Partij van de Dieren zeker?quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:52 schreef marbasnarf het volgende:
ik wil t niet over politiek hebbenik geef eerlijk toe dak me er niet echt in verdiept heb, ik vertrouw blindelings op de stemwijzer....
(over brabant: ik ben er morgen!!)
quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
D66 heeft een goed programma. Het is reëel, eerlijk en ambitieus. De nodige hervormingen zullen worden doorgevoerd en er zal geïnvesteerd worden in de toekomst. Op naar de volgende gouden eeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Die hebben best een goed programma buiten de dieren omquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Partij van de Dieren zeker?
Dat zou ik maar niet doen als ik jou was...quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:52 schreef marbasnarf het volgende:
ik wil t niet over politiek hebbenik geef eerlijk toe dak me er niet echt in verdiept heb, ik vertrouw blindelings op de stemwijzer....
neequote:Op zaterdag 1 september 2012 16:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Partij van de Dieren zeker?
Wil je koffie of thee? En zal ik gebak halen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:52 schreef marbasnarf het volgende:
Hosselbaasje. Was er bij het concert niemand te versieren?quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil je koffie of thee? En zal ik gebak halen?
Neuh totaal niet mee bezig geweest...quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hosselbaasje. Was er bij het concert niemand te versieren?
nee, vind t lastig...pvv en sp hadden exact evenveel punten... maar volgens mij hebben beide partijen een behoorlijk verschillende meningquote:
morgen wedstrijd in made... als je t langs komt brengen wil ik best een hapjequote:Op zaterdag 1 september 2012 16:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil je koffie of thee? En zal ik gebak halen?(met slagroom natuurlijk
)
Motherfokking Madequote:Op zaterdag 1 september 2012 16:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
morgen wedstrijd in made... als je t langs komt brengen wil ik best een hapje
Nee hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, vind t lastig...pvv en sp hadden exact evenveel punten... maar volgens mij hebben beide partijen een behoorlijk verschillende mening
PVV: uit de euro en de Nederlandse economie verneukenquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, vind t lastig...pvv en sp hadden exact evenveel punten... maar volgens mij hebben beide partijen een behoorlijk verschillende mening
neequote:Op zaterdag 1 september 2012 16:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Motherfokking Made![]()
Kon je niet verder in het westen zitten?
Valt me tegen van jequote:Op zaterdag 1 september 2012 16:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
neeheb die wedstrijd niet zelf georganiseerd
hm.. mja mn gevoel zegt wel dak liever op sp stem... wil niet alle buitenlanders de schuld geven, vind ik nogal naief... maar partijen hebben allemaal nogal een extreem uitgangspunt...quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
PVV: uit de euro en de Nederlandse economie verneuken
SP: geldpers aan en de Europese economie verneuken
SP en PVV liggen erg dicht bij elkaar op alle punten behalve immigratiebeleid
quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
D66 heeft een goed programma. Het is reëel, eerlijk en ambitieus. De nodige hervormingen zullen worden doorgevoerd en er zal geïnvesteerd worden in de toekomst. Op naar de volgende gouden eeuwOp welke termijn is er gekeken mbt de banen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
40 jaar dacht ikquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Op welke termijn is er gekeken mbt de banen?
Dat zijn dingen die iedereen wil.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm.. mja mn gevoel zegt wel dak liever op sp stem... wil niet alle buitenlanders de schuld geven, vind ik nogal naief... maar partijen hebben allemaal nogal een extreem uitgangspunt...
en verdien t weinig om op de partijen voor rijke mensen te stemmen, ben een voorstander van huursubsidie en vind dat zorg en onderwijs voor iedereen betaalbaar moet blijven. en wil dat openbaar vervoer goedkoper wordt, zodat minder files enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |