Gaat met name om de kruiden,quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jumbo adverteert altijd met vers vlees
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters die niet wetenquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:39 schreef Faxie het volgende:
Brabant![]()
Ik had liever iets naar het westen gewoond in Zeeland
Ja, sorry.quote:
Ben er al te vaak geweest ivm schoonfamilie.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Totdat je een keer in Brabant komt, dan wil je niet meer terug
quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]Nou, met je D66 slogan in de TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., faal.
later als ik groot ben wil ik best een boerderij in braband... met 2 dwerggeitjes en heel veel honden... en dan een soort interne hondenschool waar mensen ook met vakantie..... hm.. sorry ik kan dit topic vullen met alles wat ik wil als ik groot benquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:39 schreef Faxie het volgende:
Brabant![]()
Ik had liever iets naar het westen gewoond in Zeeland
+ ao Rood vlees en orgaanvlees.. kan je idd jicht van krijgen. Zijn echter niet de lange termijnsgevolgen waar men meteen aan denkt bij jouw vergelijking. Maar het is een mooie save van je.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
van overmatig rode wijn of port dri ken krijg je jicht
dat wil niet zeggen dat iedereen met jicht een (ex) verslaafde is
en dat wil ook niet zeggen dat iedereen dan maar nooit meer een glas port moet drinken
jij kunt wel vinden dat het het zelfde is maar dat is het niet
drinken verslaafden overmatig veel alcohol? ja
Is iedereen die die meer alcohol drinkt dan goed voor hem is verslaafd? Nee
Je maakt een inductie fout
en sorry maar om dan de discussie meteen persoonlijk tw maken terwijl je zulke grote fouten maakt als het gaat om de inhoud is niet echt gezellig van je
ik lees eromheen moet ik eerlijk zeggen, die E-discussie vind ik niet heel boeiendquote:
Als je alles met mate doet is het wel altijd heel gezelligquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:42 schreef STING het volgende:
Gewoon alles met mate, rustig aan doen met fructose/sucrose, zout & alcohol.
Kom je al een heel eind
Slogan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, met je D66 slogan in de TT, faal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja sorry maar als jij dat inductie probleem blijft maken is een discussie gewoon onmogelijkquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:41 schreef Evie het volgende:
[..]
+ ao Rood vlees en orgaanvlees.. kan je idd jicht van krijgen. Zijn echter niet de lange termijnsgevolgen waar men meteen aan denkt bij jouw vergelijking. Maar het is een mooie save van je.
Als je er zo veel van drinkt dat je er jicht van krijgt dan ben je inderdaad meestal een verslaafde.
Hoe maak ik de discussie persoonlijk? Misschien moet je je realiseren wie daar keer op keer mee begint? Ik vind het anders best gezelligom met mensen te praten die niet echt vooraan in de rij hebben gestaan toen alles werd uitgedeeld
![]()
PERSOONLIJK
Voor sommige zaken ligt de 'met mate' wat hogerquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je alles met mate doet is het wel altijd heel gezellig
Je weet dat je na een bepaalde leeftijd niet meer groeit hea....quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
later als ik groot ben wil ik best een boerderij in braband... met 2 dwerggeitjes en heel veel honden... en dan een soort interne hondenschool waar mensen ook met vakantie..... hm.. sorry ik kan dit topic vullen met alles wat ik wil als ik groot ben
Braband? Waar ligt dat?quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
later als ik groot ben wil ik best een boerderij in braband... met 2 dwerggeitjes en heel veel honden... en dan een soort interne hondenschool waar mensen ook met vakantie..... hm.. sorry ik kan dit topic vullen met alles wat ik wil als ik groot ben
Bestaat niet?quote:
Ja, sex met mate lijkt me dan weer wat minder plezantquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:43 schreef STING het volgende:
[..]
Voor sommige zaken ligt de 'met mate' wat hoger
had t toch niet over "later, als ik lang ben"quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je weet dat je na een bepaalde leeftijd niet meer groeit hea....
just sayin'
Het is allemaal relatief, zullen we maar zeggen. Wat voor de een met mate is, is voor de ander misschien veelquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bestaat niet?
[..]
Ja, zeg met mate lijkt me dan weer wat minder plezant
Later, als ik dik ben...quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
had t toch niet over "later, als ik lang ben"
Toch? Je zou toch eerst iets anders stemmen?quote:
Ik had een typo gemachtquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:44 schreef STING het volgende:
[..]
Het is allemaal relatief, zullen we maar zeggen. Wat voor de een met mate is, is voor de ander misschien veel
later... als ik kreupel benquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Later, als ik dik ben...
[..]
Toch? Je zou toch eerst iets anders stemmen?
SP doet het bar slecht in debatten. Ik heb er wel vertrouwen in dat de SP niet de grootste gaat worden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Later, als ik dik ben...
[..]
Toch? Je zou toch eerst iets anders stemmen?
amper, volt, watt..... allemaal 1 pot natquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoax, want panda's propageren amper.
Je wil gewoon breed worden G?quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
had t toch niet over "later, als ik lang ben"
Hehequote:Op zaterdag 1 september 2012 16:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had dat ontbrekende woordje al geinterpoleerd
Dat is Ampere.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
amper, volt, watt..... allemaal 1 pot nat
Mensen die niet Groningenquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Propaganda
Beetje mijn kans ontnemen om Brabant in de TT te zetten
Is uberhaubt onmogelijk met iemand die met slecht gerelateerde vergelijkingen komt en er geen verstand van heeft.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja sorry maar als jij dat inductie probleem blijft maken is een discussie gewoon onmogelijk
Waarom ga je d66 stemmen? (vergroot nu je kans om mensen over te halen met je goede argumenten.. GO GO GO )quote:
dank, ik schrijf t in mn pandaboekquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is Ampere.
Propageren als in: voortplanten.
Amper als in: praktisch niet.
D66 heeft een goed programma. Het is reëel, eerlijk en ambitieus. De nodige hervormingen zullen worden doorgevoerd en er zal geïnvesteerd worden in de toekomst. Op naar de volgende gouden eeuwquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom ga je d66 stemmen? (vergroot nu je kans om mensen over te halen met je goede argumenten.. GO GO GO )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |