ow ok.. denk dat hollanders en amerikanen daar anders ook aardig wat van kunnen oaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij zei iets over Marokkanen en incest
http://www.elsevier.nl/we(...)rfte-allochtonen.htmquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:13 schreef Evie het volgende:
[..]
ow ok.. denk dat hollanders en amerikanen daar anders ook aardig wat van kunnen oa
sjah,, wil niet zeggen dat die kindjes crimineel worden he?!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)rfte-allochtonen.htm
is dit serieus?quote:
blond euh luiquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
is dit serieus?
het staat in de 2e post. come on
Okequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
is dit serieus?
het staat in de 2e post. come on
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef Joysa het volgende:
Ik ga maar eens aan mijn huiswerk beginnen
Geneesmiddelenkennis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest zo hard lachen, ze wacht al maanden op dit bericht.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef heloef het volgende:
?? ik niet snapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest zo hard lachen, ze wacht al maanden op dit bericht.dus
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef heloef het volgende:
Oh goshSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest zo hard lachen, ze wacht al maanden op dit bericht.![]()
Hij wordt single, zij vindt dat leuk. Jij nu snap?quote:
Dat snapte ik nog wel, maar geen idee wie het zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wordt single, zij vindt dat leuk. Jij nu snap?
Ah op die fiets.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat snapte ik nog wel, maar geen idee wie het zijn
Fixedquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Toch niet die oude fiets he?
C'est la Evil
Doktersassistente.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef Evie het volgende:
[..]Waarvoor?
Ga ik morgen pas doenweer een stukkie inlezen
Arme bejaarden!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Uit goed fatsoen met bejaarden aan de bbq helemaal in noord-holland? No thanks, dan toch liever onder werktijd
Het is toch algemeen bekend dat het onder "bepaalde" groepen vele malen meer voorkomt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:13 schreef Evie het volgende:
[..]
ow ok.. denk dat hollanders en amerikanen daar anders ook aardig wat van kunnen oa
Incest is iets anders dan inteelt onder neven en nichten ..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat het onder "bepaalde" groepen vele malen meer voorkomt?
Altijd dat trouwen met neven en nichten.![]()
En dan heb ik het niet eens over Katwijkers.
hf!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:06 schreef Koen66 het volgende:
time flies, het is al 6 uur geweest
ik ga richting huis![]()
Banaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:23 schreef Evie het volgende:
banaan met chocolaen slagroom maar zonder aardbeien
en zonder appeltaart yoghurt
Wees niet getreurd, de appeltaart yoghurt is al opquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:23 schreef Evie het volgende:
banaan met chocolaen slagroom maar zonder aardbeien
en zonder appeltaart yoghurt
the spar. is een gokjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:24 schreef STING het volgende:
[..]
Wees niet getreurd, de appeltaart yoghurt is al op
Goh, I wonder where that slagroom came from
drukke week gehad?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:55 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ah, weekend! Werd godverdomme ook wel tijd.
Dat achterlijke goed en middagquote:
Ja, best wel, ook een rare week. En nog maar een weekje tot de vakantie.quote:
boffert!! gewoon daagjes lekker vrij, of óók nog naar de zon?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:58 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Ja, best wel, ook een rare week. En nog maar een weekje tot de vakantie.
3 weken roadtrip door de Balkan. Hoe het ook gaat lopen, deze vakantie ga ik nooit meer vergetenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
boffert!! gewoon daagjes lekker vrij, of óók nog naar de zon?
wow, gaaf!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:00 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
3 weken roadtrip door de Balkan. Hoe het ook gaat lopen, deze vakantie ga ik nooit meer vergeten
Juist omdat het niet zo'n toeristisch gebeid is, met uitzondering van Kroatië dan. Geen drukte, de mensen zijn er nog vriendelijk en je maakt dan nog eens iets mee als je een beetje mengt met de locale bevolking. Niet te veel plannen, kijken wat er gebeurd en nergens nee tegen zeggen. Ik ben toe aan een onbekend avontuur. Het leven hier is ondertussen toch wel heel erg voorspelbaar aan het worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wow, gaaf!gebied had ik zelf niet uitgekozen, waarom daarzo?
het is maar waar je je druk om maakt samz.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat achterlijke goed en middag. Wtf, waarom.
Zo heeft iedereen wel eens wat, Dawg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:06 schreef dawg het volgende:
[..]
het is maar waar je je druk om maakt samz.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen wel eens wat, Dawg.
das waar.... mar leuk! ga je alleen of groepsreisquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:05 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Juist omdat het niet zo'n toeristisch gebeid is, met uitzondering van Kroatië dan. Geen drukte, de mensen zijn er nog vriendelijk en je maakt dan nog eens iets mee als je een beetje mengt met de locale bevolking. Niet te veel plannen, kijken wat er gebeurd en nergens nee tegen zeggen. Ik ben toe aan een onbekend avontuur. Het leven hier is ondertussen toch wel heel erg voorspelbaar aan het worden.
Met mijn broertje. Verder zien we wel wie we tegen komenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das waar.... mar leuk! ga je alleen of groepsreis
Ik heb een pakket gekregen waarmee ik zelf vilten sloffen kan makenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:27 schreef marbasnarf het volgende:
ik heb trouwens pantofels gekocht vandaag.. tis tenslotte bijna herfst, dan mag dat
ghehehe hoe geniaal!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een pakket gekregen waarmee ik zelf vilten sloffen kan maken
Hehehe. Heb je verder nog leuke dingen gekregen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een pakket gekregen waarmee ik zelf vilten sloffen kan maken
Een fiets, een cd van Kontrust, en een setje met verschillende Japanse kruidentheeën.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Heb je verder nog leuke dingen gekregen?
Why?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben een beetje sip. Naja, boos. Pislink eigenlijk.
theequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een fiets, een cd van Kontrust, en een setje met verschillende Japanse kruidentheeën.
En mijn salaris
Leuk!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een fiets, een cd van Kontrust, en een setje met verschillende Japanse kruidentheeën.
En mijn salaris
Hele dag gewerkt, dus de familie kon helemaal niet langskomenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk!
Hele dag met de familie gezeten, of komt dat nog?
Hehe, laat het ze maar niet lezen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hele dag gewerkt, dus de familie kon helemaal niet langskomen
Ik heb het helemaal niet gemist.
Vanavond alquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, laat het ze maar niet lezen.
Morgen vieren met Newb dan?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oeh, veel plezier dan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vanavond al
Nouja, ik vind het prima als mijn opa en oma langs komen om taart te eten maar de rest van mijn familie heb ik het hele vorige weekend al gezien dus dat hoeft niet echt meer.
Succes!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, persoonlijke strubbelingen op het werk.
Gaat wel lukken hoor, ik zal de klus moeten klaren mooi ding over schrijven strik eromheen maar als ik niet de degene ben die zich hier kwaad over maakt blijft het gepruts aanwezig.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaat wel lukken hoor, ik zal de klus moeten klaren mooi ding over schrijven strik eromheen maar als ik niet de degene ben die zich hier kwaad over maakt blijft het gepruts aanwezig.
Bah.
Word er zo weer agressief van hè. Heb de hele dag met zo'n gezicht rondgelopen.met deuren smijten rammen op toetsenborden (maargoed dat doe ik anders ook, het . . . Goed idee, ik ga eens van toetsenbord wisselen hier!
Ik drink Mozart gold.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:03 schreef Evie het volgende:
[..]kusje erbij met wat chocola? (is mooi op toetsenborden.. )
Maar is er een specifieke collega of manager die je erg dwars zit?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaat wel lukken hoor, ik zal de klus moeten klaren mooi ding over schrijven strik eromheen maar als ik niet de degene ben die zich hier kwaad over maakt blijft het gepruts aanwezig.
Bah.
Word er zo weer agressief van hè. Heb de hele dag met zo'n gezicht rondgelopen.met deuren smijten rammen op toetsenborden (maargoed dat doe ik anders ook, het . . . Goed idee, ik ga eens van toetsenbord wisselen hier!
Ik weet niet of het goed kleurt bij deze. Hij is zwart met een beetje lelijk grijze toetsen en dan dikke Helvetica erop gesublimeerd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:03 schreef Evie het volgende:
[..]kusje erbij met wat chocola? (is mooi op toetsenborden.. )
Nee hoor, meer het hele bedrijf.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:07 schreef STING het volgende:
[..]
Maar is er een specifieke collega of manager die je erg dwars zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Niet naar het oostblok?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee hoor, meer het hele bedrijf.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Laat ik alvast even het goede nieuws hier rondbazuinen!Mjah nou leuk voor hem. Daar zeurde hij niet zoveel over. Pas als ie ander werk heeft word ik blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Jawel hoor, net kaartjes uitgeprint. Ingecheckt en alles. Nu nog even mijn tegoed enzo upgraden. Heb nog maar 2.54, wil wel iets zekerder zijn. En nog even mijn vodka hier opmaken om alvast te wennen.quote:
Niets! Niets heb ik aan jou!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In the name of the King: A Dungeon Siege movie.
Hmmz. Waar je dus (hopelijk) niet lang meer zit of...?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh ik dacht alquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawel hoor, net kaartjes uitgeprint. Ingecheckt en alles. Nu nog even mijn tegoed enzo upgraden. Heb nog maar 2.54, wil wel iets zekerder zijn. En nog even mijn vodka hier opmaken om alvast te wennen.
Klopt.quote:
1 ding tegelijk Huppel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah nou leuk voor hem. Daar zeurde hij niet zoveel over. Pas als ie ander werk heeft word ik blij
3.8 op imdb.. Dat kan nooit goed zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Je kent die al?
Ik heb laatst wel weer X-Men First Class gezien, bljft een leuke film.
Feast trilogy!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:17 schreef screwloose het volgende:
[..]
3.8 op imdb.. Dat kan nooit goed zijn.
Dungeon Siege? Nee, is een bagger film.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:17 schreef screwloose het volgende:
[..]
3.8 op imdb.. Dat kan nooit goed zijn.
Veul te eng voor deze knul.quote:
Das opzich wel een goeie ja!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dungeon Siege? Nee, is een bagger film.
Alleen wel grappig als je het spel hebt gespeeld.
Iron Man een idee anders?
Naja, de mensen zijn in het algemeen wel aardig en de business bevalt me wel maarja ik voel me niet zo serieus genomen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:14 schreef STING het volgende:
[..]
Hmmz. Waar je dus (hopelijk) niet lang meer zit of...?
hehehe vind ik best een stuntquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Naja, de mensen zijn in het algemeen wel aardig en de business bevalt me wel maarja ik voel me niet zo serieus genomen.
Ik heb wel de tofste band met mijn 3e bovengeplaatste chef (dus redelijk hoog in het bedriif), ik heb echt een hekel aan hem maar hij ook aan mij maar dat weten we ook van elkaar, en daarom gaat het ook nog goed ook.
Liep 'ie zo langs, wijs ik zo van mijn ogen naar zijn ogen en zeg ik: Ik houd je in de gaten jongen! Dan kan 'ie dan weer waarderen enzo.
Die zijn humor man!!quote:
Haha ja das wel een mooie vorm van omgang. Ik denk dat je elkaar op die manier juist wel weer gaat waarderen. Als dit soort humor gewaardeerd wordt zal hij inmiddels al geen hekel meer aan je hebben denk ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Naja, de mensen zijn in het algemeen wel aardig en de business bevalt me wel maarja ik voel me niet zo serieus genomen.
Ik heb wel de tofste band met mijn 3e bovengeplaatste chef (dus redelijk hoog in het bedriif), ik heb echt een hekel aan hem maar hij ook aan mij maar dat weten we ook van elkaar, en daarom gaat het ook nog goed ook.
Liep 'ie zo langs, wijs ik zo van mijn ogen naar zijn ogen en zeg ik: Ik houd je in de gaten jongen! Dan kan 'ie dan weer waarderen enzo.
Ja voor jou ja. Maar ik ben nie zon bikkel als jij.quote:
Kom op joh die zijn echt niet eng.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:23 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja voor jou ja. Maar ik ben nie zon bikkel als jij.
Als hij komt lunchen ga ik ook altijd weg, liefst met de melding van "Ow jee, nou, in jou heb ik geen zin vandaag hoor!"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:22 schreef screwloose het volgende:
[..]
Haha ja das wel een mooie vorm van omgang. Ik denk dat je elkaar op die manier juist wel weer gaat waarderen. Als dit soort humor gewaardeerd wordt zal hij inmiddels al geen hekel meer aan je hebben denk ik.
Mansterkakquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom op joh die zijn echt niet eng.
Ja hooguit de stukjes waar je ziet dat zo'n monster iemand verkracht met zn monstercock
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hooguit de stukjes waar je ziet dat zo'n monster iemand verkracht met zn monstercock
Hm tijd om stiekem elders te solliciteren?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen. Bovendien wil eigenlijk niemand mij graag hebben ofzo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm tijd om stiekem elders te solliciteren?
Whut? niemand wil de genius?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen. Bovendien wil eigenlijk niemand mij graag hebben ofzo.
Dus het is terecht dat die kerel je niet mag?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, mijn toetsenbord tikt op 80 dB(A) maar ik heb 'm nu vervangen voor een überstille (veel stiller dan die kutprullen daar) maar het maakt dus niets uit! Het ligt dus echt aan mij.quote:
Je mag wel voor mij komen werken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
*poke*quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind het erg moeilijk om rond te kijken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
Maar, tijd voor een ander bedrijf dus. Een waar ze je wel op je waarde weten te schatten.
Ondertussen eens gaan rondkijken? Of ben je al dat aan het doen?
Wat houdt je tegen dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind het erg moeilijk om rond te kijken.
tja vooral dat laatste is een beetje lastig natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Krappe ervaring en niet weten wat ik precies wil.
quote:
Geen idee. Ik ken hem door Ezechielkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
Waarom ken ik die film niet?
Ik werk als meetingenieur bij een akoestisch bedrijf.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:47 schreef screwloose het volgende:
[..]
tja vooral dat laatste is een beetje lastig natuurlijk.
Wat doe je nu dan?
Hoe laat moet je vliegen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik werk als meetingenieur bij een akoestisch bedrijf.
ff doorskippen naar de pronquote:
Oh dat duurt nog lang!!quote:
quote:
Maar als je dronken bent mag je niet mee in het vliegtuigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien krijg ik mijn vodka nog wel op!
Wel naar het oostblokquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar als je dronken bent mag je niet mee in het vliegtuig
beetje wel.. wat een boefje!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:32 schreef STING het volgende:
[..]
*poke*
In zijn toespraak op de Republikeinse conventie suggereerde hij dat Obama dood moet. Beetje onhandig
Afblijvenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:54 schreef Evie het volgende:
[..]
beetje wel.. wat een boefje!
POKE en kietel onder je voeten
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Krappe ervaring en niet weten wat ik precies wil.
Dan mag je juist niet mee als je nuchter bent wil je zeggenquote:
Ligt eraan. Dronken van de scotch wordt niet gewaardeerd uiteraard. Maar van vodka of cubaanse rum wordt wel getolereerd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan mag je juist niet mee als je nuchter bent wil je zeggen
Kusjekroel voor mijn WT'tjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben een koe aan het schilderen. Met acrylverf.quote:
Lol, nicequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een koe aan het schilderen. Met acrylverf.
Hè bah, ik houd niet van waterverf.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga zo slapen!!
Gewoon omdat dat kan!!
Een heilige koe?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Denk ik. Mijn olieverf is vernaggeld en ik wilde weer eens schilderenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hè bah, ik houd niet van waterverf.
Leuk hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Denk ik. Mijn olieverf is vernaggeld en ik wilde weer eens schilderen.
Waar dan? Waar dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:58 schreef STING het volgende:
[..]
Jouw voeten weet ik anders ook te vinden, dus weet waar je aan begint. Eviltje.
acrylquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weer een zelfportret?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:29 schreef Evie het volgende:
[..]
acryl
Ik een naakt wijf met stiftwater
Nope.. hij is voor iemand die me niet naakt aan de muur mag hebben of course.. en was het na 2 minuten alweer zat lolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Nope.. hij is voor iemand die me niet naakt aan de muur mag hebben of course.. en was het na 2 minuten alweer zat lolAnder keertje verder dan maar
Je hebt jezelf naakt geschilderd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Nope.. hij is voor iemand die me niet naakt aan de muur mag hebben of course.. en was het na 2 minuten alweer zat lolAnder keertje verder dan maar
Jammer, hoopte ooit nog eens een bijzonder mooi stukje kunst aan de muur te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
jup wel eens ja..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt jezelf naakt geschilderd?
hmz.. wil je perse mij naakt op je muur hangen of mag het ook een andere vrouw zijn?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer, hoopte ooit nog eens een bijzonder mooi stukje kunst aan de muur te hebben
Jou natuurlijk!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:41 schreef Evie het volgende:
[..]
jup wel eens ja..
[..]
hmz.. wil je perse mij naakt op je muur hangen of mag het ook een andere vrouw zijn?
Wat is er mis met acryl?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:29 schreef Evie het volgende:
[..]
acryl
Ik een naakt wijf met stiftwater
Ja, ze wist het antwoord ook al, maar ach, dat complimentje heeft ze wel verdiend.quote:
Ze houd van vissenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ze wist het antwoord ook al, maar ach, dat complimentje heeft ze wel verdiend.
Overigens heb ik er al eentje van gezien, is errug mooi
Kaneel alles goed?quote:
Geen bezwaar tegen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:44 schreef Evie het volgende:
[..]
aj dan moeten we maar gaan samenwonen.. geen zin om een zelfportret te maken atm
Blijf jij afdoende zitten met ducktape?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:44 schreef Evie het volgende:
[..]
aj dan moeten we maar gaan samenwonen.. geen zin om een zelfportret te maken atm
Op die andere kijken danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Welke? op degene waar ik naar keek zag ik geen voeten
Samen delen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die wil ik als extra slaapkamer
Ik ben bang dat ik dan in de bezemkast moet wonen, anders kan ik mijn deel van de huur niet betalen hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die wil ik als extra slaapkamer
Hm denk dat je er flink wat van nodig hebt en dat het zonde is van je uitzicht om dat over me heen te plakkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Blijf jij afdoende zitten met ducktape?
daar kan je op kietelen wat je wilquote:
PeuRacquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan in de bezemkast moet wonen, anders kan ik mijn deel van de huur niet betalen hoor
Geen bezwaar tegenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan in de bezemkast moet wonen, anders kan ik mijn deel van de huur niet betalen hoor
Dan wordt het nieten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm denk dat je er flink wat van nodig hebt en dat het zonde is van je uitzicht om dat over me heen te plakken
[..]
Je kunt je vetrolletjes prima wegplakken hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:47 schreef Evie het volgende:
Hm denk dat je er flink wat van nodig hebt en dat het zonde is van je uitzicht om dat over me heen te plakken
pfff, waar moet ik mijn dates dan laten?quote:
Het liefst voor de deurquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pfff, waar moet ik mijn dates dan laten?
Ach Harry Potter woonde ook in een bezemkast.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die was dan ook 1.20quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach Harry Potter woonde ook in een bezemkast.
Nope mine mine minequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Samen delen?
Ja, ik zal van je knuffeltrui afblijven![]()
Als ze mooi zijn kunnen ze gewoon bij mij in bedquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pfff, waar moet ik mijn dates dan laten?
Dan ga je zitten in dat ding, zie je. Denken in oplossingen.quote:
Zo is dat!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan ga je zitten in dat ding, zie je. Denken in oplossingen.
iPad op de knieenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan ga je zitten in dat ding, zie je. Denken in oplossingen.
Maas-Rijn-IJssel. Een Nederlands koeienras.quote:
Overbodig ding.quote:
Koeien alweer het onderwerp?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maas-Rijn-IJssel. Een Nederlands koeienras.
Aha, een roodbontquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maas-Rijn-IJssel. Een Nederlands koeienras.
Ik ben er een aan het schilderen. Maar ik stop er zo mee.quote:
tofquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben er een aan het schilderen. Maar ik stop er zo mee.
Ja hoor. Lekker vrije dag gehad vandaag. Heerlijk genieten.quote:
Ik. Als Royco en ik gaan samenwonen nemen we een Lakenvelder, Witrik of een Aberdeen Angus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:59 schreef Koen66 het volgende:
wie had het laatst nu ook alweer over koeien hier
Alleen als ik er dan ook bij magquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Als ze mooi zijn kunnen ze gewoon bij mij in bed
dat was het ja, een Lakenvelder, er stond gelijk een pic hier toenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik. Als Royco en ik gaan samenwonen nemen we een Lakenvelder, Witrik of een Aberdeen Angus.
Voor mij maak je toch wel een uitzondering?quote:
Misschien met een hoofdletter M.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor mij maak je toch wel een uitzondering?![]()
??quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien met een hoofdletter M.
???quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:05 schreef STING het volgende:
[..]
Nooo, je hebt nog je hele leven voor je
quote:
Net in de spiegel gekeken, maar ik zie er écht heel slecht uit.quote:
Foto maken en opsturen? Oordeel ik welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
[..]
Net in de spiegel gekeken, maar ik zie er écht heel slecht uit.
Stress?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
[..]
Drank?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:07 schreef Watertornado het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen, of overmorgen, of over een week, of nog later weer verder.
Ik ga vaker schilderen! * Samzz olieverf en palet op wenslijstje zet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:14 schreef Samzz het volgende:
TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen, of overmorgen, of over een week, of nog later weer verder.
![]()
Toegegeven, je kan het aardig goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen, of overmorgen, of over een week, of nog later weer verder.
![]()
en postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen, of overmorgen, of over een week, of nog later weer verder.
Same shit, different day
SC hopper present
Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen, of overmorgen, of over een week, of nog later weer verder.
![]()
Ik vind het er mooi uitzienquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:18 schreef Samzz het volgende:
Dank allen!
Ik ga het toch maar weer oppakken en oefening baart kunst, he. Het is niet perfect, maar ach.
Ik ben tot nu toe ook erg tevredenquote:
Ken het probleemquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe ook erg tevreden. Nog nooit met acryl gewerkt, het was de enige verfsoort die er nog lag en die niet vergaan was
.
Wel jammer van m'n olieverf, maar ja.
Mijn olieverf is al jáááren oud, nog van opa gekregen, inclusief oertijd schildersezel, palet waar de droge klodders olieverf nog op zaten, kwasten, terpentine en doeken enz.quote:
zusjesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn olieverf is al jáááren oud, nog van opa gekregen, inclusief oertijd schildersezel, palet waar de droge klodders olieverf nog op zaten, kwasten, terpentine en doeken enz.
Helaas heeft m'n zusje er een tijdje terug bij gezeten en het spul niet goed afgesloten.
Ik was erg pissed. Heb een verzameling van 15 jaar weg kunnen keilen.quote:
Dat is echt zondequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was erg pissed. Heb een verzameling van 15 jaar weg kunnen keilen.
Nope, allemaal een vriend/manquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er bij die single zijn?
En jij bent de jongste, resulterend in een verkleedpartij waarbij jij de levende pop bent?quote:
Allemaal bij het uitgaan ontmoet trouwensquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is ook altijd het zelfde fucking liedje!
Haha, nee ik ben gelukkig niet de jongste en ook niet de oudstequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij bent de jongste, resulterend in een verkleedpartij waarbij jij de levende pop bent?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was erg pissed. Heb een verzameling van 15 jaar weg kunnen keilen.
Bleh dit is ook het uit elkaar gedumpt topic hequote:Op zaterdag 1 september 2012 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iedereen stappen?
heeft dit topic dan toch nut
inderdaadquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bleh dit is ook het uit elkaar gedumpt topic he
Dit zou meer een mengelmoes van alles en nog wat moeten zijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad
alleen "versieren" als topic was wat simpeler
zijn er wel een paar die van elders komen zoals Cue_quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit zou meer een mengelmoes van alles en nog wat moeten zijn. Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar iedereen vandaan komt. Ik gok van het versieren topic
Truequote:Op zaterdag 1 september 2012 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er wel een paar die van elders komen zoals Cue_
wordt er eigenlijk uberhaupt nog wel eens ge-TC-ed hier?quote:
Geen flauw idee, ik denk het welquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wordt er eigenlijk uberhaupt nog wel eens ge-TC-ed hier?
was ook altijd wel gezelliequote:Op zaterdag 1 september 2012 00:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik denk het wel
het is altijd wel leuk de koppen achter de Fokkers te zienquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ooit 1 keer meegekeken zonder cam/mic, dat is toch iets minder leuk
Ik mag hopen van nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wordt er eigenlijk uberhaupt nog wel eens ge-TC-ed hier?
Terecht dat de crew op een gegeven moment een ban zette op het posten van TC linkjesquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:16 schreef Samzz het volgende:
TC, lelijk ende kut.
Hele topics liepen erdoor leeg.
Zo, vrijdag heb je alvast overleefd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Terecht dat de crew op een gegeven moment een ban zette op het posten van TC linkjes
Je zit toch wel in het oostblok he?quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo, vrijdag heb je alvast overleefd.
Nee, ik ben nog in Nederland aan het stressen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zit toch wel in het oostblok he?
Mjah die vrijdag was het lastigst. Mn lampje van benzine op ging ook branden toen ik hier de straat in reed
How come? Je had toch allang in het vliegtuig moeten zitten?quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog in Nederland aan het stressen.
Jij probeert het alleen maar erger te maken, gemenerik!quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
How come? Je had toch allang in het vliegtuig moeten zitten?
Sorry ik word een extreme bitch als ik niks te roken hebquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij probeert het alleen maar erger te maken, gemenerik!
Dat wordt bietsen vanavond.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry ik word een extreme bitch als ik niks te roken heb
Ik ga nu richting mn moeder. Die heeft hulp nodig en peukenquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat wordt bietsen vanavond.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:16 schreef Samzz het volgende:
TC, lelijk ende kut.
Hele topics liepen erdoor leeg.
Inderdaad, het was bijna net zo erg als de MSN-gesprekken die jullie hier in het topic aan het voeren waren met stevenmac. TCquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Terecht dat de crew op een gegeven moment een ban zette op het posten van TC linkjes
quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:06 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, het was bijna net zo erg als de MSN-gesprekken die jullie hier in het topic aan het voeren waren met stevenmac. TC
Dat wat niet genoemd mag worden.quote:
chatprogramma met webcam enzo... maar mag niet over gepraat worden , weet niet precies waarom, maar kwam ellende van ofzoquote:
Zeg het zequote:Op zaterdag 1 september 2012 11:06 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, het was bijna net zo erg als de MSN-gesprekken die jullie hier in het topic aan het voeren waren met stevenmac. TC
Je hebt er stiekem vast wel van genoten!quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:06 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Nomm nomm nommquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |