Slim zeg, Achahbar nu voor de leeuwen gooien is vragen om problemen. Koeman roept zelf altijd 'Wie goed genoeg is, is oud genoeg'. Hakkebar is er blijkbaar niet klaar voor, Tonny bijv. ook niet, om al een heel seizoen te spelen. Wanneer die jongens een seizoen lang gaan spelen is de kans groot dat ze ten onder gaan aan de grote druk en verwachtingen. Hun kans komt wel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:24 schreef macca728 het volgende:
[..]
Niemand halen en je geld niet weggooien. Achahbar of Cisse scoren ook die 5 goals wel.
Wat een partij stierenstront. Elke keer als ze invallen, doen ze het naar behoren. Waarom dan blijven zeggen dat je ze niet voor de leeuwen moet gooienquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Slim zeg, Achahbar nu voor de leeuwen gooien is vragen om problemen. Koeman roept zelf altijd 'Wie goed genoeg is, is oud genoeg'. Hakkebar is er blijkbaar niet klaar voor, Tonny bijv. ook niet, om al een heel seizoen te spelen. Wanneer die jongens een seizoen lang gaan spelen is de kans groot dat ze ten onder gaan aan de grote druk en verwachtingen. Hun kans komt wel.
Ze doen het altijd naar behoren ja. Maar als zij het daadwerkelijk aan zouden kunnen, om een heel seizoen een dragende speler te zijn, had Koeman ze wel opgesteld.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een partij stierenstront. Elke keer als ze invallen, doen ze het naar behoren. Waarom dan blijven zeggen dat je ze niet voor de leeuwen moet gooien
Gelukkig geeft ie ze daar ook de kans voorquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze doen het altijd naar behoren ja. Maar als zij het daadwerkelijk aan zouden kunnen, om een heel seizoen een dragende speler te zijn, had Koeman ze wel opgesteld.
Heb meer vertrouwen in de kennis en kunde van KGB, dan iemand die op een forum loopt te roepen dat ze opgesteld moeten worden...quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig geeft ie ze daar ook de kans voor
Ik beticht ze nergens van onkunde. Hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:05 schreef E.H. het volgende:
[..]
Heb meer vertrouwen in de kennis en kunde van KGB, dan iemand die op een forum loopt te roepen dat ze opgesteld moeten worden...
Gaan genoeg kansen komen dit jaarquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig geeft ie ze daar ook de kans voor
The sooner the better.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gaan genoeg kansen komen dit jaar
Veel onrustiger dan bij Roda. Ergens lijkt het tempo hem nog te hoog te liggen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:08 schreef SjaakBauer het volgende:
Vinden jullie Vormer zo slecht spelen dan? Ik vind hem juist vrij goed meekunnen, al laat hij wel wat steken vallen natuurlijk. En Immers, dat komt wel goed denk ik, die jongen wou eigenlijk gewoon te graag. Immers gaat wel goed draaien.
Vormer is sowieso rete traag en het lijkt ook alsof hij net elke keer één keer teveel de bal moet raken om hem goed te leggen. Ik weet niet, vind hem de minste indruk maken. Janmaat is een schot in de roos en Immers komt er wel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:08 schreef SjaakBauer het volgende:
Vinden jullie Vormer zo slecht spelen dan? Ik vind hem juist vrij goed meekunnen, al laat hij wel wat steken vallen natuurlijk. En Immers, dat komt wel goed denk ik, die jongen wou eigenlijk gewoon te graag. Immers gaat wel goed draaien.
Gister was hij slecht, net zoals de rest. Maar hij is na Schaken MVP met 1 goal en 2 assists. Als hij die lijn door trekt gaat hij gewoon een goed seizoen hebben, in ieder geval qua statistieken.quote:
quote:Pelle: bij Feyenoord in beeld gekomen door vakantie in Spanje
Graziano Pellè gaf in De Telegraaf aan hoe hij in beeld is gekomen bij Feyenoord. "Ik was in Spanje op vakantie deze zomer en daar stikte het van de Nederlanders. Er kwam een jongen naar me toe die de vriend was van de zoon van Ronald Koeman. Hij vroeg waarom ik niet terug naar Nederland kwam. Ik zei dat ik dat wel wilde en dat hij dat maar tegen de zoon van Koeman moest zeggen. Dan zou het wel bij zijn vader terechtkomen... En nu sta ik hier", aldus de spits.
Verhoek is toch wel echt een rechtervleugel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:40 schreef E.H. het volgende:
[..]
Nu kan Cissé mooi naar de bank worden verwezen. Vormer eruit en dan zoiets.
[ afbeelding ]
Wat mij betreft had Schaken gewoon in de spits kunnen spelen. Verhoek op rechts, de Teen dan maar op links en klaar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:40 schreef E.H. het volgende:
[..]
Nu kan Cissé mooi naar de bank worden verwezen. Vormer eruit en dan zoiets.
[ afbeelding ]
Omdat hij het op het middenveld zeer behoorlijk doet. Hij verlengde niet omdat hij op het middenveld wilde spelen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat mij betreft had Schaken gewoon in de spits kunnen spelen. Verhoek op rechts, de Teen dan maar op links en klaar.
En waarom Leerdam er nog in houden? Hij wilde weg afgelopen seizoen en Feijenoord hield hem niet tegen.. en terecht.
Hij kan beide.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verhoek is toch wel echt een rechtervleugel.
De Teen moet eruit. Dat is gewoon klaar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat mij betreft had Schaken gewoon in de spits kunnen spelen. Verhoek op rechts, de Teen dan maar op links en klaar.
Leerdam vind ik beter dan Vormer op het moment.quote:En waarom Leerdam er nog in houden? Hij wilde weg afgelopen seizoen en Feijenoord hield hem niet tegen.. en terecht.
Ik had het waarschijnlijk erger gevonden als hij echt gescout was door Feyenoordquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Goed gescout hoor van Feyenoord !!
Op papier had Feyenoord ook veel minder moeite moeten hebben met Sparta Praagquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Op papier ziet het er nu allemaal zo slecht nog niet uit![]()
Alleen wel kut van Stefan
Volledig mee eens.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:52 schreef Typisch het volgende:
Leerdammeke moet ook gewoon een nieuw contract krijgen, alsnog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |