quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:45 schreef kree het volgende:
ik ga deze eens doen http://www.kieskompas.nl/
jullie horen het zo
haha je komt wel een beetje hetzelfde uit als mij.quote:
TR gemaakt, PVV/AeuPquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:13 schreef Faxie het volgende:
Ik ga een one issue partij stemmen denk ik
Wat?quote:
Alle partijen op de Piratenpartij en de PvdD hebben geen idealen meer?quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat?
Nee Piraten denk ik. Omdat ik hun onderwerp belangrijk genoeg vind om ze minstens een zetel te gunnen. PvdD stem ik niet meer, die hebben hun zetels toch wel nu.
De rest zijn een stel egoistische jankers die geen idealen meer hebben imho.
Die zitten er vooral voor hun eigen hachie ja. Tevens leg je nu woorden in mijn mondquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Alle partijen op de Piratenpartij en de PvdD hebben geen idealen meer?_!!!!!!!!!!!
Ik leg helemaal niks in je mondquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zitten er vooral voor hun eigen hachie ja. Tevens leg je nu woorden in mijn mond
En ik ga geen discussie voeren met iemand die al een jaar lang D66 zit te spammen![]()
Alsof jij nog objectief kunt zijn
Ik kwam bovenop de PvdAquote:
Vlees kost naar verhouding veel meer inspanning om te produceren dan groentes e.d.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:06 schreef kree het volgende:
DIe vraag van extra belasting op vlees ook bij stemwijzer.
Fucking belachelijk tis jammer hoor maar mensen eten nu eenmaal vlees. Echt weer iets om nog meer belasting te trekken over alles.
Wowquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zitten er vooral voor hun eigen hachie ja. Tevens leg je nu woorden in mijn mond
En ik ga geen discussie voeren met iemand die al een jaar lang D66 zit te spammen![]()
Alsof jij nog objectief kunt zijn
Dan komt er dus sowieso al meer belasting binnen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vlees kost naar verhouding veel meer inspanning om te produceren dan groentes e.d.
Mja ik las er zelf ook een beetje overheen, never mindquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik leg helemaal niks in je mond
Jij zegt dat de rest een stel egoïstische jankers zijn die geen idealen meer hebben. Wat moet ik er anders van maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |