Doen ze dan ook een beetjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rabo moet nu eigenlijk rijden..
Cummings gun ik het wel. Was m'n adoptierenner deze tour.quote:
Denk Clarke. Is nog wel wat rapper dan De Gendt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Zonder Viviani is de Gendt de snelste?
Clarke hoorde ik net. Klinkt ook wel plausibel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Zonder Viviani is de Gendt de snelste?
Die cummt wel iemand vol wil je zeggen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Cummings, zou die vanavond seks hebben?
Hij heeft zijn shot wel op het juiste moment gezet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die cummt wel iemand vol wil je zeggen?
Te onstuimig ook, Was meer bezig met voorop blijven dan met echt winnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:36 schreef Pedroso het volgende:
De Gendt niet zo goed dus. Had verwacht dat ie ze er wel af zou rijden.
Denk dat Argos ook een beetje gokte dat FDJ mee zou gaan helpen voor Bouhanni, maar die haalde de finish niet eensquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:40 schreef Pedroso het volgende:
Zat er in dat deze etappe een groepje kans van slagen zou hebben, Argos zou het op moeten knappen de hele etappe om tempo te maken, weinig tot geen ploegen die een helpende hand zouden toesteken.
Achteraf hielp Lotto nog wat mee maar het was te weinig.
Deed die mee dan? Zou je ook niet zeggen...quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:16 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Rojas stapt niet meer op vandaag. Weer een sprinter minder.
Waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:09 schreef Drebbelman het volgende:
Ik zet in op Bertje voor de winst. Purito die lang kan volgen maar in de laatste kilometer moet afhaken, Gesink of Valverde voor de derde plaats en Froome die genadeloos hard door het ijs zakt.
Debusschere had diaree zie ik idd en is weg. Wat had VDB naast een gebrek aan vorm?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:36 schreef Keauning het volgende:
VDB en Debusschere zijn er ook uit.
Geen idee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Debusschere had diaree zie ik idd en is weg. Wat had VDB naast een gebrek aan vorm?
3 zware dagen op komst...quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:56 schreef Marcoss het volgende:
Zo heb je 2 weken lang zowat geen uitvallers en stappen ze nu achter elkaar uit koers..
Liever zo dan een berg gewonden zoals in de tour.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:56 schreef Marcoss het volgende:
Zo heb je 2 weken lang zowat geen uitvallers en stappen ze nu achter elkaar uit koers..
Soms is het wel heel voorspelbaarquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:21 schreef Marcoss het volgende:
Moncoutie is begonnen aan zijn Vuelta vandaag, komt als 1ste boven op het 1ste klimmetje
Toch mooi. Je wacht er op en het is dan nog zo ook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:21 schreef Marcoss het volgende:
Moncoutie is begonnen aan zijn Vuelta vandaag, komt als 1ste boven op het 1ste klimmetje
Eerst nog die flutkoers tussen Antwerpen en Rotterdam...gelukkig hoeven ze nog maar 24km te rijden.quote:
Schakelen ze zo over dan? Want nu praten ze over de Vuelta met beelden daar van.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eerst nog die flutkoers tussen Antwerpen en Rotterdam...gelukkig hoeven ze nog maar 24km te rijden.
Ik dacht je zei dat de TV-uitzending is begonnen; daar gaan ze namelijk eerst Antwerpen-Rotterdam uitzenden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:01 schreef Keauning het volgende:
[..]
Schakelen ze zo over dan? Want nu praten ze over de Vuelta met beelden daar van.
Jep, op tv dus pas om 4.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik dacht je zei dat de TV-uitzending is begonnen; daar gaan ze namelijk eerst Antwerpen-Rotterdam uitzenden.
Ik weet niet wat ze online gaan uitzenden...
Blijkbaar dus toch de Vuelta
Net nu ik niet kan kijkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:05 schreef Keauning het volgende:
[..]
Jep, op tv dus pas om 4.
Online zijn ze nu begonnen met commentaar van Sebastiaan Timmerman.
eerste stuk boeit toch nog niet zo, je mist weinigquote:
Maakt niet uit , ik zit nu les te geven dan kan ik het ook niet op de achtergrond volgenquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:18 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
eerste stuk boeit toch nog niet zo, je mist weinig
Maar je kan wel Fok!en... ?quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maakt niet uit , ik zit nu les te geven dan kan ik het ook niet op de achtergrond volgen
Hier zal wel wat tussen moeten staanquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand een goede stream wellicht? NOS werkt niet in het buitenland
Denk dat Clarke 'm pakt hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:38 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Moncoutie krijgt dit jaar serieuze concurrentie als het gaat om de bergtrui.
Rodriquez. Gewoon alle truien pakkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:39 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat de bergtrui "gewoon" naar een klassementsrenner gaat eigenlijk
Ik denk niet dat hij het eindklassement wint.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rodriquez. Gewoon alle truien pakken
Vond het er juist wel sterk uitzien. Hij reed ook makkelijk dat gat dicht op Cataldo/Losada.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moncoutié is niet in grootse doen
Mwah, in de etappe van maandag zitten 2 bergen van 1e categorie voor de slotklim, in de etappe naar Bola del Mundo zelfs 3. Daar vallen heel wat punten te pakken voor een niet-klassementsrenner. Bovendien is de bergtrui de afgelopen 4 jaar naar Moncoutie gegaan, waarom zou het dit jaar niet weer een niet-klassementsrenner worden?quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:39 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat de bergtrui "gewoon" naar een klassementsrenner gaat eigenlijk
nog 18km. ..quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:56 schreef --3S-- het volgende:
Is de finish voor half 6? Ik wil snel naar huis gaan om die te zien..
Zo'n tijdschema gaat op gemiddelde en dat zal nog wel dalen op de klim. Wordt dus wel na half 6.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:59 schreef Ericr het volgende:
http://www.lavuelta.com/12/en/recorrido/index.html?e=14
Tijdschema geeft net voor half zes aan. 16 km te gaan en ze rijden voor het snelste tijdschema.
Natuurlijk gaat dat op gemiddelde, het eindgemiddele en ze koersen nu af op dat gemiddelde. Kijk maar naar de tussentijden op andere punten, geen direct verband met het gemiddelde op dat moment.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:01 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Zo'n tijdschema gaat op gemiddelde en dat zal nog wel dalen op de klim. Wordt dus wel na half 6.
Maar dat tijdschema, waar ze nu al op achterlopen, gaat ook uit van een gemiddelde van 38 km/uur up de klim, wat erg onrealistisch is.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:06 schreef Ericr het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat dat op gemiddelde, het eindgemiddele en ze koersen nu af op dat gemiddelde. Kijk maar naar de tussentijden op andere punten, geen direct verband met het gemiddelde op dat moment.
Zie het, 15 minuten voor die klim zou wel heel extreem zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dat tijdschema, waar ze nu al op achterlopen, gaat ook uit van een gemiddelde van 38 km/uur up de klim, wat erg onrealistisch is.
Ja dat zou extreem zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:11 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zie het, 15 minuten voor die klim zou wel heel extreem zijn.
Puritoquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:13 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuwd wie er buiten Contador goed zal zijn.
Lijkt me toch vermoeid. Zelfs zoveel doping kan 'm niet reddenquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me toch vermoeid. Zelfs zoveel doping kan 'm niet redden
Hij zit zo te zien in het 2e groepje.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:19 schreef Pedroso het volgende:
Hoop dat Gesink er aan kan blijven hangen, de laatste kilometers wordt ie meestal beter.
En Rabo ook na deze flop.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Garate wanhopig op zoek naar een kopman.
Vind dat bij VDB2 nog iets meer waar dan bij Gesink. Desalniettemin is VDB2 succesvoller in de grote rondes geweest.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:22 schreef Pedroso het volgende:
Wuyts had erover dat Gesink het net als VDB2 het echte oertalent mist voor een topper en het moet hebben van hard werken.
Ze zaten rond P30 ofzo, dan moet je nog wel aardig meekunnenquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:23 schreef Zelva het volgende:
Klassieke fout ook weer, veel te ver naar achteren beginnen.
Ze weten toch met Gesink dat die in de problemen komt als het tempo in een keer flink omhoog gaat. Dan moet je dus vooraan beginnen, en niet dat Gesink zich al direct moet opblazen om gaten te dichten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zaten rond P30 ofzo, dan moet je nog wel aardig meekunnen
Denk echt niet dat het daar aan ligt, Gesink begon gewoon goed van voren. Maar als je de benen niet hebt (op dat moment), kun je er weinig aan doen, ook als je wel vooraan begint.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:25 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ze weten toch met Gesink dat die in de problemen komt als het tempo in een keer flink omhoog gaat. Dan moet je dus vooraan beginnen, en niet dat Gesink zich al direct moet opblazen om gaten te dichten.
Echt puur bagger dit.
quote:
Laat ik de eerste maar maken:quote:
Trollen hoeft niet maar het is gewoon erg tegenvallend wat Gesink en Mollema laten zien vandaag.quote:
Valt nog mee eigenlijk. Als ie beter wordt kan ie nog dichtbij worden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:29 schreef Marcoss het volgende:
32 seconden al, dit is echt de slechte dag blijkbaar
Mooi vuig binnenweggetje op sommige plekken.quote:
Nibali wilde hem toch als knecht?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik Ten Dam was zou ik volgend jaar lekker bij Saxo gaan knechten.
Astana zal ook wel een zak centen bieden denk ik zo.quote:
Bertje is niet de Bertje van Giro 2011.quote:
quote:
quote:
En was Contador beter.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:42 schreef Gitank2 het volgende:
Contador vs. Rasmussen flashback (alleen toen loste Rasmussen niet zo ver).
Gaat ie wel doen hoor.quote:
Talansky, Amerikaanse wielrenner bij Garmin.quote:
Trollolloloollollquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:44 schreef Dreassic het volgende:
Is iets goed mis met de trainingsmethoden van RABO als anderen die eerst slechter waren ineens verbeteren en meekunnen, terwijl knakkers zoals Gesink en Mollemal alleen maar slechter worden naarmate de Ronde vordert.
lekker trollenquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:44 schreef Dreassic het volgende:
Is iets goed mis met de trainingsmethoden van RABO als anderen die eerst slechter waren ineens verbeteren en meekunnen, terwijl knakkers zoals Gesink en Mollemal alleen maar slechter worden naarmate de Ronde vordert.
Ah hebben we weer de typische vergoeilijker die alles wat de Nederlanders doen met de mantel der liefde bedekt en anderen die terecht kritisch zijn als troll wegzet.quote:
Oude tijden herlevenquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:46 schreef Maver24 het volgende:
Bertje is wel goed maar Rodriquez is gewoon buitengewoon
Denk dat Froome hem heeft opgegeten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:45 schreef Marcoss het volgende:
Waar is Henao opeens gebleven de laatste meters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |