3 zware dagen op komst...quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:56 schreef Marcoss het volgende:
Zo heb je 2 weken lang zowat geen uitvallers en stappen ze nu achter elkaar uit koers..
Liever zo dan een berg gewonden zoals in de tour.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:56 schreef Marcoss het volgende:
Zo heb je 2 weken lang zowat geen uitvallers en stappen ze nu achter elkaar uit koers..
Soms is het wel heel voorspelbaarquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:21 schreef Marcoss het volgende:
Moncoutie is begonnen aan zijn Vuelta vandaag, komt als 1ste boven op het 1ste klimmetje
Toch mooi. Je wacht er op en het is dan nog zo ook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:21 schreef Marcoss het volgende:
Moncoutie is begonnen aan zijn Vuelta vandaag, komt als 1ste boven op het 1ste klimmetje
Eerst nog die flutkoers tussen Antwerpen en Rotterdam...gelukkig hoeven ze nog maar 24km te rijden.quote:
Schakelen ze zo over dan? Want nu praten ze over de Vuelta met beelden daar van.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eerst nog die flutkoers tussen Antwerpen en Rotterdam...gelukkig hoeven ze nog maar 24km te rijden.
Ik dacht je zei dat de TV-uitzending is begonnen; daar gaan ze namelijk eerst Antwerpen-Rotterdam uitzenden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:01 schreef Keauning het volgende:
[..]
Schakelen ze zo over dan? Want nu praten ze over de Vuelta met beelden daar van.
Jep, op tv dus pas om 4.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik dacht je zei dat de TV-uitzending is begonnen; daar gaan ze namelijk eerst Antwerpen-Rotterdam uitzenden.
Ik weet niet wat ze online gaan uitzenden...
Blijkbaar dus toch de Vuelta
Net nu ik niet kan kijkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:05 schreef Keauning het volgende:
[..]
Jep, op tv dus pas om 4.
Online zijn ze nu begonnen met commentaar van Sebastiaan Timmerman.
eerste stuk boeit toch nog niet zo, je mist weinigquote:
Maakt niet uit , ik zit nu les te geven dan kan ik het ook niet op de achtergrond volgenquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:18 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
eerste stuk boeit toch nog niet zo, je mist weinig
Maar je kan wel Fok!en... ?quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maakt niet uit , ik zit nu les te geven dan kan ik het ook niet op de achtergrond volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |