Dat kan!quote:Op donderdag 28 november 2013 06:51 schreef tong80 het volgende:
Eindelijk hij is er, de W.F. Hermans-biografie
Allemachtig, nog voor 7 uur twee mods die kijken wat er isquote:
Blijkt wel dat jullie hard nodig zijn op dit tumultueuze forumonderdeel.quote:Op donderdag 28 november 2013 07:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Allemachtig, nog voor 7 uur twee mods die kijken wat er is
Ik heb even met de ONZ-mods overlegd, maar het is niet echt een ONZ-topic eigenlijk. Het gaat over een bestaand boek, dus past wat dat betreft prima in TTKquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mag deze naar ONZ?
TTK / Kim Jong-il's bijdrage aan de kunst - een boek over de opera
Dat kan wel, maar zal denk ik ook van je telefoon afhangen. Gewoon quoten en dan de tekst uit de quote kopiëren en plakken in het andere topic, zoals je op de computer ook zou doenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:44 schreef Szlie het volgende:
Vraagje! Kun je ook quoten uit andere topics als je mobiel zit voor het originele taalfouten-hoekje? Zo ja, hoe? Ik zie geregeld pareltjes voorbij komen, maar kan niks omdat ik mobiel zit.
Bedankt!quote:Op maandag 13 januari 2014 13:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar zal denk ik ook van je telefoon afhangen. Gewoon quoten en dan de tekst uit de quote kopiëren en plakken in het andere topic, zoals je op de computer ook zou doen.
Yvonne blijft natuurlijk altijd 38quote:Op woensdag 18 december 2013 22:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
TTK / Het Officiële FOK!woordenboek
Wordt dit nog bijgehouden of veroudert Yvonne niet meer?
Dat mag. Topic is dichtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:32 schreef Ringo het volgende:
TTK / TTK LPT (cat. IIb)
Mag deze weg, dood, begraven?
Je bericht was even aan de aandacht ontsnapt. Soms moet er namelijk ook gewerkt wordenquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:26 schreef Vlad_Benet het volgende:
Niet op een terechte opmerking ingaan ...
Kinderachtig
[ link | afbeelding ]
Allright, even goede vrienden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bericht was even aan de aandacht ontsnapt. Soms moet er namelijk ook gewerkt worden.
Maar een topic om ergens over te discussiëren kan prima, daar is een forum ook voor bedoeld natuurlijk. Maar het moet dan wel duidelijk zijn waarover gediscussieerd wordt. Een link posten en vragen wat men van een bericht of wat dan ook achter de link vindt, kan al snel spammerig overkomen.
Met een uitgebreidere OP waarin de focus niet ligt op die link of eerder gesloten topics, zou een dergelijk topic wellicht echter wel bestaansrecht kunnen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |