Je bent al af. Het ging om een snor..quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:28 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
EN Z'N BROER HEEFT OOK EEN SIK! HAHA!
quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:28 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
EN Z'N BROER HEEFT OOK EEN SIK! HAHA!
Je moeder heeft een snor!quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Je bent al af. Het ging om een snor..
B-b-b-booyahquote:
Ja hoor, GJE voelde zich alleen een beetje misselijk en is vroeg naar bed gegaan. Voor de rest gaat alles goed.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:36 schreef BDIL het volgende:
Falcao heeft Chelsea gerapedAlles goed verder op het forum
?
GJE heeft mij ook niet gepest met de 0-5 van AZ, dus ik maak er geen woord aan vuilquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja hoor, GJE voelde zich alleen een beetje misselijk en is vroeg naar bed gegaan. Voor de rest gaat alles goed.
watch listquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:39 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je ze echt gekochtquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:41 schreef n0ir het volgende:
[..]
Da's New Items vrind! Je ziet toch store all in club
Ik zal alles met 1 emoticon samenvatten. Hier komt ie:quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:36 schreef BDIL het volgende:
Falcao heeft Chelsea gerapedAlles goed verder op het forum
?
Wat mis ik hier?quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:10 schreef laucas het volgende:
big Giveaway
Wat je moet doen: koop de 5 lelijkste Koreanen met een snor en ik kies de beste.
You like to kom, don't you?quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
JEEJ. Nieuw team heer ei kom.
Wat wordt het?quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
JEEJ. Nieuw team heer ei kom.
Hahaha geniaal!quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje vanavond aan collega's laten zien, ze gingen helemaal kapot
11quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Leuk! Hoeveel stukjes heeft 'ie?
[ afbeelding ]
Jij hebt Messi al!quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:50 schreef n0ir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je mij IF Ramos geven?
OH MAI GAWD DAT ZO FANNEHquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Leuk! Hoeveel stukjes heeft 'ie?
[ afbeelding ]
Hey opa.....quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje vanavond aan collega's laten zien, ze gingen helemaal kapot
Zo eentje heb ik er ook nog liggen. Ben er dagen mee bezig geweest, maar ik krijg 'm maar niet af.quote:
Jawohl! Wat was het program ook alweer? Overdag een festival o.i.d?quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:54 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Hey opa.....
Ging onze avond/dag nog door?
En 's avonds uitsmijter bij BIGDIK.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jawohl! Wat was het program ook alweer? Overdag een festival o.i.d?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En 's avonds uitsmijter bij BIGDIK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |