HMF en iedereen weet dat hij het mobiele nummer van Geel heeftquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zo te zien is van Geel een vaste bezoekert van dit topic
Ik heb ook vertrouwen. Zal vast even omschakelen worden nu het niet meer nodig is echt iedere bal diep te spelen, maar zal uiteindelijk resulteren in een beter Feyenoordquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dat gaat echt helemaal goed komen met Pelle, zeker weten.
Op basis van wat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:10 schreef Pedroso het volgende:
Toch vond / vind ik die Cabral wel een groot talent, voetbaltechnisch gezien.
We konden wel wat Italiaans bloed gebruiken na het vertrek van Guidettiquote:
Knutquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb ook vertrouwen. Zal vast even omschakelen worden nu het niet meer nodig is echt iedere bal diep te spelen, maar zal uiteindelijk resulteren in een beter Feyenoord![]()
Knut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
Wat toen zo'n wedstrijd tegen Aston Villa volgens mij dat ik echt dacht dat we de nieuwe van Persie hadden gevondenquote:
Jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Knut![]()
Maar Pelle is dus huur. Dan is er toch nog steeds budget over om iets leuks te halen, toch? Moet het alleen wel snel gebeuren.
Nou, zoals Muto terecht opmerkte, voor clubloze spelers hebben we nog wat extra tijd. Gooi dan wat mij betreft die hele transferpot (quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Knut![]()
Maar Pelle is dus huur. Dan is er toch nog steeds budget over om iets leuks te halen, toch? Moet het alleen wel snel gebeuren.
Schijnt uiteindelijk gewoon een pure ruildeal te zijn geweest, althans dat las ik dan weer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:41 schreef PizzaGeit het volgende:
Heeft iemand trouwens een idee hoe hoog het bedrag is dat Van Geel nog van Munsterman heeft afgetroggeld?![]()
Zal wel rond de paar ton liggen denk ik
Ik begrijp alleen de transfer van Mathijssen niet..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:46 schreef Merkie het volgende:
Toch heeft Van Geel het heel behoorlijk gedaan op de transfermarkt (wederom). Wederom veel beter dan wat Beenhakker gedaan zou hebben. Maar daar kunnen we onderhand een boek vol over schrijven.
Ik van Immers niet. 9 ton + nog een talentje, ok het was niet het grootste talent, maar toch.......quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik begrijp alleen de transfer van Mathijssen niet..
Mathijssenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik begrijp alleen de transfer van Mathijssen niet..
Beenhakkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:46 schreef Merkie het volgende:
Toch heeft Van Geel het heel behoorlijk gedaan op de transfermarkt (wederom). Wederom veel beter dan wat Beenhakker gedaan zou hebben. Maar daar kunnen we onderhand een boek vol over schrijven.
Ik wel hoor. Met het vertrek van Bakkal was de nummer 10 zwaar onderbezet. Ik denk dat Immers wel het maximale is wat je kan krijgen voor 9 ton voor die positie. Ik geloof ook echt dat ie het wel goed gaat doen uiteindelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik van Immers niet. 9 ton + nog een talentje, ok het was niet het grootste talent, maar toch.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |