Die foto is van de serie, niet van de film.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:27 schreef KeimpeHart het volgende:
Die broer van Tatjana zat ook bij de deurpost de bedragen te tellen, terwijl de buurtbewoners in rij Tatjana aan het neuken waren.
Weet niet meer welke film het was. Zonndael ofzo, met die andere buurtbewoner die de feest overvalt met z'n tank.
[ afbeelding ]
Die had een mooie vrouw:quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:27 schreef KeimpeHart het volgende:
die andere buurtbewoner met z'n tank.
Die kan ik me echt niet meer herinneren. Ik dacht even die is van Apollonia 6, maar dat kan niet, want dat was Amerikaans.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die had een mooie vrouw:
[ afbeelding ]
Apollonia van Ravenstein.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:13 schreef Karina het volgende:
Die kan ik me echt niet meer herinneren. Ik dacht even die is van Apollonia 6, maar dat kan niet, want dat was Amerikaans.
René van 't Hof.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:10 schreef Stefan het volgende:
En we hadden de droomscene nog van kees met naakte tenniswijven
Dat herinner ik me niet, wel dat er wel eens naar incest gehint werd, Kees en Kees samen in bad bv, striptease om broer Kees wakker te houden, etc etc.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:04 schreef Eindbaasbaas het volgende:
Weten jullie die scene nog dat Kees met Kees ligt te naaien aan het begin van de 1e film? Als ze net in het nieuwe huis zijn, de eerste nacht. Dat zag er toch wel realistisch uit.
VANAF NU SLAAPT IEDEREEN IN ZIJN EIGEN NEST.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:18 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Dat herinner ik me niet, wel dat er wel eens naar incest gehint werd, Kees en Kees samen in bad bv, striptease om broer Kees wakker te houden, etc etc.
Gaan we Johnnie?quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links wanneer Johnnie haar voor het eerst ontmoet bij een aanrijding.
Zeg schei uit met dat geklieder en kom etenquote:Wanneer haar man haar slaat trekt ze bij de Flodders in. Een bekende scene is dat zij een mes gooit in het pak melk dat zoon Flodder staat te drinken.
niet echt? damnquote:Later neukt Johnnie haar op de oorlogsmaquette van haar man. Even voor TS: niet echt hè, alleen voor de film.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:18 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Dat herinner ik me niet, wel dat er wel eens naar incest gehint werd, Kees en Kees samen in bad bv, striptease om broer Kees wakker te houden, etc etc.
Dit enquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
VANAF NU SLAAPT IEDEREEN IN ZIJN EIGEN NEST.
Dit helpen wel ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |