Aardbeitjesquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
Pisoletje op. Over op aardbeiennomnom
Hoe was dat ook al weer, opgewarmd in het blik zelf toch?quote:
zien je kookkunsten er al wat beter uit ondertussen?quote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:11 schreef STING het volgende:
[..]
Lekkel
oh ja, met slagroom natuurlijk
met aardappels erbij, alvast voor vanavond, heb je maar 1 pan nodigquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe was dat ook al weer, opgewarmd in het blik zelf toch?
Aimadonnaquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
met aardappels erbij, alvast voor vanavond, heb je maar 1 pan nodig
Wij zijn dinsdag heerlijk wezen uit etenquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
Wij hoeven lekker niet te koken vanavonden gister zijn we ook al uit geweest
Lekker hoor zo'n weekend
Jawel maar soms ook niet als ik gewoon geen zin of tijd heb om er veel moeite voor te doen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zien je kookkunsten er al wat beter uit ondertussen?
ik hoef vanavond ook niet te koken, ga naar groot bedrijfsfeest van mn oom! Echt een mega buffet, en live muziek enzo!quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
Wij hoeven lekker niet te koken vanavonden gister zijn we ook al uit geweest
Lekker hoor zo'n weekend
weet ik maar dat ding doet het niet op mijn toetsenbordquote:
details allemaal lekker boeiend jullie snappen toch wat ik bedoel?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
Maar waarom typ je dat niet a la?
Alsnog beter dan alla en dan gaat je bezwaar tenminste op
Nee, ik begrijp echt he-le-maal niks van je postquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:20 schreef kree het volgende:
[..]
details allemaal lekker boeiend jullie snappen toch wat ik bedoel?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zien je kookkunsten er al wat beter uit ondertussen?
hmms niet genoeg mee gelezen dan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp echt he-le-maal niks van je post![]()
Wow, tien woorden zonder ook maar een beetje cohesiequote:Op zaterdag 1 september 2012 13:20 schreef kree het volgende:
[..]
details allemaal lekker boeiend jullie snappen toch wat ik bedoel?
Gezegd is met een d.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:22 schreef kree het volgende:
[..]
hmms niet genoeg mee gelezen dan.
Want over mij en eten koken is genoeg gezegd.
Was een onschuldig garpje kerelquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:22 schreef kree het volgende:
[..]
hmms niet genoeg mee gelezen dan.
Want over mij en eten koken is genoeg gezegd.
Ik haat wel echt op kreequote:Op zaterdag 1 september 2012 13:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was een onschuldig garpje kerel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met fotosquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:28 schreef kree het volgende:
jullie praten maar want anders ga ik de ingrediënten van mn soepje vertellen en hoe ik het maakte.
Dat ga je sowieso al doenquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:28 schreef kree het volgende:
jullie praten maar want anders ga ik de ingrediënten van mn soepje vertellen en hoe ik het maakte.
wel ik heb een nieuw zomerhuisje, ook weer voor een fucking vermogen maar ok beter als hier.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
Er is dus op het gebied van kree ook jiks veranderd ook al zijn alle sc's op een hoop gegooit? De boel loopt nog steeds vast zie ik
een zomerhuisje...? dus na de zomer moet je weer terug naar je "cel" ?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
wel ik heb een nieuw zomerhuisje, ook weer voor een fucking vermogen maar ok beter als hier.
En waarom loopt het vast denk je?
het valt hier anders wel mee met het weerquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:32 schreef muhahaha het volgende:
Het is lekker weer, waarom denk je dat het vastloopt
Ik haal Kingtoppie en deze SC gaat weer als een tierelierquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
Er is dus op het gebied van kree ook jiks veranderd ook al zijn alle sc's op een hoop gegooit? De boel loopt nog steeds vast zie ik
Owh haha die moet ik ff uitleggen, want kwam ik al eerder achter bij iemand anders.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
een zomerhuisje...? dus na de zomer moet je weer terug naar je "cel" ?
Jij bent echt idioot dat je dat aanneemtquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:34 schreef kree het volgende:
[..]
Owh haha die moet ik ff uitleggen, want kwam ik al eerder achter bij iemand anders.
Het is blijkbaar Katwijks die term.
Maar in feite komt het erop neer dat iemand een schuur heeft op zn erf en dat verhuurt voor een vermogen aan arme mensjes zoals ik
Heeft niks met zomer of winter te maken.
Maar het komt denk van de duitse toeristen die hier vaak in de zomer zijn en dan zoiets huren.
ooooh een blokhut dus...?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:34 schreef kree het volgende:
[..]
Owh haha die moet ik ff uitleggen, want kwam ik al eerder achter bij iemand anders.
Het is blijkbaar Katwijks die term.
Maar in feite komt het erop neer dat iemand een schuur heeft op zn erf en dat verhuurt voor een vermogen aan arme mensjes zoals ik
Heeft niks met zomer of winter te maken.
Maar het komt denk van de duitse toeristen die hier vaak in de zomer zijn en dan zoiets huren.
tja als je niks anders kunt vinden...quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij bent echt idioot dat je dat aanneemt
tis 1 ruimte ook weer, maar groter en tussen bed en "woonkamer" zit een soort van half muurtje.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooooh een blokhut dus...?1 kamer, of wel meerdere?
Nou geloof me, beter alsdat kan ik nu echt niet vinden hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij bent echt idioot dat je dat aanneemt
als je zegt dat een man een schuurtje op zn erf heeft staan, waar jij in mag wonen... zie ik meteen een horrorfilm voor me.. met vogelverschrikkers en mannen met een kettingzaagquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:37 schreef kree het volgende:
[..]
Nou geloof me, beter alsdat kan ik nu echt niet vinden hoor.
Bij de woningbouw lukt het niet.
Tja wat zou jij doen?
Je had toch al wat?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:37 schreef kree het volgende:
[..]
Nou geloof me, beter alsdat kan ik nu echt niet vinden hoor.
Bij de woningbouw lukt het niet.
Tja wat zou jij doen?
Nou dat valt mee, kijk het zijn (of waren meer) schuurtjes, het is wel gewoon verbouwt enzo en met douche ering blabla.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als je zegt dat een man een schuurtje op zn erf heeft staan, waar jij in mag wonen... zie ik meteen een horrorfilm voor me.. met vogelverschrikkers en mannen met een kettingzaagen als de stroom uitvalt dat je in je eentje over dat donkere erf moet... goed mn fanatasie slaat op hol
Ja precies en waarom denk je dan dat ik dat andere heb gezochtquote:
wel goed plan, misschien kan ik mn schuur ook verhuren voor 500 euro per maand!quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat valt mee, kijk het zijn (of waren meer) schuurtjes, het is wel gewoon verbouwt enzo en met douche ering blabla.
En ja je moet wel over dat erf, maar ok maakt mij niet uit en het zijn aardige mensen want heb gister uur met ze zitten praten.
Is dit dan echt zo katwijks dan?? Ik dacht echt dat dit overal zo ging.
Geen idee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ja precies en waarom denk je dan dat ik dat andere heb gezocht
Het is lomp maar inderdaad zo gaat het hier, en het is verhuurt binnen een week, want iedereen zoekt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wel goed plan, misschien kan ik mn schuur ook verhuren voor 500 euro per maand!
Ik verhuur mijn kelder voor 450 euro per maand, dat is echt fantastisch.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wel goed plan, misschien kan ik mn schuur ook verhuren voor 500 euro per maand!
Nou omdat het hier nog 50x kutter is als wat ik daar ga krijgen.quote:
maar je kan serieus je schuur verhuren als woonruimte... ?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:42 schreef kree het volgende:
[..]
Het is lomp maar inderdaad zo gaat het hier, en het is verhuurt binnen een week, want iedereen zoekt.
Ik denk ook echt dat die er nu ook in staanquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar je kan serieus je schuur verhuren als woonruimte... ?
zon tuinhuisje waar je normaal je fiets en een extra vriezert in zet?
Nee zijn stenen schuren hmms wacht moet misschien er maar ff een foto van bij doen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe.... ben serieus verbaasdquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk ook echt dat die er nu ook in staan
je woont dus in een stal..?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:44 schreef kree het volgende:
[..]
Nee zijn stenen schuren hmms wacht moet misschien er maar ff een foto van bij doen.
Je kunt er best wel prima wonen maarja het is klein kut en duur.
Klein, kut en duur en je kan er prima wonenquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:44 schreef kree het volgende:
[..]
Nee zijn stenen schuren hmms wacht moet misschien er maar ff een foto van bij doen.
Je kunt er best wel prima wonen maarja het is klein kut en duur.
Je kan in Amsterdam ook in containers wonen volgens mij. Stiekem niet eens zo'n slecht idee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
Hier heb je dat ook hoor
de verwarring komt denk ik omdat je het schuur blijft noemen
Mijn ouders zijn ook in zo'n ding begonnen en achter 1 van de studentenhuizen waar ik woonde stond er ook een
nee die moet je serieus wel aanpassen voor je het mag verhurenquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Nou wat ik nu krijg is zwart denk want contant betalenquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee die moet je serieus wel aanpassen voor je het mag verhuren
oooooooooooh een cottage...!quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:46 schreef kree het volgende:
nee kijk dit is het idee
[ afbeelding ]
Dus achterop een erf bij mensen,en nu is het op deze foto veel groter.
Maar bij mij dus 1 verdieping en 1 ruimte en zou niet weten wat ze zouden vragen voor dat ding op die foto maar ga maar uit van 700+
moet je wel mee oppassen... betekend wel dat ze je er ook van ene op andere dag uit kunnen zetten!quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:47 schreef kree het volgende:
[..]
Nou wat ik nu krijg is zwart denk want contant betalen
Klopt wel maar ze hadden soort van contractje zeiden ze gister.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet je wel mee oppassen... betekend wel dat ze je er ook van ene op andere dag uit kunnen zetten!
hm... zou echt niets voor mij zijn die spanning of je volgende maand nog wel een huis hebt.. zou ondertussen wel alvast een plan B gaan maken!quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:49 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt wel maar ze hadden soort van contractje zeiden ze gister.
En het zijn aardige lui en wilden juist graag dat ik het voor langere tijd zou huren.
Maar ik zeg zodra ik wat via de woningbouw kan krijgen dan ben ik weg.
Nou ze mochten me wel en vonden me aardig, dus ok ik heb er gewoon wel vertrouwen in.
Ken die gast die er nu zat ook, dus had van hem al een beetje gehoord hoe die mensen zijn.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:50 schreef kree het volgende:
owh en dr is geen internet, jullie blij
jaaaaquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Denk je nog steeds dat dit beter is?
en je hebt wel warm water, of moet je je met koud water en een washand wassen>quote:
Weet ik en zoek ook wel, maar ik kan gewoon ff niks nu.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... zou echt niets voor mij zijn die spanning of je volgende maand nog wel een huis hebt.. zou ondertussen wel alvast een plan B gaan maken!
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het kut is als je weet dat je uit huis moet, ook al duurt het nog best lang. Het blijft wel ergens knagen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... zou echt niets voor mij zijn die spanning of je volgende maand nog wel een huis hebt.. zou ondertussen wel alvast een plan B gaan maken!
Nee dat is allemaal ok daar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en je hebt wel warm water, of moet je je met koud water en een washand wassen>
Je gedicht ontroerd mequote:Op zaterdag 1 september 2012 13:52 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik en zoek ook wel, maar ik kan gewoon ff niks nu.
Heb geen vast contract dus kan niks kopen.
Woningbouw sta ik zo laag dat het kansloos is
Thuis hoef ik echt niet meer aan te kloppen
Dus ja dan zijn dit soort dingen de enige optie
een 'soort van contract' functioneerd natuurlijk nit als een contract omdat je het 'soort van contract' noemtquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:49 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt wel maar ze hadden soort van contractje zeiden ze gister.
En het zijn aardige lui en wilden juist graag dat ik het voor langere tijd zou huren.
Maar ik zeg zodra ik wat via de woningbouw kan krijgen dan ben ik weg.
Nou ze mochten me wel en vonden me aardig, dus ok ik heb er gewoon wel vertrouwen in.
Ken die gast die er nu zat ook, dus had van hem al een beetje gehoord hoe die mensen zijn.
maar zonder vast contract wel zon duur (duurder dan je huidige) huis huren... zonder standaard voorzienignen... lijkt me toch niet heel goed plan??quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:52 schreef kree het volgende:
[..]
of je zoekt er een met contractquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja is wel kachel, maar ok het is 130 euro duurder als wat ik nu betaal.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar zonder vast contract wel zon duur (duurder dan je huidige) huis huren... zonder standaard voorzienignen... lijkt me toch niet heel goed plan??
bedoel.. snap echt dat je weg wilt uit dat hok waar je nu zit... maar op lange termijn is dat schuurtjesding ook niet haalbaar of wel?
en is er wel kachel nu de winter aanbreekt enz?
ja idd.. zoek een vriendin, das misschien makkelijker dan een goedkoop / goed huis op korte ternijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Winter in een oud huis zonder centrale verwarming en zonder isolatie.
Afgelopen 2 winters gedaan, als een baas.
Gewoon een lief meisje zoeken waarbij je onder een dekentje kunt kruipen.
je ziet die dingen echt te basicquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar zonder vast contract wel zon duur (duurder dan je huidige) huis huren... zonder standaard voorzienignen... lijkt me toch niet heel goed plan??
bedoel.. snap echt dat je weg wilt uit dat hok waar je nu zit... maar op lange termijn is dat schuurtjesding ook niet haalbaar of wel?
en is er wel kachel nu de winter aanbreekt enz?
Zal wel een contract zijn waar je twee maanden borg betaalt en er binnen een week uitgezet kan wordenquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een 'soort van contract' functioneerd natuurlijk nit als een contract omdat je het 'soort van contract' noemt
Kan ik niet gewoon bij jou komen wonen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja idd.. zoek een vriendin, das misschien makkelijker dan een goedkoop / goed huis op korte ternijn
ja, maar dna kan je toch 130 euro per maand minder problemen:Pquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:55 schreef kree het volgende:
[..]
ja is wel kachel, maar ok het is 130 euro duurder als wat ik nu betaal.
Dus het valt wel mee.
Maarja idd als ik geen contract verlening krijg bij mn werk dan heb ik een probleem, maar dat heb ik ook als waar ik nu zit.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Winter in een oud huis zonder centrale verwarming en zonder isolatie.
Afgelopen 2 winters gedaan, als een baas.
Gewoon een lief meisje zoeken waarbij je onder een dekentje kunt kruipen.
Nou Snarf bied je eens aanquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja idd.. zoek een vriendin, das misschien makkelijker dan een goedkoop / goed huis op korte ternijn
Waar maar ik vindt het hier zo kut dat ik dat geld ervoor over heb gewoon.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar dna kan je toch 130 euro per maand minder problemen:P
Ik heb ook gewoon dekentjes hier liggen, dus meisjes kunnen ook bij mij er onder kruipen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Of bij jou natuurlijk, knappert.quote:
ghehe ja sorryquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je ziet die dingen echt te basichet zijn gewoon mini huisjes
een studiotje
Ik heb natuurlijk een eenpersoonsbedquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon dekentjes hier liggen, dus meisjes kunnen ook bij mij er onder kruipen.
En daarnaast verwarmingen overal.
[..]
Of bij jou natuurlijk, knappert.
nee, ik heb nog geen elektrisiteit in mn schuurquote:
Het is lomp maar wat je zegt klopt wel gewoon.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe ja sorrykan me er echt helemaal niets bij voorstellen, zeker omdat het op het erf van mensen is... klintk gewoon alsof ze een stal overhadden en geld tekort
![]()
en "aan de andere kant van het erf" klinkt zover weg dat t echt middle of nowhere klinkt, alsof er niet speciaal een km extra riolering voor aangelegd wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar versier je natuurlijk nooit vrouwen mee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk een eenpersoonsbed
Ik moest aan je denken Snarf. Doen jouw hondjes dit ook?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, ik heb nog geen elektrisiteit in mn schuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:59 schreef debeterebob het volgende:
Wanneer zien we jou bij Mijn bijt Hond kree?geef me maar opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mss moet ik maar naar BNN loverboys gaan ofzo
Do what you love, love what you do!
quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:59 schreef debeterebob het volgende:
Wanneer zien we jou bij Mijn bijt Hond kree?vast niet "beste idee van nederland" gheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Ow snap!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vast niet "beste idee van nederland" ghehe
kijk en hierom snapt niemand wat je nu precies gaat hurenquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:59 schreef kree het volgende:
[..]
Het is lomp maar wat je zegt klopt wel gewoon.
Idd schuur over en lekker makkelijk geld verdienen (al dan niet zwart ook nog)
En ik heb geen 1 andere keuze.
Als iemand wat anders weet zeg maar..
quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moest aan je denken Snarf. Doen jouw hondjes dit ook?eerlijk gezegt trok mn oudste (grootste) hond me van de week wel bijna de sloot in omdat ze een kat zag... heel fijn wakker worden op de vroege ochtendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
edit begreep het verkeerdquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kijk en hierom snapt niemand wat je nu precies gaat huren
die dingen hebben dezelfde voorzieningen en grote als een studio
vaak overwerken en "toevallig" altijd je slaapzak bij je hebben?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en wat is m'n andere optie behalve hier blijven wat nog veel kutter is??
kree die aan kookprogramma meedoetquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik ooit ergens aan mee zie doe op tv is het een quiz of koken
Koken met Kree op TV-West. Ik zie het helemaal voor me.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:05 schreef marbasnarf het volgende:
k
[..]
kree die aan kookprogramma meedoetghehehe
ik zou wel willen meedoen aan scrapheat challange (wat je vroeger op discovery had)
Ik nergens. Ik heb een radio gezicht.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik ooit ergens aan mee zou doe op tv is het een quiz of koken
ready steady cookquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
Nou je hebt toch ook van die kookprogrammas waar ze een complete kluns gaan helpen? Op de bbc wel in ieder geval
je ziet dit zo helemaal verkeerd heej, ik kan het wel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
Nou je hebt toch ook van die kookprogrammas waar ze een complete kluns gaan helpen? Op de bbc wel in ieder geval
nee nog ergerquote:
ghehehe programas met een bootcampquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee nog erger
bijv kitchen criminals
daar mag je alleen aan mee doen als je nog geen pasta kunt koken en dan ga je op een soort bootcamp
serieus kree ik kan zonder fornuus en aanrecht nog iets beters in elkaar draaien als wat ik tot nu toe van jou voor bij heb zien komenquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
je ziet dit zo helemaal verkeerd heej, ik kan het wel.
maar heb er hier de mogelijkheid niet eens voor op mn aanrecht wat 20cm is.
Thuis bij mn ma kook ik gewoon normaal.
snap ik dat waren ook gewoon pruts dingen omdat ik geen zin en tijd had.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus kree ik kan zonder fornuus en aanrecht nog iets beters in elkaar draaien als wat ik tot nu toe van jou voor bij heb zien komen
maakt niet uit, ieder zijn talent
Kan je niet af en toe moet iemand anders mee-eten of zo? En hen ook laten mee-eten af en toe?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:15 schreef kree het volgende:
[..]
snap ik dat waren ook gewoon pruts dingen omdat ik geen zin en tijd had.
Nou maak wel een keer een fotootje als ik bij mn ma kook.
hmmms maarja salades elke dag gaat ook vervelen.quote:
goede tip idd!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan je niet af en toe moet iemand anders mee-eten of zo? En hen ook laten mee-eten af en toe?
Dan kook je gelijk al een stuk beter en eet je gezonder.
he bahquote:
Je hebt ook geen keuken/eet tafel ?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:18 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms maarja salades elke dag gaat ook vervelen.
Ik zeg het, het is gewoon makkelijk praten als je wel de ruimte hebt en een normale keuken.
Ik kan hier gewoon niks geen ruimte om groenten te snijden geen plek voor bakjes en pannen.
daar heb je een gasfornuis voor nodigquote:
En als ik kree was zou ik met mezelf afspreken om in ieder geval 2x in de week iets fatsoenlijks neer te zetten. Gewoon altijd op de zelfde dagen.quote:
niet echt, eigenlijk alleen thuis bij mn ma.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan je niet af en toe moet iemand anders mee-eten of zo? En hen ook laten mee-eten af en toe?
Dan kook je gelijk al een stuk beter en eet je gezonder.
Meen je dat? Ik vind dat nog altijd een van de lekkerste kant en klare dingenquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he bah
zoiets komt hier echt niet binnen
ja en de rest van de dagen mag je smokkelen (patatjes halen, soep&brood enzo)quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En als ik kree was zou ik met mezelf afspreken om in ieder geval 2x in de week iets fatsoenlijks neer te zetten. Gewoon altijd op de zelfde dagen.
Dan is er weinig ja...quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
daar heb je een gasfornuis voor nodig![]()
vraag was gerechten zonder gasfornuis (en iets anders dan brood en soep in de waterkoker:P)
snijden kan op 10 vierkante centimeter en er zijn zo veel eenpans gerechten bijvoorbeeld die heerlijk zijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:18 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms maarja salades elke dag gaat ook vervelen.
Ik zeg het, het is gewoon makkelijk praten als je wel de ruimte hebt en een normale keuken.
Ik kan hier gewoon niks geen ruimte om groenten te snijden geen plek voor bakjes en pannen.
Gemeen ik wil ook aardbeien!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
Pisoletje op. Over op aardbeiennomnom
Nee heb geen tafel want geen ruimte voor eigenlijk, of hoewel kleintje zou kunnen maar die staat alleen maar in de weg dan tis hier 3 bij 3 als ik de douche en het keukenblokje eraf trek. En daar moet ook mn bed nog in staan, dus reken het maar uitquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt ook geen keuken/eet tafel ?
pasta is ook makkelijk en nog best gevarieerd (verschillende groentes en sausjes enzo) en koud ook erg lekker!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
snijden kan op 10 vierkante centimeter en er zijn zo veel eenpans gerechten bijvoorbeeld die heerlijk zijn
salade was omdat ik had gezegd zonder fornuis maar die heb je vast wel en dan kun je bijna alles maken
ik woonde samen met mijn vriend op 20 vierkante meter in het begin en we aten oom gewoon fatsoenlijkquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:20 schreef kree het volgende:
[..]
niet echt, eigenlijk alleen thuis bij mn ma.
Maar ik ga hier ook niemand uitnodigen, grappig koken mn bed staat 20 cm van mn keukenblokje he.
En dan daar gezellig koken en het samen met zn tweeen op mn bed zitten en opeten.
Nou het moet een hele leuke meid zijn voordat ik dat ga doen.
ik zag laatst een kookboek (niet denegerend bedoeld) met als titel "de alleenstaande man" allemaal simpele snelle eenpansgerechtenquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kree, koop anders eens een simpel kookboek (is anders ook vast wel op Internet te vinden).
Gewoon een paar simpele gerechten zoals een doperwtensoep, of een maissoep. Dan kun je langzaam je skills vergroten.
maar het blijft kant en klaarquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik vind dat nog altijd een van de lekkerste kant en klare dingen
Ach als die jongen nu maar de simpelste studentenmaaltijden maakt is het al dik in orde. Je kan ook best op de site van de AH kijken, altijd wel makkelijke gerechten, zonder poederpakjequote:Op zaterdag 1 september 2012 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kree, koop anders eens een simpel kookboek (is anders ook vast wel op Internet te vinden).
Gewoon een paar simpele gerechten zoals een doperwtensoep, of een maissoep. Dan kun je langzaam je skills vergroten.
Makkelijk natuurlijk. Ik zie het probleem niet zoquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar het blijft kant en klaar
waarom zou je dat eten?
Degenererend?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zag laatst een kookboek (niet denegerend bedoeld) met als titel "de alleenstaande man" allemaal simpele snelle eenpansgerechten
Ja, ik ze. Ideaal dat soort dingen. Vooral in een studentenhuis.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zag laatst een kookboek (niet denegerend bedoeld) met als titel "de alleenstaande man" allemaal simpele snelle eenpansgerechten
Ja, ik zou me niet druk maken om pakjes en zakjes. Tijd=enorm belangrijk voor mij.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach als die jongen nu maar de simpelste studentenmaaltijden maakt is het al dik in orde. Je kan ook best op de site van de AH kijken, altijd wel makkelijke gerechten, zonder poederpakje
Ik snap jullie wel, kan ook wel gewoon koken dat is het probleem niet, meer dat ik vaak altijd haast heb en het ff snel moet doen en daar wordt je makkelijk van. En denken van ja eten is etenquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik woonde samen met mijn vriend op 20 vierkante meter in het begin en we aten oom gewoon fatsoenlijk
die beren op de weg zet je er nu echt zelf neer hoor
zeg dan gewoon dat je niet wil
Het is allemaal best makkelijk hoor. Met pakjes, AH-recepten en gebakken aardappeltjes en af en toe pizza of frituur.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik ze. Ideaal dat soort dingen. Vooral in een studentenhuis.
Iedere pasta voor 6 man maken.
Ik heb nu een serie kookboeken van Ainsley Harriott (de ready steady cook neger) die geweldig zijn.
Snel, eenvoudig en gezond!
[..]
Ja, ik zou me niet druk maken om pakjes en zakjes. Tijd=enorm belangrijk voor mij.
zonder pakje/zakje/potje is net zo makkelijk en lekkerderquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Makkelijk natuurlijk. Ik zie het probleem niet zo
eens, het is ook niet zo leuk om uitgebreid voor jezelf te koken... maar tis toch lekker om ook eens wat anders te eten, of dat je echt ff kan genieten van je maaltijd, als ist maar 1 dag per week (weekend ofzo)quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ik snap jullie wel, kan ook wel gewoon koken dat is het probleem niet, meer dat ik vaak altijd haast heb en het ff snel moet doen en daar wordt je makkelijk van. En denken van ja eten is eten
Als ik nou lekker 3 uur de tijd zou hebben om wat lekkers te maken ok, maar dat is het echt nooit en dan nog waarom zou ik voor alleen mezelf een hele uitgebreide maaltijd maken als ik weet dat het net zo voedzaam is als ik wat simpels maak. Bedoel groenten enzo eet ik wel. Maar tis gewoon ook niet leuk om zo veel moeite te doen als het alleen voor jezelf is.
En dat is een groot verschil, want als ik bij mn ma kook als mn broertje of zusje er zijn dan doe ik er meer mn best voor.
Vind dat wel erg meevallen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zonder pakje/zakje/potje is net zo makkelijk en lekkerder
klopt maarja nou soms eet ik nog wel bij mn ma en voor de rest is het serieus echt hier alleen blikjes en dingen geweest, best erg eigenlijk, maar ok ik leef nog na 4 maanden dus het zal allemaal wel meevallen denkquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eens, het is ook niet zo leuk om uitgebreid voor jezelf te koken... maar tis toch lekker om ook eens wat anders te eten, of dat je echt ff kan genieten van je maaltijd, als ist maar 1 dag per week (weekend ofzo)
omdat het beter smaakt? En kan kun je binnen 20 minuten iets op tafel hebben staanquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ik snap jullie wel, kan ook wel gewoon koken dat is het probleem niet, meer dat ik vaak altijd haast heb en het ff snel moet doen en daar wordt je makkelijk van. En denken van ja eten is eten
Als ik nou lekker 3 uur de tijd zou hebben om wat lekkers te maken ok, maar dat is het echt nooit en dan nog waarom zou ik voor alleen mezelf een hele uitgebreide maaltijd maken als ik weet dat het net zo voedzaam is als ik wat simpels maak. Bedoel groenten enzo eet ik wel. Maar tis gewoon ook niet leuk om zo veel moeite te doen als het alleen voor jezelf is.
En dat is een groot verschil, want als ik bij mn ma kook als mn broertje of zusje er zijn dan doe ik er meer mn best voor.
goed dat je t zegt.. moet mn beddengoed ff ophangen, anders moet t vanavond opnieuw gewassen!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:29 schreef Evie het volgende:
jeej verslagje af wasje in de wasmachine
Jij snapt het bobjen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is allemaal best makkelijk hoor. Met pakjes, AH-recepten en gebakken aardappeltjes en af en toe pizza of frituur.
die aardappeltejs van de AH idd... met rozemarijn/knoflook, wat je alleen nog maar moet stomen.... HEERLIJK!!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij snapt het bobjen.
Smaakt prima.
OK weekenden ofzo heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat het beter smaakt? En kan kun je binnen 20 minuten iets op tafel hebben staan
per dag zit je al een 10voud daarvan op fok...
Sorry ik ben echt gewoon allergisch voor slappe excusus die in 1 post onderuit te halen zijn
Beetje best wel duurquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die aardappeltejs van de AH idd... met rozemarijn/knoflook, wat je alleen nog maar moet stomen.... HEERLIJK!!!
je hebt ook voorgeschilde / voorgekookte aardappels, hoef je alleen nog maar 10 minuten te koken! Ideaal!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:32 schreef kree het volgende:
[..]
OK weekenden ofzo heb je gelijk in.
Maar door de weeks is het mobiel op fok of sowieso al weinig en dan kom ik thuis moet ik meestal nog ff naar de winkel en gelijk weer weg.
En ja tis waar maar 20 min is kort hoor om wat te maken.
Tenminste ik zou niet weten welke maaltijd je daar dan mee maakt, alleen aardappels koken kost die tijd al
Klopt die heb ik gebruikt ook al, haha zag daar ook al het voordeel van inquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je hebt ook voorgeschilde / voorgekookte aardappels, hoef je alleen nog maar 10 minuten te koken! Ideaal!!
ja is duur idd, maar heeeeeeeeeeel soms trakteer ik mezelf erop!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beetje best wel duur
Maar wel lekker
Ik kom nooit bij de Appie.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die aardappeltejs van de AH idd... met rozemarijn/knoflook, wat je alleen nog maar moet stomen.... HEERLIJK!!!
En overal krijg je kanker van...quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
Pakjes zitten ook vol zout en andere zooi trouwens
schoon beddengoed is fijn!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
goed dat je t zegt.. moet mn beddengoed ff ophangen, anders moet t vanavond opnieuw gewassen!
pastas, wraps, rijstgerechten, salades, noodlesquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:32 schreef kree het volgende:
[..]
OK weekenden ofzo heb je gelijk in.
Maar door de weeks is het mobiel op fok of sowieso al weinig en dan kom ik thuis moet ik meestal nog ff naar de winkel en gelijk weer weg.
En ja tis waar maar 20 min is kort hoor om wat te maken.
Tenminste ik zou niet weten welke maaltijd je daar dan mee maakt, alleen aardappels koken kost die tijd al
Ik ook bijna nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de Appie.
En ik eet nooit aardappels.
dan moet je die echt proberen, zit nog schilletje aan en dan 4 minuten in de magnetron ofzo en tis gewoon goddelijk hahaquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de Appie.
En ik eet nooit aardappels.
Ik heb geen magnetron.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan moet je die echt proberen, zit nog schilletje aan en dan 4 minuten in de magnetron ofzo en tis gewoon goddelijk haha
Al eens pastinaak gegeten?quote:
nou ja smakn verschillenquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En overal krijg je kanker van...
Ik weet ook wel dat het vaak veel te zout is en dat overal aspartaam en kleurstoffen in zit, maar het is prima te nassen.
Sowieso meer groente door heen gooien als het te zout is.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pastas, wraps, rijstgerechten, salades, noodles
dat zijn dus al honderden, misschien wel duizenden dingen
Ja. Ik hou er wel van. Maar het vult zo ergquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen magnetron.
[..]
Al eens pastinaak gegeten?
wat is pastinaak..? hoor het wel eens bij kook programma's...quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja. Ik hou er wel van. Maar het vult zo erg
volgens mij let kree daar niet zo opquote:
Ik hoef gelukkig niet al te veel op de calorieën te letten. Enige waar ik op let is dat er genoeg vlees in zit.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja smakn verschillen
ik vind het niet te eten
en zonde van de calorieen
ik eet liever wat lekkers en dan zonder die zooi er in
Lijkt qua vorm op een wortel, is alleen witter en heeft een typische smaak die je wel of niet kan waarderen en vult heel erg.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat is pastinaak..? hoor het wel eens bij kook programma's...
Een grote witte wortel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oooh dat witte...!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt qua vorm op een wortel, heeft een typische smaak die je wel of niet kan waarderen en vult heel erg.
Owh nou ik moet eerder oppassen dat ik niet te ligt wordt ipv te zwaar ja.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij let kree daar niet zo op
juist... nooit gegeten, weet ook niet of ik anijs lekker vind... misschien als stamppot ofzo...quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een grote witte wortel.
Beetje als een aardappel, maar dan wel lekker. Beetje anijssmaak.
Je mist er niet veel aan hoorquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet al te veel op de calorieën te letten. Enige waar ik op let is dat er genoeg vlees in zit.lol zelfde hier, ik haalde van de week bbq speklappen pakken want die waren in de aanbiedingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn trouwens wel goed te eten ook.
Maar had 2 pakken met 5 stuks ofzo erin en toen heb ik 5 speklappen gegeten ipv groente en dingen
Hahaha nu vinden jullie me helemaal erg, maar zie het maar als een bbq
Do what you love, love what you do!
Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:38 schreef marbasnarf het volgende:
ik eet liever een maaltijd zonder vlees, dan een maaltijd zonder groente
In een stamppot is het heerlijk. Inderdaad ipv aardappel gebruiken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
juist... nooit gegeten, weet ook niet of ik anijs lekker vind... misschien als stamppot ofzo...
quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad.
Al moet ik zeggen dat ik vaker vlees eet dan groente.
Maar ik doe mijn best en het gaat al beter dan vorig jaar. Ik kook vaker, haal minder afhaal eten, eet gezonder.
Hm of je gebruikt een beetje aardappel en dan een venkelknol is ook best ok..quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In een stamppot is het heerlijk. Inderdaad ipv aardappel gebruiken.
Veel supermarkten hebben het idd niet. Maar succes!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:43 schreef marbasnarf het volgende:
mensen, ik praat super graag over eten... maar moet echt nog ff wat zinnigs gaan doen
ff nog routine doornemen/oefenen voor wedstrijd van morgen en vanavond lekker uit eten! als er pastinaal ligt ga ik dat zeker eten (maar denk niet dat dat er is:P)
Ja, zou ook kunnen. Maar ik hou niet van aardappel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm of je gebruikt een beetje aardappel en dan een venkelknol is ook best ok..
Ik heb ook een hekel aan paardenquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben gee pastinaal fan![]()
Sowieso geen knollen fan
Is ook teveel koolhydratenquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel supermarkten hebben het idd niet. Maar succes!
[..]
Ja, zou ook kunnen. Maar ik hou niet van aardappel.
Ik moet ook minderen met brood. Ik weet het.quote:
Dat is dan wel water en sla met veel vet er in.quote:
Gewoon fatsoenlijk eten. Word je te dik dan ga je maar sportenquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet ook minderen met brood. Ik weet het.
[..]
Dat is dan wel water en sla met veel vet er in.
Ja, ik weet het.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon fatsoenlijk eten. Word je te dik dan ga je maar sporten
Zekerquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Goede zaak. Keertje barbecuen?
Vet vult.. koolhydraten niet..quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
Maar vlees is vaak vet
dan doe je het verwijderen van koolhydraten weer teniet lijkt me
Ook geen koolhydratenquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb ook nog nooit een dikke antilope gezien en die eten geen vlees
Wel veel foute vetten in vlees. Maar persoonlijk houd ik wel van vet vlees, want dat geeft smaak.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Vet vult.. koolhydraten niet..Dus op zich maakt het niet zo veel uit dat er vet aan of in vlees zit..
Is behoorlijk gezond! Koolhydraten vullen niet. wordt men dik en diabeet van..
Geeft smaak en is relatief minder vet dan alle andere troep die we eten. Het geeft smaak en zorgt voor een vol gevoel, waardoor je er dus ook niet teveel van gaat eten in het geval van vlees.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel veel foute vetten in vlees. Maar persoonlijk houd ik wel van vet vlees, want dat geeft smaak.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb ook nog nooit een dikke antilope gezien en die eten geen vlees
Damn, je bent een vrouw naar mijn hart. Altijd dat gedoe over vlees is slecht en van echt elk stukje eten bepalen over er niet te veel energie in zit...quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Geeft smaak en is relatief minder vet dan alle andere troep die we eten. Het geeft smaak en zorgt voor een vol gevoel, waardoor je er dus ook niet teveel van gaat eten in het geval van vlees.
Is mijn grap te gezochtquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Dieet van aardappelen, brood, mais, pasta en rijst zeker
Geen vlees eten en je koolhydraten op plek 1 in je schijf van diabetes en overgewicht krijgen 5 .. dat is pas ongezondquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Damn, je bent een vrouw naar mijn hart. Altijd dat gedoe over vlees is slecht en van echt elk stukje eten bepalen over er niet te veel energie in zit...
Mensen die geen vlees etenquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Geen vlees eten en je koolhydraten op plek 1 in je schijf van diabetes en overgewicht krijgen 5 .. dat is pas ongezond
quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die geen vlees eten_!
quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog nooit een slanke koe gezien.
Een dieet van alleen maar planten is dus niet goed voor je.
http://www.muscleandstren(...)oss?source=Pinterestquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
Als je koolhydraten met mate eet is daar echt niks mis mee
net als suiker en vlees en eigenlijk alles
Ik eet persoonlijk liever vlees met matenquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze squatten wel
Barbecue, biertje, Bobquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik eet persoonlijk liever vlees met maten
Hmz ik denk dat ik het als iemand met wat meer verstand hierover niet met je eens ben..quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
als je gewoon 'normaal' eet en dan s avonds een blokje chocolade eet krijg je echt niet meteen diabetesquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz ik denk dat ik het als iemand met wat meer verstand hierover niet met je eens ben..
200 microgram suiker is alles wat je dagelijks op kan slaan. De rest zorgt alleen voor een verhoogde bloedsuikerspiegel en het aanmaken van vet/vetweefsel. Dus je hebt er maar zeer zeer weinig van nodig.
Al die koolhydraten --> suiker --> vet en diabetes.. Denk er eens over na en spreek er eens over met een metabolisme expert zou ik zeggen![]()
Op zich heb je niet zo veel suiker en koolhydraten nodig.. en staat het centraal op nummer 1 in alle landen waar men veelal overgewicht en diabetes krijgt.
Vlees=eiwit heb je nodig op moment dat je geen diabetes wilt krijgen en je spieren niet wilt opeten..
Het uit je dieet verwijderen is zeker wel een goede en de beste optie. Zeker wat betreft suiker.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je gewoon 'normaal' eet en dan s avonds een blokje chocolade eet krijg je echt niet meteen diabetes
eet de gemiddelde westerse mens te veel suiker en koolhydraten? ja
maar dat wil nog niet zeggen dat ze rigoreus uit je dieet verwijderen de enige en beste optie is
plus in mijn visie moet het ook allemaal wel leuk en gezellig blijven
ik zou nooit mijn eetpatroon zo aanpassen dat er het een ingewikkelde boel word waar geen lol aan is
verder eet ik geen vlees uit principe en dan hou je dus wel alleen groenten over zo ongeveer en dan ga je vanzelf wel half dood
nogmaals: bij een normaal dieet ontwikkel je echt niet zomaar diabetesquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Het uit je dieet verwijderen is zeker wel een goede en de beste optie. Zeker wat betreft suiker.
Diabetes is niet bepaald leuk of gezellig. Je moet maar eens gaan meten hoeveel suiker je op een dag eet voor de lol. En dan nog eens kijken naar de inname aan koolhydraten.
Ik zou als je geen vlees eet goed kijken naar wat je nodig hebt om alles wat je niet binnen krijgt toch grotendeels binnen te krijgen. Verklaart wel.. geen vlees..
Kijk eens naar de hoeveelheid mensen met.. en het dieet van..quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nogmaals: bij een normaal dieet ontwikkel je echt niet zomaar diabetes
Al die dieten werken maar met 1 principe.. Meer eiwitten minder suiker en koolhydraten.. zo simpel is hetquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sonja Bakker hier. Elke dag een stukje afsnijden van haar lichaam
ik ontken toch ook nergens dat overmatig gebruik tot diabetes leidtquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Kijk eens naar de hoeveelheid mensen met.. en het dieet van.... misschien opent het je ogen.. waarschijnlijk ook niet..
Ik heb nu een stukje been in de pan liggen, dat word weer smullenquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Al die dieten werken maar met 1 principe.. Meer eiwitten minder suiker en koolhydraten.. zo simpel is het
Ben zelf ook met me voeding bezig.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Al die dieten werken maar met 1 principe.. Meer eiwitten minder suiker en koolhydraten.. zo simpel is het
Normaal gebruik leidt zeker tot diabetes in sommige en veel mensen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ontken toch ook nergens dat overmatig gebruik tot diabetes leidt
van overmatig alcohol gebruik krijg je ook vanalles
Dat wil niet zeggen dat je beste optie dan is om nooit meer te drinken
van een glas wijn op zijn tijd krijg je echt geen korsakoff
net zo min als je van een stukje chocolade zo nu en dan meteen diabetes krijgt
als je echt zo veel weet van voeding weet je ook dat het nog lang geen exacte wetenschap is en dat er veel verschillende stromingen zijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Normaal gebruik leidt zeker tot diabetes in sommige en veel mensen.
Voor een alcoholist is het zeker een goed plan om nooit meer te drinken. Iets met hoe verslavingen werken..
Van een stukje chocola krijg je geen diabetes.. maar kijk eens naar wat je aan suikers en koolhydraten binnen krijgt. Een klein beetje is inderdaad het probleem niet. Het probleem is dat je voor dat stukje chocola al 100 keer meer suikers hebt binnengekregen. En dat je er inderdaad een piek van glucose in je bloed van krijgt.. en daar weer de gevolgen van.
Misschien eens verstand groeien, of je inlezen wil je mee kunnen discussiëren de volgende keer
Het is zeker een exacte wetenschap. Genoeg domme mensen idd om een domme stroming aan te houden en te volgen. Genoeg onderzoeken.. ok : Kom maar op met uw bronnen..quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je echt zo veel weet van voeding weet je ook dat het nog lang geen exacte wetenschap is en dat er veel verschillende stromingen zijn
genoeg onderzoeken die ondersteunen wat ik net zei
Die bestaan niet op die manier.. daar zit een heel exact metabool systeem aan ten grondslag.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
En waarom je er een alcohol verslaving bij haalt is mij al helemaal een raadsel
ik weet dat lichamelijke verslavingen aan suiker en koolhydraten bestaan maar om nou te doen alsof dat de standaard is ipv de uitzondering...
quote maar waar ik alcoholverslaving er bij haal?quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Die bestaan niet op die manier.. daar zit een heel exact metabool systeem aan ten grondslag.
Jij haalt een alcoholverslaving erbij.. en zegt: dan kan je toch ook wel 1 glaasje drinken.. Dat is gewoon dom en slap gelul, vandaar dat ik je mislukte argument terecht ontkracht![]()
Evie noemde me liefquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:44 schreef Evie het volgende:
Genoeg nuttige dingen te doen dan in discussie gaan met een te dom persoon en lieve mensen die er ook geen zin in hebbenLees je bronnen later wel rhubarb
Pfft, ook nog eens bij gaan houden waar al die E-nummers inzitten. Lijkt me een rotklusje.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ben zelf ook met me voeding bezig.
Zo weinig mogelijk zout, geen suiker meer (zoveel mogelijk vermijden), E621 E951 en E102 vermijden, etc etc.
Voel me wel fitter, en veel minder hoofdpijn etc.
Kan een placebo effect zijn maar voor mij werkt het.
Staat op het etiket hoorquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfft, ook nog eens bij gaan houden waar al die E-nummers inzitten. Lijkt me een rotklusje.
Hm die vraag moet je aan MTA stellenquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lees jij al de etiketten in de supermarkt dan?
Dat lijkt me wel handig ja, sommige verpakkingen smaken best viesquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
Gewoon proberen zo veel mogelijk dingen zonder verpakking te eten
dan is er ook niets toegevoegd
Nee, alleen die 3quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfft, ook nog eens bij gaan houden waar al die E-nummers inzitten. Lijkt me een rotklusje.
Zo, even de bitch uithangenquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:44 schreef Evie het volgende:
Genoeg nuttige dingen te doen dan in discussie gaan met een te dom persoon en lieve mensen die er ook geen zin in hebbenLees je bronnen later wel rhubarb
Ik eet sowieso nooit de verpakking opquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
Gewoon proberen zo veel mogelijk dingen zonder verpakking te eten
dan is er ook niets toegevoegd
ghehehehehehehehehe lekker droogquote:
Ik had je hoger ingeschat qua humorquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik eet sowieso nooit de verpakking op
Neequote:Op zaterdag 1 september 2012 16:12 schreef marbasnarf het volgende:
trouwens super goed getraint, wel een goed gevoel over wedtsrijd morgen... nu als een idioot probereb mn muziek te branden... moet op cd.... maar heb geen lege cdtjes, wel lege dvdtjes, kan dat ook?
hm.. dan ben ik zwaar de sjaak....quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee
edit: wel als mp3 met een map
fixedquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm.. dan ben ik zwaar de Sara....
maar ik moet 1 liedje erop zetten... moet dat dan ook in een map? en stel dat die mensen daar alleen een cd speler hebben (normaal een laptop enzo) maar stel.... speelt hij dan toch muziek op dvd af?quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm.. dan ben ik zwaar de sjaak....
heb "het" liedje wel op een verzamel cd staan.... maar dan heb je weer kans dat ze verkeerde muziek aanzetten.... doe wel briefje in t doosje met grote letters wel nummer ze moeten opzettenquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:21 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb nog wel wat lege cdr's, supermarkten (soms) ook wel en uiteraard computerwinkels, die zijn nu ook nog wel open.
Nee helaas. Technisch zou het allemaal mogelijk moeten zijn, maar dan zouden consumenten opeens muziek DVD's kunnen krijgen met ruwweg 7 keer zoveel (bij een single layer DVD) muziek erop dan de gangbare albums. En dan zou je gedwongen zijn om minder geld te vragen, want bijna niemand legt 140,- neer voor een album.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar ik moet 1 liedje erop zetten... moet dat dan ook in een map? en stel dat die mensen daar alleen een cd speler hebben (normaal een laptop enzo) maar stel.... speelt hij dan toch muziek op dvd af?
overmatig alcoholgebruik waar men klachten van krijgt noem ik over het algemeen een verslavingquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote maar waar ik alcoholverslaving er bij haal?
En ik zit mobiel dus die bronnen krijg je later van me
Zelf koken en verstand gebruiken helpt al een heel stuk,.. hoef je niet al die E-nummers voor te onthoudenquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
terwijl dat toch twee compleet verschillende dingen zijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:24 schreef Evie het volgende:
[..]
overmatig alcoholgebruik waar men klachten van krijgt noem ik over het algemeen een verslaving
Denk het eigenlijk niet. Om er klachten van te krijgen moet je of eenmalig of minder vaak echt te veel nuttigen of een alcoholist zijn. En in beide gevallen lijkt het me nog steeds beter voor je om gewoon niet meer te drinken. Zo compleet verschillend is het eigenlijk niet. En als je het over de lange termijn gevolgen hebt, iets waar de vergelijking met waar we het net over hadden mee opgaat, dan heb je het denk ik wel degelijk over een verslavingquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
terwijl dat toch twee compleet verschillende dingen zijn
Ligt eraan hoe modern hun speler isquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:32 schreef marbasnarf het volgende:
ok... muziek is geregeld ... op t doosje gekalkt dat ze t goede nummer moeten aanzettenhopen dat t goed gaat! (tis mp3 cd, DAT zullen ze toch wel af kunnen spelen neem ik aan?!)
Nu wat drinken (ff terug in de niet-stressende-mode) en dan klaarmaken voor etentje!
ik hoop iets moderner dan uit t stenen tijdperkquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe modern hun speler is
Hoop dat ze het af kunnen spelen!quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:32 schreef marbasnarf het volgende:
ok... muziek is geregeld ... op t doosje gekalkt dat ze t goede nummer moeten aanzettenhopen dat t goed gaat! (tis mp3 cd, DAT zullen ze toch wel af kunnen spelen neem ik aan?!)
Nu wat drinken (ff terug in de niet-stressende-mode) en dan klaarmaken voor etentje!
Hoe zeggen ze dat ook alweer?... "Assumption is the mother of all fuckups"quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:32 schreef marbasnarf het volgende:
normaal kan je t gewoon aanleveren op usb, maar nu werd gevraagd om een cd...,quote:
Mwoah als ze hem nog niet al te lang hebben zou het geen probleem mogen zijn en anders moet je je mp3's even converterenquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik hoop iets moderner dan uit t stenen tijdperk... mag hopen dak geen LP hoef mee te nemen
Foto anders geloven we je nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:34 schreef STING het volgende:
Zo, klaar met dweilen. Was weer eens tijd
dan heb ik nog steeds geen lege cd'squote:Op zaterdag 1 september 2012 16:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah als ze hem nog niet al te lang hebben zou het geen probleem mogen zijn en anders moet je je mp3's even converteren
Ik heb zojuist een zigeunerschnitzel gegeten. Maar hij zat wel in een verpakking.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Zelf koken en verstand gebruiken helpt al een heel stuk,.. hoef je niet al die E-nummers voor te onthouden
quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Foto anders geloven we je niet
Met de krant van vandaag erbij
quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een zigeunerschnitzel gegeten. Maar hij zat wel in een verpakking.
Ik had geen zin om zelf een dier te vangen, dit te villen en te snijden en vervolgens te bewerken tot een schnitzel en er een kruidige panering om te gooien.
Ik heb altijd wat lege cd'tjes en dvd'tjes liggen, altijd handigquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan heb ik nog steeds geen lege cd'sanders had ik m direct vanaf mn laptop kunnen branden
kreeg net een mail dat t op cd moet ipv usb... lekker optijd ook
Whut.. zwijnen in overvloed op de veluwe en jij wilt je schnitzel niet vers?quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een zigeunerschnitzel gegeten. Maar hij zat wel in een verpakking.
Ik had geen zin om zelf een dier te vangen, dit te villen en te snijden en vervolgens te bewerken tot een schnitzel en er een kruidige panering om te gooien.
van overmatig rode wijn of port dri ken krijg je jichtquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk het eigenlijk niet. Om er klachten van te krijgen moet je of eenmalig of minder vaak echt te veel nuttigen of een alcoholist zijn. En in beide gevallen lijkt het me nog steeds beter voor je om gewoon niet meer te drinken. Zo compleet verschillend is het eigenlijk niet. En als je het over de lange termijn gevolgen hebt, iets waar de vergelijking met waar we het net over hadden mee opgaat, dan heb je het denk ik wel degelijk over een verslaving
Daar heb ik een speciale lens voor nodig, de vloer blinkt teveelquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Foto anders geloven we je niet
Met de krant van vandaag erbij
Jumbo adverteert altijd met vers vleesquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Whut.. zwijnen in overvloed op de veluwe en jij wilt je schnitzel niet vers?
Luilakquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet in de Randstad wonen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Whut.. zwijnen in overvloed op de veluwe en jij wilt je schnitzel niet vers?
Ik heb niet gekeken! Ha! Dat zal Rhubarb en Evie leren!quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]weet je hoeveel Enummers!!!!!
die hebben idd vaak een grote wei achter het magazijn... denk dat ze daar t verse vlees op laten grazen..quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jumbo adverteert altijd met vers vlees
Jullie hebben sowieso soms wat moeite om inhoudelijk te discussierenquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
van overmatig rode wijn of port dri ken krijg je jicht
dat wil niet zeggen dat iedereen met jicht een (ex) verslaafde is
en dat wil ook niet zeggen dat iedereen dan maar nooit meer een glas port moet drinken
jij kunt wel vinden dat het het zelfde is maar dat is het niet
drinken verslaafden overmatig veel alcohol? ja
Is iedereen die die meer alcohol drinkt dan goed voor hem is verslaafd? Nee
Je maakt een inductie fout
en sorry maar om dan de discussie meteen persoonlijk tw maken terwijl je zulke grote fouten maakt als het gaat om de inhoud is niet echt gezellig van je
Totdat je een keer in Brabant komt, dan wil je niet meer terugquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet in de Randstad wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |