staat centraal, maar het is vooral de context die ons festival eigen maakt. Middenin de natuur op misschien wel het mooiste Waddeneiland van Nederland. Verrassende randprogrammering, beeldende kunst, film, uitdagende kinderactiviteiten en voldoende rust en ruimte om er optimaal van te kunnen genieten.
Zowel publiek als artiest is bezoeker van het eiland waar de zee de grens aangeeft en niet de dranghekken. Into The Great Wide Open is voor alle liefhebbers van goede alternatieve popmuziek die behoefte hebben aan een sfeerrijk festival, maar ook graag zelf het tempo willen bepalen en net iets meer keuzemogelijkheden willen. Oesters van het wad, vers gevangen zeebaars, met zorg bereid. Uit je dak gaan op een festivalveld én kampvuurliedjes op het strand. Intiem festivalgevoel én de ‘great wide open’.
het festival was overigens binnen 2 uur uitverkocht!quote:Word donateur
De wereld verandert in rap tempo, zelfbewustzijn en cultureel ondernemerschap zijn belangrijker dan ooit. Ze vormen de voorwaarden om mee te groeien en je te wapenen tegen eventuele bedreigingen, maar vooral om kansen die er liggen optimaal te kunnen benutten. We willen donateurs daarvan deelgenoot maken, met hun steun kunnen we het festival een stevigere basis geven, onze zelfstandigheid behouden en vooral blijven innoveren.
Gelukkig staan er in elke generatie personen op die initiatieven als Into The Great Wide Open steunen en het mogelijk maken dat festivals als de onze kunnen blijven bestaan.
Ah, oké !quote:Op woensdag 5 september 2012 21:34 schreef sacha het volgende:
[..]
[..]
en
[..]
het festival was overigens binnen 2 uur uitverkocht!
*proest*quote:Op woensdag 5 september 2012 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle eilanders verplicht vrijwilligers
Heel goed !quote:
Woon wel aan een gracht maar dat behoort niet onder de befaamde gordelsquote:Op woensdag 5 september 2012 21:39 schreef sacha het volgende:
[..]
*proest*
dat mocht de grachtengordel willen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |