Je hebt ze erbij. Soms heb je een hele mand met heerlijke appelen, maar zit er toch een rotte tussen. Je wilt het niet, maar het gebeurd wel.quote:Op zondag 2 september 2012 17:46 schreef Splutje het volgende:
Door je crewgenoten verneukt worden, dan moet je wel een hele grote nerd zijn
Nee! Hij zat te wordfeuden, ik zat aan de kant van het raam. Rem zat links naast mij idd, maar joog daar schuin tegenover. Rechts van jou zat lotuss dacht ik, daarnaast Erwinrommel. Daarnaast Jogy. Vergeet niet dat er ook een paar weg moesten waardoor er nogal wat verschuivingen plaats vonden.quote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee? Jij, timmmm, jogy, iteejer, remlof. Zo was het rijtje.
Aan de overkant (mijn kant dus) yvonne, sjeen, ik, lotus, erwinrommel,
Nou dan ga je dus goed mis, want we zaten binnen helemaal niet aan het raamquote:Op zondag 2 september 2012 17:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee! Hij zat te wordfeuden, ik zat aan de kant van het raam. Rem zat links naast mij idd, maar joog daar schuin tegenover. Rechts van jou zat lotuss dacht ik, daarnaast Erwinrommel. Daarnaast Jogy. Vergeet niet dat er ook een paar weg moesten waardoor er nogal wat verschuivingen plaats vonden.
Overigens heb ik het over de eettafel, niet over de tafel buiten.
Als we nou gewoon eens bitchen zonder te schelden hmm?quote:Op zondag 2 september 2012 17:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eh, Jogy zat de hele tijd aan de overkant van de fafel. Niet aan onze kant. Kneus
Hij is geen crew meer ehquote:Op zondag 2 september 2012 17:46 schreef Splutje het volgende:
Door je crewgenoten verneukt worden, dan moet je wel een hele grote nerd zijn
ik weet maar van 1 meet dat yvonne, sjeen, tiek, jogy, timmmmm, snakey en ik tegelijkertijd waren met VD.quote:Op zondag 2 september 2012 17:51 schreef timmmmm het volgende:
Hebben we het eigenlijk wel allemaal over dezelfde meet?
Ik weet dat ze rechts van me zat, daarnaast dago, daar rechts weer van snakey, want namen onthoud ik vaak beter dan gezichten. Maar zo boeiend was ze idd niet imho.Overigens zijn dago en misstique volgens mij eerder weggegaan, voor het eten nog.quote:Op zondag 2 september 2012 17:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tijdens het eten zou kunnen kloppen, weet ik niet zeker. Toch vind ik het wel mooi. Eerst zeg je niet te weten wie tiek is, dan weet je ineens wel te vertellen dat je naast haar zat tijdens een meet, en nu weet je de tafelzitting nog zo goed dat je weet dat Jogy tegenover ons zat (met Tiek helemaal aan de andere kant, en die was er alleen met het eten), maar toch beweer je dat je naast haar zat. Wat is het nou?Je hebt nu al 3x iets anders beweerd, dus ik snap het even niet meer
Ik moet bekennen dat het tijdens het eten best kan dat jogy tegenover me zat, volgens mij zat ik toen (ook) naast breuls.quote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee? Jij, timmmm, jogy, iteejer, remlof. Zo was het rijtje.
Aan de overkant (mijn kant dus) yvonne, sjeen, ik, lotus, erwinrommel,
Juni vorig jaar dacht ik. Waarop Yvonne mij nog de positieve verrassing van 2011 en een hele toffe gast noemde (haar letterlijke woorden)quote:Op zondag 2 september 2012 17:51 schreef timmmmm het volgende:
Ja jij en hij en jogy waren op 1 meetquote:Op zondag 2 september 2012 17:51 schreef timmmmm het volgende:
Tijden kunnen zo snel veranderenquote:Op zondag 2 september 2012 17:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Juni vorig jaar dacht ik. Waarop Yvonne mij nog de positieve verrassing van 2011 en een hele toffe gast noemde (haar letterlijke woorden)
Nou, doe jij dan eens een duit in het zakje. Want jij hebt vast ook een geweldige vriendin.quote:Op zondag 2 september 2012 17:53 schreef Splutje het volgende:
Zullen we stoppen over de tafel indeling en weer verder gaan met waarom vogeltjesdans een zielige nerd is?
Ik ben ook tot op heden op 1 meet geweest, en meer niet, maar in zijn hoofd was het anders dan hoe het volgens mij is/was, dus ik dacht, misschien word ik met iemand anders verwardquote:Op zondag 2 september 2012 17:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja jij en hij en jogy waren op 1 meet
Ja, vooral als je totaal niet weet waar het over gaat.quote:
Denken ze...quote:Op zondag 2 september 2012 17:55 schreef Pizzalucht het volgende:
Sjeetje, vogeltjesdans moet wel iets heel ergs gedaan hebben...
En wat zou je gedaan hebben dan? Of is dat geheim?quote:Op zondag 2 september 2012 17:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Denken ze...Punt is dat ik helemaal niets gedaan heb!
Maar dat terzijde.
Gastquote:Op zondag 2 september 2012 17:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Denken ze...Punt is dat ik helemaal niets gedaan heb!
Maar dat terzijde.
Das iets wat iedereen hoeft te weten idd.quote:Op zondag 2 september 2012 17:57 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
En wat zou je gedaan hebben dan? Of is dat geheim?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |