quote:
quote:
Mijn lappie hapert nog wel eens, als ik me verplaats op de bankquote:
Stil blijven zitten dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn lappie hapert nog wel eens, als ik me verplaats op de bank
Durft wat niet?quote:
Dat zeg je tegen mijquote:
Ja maar.... stilzitten is zoooooooooooooo moeilijkquote:
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar.... stilzitten is zoooooooooooooo moeilijk
Rookte je dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben gestopt met roken. [ afbeelding ]
Pleurt van stoelquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:24 schreef Bellatrix het volgende:
Nicequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben smoking hot.quote:
Oké.quote:
Gezellig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Hij heeft 20 minuten naast me gezeten hoor..
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Trouwens, Mijn kitten is vet schattig.. als ze wil spelen met de kater, dan gaat ze hem eerst omhelzen en dan aan zijn nek hangen enzo
Ik ook niet.. Afl 1 gemist en deze krijg ik ook niet gevolgdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmm, ik weet nog niet of ik dit seizoen ga volgen...
Ik ook niet, ik dm de ene na de andere modquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Afl 1 gemist en deze krijg ik ook niet gevolgd
Waarom?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik dm de ene na de andere mod
Ah, opneuken?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik dm de ene na de andere mod
Titelkansen dit jaar?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:40 schreef iBenny het volgende:
3 rode kaarten voor Almere City FC__!
Lutte, en Greys gezellig gewoonquote:
Wat danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik word met de seconde pissiger gewoon
En ik doe heul niksquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik word met de seconde pissiger gewoon
Maar ik welquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:13 schreef Kally het volgende:
Gvd, dit is een hele goede kennis van me
http://www.rijnmond.nl/ni(...)en-bij-woningoverval
Ja was een heftig weekje, dat ongeluk waren 2 ouders met hun 3 kinderen, ouders overleden, kindjes leven nog, nou 15, 16 en 19 maar tochquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:17 schreef Lutte het volgende:
Iemand op FB schrijft biuty (ipv beauty) ik ga janken
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:13 schreef Kally het volgende:
Ja pfffff, en het was iets erger dan hier staat vermeldquote:
quote:
Wat een aanbodquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:49 schreef Laysa het volgende:
Ik ga zo op bed ...maar ik neem jullie mee
De tyfus zeg. Wie doet zoiets? Serieus, wie doet zoiets. Zestien roestige punthekken door ieder gat in de met pek besmeurde lijven van die daders. Wat bezielt die lui in godesnaam.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:13 schreef Kally het volgende:
Waren 5 polenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
De tyfus zeg. Wie doet zoiets? Serieus, wie doet zoiets. Zestien roestige punthekken door ieder gat in de met pek besmeurde lijven van die daders. Wat bezielt die lui in godesnaam.
Des te opgewondener ik raakquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
hihi...ik heb wel een flanellen ponnetje aan
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:45 schreef Lutte het volgende:
Mama is zo'n heldin, komt ze met drie bakken ijs aanzetten![]()
Busje terug naar Polen, verkeerde afslag, dichtstbijzijnde ravijn, extra gas geven, oeps over het randje, klaar, geen last meer van.quote:
Juist.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Busje terug naar Polen, verkeerde afslag, dichtstbijzijnde ravijn, extra gas geven, oeps over het randje, klaar, geen last meer van.
Nee?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je dat Ola softijs in een literbak geproefd![]()
?!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:53 schreef Kally het volgende:
En dat ongeluk vorige week, o dat is zo erg, allebei de ouders overleden, drie dochters leven nog, Het hele verhaal is zo sneu allemaal
Of enkeltje Aleppoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Busje terug naar Polen, verkeerde afslag, dichtstbijzijnde ravijn, extra gas geven, oeps over het randje, klaar, geen last meer van.
Echt afschuwelijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:53 schreef Kally het volgende:
En dat ongeluk vorige week, o dat is zo erg, allebei de ouders overleden, drie dochters leven nog, Het hele verhaal is zo sneu allemaal
Familie van mijn collegaatje, ze was heel even op de zaak en stortte finaal in, ik heb een tijd met haar zitten praten en 's avonds zei ze ik heb daar zo'n steun aan gehad, daar ben ik zo blij omquote:
stonden paar maanden terug ook paar polen bij mn ouders aan de deur. off wss polen. iig oostblok.quote:
Dat is nog wel het meest lastige... je bent zo machteloosquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Familie van mijn collegaatje, ze was heel even op de zaak en stortte finaal in, ik heb een tijd met haar zitten praten en 's avonds zei ze ik heb daar zo'n steun aan gehad, daar ben ik zo blij om
Je kan niks, alleen maar luisteren en meehuilen
Ja gaat lekker he?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:56 schreef gomi het volgende:
[..]
stonden paar maanden terug ook paar polen bij mn ouders aan de deur. off wss polen. iig oostblok.
vrouw die aanbelt en vraagt of d deur open kan met een of ander smoesje.
trapten ze dus niet in. toen ze wegliepen, zag je dat er uit t zicht dus 3 kerels stonden en ook wegliepen.
leter die week elders ook zoiets toen wel binnengelaten en toevallig zelfde trucje en 3 mannen en 1 vrouw.
yeah, die gasten kunnen niet gekoppeld worden aan dat bij mn ouders. was nl ook niet echt iets aan de hand nog.quote:
Jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is nog wel het meest lastige... je bent zo machteloos
Valt nog meequote:
Wuut what?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:08 schreef iBenny het volgende:
Foto's van een échte belchinees op Facebook
Bij voetbal heb je van die belchinezen, die de hele wedstrijd doorlullen zodat er illegaal gewed kan worden. En zo eentje was er dus bij Almere City, fotootje en allesquote:
Coolquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij voetbal heb je van die belchinezen, die de hele wedstrijd doorlullen zodat er illegaal gewed kan worden. En zo eentje was er dus bij Almere City, fotootje en alles
OOOOOOHquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:15 schreef Kally het volgende:
https://fbcdn-sphotos-c-a(...)8909_152333254_n.jpg
Noooh Kal wat doe jequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:20 schreef Kally het volgende:
Truste Lut, droom hier maar van
[ afbeelding ]
trustselsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:19 schreef Lutte het volgende:
Nou het babyzeehondje gaat tukken![]()
Slaap lekker bouviers van me
Welterustenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:19 schreef Lutte het volgende:
Nou het babyzeehondje gaat tukken![]()
Slaap lekker bouviers van me
Wait wut waar? Ik zie 'm nie of ben ik scheel?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:21 schreef Kally het volgende:
Hebben jullie Freddie gemaakt van cd's gezien op mijn FB?
Zo mooi![]()
Die Jimi Hendrixkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:25 schreef iBenny het volgende:
Ja, tof is die
Hierzo zijn er nog meer te vinden...:
http://www.boredpanda.com(...)-cds-against-piracy/
Oh. My. God.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:25 schreef iBenny het volgende:
Ja, tof is die
Hierzo zijn er nog meer te vinden...:
http://www.boredpanda.com(...)-cds-against-piracy/
Nah ik like the queen page op FB dus deze kwam voorbijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die website heeft zulke toffe dingen
Tofquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:32 schreef Kally het volgende:
Ik ga morgen heerlijke dag hebben
Vriendin heeft een eigen nagelstudio, maar crisis dus kan wel wat hulp gebruiken, heeft iemand met een winkel aangeboden haar spullen via haar nagelstudio te willen verkopen waar zij dan provisie over krijgt. Allemaal esoterische spullen. Nu gaan we dus morgen de winkel inruimen
Ja wel zin in, en uiteraard lekker bijbabbelen, zal wel weer een dagje worden, die meid die mijn tattoo gaat zetten komt ook helpenquote:
Het is best wel groot, ze heeft ook nog 2 ruimtes die ze wil verhuren aan bijv, kapper, of iets met beauty, en dan onder haar zaak een hele grote lege ruimte, daar gaan we nu de winkel inbouwen, lijkt me wel erg leukquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:34 schreef Cee het volgende:
Ah, lekker, Kal! Dus je gaat de studio wat her-pimpen?
klinkt tofquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:32 schreef Kally het volgende:
Ik ga morgen heerlijke dag hebben
Vriendin heeft een eigen nagelstudio, maar crisis dus kan wel wat hulp gebruiken, heeft iemand met een winkel aangeboden haar spullen via haar nagelstudio te willen verkopen waar zij dan provisie over krijgt. Allemaal esoterische spullen. Nu gaan we dus morgen de winkel inruimen
Je gaat gewoon naar een indoor Efteling die je zelf mag inrichten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:36 schreef Kally het volgende:
Dus ik zit morgen tussen de draakjes, trollen, elfjes, heksen en al die dingen
Morgen maar een fantasy film kijken ter afsluiting
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Je gaat gewoon naar een indoor Efteling die je zelf mag inrichten.
Ja dat stoere is er wel afquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
Jeetje, wat heeft de Replay truttige kleren zeg.
lekker dat t goed bevaltquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ja goed! Lessen zijn echt heel leuk, vooral sociologie en politicologie heel interessant. Chill rooster op zich, leuke leraren. Echt veul beter dan het MBO.
Dat klinkt goed, en zeer gemotiveerdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ja goed! Lessen zijn echt heel leuk, vooral sociologie en politicologie heel interessant. Chill rooster op zich, leuke leraren. Echt veul beter dan het MBO.
Kiek 'ns oan... veel beter op je plek dusquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ja, ik vind het zelf ook verbazingwekkend, dat dit kan in Tilburg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, en zeer gemotiveerd![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zelf ook verbazingwekkend, dat dit kan in Tilburg.
tofquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:47 schreef Bellatrix het volgende:
truste Beebquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:00 schreef Kally het volgende:
Ik taai af, morgen fris en fruitig zijn tussen al die leuke spullen
Welterustenquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:00 schreef Kally het volgende:
Ik taai af, morgen fris en fruitig zijn tussen al die leuke spullen
Ja, zeker!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kiek 'ns oan... veel beter op je plek dus?
Goed wel!quote:
Hoe is het nou tussen jou en je vrouw?quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mooi![]()
hier rommelen we lekker verder as usual
ach, met pieken en dalen (zoals de meeste relaties), af en toe een wat diep dal, maar laatste jaar gaat het vaak wel lekker, ik klaag (voorlopig) even nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe is het nou tussen jou en je vrouw?
Aha, oké.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, met pieken en dalen (zoals de meeste relaties), af en toe een wat diep dal, maar laatste jaar gaat het vaak wel lekker, ik klaag (voorlopig) even niet
hoe gaat het met jou in de liefde?
hmmmmm okequote:Op zaterdag 1 september 2012 00:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Aha, oké.
Ehm ja, er gebeurt niet veel.
Hahaquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmmm oke
Gelukkig ben je nog lekker jong
ooit komt die prins op het witte paard (oh damn, dat klinkt wel erg)
ik vind jou en zwabber wel leuk bijelkaar passen tbh.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Aha, oké.
Ehm ja, er gebeurt niet veel.
relatieplannerquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:17 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind jou en zwabber wel leuk bijelkaar passen tbh.
werk aan de winkel bella
maar idd, je hebt wel gelijk, passen best bij elkaarquote:
maar hoe is verder met jou?quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar idd, je hebt wel gelijk, passen best bij elkaar
werk en huwelijk gaan redelijk tot aardig, da's al heel wat gezien de laatste jarenquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:20 schreef gomi het volgende:
[..]
maar hoe is verder met jou?
alles lekker? huwelijk gaat ook lekker las ik
hehe beters houden zo, je hebt dr eindelijk getemd? of andersom?quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
werk en huwelijk gaan redelijk tot aardig, da's al heel wat gezien de laatste jaren
mwah, niet zozeer getemd, eerder wat meer acceptatie van beide kantenquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:25 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe beters houden zo, je hebt dr eindelijk getemd? of andersom?
grapje hequote:Op zaterdag 1 september 2012 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah, niet zozeer getemd, eerder wat meer acceptatie van beide kanten
Neequote:Op zaterdag 1 september 2012 00:26 schreef gomi het volgende:
[..]
grapje he
maar acceptatie is altijd goed ja.
snapt ze je gechat nu ook wat beter enzo?
ah k, weet dat toen ook altijd t geval was vandaar de vraag.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee
Dat snapt ze niet en wil ze ook niet snappen, ze ziet er de lol niet van in
nah, morgen vroeg op het voetbalveld (zo ook maar eensquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:30 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k, weet dat toen ook altijd t geval was vandaar de vraag.
maar nog leuke dingen doen van t weekend?
lol ok trusten vast kerelquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, morgen vroeg op het voetbalveld (zo ook maar eensdus)
's middags/avond geen idee nog
zondag een verjaardag
geen spannend weekend![]()
Moahhhhhhhhhhiiiiiii.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:51 schreef Renesite het volgende:
Ik ben vliefd!
http://www.funda.nl/koop/(...)61-oostersingel-168/
quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:51 schreef Renesite het volgende:
Ik ben vliefd!
http://www.funda.nl/koop/(...)61-oostersingel-168/
quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet eigenlijk niet meer wat nou wel en niet is gebeurd. Ik ga maar eens rondvragen om de feiten te achterhalen.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet eigenlijk niet meer wat nou wel en niet is gebeurd. Ik ga maar eens rondvragen om de feiten te achterhalen.
Ik zou Saskia Noort op ideeën gaan brengen als ik nu fictie en non-fictie bij elkaar stop. Jammer voor jullie dat ik echt geen poging ga doen nu om er een sluitend verhaal van te maken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:05 schreef Cee het volgende:
Begin bij het begin, Vaduz.
Dus, je stapte per ongeluk het dames toilet binnen bij die ene kroeg. En toen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fotoboek van editsettingsquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:40 schreef Kally het volgende:
En hoe kun je dan op anoniem staan als je in een fobo lurkt?
Thank you my dearquote:
Mijn nieuwe baby staat op fbquote:
Ik gebruik jouw fobo nu even om te kijken of het luktquote:
Anonieme_Fokkerquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik gebruik jouw fobo nu even om te kijken of het lukt
quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Kally
Kally
Yup.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:21 schreef Lutte het volgende:
Net koekjes gebakkenZandkoekjes maar dan de helft met geraspte chocola en de andere helft met rozijnen
Als je herstelt bent, kom maar gefietstquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:26 schreef Cee het volgende:
[..]Wanneer kunnen we aanschuiven?
Ik heb net een stukje gefietst. Of ja, dat was de bedoeling maar ik heb de afstand weer eens onderschat en halverwege wilde ik alweer kruipend terug.
ditquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu weer water en droog brood in huize MissJ dus. En de bank voor de klerenkast, anders wil de deur niet meer dicht.Maar nice.
Koekiepoekie ook echtquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:54 schreef -Vaduz- het volgende:
De fietstochten van Cee.
Terug van sportpark, dat uitwaaien had koekiepoekie nodig.
quote:
Yes, je kunt me de komende tijd gaan lynchen!quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:25 schreef Cee het volgende:
Koekiepoekie, je bent ook een songpoppert?
Via FB onder Klaassen7.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:04 schreef Lutte het volgende:
Vaduz speel jij onder een nick of via FB?
Wut, ons rooske?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:02 schreef Lutte het volgende:
Daarnaast, denken jullie ook niet dat Roos en Cee langverloren tweelingzussen zijn
Ik was maar nipt beter.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dit eerste potje is niet representatief!
Armpjes spreiden, anders ga je door het doucheputje!quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik was maar nipt beter.![]()
Nu wel douchen.
Nieuwe spel maken -> Facebookquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:11 schreef MissJ het volgende:
hoe kan ik iemand op FB uitnodigen om met mij een potje Songpop te spelen?
Jaaaa net stopte tegen Cee de muziek er ineens meequote:Op zaterdag 1 september 2012 20:28 schreef iBenny het volgende:
Ik maak de stomste fouten tegen Cee. eens proberen of namen afplakken beter werkt
Dat is bij die verrekte Michael Sembello met 'Maniac', doet ie altijd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaaa net stopte tegen Cee de muziek er ineens mee
Vorige was leukerquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:12 schreef JJH het volgende:
[..]
En het maakte herrie.
Niet mijn ding.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:25 schreef Lutte het volgende:
Ff bijgekletst met m'n beste vriendinnetje, doet toch goed
Jaa, die heeft het studentenleven helemaal gevondenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Met haar ook alles goed?
Ohw, die is het huis uitquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa, die heeft het studentenleven helemaal gevondenWoont bij wat studiegenootjes in het complex dus al lekker gewend
Yess allebei, de andere is ook al lekker gesettled heeft met haar werk kunnen regelen dat ze daar verder kan. Oma kookt maaltijden en vriest ze inquote:
Nicequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Yess allebei, de andere is ook al lekker gesettled heeft met haar werk kunnen regelen dat ze daar verder kan. Oma kookt maaltijden en vriest ze inGaat prima
Waar wacht je nog op!quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:15 schreef iBenny het volgende:
Een paar jaar geleden zou ik met mijn oom een website opzetten waar je je letterpoep kon insturen, om zo het mooiste alfabet te verzamelen.
Is er nog steeds niet van gekomen
Gat in de markt!quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:15 schreef iBenny het volgende:
Een paar jaar geleden zou ik met mijn oom een website opzetten waar je je letterpoep kon insturen, om zo het mooiste alfabet te verzamelen.
Is er nog steeds niet van gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |