Je bent al af. Het ging om een snor..quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:28 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
EN Z'N BROER HEEFT OOK EEN SIK! HAHA!
quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:28 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
EN Z'N BROER HEEFT OOK EEN SIK! HAHA!
Je moeder heeft een snor!quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Je bent al af. Het ging om een snor..
B-b-b-booyahquote:
Ja hoor, GJE voelde zich alleen een beetje misselijk en is vroeg naar bed gegaan. Voor de rest gaat alles goed.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:36 schreef BDIL het volgende:
Falcao heeft Chelsea gerapedAlles goed verder op het forum
?
GJE heeft mij ook niet gepest met de 0-5 van AZ, dus ik maak er geen woord aan vuilquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja hoor, GJE voelde zich alleen een beetje misselijk en is vroeg naar bed gegaan. Voor de rest gaat alles goed.
watch listquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:39 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je ze echt gekochtquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:41 schreef n0ir het volgende:
[..]
Da's New Items vrind! Je ziet toch store all in club
Ik zal alles met 1 emoticon samenvatten. Hier komt ie:quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:36 schreef BDIL het volgende:
Falcao heeft Chelsea gerapedAlles goed verder op het forum
?
Wat mis ik hier?quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:10 schreef laucas het volgende:
big Giveaway
Wat je moet doen: koop de 5 lelijkste Koreanen met een snor en ik kies de beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |