Pics van je bureau!quote:Op maandag 10 september 2012 12:54 schreef emokid het volgende:
Mijn bureau is nét in elkaar gezet.
Grappig trouwens, nu ik in deze studentenflats woon in Diemen, zie ik in iTunes gedeelde libraries van studenten in het netwerk. Zitten een paar baasjes tussen met bijv. een complete Darkthrone én Tiësto discografie.Wil die persoon ontmoeten.
quote:
Oeh, Helstar!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Seborik het volgende:
Zaterdag naar Helstar en Ripper Owens in Terneuzen om nog maar eens een uithoek te noemen.
Toch best confronterend als je meubelen herkent aan de namen die ze hebben meegekregen...quote:Op maandag 10 september 2012 13:43 schreef emokid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt nog een Billy/Benno combinatie tussen beide meubels. Cd's en boeken zitten voor een groot deel nog in de verhuisdoos.
Auwquote:
Ja, thuis plaatsen wij ook dingen in 'de' Billy of 'de' Bestå of 'de' Antonius...maar triest is het wel.quote:Op maandag 10 september 2012 15:51 schreef emokid het volgende:
Billy kent iedereen toch? Dat is zo'n boekenkast. De Benno is minder populair, maar herkenbaar, mooie dunne kast voor cd's en dvd's.Bureau is vrij smal inderdaad, maar prima om op te werken. Veel laptopwerk idd.
Ik móet trouwens elke dag dwijlen en afstoffen, anders houd ik het niet uit.
Wil je eens bij mij langskomen?quote:Op maandag 10 september 2012 15:51 schreef emokid het volgende:
Ik móet trouwens elke dag dwijlen en afstoffen, anders houd ik het niet uit.
Geweldige single . Ik wil jou zijn op de B kant is ook gaaf.quote:
Ik vond ze een beetje saai, Good Day to Die was wel geweldig, maar ik ging eigenlijk voor Ripper en die viel niet tegen.quote:
Ik zie buma al "I drink some whisky drink, I drink some lager drink"quote:Op donderdag 13 september 2012 09:45 schreef Mark het volgende:
Ach, dat "I get knocked down" is dan weer erg toepasselijk
But I get up again is dan maar weer de vraag. Ik vond het wel een erg opmerkelijke keuze. Past ook totaal niet bij die partij.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:45 schreef Mark het volgende:
Ach, dat "I get knocked down" is dan weer erg toepasselijk
Best een leuk bandje ja. Ik heb al hun albums in huis en ik luister hem ook regelmatig.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:54 schreef Darkestrah het volgende:
The La's. Luister ik best wel vaak afgelopen weken.
die zijn wel heel erg catchy inderdaadquote:Op donderdag 13 september 2012 10:54 schreef Darkestrah het volgende:
The La's. Luister ik best wel vaak afgelopen weken.
Op zich schijnt die boxset ook best de moeitequote:Op donderdag 13 september 2012 10:58 schreef belsen het volgende:
[..]
Best een leuk bandje ja. Ik heb al hun albums in huis en ik luister hem ook regelmatig.
Bij VVD hadden ze Viva la Vida van Coldplay, ook erg goed gekozenquote:Op donderdag 13 september 2012 09:39 schreef belsen het volgende:
En wat gebruikte het CDA gisterenavond als tune op het podium...
Naast dat Chumbawamba een linksgeorenteerd anarchistisch punkcollectief was, vraag ik mij toch af of een tekst als "Pissing the night away" wel erg past bij de gezinsboodschap van het CDA.
quote:..
Never an honest word
And that was when I ruled the world
..
Coldplay en LA The Voices: reden genoeg om nooit VVD te stemmenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:03 schreef kciR het volgende:
[..]
Bij VVD hadden ze Viva la Vida van Coldplay, ook erg goed gekozen
[..]
Oh, geen dixieland meer voor de VVD? Dat was altijd mijn grootste bezwaar tegen de VVD. Niet dat ze er op vooruit gegaan zijn...quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:41 schreef Mark het volgende:
Coldplay en LA The Voices: reden genoeg om nooit VVD te stemmen![]()
Idd surfplankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |