alarm!quote:Op zondag 4 november 2012 09:58 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Mooi he?Ik heb 'm ooit bij de Makro gekocht. Maar nog niet uitgeprobeerd.
Goed dat je eigen koekjesdeeg lukte! (Nog even over die Koopmans mix, daar moet ook maar 1 ei bij. Dus wat je nodig hebt= mix + 100 gram boter + 1 ei.)
te laatquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Je moet niet in een keer een halve kilo maken!![]()
Dan heb je genoeg voor een vrachtwagen aan kerstbomen bij wijze van spreken!
ik dacht al dat het aan mij lag met die pastelkleurtjes...quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Rood is de moeilijkste kleur, net als zwart. Wilton kleurstof vind ik sowieso te pastellerig blijven, wat ze ook beweren. Ik heb nu kleurstof van Sugarflair.
quote:Op zondag 11 november 2012 21:31 schreef SV-tje het volgende:
Ondanks dat ik al een paar weken met een lichte hersenschudding thuis zit toch een taart gemaakt en ik moet zeggen het was een fijne afleiding. Zolang ik net als met alle andere dingen maar niet te lang achter elkaar bezig ben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gevuld met aardbeienkwarktaarttoetje en aardbeienvlaaivulling.
Wauw! Dat zou mijn mini ook wel leuk vinden denk ik. Hoe heb je dat zand zo gemaakt? gewoon kruimelspul?quote:Op zondag 11 november 2012 21:31 schreef SV-tje het volgende:
Ondanks dat ik al een paar weken met een lichte hersenschudding thuis zit toch een taart gemaakt en ik moet zeggen het was een fijne afleiding. Zolang ik net als met alle andere dingen maar niet te lang achter elkaar bezig ben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gevuld met aardbeienkwarktaarttoetje en aardbeienvlaaivulling.
Bedankt allemaal!quote:Op maandag 12 november 2012 07:58 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Wauw! Dat zou mijn mini ook wel leuk vinden denk ik. Hoe heb je dat zand zo gemaakt? gewoon kruimelspul?
mijn rood werd ook na 3 dagen niet rood. het bleef donkerroze. rood is bij mij toch op zijn minst ferrarirood.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef keetje74 het volgende:
Om mooi fel rood (of zwart of andere donkere kleuren) te maken heb je een beetje meer geduld nodig. De meeste kleuren worden feller/ donkerder naarmate de tijd verstrijkt.
Wil je bijvoorbeeld zwarte icing maken? Dat lukt je niet à la minute. Het wordt dan eerst echt alleen grijs.
Wanneer je het bakje rode of zwarte icing met een plastic folietje rechtstreeks op de icing en dan nog een deksel erop afgedekt een nachtje laat staan zul je zien dat het een stuk beter in de richting komt. Wanneer de icing op de koekjes droogt wordt het nog wat donkerder.
Mocht je na een nachtje toch nog niet tevreden zijn kun je er altijd nog wat kleurstof door mengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |