abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116256375
Ben weer terug van vakantie. Nog veel gasten, behalve Happel en Caland, naar Praag geweest?

Weet nog niet echt wat ik moet vinden van de huur van Pelle, maar voorlopig krijgt hij het voordeel van de twijfel. Maar hetzelfde als met Mathijsen, als zij jeugdige spelers echt in de weg staan -> lekker op de bank.

Verder vind ik de deal van Cabral/Verhoek weer een uitstekende zet. Iedereen ziet dat die Cabral een bak met talent heeft maar hij heeft gewoon niet goed genoeg gepresteerd. Daarbij zijn contract en zijn vervelende gedrag (slecht trainen, grote bek) ben ik blij dat we van hem af zijn. Daarvoor gewoon een rechtsbuiten terug die een uitstekende actie + voorzet heeft en het elke linksback van de Eredivisie lastig gaat maken, mits fit natuurlijk.

Schaken aan de linkerflank gaat ook wel goed komen denk ik (remember Twente-thuis, geweldige eerste helft), heeft de actie, inzet en ook de mentaliteit om er daar het beste van te maken.

Goede zaak trouwens ook dat Leerdam is gebleven, komende maandjes lekker veel laten spelen en hem een contract aanbieden.

P.S. Krijgen we nou ook nog een geldbedrag erbij voor Cabral, las zoiets ergens namelijk, maar het leek me sterk.
pi_116256834
Van Geel zegt in FC Rijnmond dat de deal Cabral/Verhoek met gesloten beurzen is gedaan. Dus er is geen geld bij betaald/ontvangen.
pi_116257049
Op zich snap ik Twente wel. Cabral is 6 jaar jonger dan Verhoek en is nog lang niet op zijn top terwijl Verhoek waarschijnlijk niet veel beter gaat worden hoewel ik denk dat hij het erg goed gaat doen in de Kuip aangezien emotie bij hem beslist hoe goed hij presteert
pi_116257177
Guidetti's zaakwaarnemer zit volgens Zweedse media nu in overleg bij City, misschien dat we later nog wat horen of ie nog weggaat daar
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_116257352
Wat is het toch eigenlijk kut dat al onze jeugdspelers bij Nederlandse clubs belanden en niet lekker naar het buitenland meer verkassen. Helaas was Drenthe gewoon een incident :P
Ajax verdient bv. gewoon 7 ton omdat De Jong en VDV weer van team (en competitie) wisselen...

Ik vind de ruildeal van Cabral nou niet echt geweldig. Verhoek is zeker een meerwaarde t.o.v. Cabral, maar nu heb je twee rechtsbuiten spelers die allebei aardig verdienen. En links niks.
Ik bedoel, ze hadden kans om zowel Cabral als Schaken te verkopen, maar eigenlijk ben je nu duurder uit met een extra bankzitter.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_116259305
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat is het toch eigenlijk kut dat al onze jeugdspelers bij Nederlandse clubs belanden en niet lekker naar het buitenland meer verkassen. Helaas was Drenthe gewoon een incident :P
Ajax verdient bv. gewoon 7 ton omdat De Jong en VDV weer van team (en competitie) wisselen...

Ik vind de ruildeal van Cabral nou niet echt geweldig. Verhoek is zeker een meerwaarde t.o.v. Cabral, maar nu heb je twee rechtsbuiten spelers die allebei aardig verdienen. En links niks.
Ik bedoel, ze hadden kans om zowel Cabral als Schaken te verkopen, maar eigenlijk ben je nu duurder uit met een extra bankzitter.

wij hebben pech dat de spelers die wel gaan dan weer jaren bij hun club blijven (van persie) of transfervrij wegggaan (drenthe)

Schaken had je echt moeten verkopen en Pelle/Verhoek snap ik wel, maar is pure middelmaat en jonge spelers van Feyenoord komen daardoor op de bank en gaan straks misschien weg (achahbar, vilhena, kongole).
pi_116262229
Weer geen fuck op tv tijdens de EL-avonden... :(
BFF met GGMM
pi_116262583
Geniale zet door van Geel. Verhoek prima speler en Cabral zou hier toch meer renderen. Hoop wel dat er een doorverkooppercentage is afgedwongen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
  Moderator zaterdag 1 september 2012 @ 09:40:23 #109
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_116263246
Pelle loopt 1 op 6. Zelfs onze fopneger heeft een veel beter moyenne. Maar dan hoor je gelijk iedereen "ja maar hij kan een bal vast houden" nou, ik heb 'm 4 jaar bij az gezien, en daar heb ik hem verdomd weinig ballen zien vast houden hoor :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_116263255
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 08:13 schreef Siyara het volgende:
Geniale zet door van Geel. Verhoek prima speler en Cabral zou hier toch meer renderen. Hoop wel dat er een doorverkooppercentage is afgedwongen.
Nu kan Cissé mooi naar de bank worden verwezen. Vormer eruit en dan zoiets.

Pleurt op!
  zaterdag 1 september 2012 @ 09:45:57 #111
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_116263311
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 09:40 schreef E.H. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
BMI en Mathijsen staan verkeerd om ;).
2000 light years from home
pi_116263369
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 09:45 schreef Merkie het volgende:

[..]

BMI en Mathijsen staan verkeerd om ;).
Twijfelde al. :)
Pleurt op!
pi_116263502
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 09:40 schreef E.H. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Schaken zal wel Sissy's positie overnemen...
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_116263584
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:06 schreef Muto het volgende:

[..]

Schaken zal wel Sissy's positie overnemen...
Kan Van Geel niet alvast wat voorwerk verrichten en zorgen dat hij Sissie in de winterstop kwijtraakt voor een leuk prijsje (kratje bier of zo)?
  zaterdag 1 september 2012 @ 10:20:54 #115
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_116263702
Schaken kan alles _O_.

Bless.
2000 light years from home
pi_116263738
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 september 2012 09:40 schreef onlogisch het volgende:
Pelle loopt 1 op 6. Zelfs onze fopneger heeft een veel beter moyenne. Maar dan hoor je gelijk iedereen "ja maar hij kan een bal vast houden" nou, ik heb 'm 4 jaar bij az gezien, en daar heb ik hem verdomd weinig ballen zien vast houden hoor :')
Ach. Bij AZ liep hij 1 op 4. Kan beter, kan slechter. Daarbij moet je wel aantekenen dat hij veelvuldig als invaller in het veld kwam, dus qua minuten is het wellicht niet eens zo slecht. En bovendien kan het voetbaltechnisch niet minder als Guyon of Sekou ;(
  Moderator zaterdag 1 september 2012 @ 10:33:22 #117
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_116263878
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:23 schreef SportmanNR1 het volgende:

[..]

Ach. Bij AZ liep hij 1 op 4. Kan beter, kan slechter. Daarbij moet je wel aantekenen dat hij veelvuldig als invaller in het veld kwam, dus qua minuten is het wellicht niet eens zo slecht. En bovendien kan het voetbaltechnisch niet minder als Guyon of Sekou ;(
"Niet eens zo slecht"? Minder dan 1 op 5 is dramatisch voor een spits. Zo'n gemiddelde mag je van een vleugelspits of 10 verwachten, minimaal.
En dat hij het veel van invalbeurten moest hebben zegt ook al wel wat over zijn kwaliteiten.
Ben blij dat-ie alleen maar gehuurd is.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_116263894
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:33 schreef Gert het volgende:

[..]

"Niet eens zo slecht"? Het is dramatisch.
En dat hij het veel van invalbeurten moest hebben zegt ook al wel wat over zijn kwaliteiten.
Ben blij dat-ie alleen maar gehuurd is.
Ja dat zeiden ze gisteren ook bij VI over bal vast houden, ja met zijn handen.
We zijn weer terug bij aankopen a la Beukering.
  Moderator zaterdag 1 september 2012 @ 10:35:00 #119
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_116263902
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:34 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja dat zeiden ze gisteren ook bij VI over bal vast houden, ja met zijn handen.
Misschien kan hij heel goed ingooien.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_116264520
Iedereen is hier verbouwereerd dat we nu een spits met de kwaliteiten van Pelle hebben, maar wat hadden jullie dan verwacht? Dat wij even een spits van het kaliber Lukaku hadden gehaald? Of misschien Bojan Krkic?

Niet te hard janken over Pelle, geef die gozert een kans.
pi_116264576
Nou dat wordt lachen met die haagse humor erbij:

Verhoek grapt: "Je denkt toch niet dat ik bij Feyenoord ga spelen"

Sam Borremans | 01 September 2012 om 08:03 | Bron: De Telegraaf

Wesley Verhoek tekende vrijdag een contract voor vier jaar bij Feyenoord en werd daarmee herenigd met voormalig ADO Den Haag-ploeggenoot Lex Immers. De nieuwe rechtsbuiten van de Rotterdammers kon het niet laten om direct een grap met The Stork uit te halen, zo valt te lezen in De Telegraaf.

"Nee joh, Lex", reageert Verhoek als Immers hem belt om te vragen of hij zijn contract al heeft getekend bij Feyenoord. "Je denkt toch niet dat ik bij Feyenoord ga spelen. Ik ben rond met Kopenhagen."

Naast de hereniging met Immers wordt Verhoek ook herenigd met voormalig ploeggenoot Daryl Janmaat. "Ik denk dat we in elk geval gaan carpoolen. Wij Hagenaars denken aan het milieu", zo sloot de grappende rechtsbuiten zijn verhaal af
pi_116264638
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 11:17 schreef SjaakBauer het volgende:
Iedereen is hier verbouwereerd dat we nu een spits met de kwaliteiten van Pelle hebben, maar wat hadden jullie dan verwacht? Dat wij even een spits van het kaliber Lukaku hadden gehaald? Of misschien Bojan Krkic?

Niet te hard janken over Pelle, geef die gozert een kans.
Niemand halen en je geld niet weggooien. Achahbar of Cisse scoren ook die 5 goals wel.
pi_116264798
Pelle gaat iedereen verassen, ik zeg het je. Laat dat maar aan het vertrouwen geven van Koeman over, Pelle gaat hier zijn belofte inlossen en iedereen voor gek laten staan die hem nu al afbrand.
pi_116264808
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 11:24 schreef macca728 het volgende:

[..]

Niemand halen en je geld niet weggooien. Achahbar of Cisse scoren ook die 5 goals wel.
Dacht het niet. De aanval was afgelopen donderdag echt zwaar ondermaats en incapabel. Cissé is gewoon kut en Achahbar is nog lang niet klaar om 90 minuten in de basis te spelen.

Aanvallende versterking was gewoon nodig. Met Verhoek hebben we dat sowieso wel gehaald. Verder is het afwachten wat die Italiaan kan brengen. Is me nooit zo positief opgevallen in zijn periode bij AZ. In Italië kon hij ook geen potten breken.
Pleurt op!
pi_116264914
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 11:24 schreef macca728 het volgende:

[..]

Cisse? _O-
"Ik heb nog met hem gekoerst"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')