Aardbeitjesquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
Pisoletje op. Over op aardbeiennomnom
Hoe was dat ook al weer, opgewarmd in het blik zelf toch?quote:
zien je kookkunsten er al wat beter uit ondertussen?quote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:11 schreef STING het volgende:
[..]
Lekkel
oh ja, met slagroom natuurlijk
met aardappels erbij, alvast voor vanavond, heb je maar 1 pan nodigquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe was dat ook al weer, opgewarmd in het blik zelf toch?
Aimadonnaquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
met aardappels erbij, alvast voor vanavond, heb je maar 1 pan nodig
Wij zijn dinsdag heerlijk wezen uit etenquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
Wij hoeven lekker niet te koken vanavonden gister zijn we ook al uit geweest
Lekker hoor zo'n weekend
Jawel maar soms ook niet als ik gewoon geen zin of tijd heb om er veel moeite voor te doen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zien je kookkunsten er al wat beter uit ondertussen?
ik hoef vanavond ook niet te koken, ga naar groot bedrijfsfeest van mn oom! Echt een mega buffet, en live muziek enzo!quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
Wij hoeven lekker niet te koken vanavonden gister zijn we ook al uit geweest
Lekker hoor zo'n weekend
weet ik maar dat ding doet het niet op mijn toetsenbordquote:
details allemaal lekker boeiend jullie snappen toch wat ik bedoel?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
Maar waarom typ je dat niet a la?
Alsnog beter dan alla en dan gaat je bezwaar tenminste op
Nee, ik begrijp echt he-le-maal niks van je postquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:20 schreef kree het volgende:
[..]
details allemaal lekker boeiend jullie snappen toch wat ik bedoel?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zien je kookkunsten er al wat beter uit ondertussen?
hmms niet genoeg mee gelezen dan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik begrijp echt he-le-maal niks van je post![]()
Wow, tien woorden zonder ook maar een beetje cohesiequote:Op zaterdag 1 september 2012 13:20 schreef kree het volgende:
[..]
details allemaal lekker boeiend jullie snappen toch wat ik bedoel?
Gezegd is met een d.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:22 schreef kree het volgende:
[..]
hmms niet genoeg mee gelezen dan.
Want over mij en eten koken is genoeg gezegd.
Was een onschuldig garpje kerelquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:22 schreef kree het volgende:
[..]
hmms niet genoeg mee gelezen dan.
Want over mij en eten koken is genoeg gezegd.
Ik haat wel echt op kreequote:Op zaterdag 1 september 2012 13:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was een onschuldig garpje kerel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met fotosquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:28 schreef kree het volgende:
jullie praten maar want anders ga ik de ingrediënten van mn soepje vertellen en hoe ik het maakte.
Dat ga je sowieso al doenquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:28 schreef kree het volgende:
jullie praten maar want anders ga ik de ingrediënten van mn soepje vertellen en hoe ik het maakte.
wel ik heb een nieuw zomerhuisje, ook weer voor een fucking vermogen maar ok beter als hier.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
Er is dus op het gebied van kree ook jiks veranderd ook al zijn alle sc's op een hoop gegooit? De boel loopt nog steeds vast zie ik
een zomerhuisje...? dus na de zomer moet je weer terug naar je "cel" ?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
wel ik heb een nieuw zomerhuisje, ook weer voor een fucking vermogen maar ok beter als hier.
En waarom loopt het vast denk je?
het valt hier anders wel mee met het weerquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:32 schreef muhahaha het volgende:
Het is lekker weer, waarom denk je dat het vastloopt
Ik haal Kingtoppie en deze SC gaat weer als een tierelierquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
Er is dus op het gebied van kree ook jiks veranderd ook al zijn alle sc's op een hoop gegooit? De boel loopt nog steeds vast zie ik
Owh haha die moet ik ff uitleggen, want kwam ik al eerder achter bij iemand anders.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
een zomerhuisje...? dus na de zomer moet je weer terug naar je "cel" ?
Jij bent echt idioot dat je dat aanneemtquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:34 schreef kree het volgende:
[..]
Owh haha die moet ik ff uitleggen, want kwam ik al eerder achter bij iemand anders.
Het is blijkbaar Katwijks die term.
Maar in feite komt het erop neer dat iemand een schuur heeft op zn erf en dat verhuurt voor een vermogen aan arme mensjes zoals ik
Heeft niks met zomer of winter te maken.
Maar het komt denk van de duitse toeristen die hier vaak in de zomer zijn en dan zoiets huren.
ooooh een blokhut dus...?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:34 schreef kree het volgende:
[..]
Owh haha die moet ik ff uitleggen, want kwam ik al eerder achter bij iemand anders.
Het is blijkbaar Katwijks die term.
Maar in feite komt het erop neer dat iemand een schuur heeft op zn erf en dat verhuurt voor een vermogen aan arme mensjes zoals ik
Heeft niks met zomer of winter te maken.
Maar het komt denk van de duitse toeristen die hier vaak in de zomer zijn en dan zoiets huren.
tja als je niks anders kunt vinden...quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij bent echt idioot dat je dat aanneemt
tis 1 ruimte ook weer, maar groter en tussen bed en "woonkamer" zit een soort van half muurtje.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooooh een blokhut dus...?1 kamer, of wel meerdere?
Nou geloof me, beter alsdat kan ik nu echt niet vinden hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij bent echt idioot dat je dat aanneemt
als je zegt dat een man een schuurtje op zn erf heeft staan, waar jij in mag wonen... zie ik meteen een horrorfilm voor me.. met vogelverschrikkers en mannen met een kettingzaagquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:37 schreef kree het volgende:
[..]
Nou geloof me, beter alsdat kan ik nu echt niet vinden hoor.
Bij de woningbouw lukt het niet.
Tja wat zou jij doen?
Je had toch al wat?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:37 schreef kree het volgende:
[..]
Nou geloof me, beter alsdat kan ik nu echt niet vinden hoor.
Bij de woningbouw lukt het niet.
Tja wat zou jij doen?
Nou dat valt mee, kijk het zijn (of waren meer) schuurtjes, het is wel gewoon verbouwt enzo en met douche ering blabla.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als je zegt dat een man een schuurtje op zn erf heeft staan, waar jij in mag wonen... zie ik meteen een horrorfilm voor me.. met vogelverschrikkers en mannen met een kettingzaagen als de stroom uitvalt dat je in je eentje over dat donkere erf moet... goed mn fanatasie slaat op hol
Ja precies en waarom denk je dan dat ik dat andere heb gezochtquote:
wel goed plan, misschien kan ik mn schuur ook verhuren voor 500 euro per maand!quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat valt mee, kijk het zijn (of waren meer) schuurtjes, het is wel gewoon verbouwt enzo en met douche ering blabla.
En ja je moet wel over dat erf, maar ok maakt mij niet uit en het zijn aardige mensen want heb gister uur met ze zitten praten.
Is dit dan echt zo katwijks dan?? Ik dacht echt dat dit overal zo ging.
Geen idee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ja precies en waarom denk je dan dat ik dat andere heb gezocht
Het is lomp maar inderdaad zo gaat het hier, en het is verhuurt binnen een week, want iedereen zoekt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wel goed plan, misschien kan ik mn schuur ook verhuren voor 500 euro per maand!
Ik verhuur mijn kelder voor 450 euro per maand, dat is echt fantastisch.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wel goed plan, misschien kan ik mn schuur ook verhuren voor 500 euro per maand!
Nou omdat het hier nog 50x kutter is als wat ik daar ga krijgen.quote:
maar je kan serieus je schuur verhuren als woonruimte... ?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:42 schreef kree het volgende:
[..]
Het is lomp maar inderdaad zo gaat het hier, en het is verhuurt binnen een week, want iedereen zoekt.
Ik denk ook echt dat die er nu ook in staanquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar je kan serieus je schuur verhuren als woonruimte... ?
zon tuinhuisje waar je normaal je fiets en een extra vriezert in zet?
Nee zijn stenen schuren hmms wacht moet misschien er maar ff een foto van bij doen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe.... ben serieus verbaasdquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk ook echt dat die er nu ook in staan
je woont dus in een stal..?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:44 schreef kree het volgende:
[..]
Nee zijn stenen schuren hmms wacht moet misschien er maar ff een foto van bij doen.
Je kunt er best wel prima wonen maarja het is klein kut en duur.
Klein, kut en duur en je kan er prima wonenquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:44 schreef kree het volgende:
[..]
Nee zijn stenen schuren hmms wacht moet misschien er maar ff een foto van bij doen.
Je kunt er best wel prima wonen maarja het is klein kut en duur.
Je kan in Amsterdam ook in containers wonen volgens mij. Stiekem niet eens zo'n slecht idee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
Hier heb je dat ook hoor
de verwarring komt denk ik omdat je het schuur blijft noemen
Mijn ouders zijn ook in zo'n ding begonnen en achter 1 van de studentenhuizen waar ik woonde stond er ook een
nee die moet je serieus wel aanpassen voor je het mag verhurenquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Nou wat ik nu krijg is zwart denk want contant betalenquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee die moet je serieus wel aanpassen voor je het mag verhuren
oooooooooooh een cottage...!quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:46 schreef kree het volgende:
nee kijk dit is het idee
[ afbeelding ]
Dus achterop een erf bij mensen,en nu is het op deze foto veel groter.
Maar bij mij dus 1 verdieping en 1 ruimte en zou niet weten wat ze zouden vragen voor dat ding op die foto maar ga maar uit van 700+
moet je wel mee oppassen... betekend wel dat ze je er ook van ene op andere dag uit kunnen zetten!quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:47 schreef kree het volgende:
[..]
Nou wat ik nu krijg is zwart denk want contant betalen
Klopt wel maar ze hadden soort van contractje zeiden ze gister.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet je wel mee oppassen... betekend wel dat ze je er ook van ene op andere dag uit kunnen zetten!
hm... zou echt niets voor mij zijn die spanning of je volgende maand nog wel een huis hebt.. zou ondertussen wel alvast een plan B gaan maken!quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:49 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt wel maar ze hadden soort van contractje zeiden ze gister.
En het zijn aardige lui en wilden juist graag dat ik het voor langere tijd zou huren.
Maar ik zeg zodra ik wat via de woningbouw kan krijgen dan ben ik weg.
Nou ze mochten me wel en vonden me aardig, dus ok ik heb er gewoon wel vertrouwen in.
Ken die gast die er nu zat ook, dus had van hem al een beetje gehoord hoe die mensen zijn.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:50 schreef kree het volgende:
owh en dr is geen internet, jullie blij
jaaaaquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Denk je nog steeds dat dit beter is?
en je hebt wel warm water, of moet je je met koud water en een washand wassen>quote:
Weet ik en zoek ook wel, maar ik kan gewoon ff niks nu.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... zou echt niets voor mij zijn die spanning of je volgende maand nog wel een huis hebt.. zou ondertussen wel alvast een plan B gaan maken!
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het kut is als je weet dat je uit huis moet, ook al duurt het nog best lang. Het blijft wel ergens knagen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... zou echt niets voor mij zijn die spanning of je volgende maand nog wel een huis hebt.. zou ondertussen wel alvast een plan B gaan maken!
Nee dat is allemaal ok daar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en je hebt wel warm water, of moet je je met koud water en een washand wassen>
Je gedicht ontroerd mequote:Op zaterdag 1 september 2012 13:52 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik en zoek ook wel, maar ik kan gewoon ff niks nu.
Heb geen vast contract dus kan niks kopen.
Woningbouw sta ik zo laag dat het kansloos is
Thuis hoef ik echt niet meer aan te kloppen
Dus ja dan zijn dit soort dingen de enige optie
een 'soort van contract' functioneerd natuurlijk nit als een contract omdat je het 'soort van contract' noemtquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:49 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt wel maar ze hadden soort van contractje zeiden ze gister.
En het zijn aardige lui en wilden juist graag dat ik het voor langere tijd zou huren.
Maar ik zeg zodra ik wat via de woningbouw kan krijgen dan ben ik weg.
Nou ze mochten me wel en vonden me aardig, dus ok ik heb er gewoon wel vertrouwen in.
Ken die gast die er nu zat ook, dus had van hem al een beetje gehoord hoe die mensen zijn.
maar zonder vast contract wel zon duur (duurder dan je huidige) huis huren... zonder standaard voorzienignen... lijkt me toch niet heel goed plan??quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:52 schreef kree het volgende:
[..]
of je zoekt er een met contractquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja is wel kachel, maar ok het is 130 euro duurder als wat ik nu betaal.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar zonder vast contract wel zon duur (duurder dan je huidige) huis huren... zonder standaard voorzienignen... lijkt me toch niet heel goed plan??
bedoel.. snap echt dat je weg wilt uit dat hok waar je nu zit... maar op lange termijn is dat schuurtjesding ook niet haalbaar of wel?
en is er wel kachel nu de winter aanbreekt enz?
ja idd.. zoek een vriendin, das misschien makkelijker dan een goedkoop / goed huis op korte ternijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Winter in een oud huis zonder centrale verwarming en zonder isolatie.
Afgelopen 2 winters gedaan, als een baas.
Gewoon een lief meisje zoeken waarbij je onder een dekentje kunt kruipen.
je ziet die dingen echt te basicquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar zonder vast contract wel zon duur (duurder dan je huidige) huis huren... zonder standaard voorzienignen... lijkt me toch niet heel goed plan??
bedoel.. snap echt dat je weg wilt uit dat hok waar je nu zit... maar op lange termijn is dat schuurtjesding ook niet haalbaar of wel?
en is er wel kachel nu de winter aanbreekt enz?
Zal wel een contract zijn waar je twee maanden borg betaalt en er binnen een week uitgezet kan wordenquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een 'soort van contract' functioneerd natuurlijk nit als een contract omdat je het 'soort van contract' noemt
Kan ik niet gewoon bij jou komen wonen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja idd.. zoek een vriendin, das misschien makkelijker dan een goedkoop / goed huis op korte ternijn
ja, maar dna kan je toch 130 euro per maand minder problemen:Pquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:55 schreef kree het volgende:
[..]
ja is wel kachel, maar ok het is 130 euro duurder als wat ik nu betaal.
Dus het valt wel mee.
Maarja idd als ik geen contract verlening krijg bij mn werk dan heb ik een probleem, maar dat heb ik ook als waar ik nu zit.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Winter in een oud huis zonder centrale verwarming en zonder isolatie.
Afgelopen 2 winters gedaan, als een baas.
Gewoon een lief meisje zoeken waarbij je onder een dekentje kunt kruipen.
Nou Snarf bied je eens aanquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja idd.. zoek een vriendin, das misschien makkelijker dan een goedkoop / goed huis op korte ternijn
Waar maar ik vindt het hier zo kut dat ik dat geld ervoor over heb gewoon.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar dna kan je toch 130 euro per maand minder problemen:P
Ik heb ook gewoon dekentjes hier liggen, dus meisjes kunnen ook bij mij er onder kruipen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Of bij jou natuurlijk, knappert.quote:
ghehe ja sorryquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je ziet die dingen echt te basichet zijn gewoon mini huisjes
een studiotje
Ik heb natuurlijk een eenpersoonsbedquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon dekentjes hier liggen, dus meisjes kunnen ook bij mij er onder kruipen.
En daarnaast verwarmingen overal.
[..]
Of bij jou natuurlijk, knappert.
nee, ik heb nog geen elektrisiteit in mn schuurquote:
Het is lomp maar wat je zegt klopt wel gewoon.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe ja sorrykan me er echt helemaal niets bij voorstellen, zeker omdat het op het erf van mensen is... klintk gewoon alsof ze een stal overhadden en geld tekort
![]()
en "aan de andere kant van het erf" klinkt zover weg dat t echt middle of nowhere klinkt, alsof er niet speciaal een km extra riolering voor aangelegd wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar versier je natuurlijk nooit vrouwen mee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk een eenpersoonsbed
Ik moest aan je denken Snarf. Doen jouw hondjes dit ook?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, ik heb nog geen elektrisiteit in mn schuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:59 schreef debeterebob het volgende:
Wanneer zien we jou bij Mijn bijt Hond kree?geef me maar opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mss moet ik maar naar BNN loverboys gaan ofzo
Do what you love, love what you do!
quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:59 schreef debeterebob het volgende:
Wanneer zien we jou bij Mijn bijt Hond kree?vast niet "beste idee van nederland" gheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Ow snap!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vast niet "beste idee van nederland" ghehe
kijk en hierom snapt niemand wat je nu precies gaat hurenquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:59 schreef kree het volgende:
[..]
Het is lomp maar wat je zegt klopt wel gewoon.
Idd schuur over en lekker makkelijk geld verdienen (al dan niet zwart ook nog)
En ik heb geen 1 andere keuze.
Als iemand wat anders weet zeg maar..
quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moest aan je denken Snarf. Doen jouw hondjes dit ook?eerlijk gezegt trok mn oudste (grootste) hond me van de week wel bijna de sloot in omdat ze een kat zag... heel fijn wakker worden op de vroege ochtendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
edit begreep het verkeerdquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kijk en hierom snapt niemand wat je nu precies gaat huren
die dingen hebben dezelfde voorzieningen en grote als een studio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |