twitter:RonaldvdGeer65 twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 17:53:59Pelle tekent contract in Kuip. Huurovereenkomst voor een jaar. #feyenoord http://t.co/wESfwjyA reageer retweet
Klopt maar toch balen als dit weer zo'n Guidetti wordtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tsja, wat kan feyenoord spenderen dan?
Ik teken voor dat scenario.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:04 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Klopt maar toch balen als dit weer zo'n Guidetti wordt
2x per jaar speelt hij een 8, 2x een 6 en de rest een 4. Laat die maar lekker naar Twente gaan!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:10 schreef Pedroso het volgende:
Toch vond / vind ik die Cabral wel een groot talent, voetbaltechnisch gezien.
Jammer dat het mentaal zo'n mietje is.
Sluit niet uit dat als het kwartje een keer bij hem valt dat ie nog een mooie carriere kan hebben.
Aan de andere kant zou het ook zo maar kunnen dat ie over 3 jaar bij een topklasser amateurs loopt te ballen.
Nee, dat zou de renovatie van de oude kuip zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:11 schreef PIETR het volgende:
Dat plaatje in de op, gaat dat de nieuwe Kuip worden?
Niet slecht. Buitenkant is een beetje te futuristisch, maar het idee van het hergebruiken van het 'dak' is zeker niet verkeerd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, dat zou de renovatie van de oude kuip zijn.
Ja, die buitenkant zit je dus wel een beetje aan vast omdat dat ook gelijk de ondersteuning is voor de 3e ring..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Niet slecht. Buitenkant is een beetje te futuristisch, maar het idee van het hergebruiken van het 'dak' is zeker niet verkeerd.
Hopeloos overschat. Iriritante dribbelaar en egoïst. Totaal geen kijk voor medespelers. In dat opzicht gaan we wel vooruit met Verhoek in de plaats.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:10 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat het mentaal zo'n mietje is.
Sluit niet uit dat als het kwartje een keer bij hem valt dat ie nog een mooie carriere kan hebben.
Aan de andere kant zou het ook zo maar kunnen dat ie over 3 jaar bij een topklasser amateurs loopt te ballen.
Mogen toch nog niet spelen Verhoek en Pelle?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:24 schreef PIETR het volgende:
Tegen Vitesse:
Mulder
Janmaat - Bruno - Mathijsen - Nelom
Clasie - Vilhena
Immers
Schaken - Pelle - Verhoek
Pelle en Verhoek zijn volgens mij niet speelgerechtigd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:24 schreef PIETR het volgende:
Tegen Vitesse:
Mulder
Janmaat - Bruno - Mathijsen - Nelom
Clasie - Vilhena
Immers
Schaken - Pelle - Verhoek
quote:[quote]Op dinsdag 28 augustus 2012 04:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wel grappig dat Lukaku blijkbaar echt werk van is gemaakt. Van de exotische optie's misschien wel meest genoemd hier (en even vaak weer afgeschoten, of zelfs te licht bevonden want Fernandez). Bleek dus even onhaalbaar als Kuyt en Castaignos.
Ik bedacht me trouwens, zouden we niet (half)jaartje Pelle kunnen huren () Vorig jaar verhuurd door Parma en opnieuw weinig indruk. Dit jaar nog geen nieuwe huurclub en rugnummer 99 bij Parma. Weet het, vrijwel overal gefaald en scoort vrijwel nooit. Maar wel iemand die je tenminste diep in de spits aan kan spelen en dan de bal ff vasthoudt of kaatsje opzet. Zou volgens mij best een vooruitgang zijn t.o.v. Fernandez of Cisse.
Maar ja.. Pelle..
HMF en iedereen weet dat hij het mobiele nummer van Geel heeftquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zo te zien is van Geel een vaste bezoekert van dit topic
Ik heb ook vertrouwen. Zal vast even omschakelen worden nu het niet meer nodig is echt iedere bal diep te spelen, maar zal uiteindelijk resulteren in een beter Feyenoordquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dat gaat echt helemaal goed komen met Pelle, zeker weten.
Op basis van wat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:10 schreef Pedroso het volgende:
We konden wel wat Italiaans bloed gebruiken na het vertrek van Guidettiquote:
Knutquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb ook vertrouwen. Zal vast even omschakelen worden nu het niet meer nodig is echt iedere bal diep te spelen, maar zal uiteindelijk resulteren in een beter Feyenoord![]()
Knut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
Wat toen zo'n wedstrijd tegen Aston Villa volgens mij dat ik echt dacht dat we de nieuwe van Persie hadden gevondenquote:
Jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Knut![]()
Maar Pelle is dus huur. Dan is er toch nog steeds budget over om iets leuks te halen, toch? Moet het alleen wel snel gebeuren.
Nou, zoals Muto terecht opmerkte, voor clubloze spelers hebben we nog wat extra tijd. Gooi dan wat mij betreft die hele transferpot (quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Knut![]()
Maar Pelle is dus huur. Dan is er toch nog steeds budget over om iets leuks te halen, toch? Moet het alleen wel snel gebeuren.
Schijnt uiteindelijk gewoon een pure ruildeal te zijn geweest, althans dat las ik dan weer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:41 schreef PizzaGeit het volgende:
Heeft iemand trouwens een idee hoe hoog het bedrag is dat Van Geel nog van Munsterman heeft afgetroggeld?![]()
Zal wel rond de paar ton liggen denk ik
Ik begrijp alleen de transfer van Mathijssen niet..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:46 schreef Merkie het volgende:
Toch heeft Van Geel het heel behoorlijk gedaan op de transfermarkt (wederom). Wederom veel beter dan wat Beenhakker gedaan zou hebben. Maar daar kunnen we onderhand een boek vol over schrijven.
Ik van Immers niet. 9 ton + nog een talentje, ok het was niet het grootste talent, maar toch.......quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik begrijp alleen de transfer van Mathijssen niet..
Mathijssenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik begrijp alleen de transfer van Mathijssen niet..
Beenhakkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:46 schreef Merkie het volgende:
Toch heeft Van Geel het heel behoorlijk gedaan op de transfermarkt (wederom). Wederom veel beter dan wat Beenhakker gedaan zou hebben. Maar daar kunnen we onderhand een boek vol over schrijven.
Ik wel hoor. Met het vertrek van Bakkal was de nummer 10 zwaar onderbezet. Ik denk dat Immers wel het maximale is wat je kan krijgen voor 9 ton voor die positie. Ik geloof ook echt dat ie het wel goed gaat doen uiteindelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik van Immers niet. 9 ton + nog een talentje, ok het was niet het grootste talent, maar toch.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |