ow ok.. denk dat hollanders en amerikanen daar anders ook aardig wat van kunnen oaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij zei iets over Marokkanen en incest
http://www.elsevier.nl/we(...)rfte-allochtonen.htmquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:13 schreef Evie het volgende:
[..]
ow ok.. denk dat hollanders en amerikanen daar anders ook aardig wat van kunnen oa
sjah,, wil niet zeggen dat die kindjes crimineel worden he?!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)rfte-allochtonen.htm
is dit serieus?quote:
blond euh luiquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
is dit serieus?
het staat in de 2e post. come on
Okequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
is dit serieus?
het staat in de 2e post. come on
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef Joysa het volgende:
Ik ga maar eens aan mijn huiswerk beginnen
Geneesmiddelenkennis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest zo hard lachen, ze wacht al maanden op dit bericht.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef heloef het volgende:
?? ik niet snapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest zo hard lachen, ze wacht al maanden op dit bericht.dus
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef heloef het volgende:
Oh goshSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest zo hard lachen, ze wacht al maanden op dit bericht.![]()
Hij wordt single, zij vindt dat leuk. Jij nu snap?quote:
Dat snapte ik nog wel, maar geen idee wie het zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wordt single, zij vindt dat leuk. Jij nu snap?
Ah op die fiets.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat snapte ik nog wel, maar geen idee wie het zijn
Fixedquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Toch niet die oude fiets he?
C'est la Evil
Doktersassistente.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef Evie het volgende:
[..]Waarvoor?
Ga ik morgen pas doenweer een stukkie inlezen
Arme bejaarden!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Uit goed fatsoen met bejaarden aan de bbq helemaal in noord-holland? No thanks, dan toch liever onder werktijd
Het is toch algemeen bekend dat het onder "bepaalde" groepen vele malen meer voorkomt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:13 schreef Evie het volgende:
[..]
ow ok.. denk dat hollanders en amerikanen daar anders ook aardig wat van kunnen oa
Incest is iets anders dan inteelt onder neven en nichten ..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat het onder "bepaalde" groepen vele malen meer voorkomt?
Altijd dat trouwen met neven en nichten.![]()
En dan heb ik het niet eens over Katwijkers.
hf!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:06 schreef Koen66 het volgende:
time flies, het is al 6 uur geweest
ik ga richting huis![]()
Banaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:23 schreef Evie het volgende:
banaan met chocolaen slagroom maar zonder aardbeien
en zonder appeltaart yoghurt
Wees niet getreurd, de appeltaart yoghurt is al opquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:23 schreef Evie het volgende:
banaan met chocolaen slagroom maar zonder aardbeien
en zonder appeltaart yoghurt
the spar. is een gokjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:24 schreef STING het volgende:
[..]
Wees niet getreurd, de appeltaart yoghurt is al op
Goh, I wonder where that slagroom came from
drukke week gehad?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:55 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ah, weekend! Werd godverdomme ook wel tijd.
Dat achterlijke goed en middagquote:
Ja, best wel, ook een rare week. En nog maar een weekje tot de vakantie.quote:
boffert!! gewoon daagjes lekker vrij, of óók nog naar de zon?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:58 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Ja, best wel, ook een rare week. En nog maar een weekje tot de vakantie.
3 weken roadtrip door de Balkan. Hoe het ook gaat lopen, deze vakantie ga ik nooit meer vergetenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
boffert!! gewoon daagjes lekker vrij, of óók nog naar de zon?
wow, gaaf!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:00 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
3 weken roadtrip door de Balkan. Hoe het ook gaat lopen, deze vakantie ga ik nooit meer vergeten
Juist omdat het niet zo'n toeristisch gebeid is, met uitzondering van Kroatië dan. Geen drukte, de mensen zijn er nog vriendelijk en je maakt dan nog eens iets mee als je een beetje mengt met de locale bevolking. Niet te veel plannen, kijken wat er gebeurd en nergens nee tegen zeggen. Ik ben toe aan een onbekend avontuur. Het leven hier is ondertussen toch wel heel erg voorspelbaar aan het worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wow, gaaf!gebied had ik zelf niet uitgekozen, waarom daarzo?
het is maar waar je je druk om maakt samz.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat achterlijke goed en middag. Wtf, waarom.
Zo heeft iedereen wel eens wat, Dawg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:06 schreef dawg het volgende:
[..]
het is maar waar je je druk om maakt samz.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen wel eens wat, Dawg.
das waar.... mar leuk! ga je alleen of groepsreisquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:05 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Juist omdat het niet zo'n toeristisch gebeid is, met uitzondering van Kroatië dan. Geen drukte, de mensen zijn er nog vriendelijk en je maakt dan nog eens iets mee als je een beetje mengt met de locale bevolking. Niet te veel plannen, kijken wat er gebeurd en nergens nee tegen zeggen. Ik ben toe aan een onbekend avontuur. Het leven hier is ondertussen toch wel heel erg voorspelbaar aan het worden.
Met mijn broertje. Verder zien we wel wie we tegen komenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das waar.... mar leuk! ga je alleen of groepsreis
Ik heb een pakket gekregen waarmee ik zelf vilten sloffen kan makenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:27 schreef marbasnarf het volgende:
ik heb trouwens pantofels gekocht vandaag.. tis tenslotte bijna herfst, dan mag dat
ghehehe hoe geniaal!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een pakket gekregen waarmee ik zelf vilten sloffen kan maken
Hehehe. Heb je verder nog leuke dingen gekregen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een pakket gekregen waarmee ik zelf vilten sloffen kan maken
Een fiets, een cd van Kontrust, en een setje met verschillende Japanse kruidentheeën.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Heb je verder nog leuke dingen gekregen?
Why?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben een beetje sip. Naja, boos. Pislink eigenlijk.
theequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een fiets, een cd van Kontrust, en een setje met verschillende Japanse kruidentheeën.
En mijn salaris
Leuk!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een fiets, een cd van Kontrust, en een setje met verschillende Japanse kruidentheeën.
En mijn salaris
Hele dag gewerkt, dus de familie kon helemaal niet langskomenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk!
Hele dag met de familie gezeten, of komt dat nog?
Hehe, laat het ze maar niet lezen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hele dag gewerkt, dus de familie kon helemaal niet langskomen
Ik heb het helemaal niet gemist.
Vanavond alquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, laat het ze maar niet lezen.
Morgen vieren met Newb dan?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben een beetje sip. Naja, boos. Pislink eigenlijk.
Oeh, veel plezier dan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vanavond al
Nouja, ik vind het prima als mijn opa en oma langs komen om taart te eten maar de rest van mijn familie heb ik het hele vorige weekend al gezien dus dat hoeft niet echt meer.
Succes!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, persoonlijke strubbelingen op het werk.
Gaat wel lukken hoor, ik zal de klus moeten klaren mooi ding over schrijven strik eromheen maar als ik niet de degene ben die zich hier kwaad over maakt blijft het gepruts aanwezig.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaat wel lukken hoor, ik zal de klus moeten klaren mooi ding over schrijven strik eromheen maar als ik niet de degene ben die zich hier kwaad over maakt blijft het gepruts aanwezig.
Bah.
Word er zo weer agressief van hè. Heb de hele dag met zo'n gezicht rondgelopen.met deuren smijten rammen op toetsenborden (maargoed dat doe ik anders ook, het . . . Goed idee, ik ga eens van toetsenbord wisselen hier!
Ik drink Mozart gold.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:03 schreef Evie het volgende:
[..]kusje erbij met wat chocola? (is mooi op toetsenborden.. )
Maar is er een specifieke collega of manager die je erg dwars zit?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaat wel lukken hoor, ik zal de klus moeten klaren mooi ding over schrijven strik eromheen maar als ik niet de degene ben die zich hier kwaad over maakt blijft het gepruts aanwezig.
Bah.
Word er zo weer agressief van hè. Heb de hele dag met zo'n gezicht rondgelopen.met deuren smijten rammen op toetsenborden (maargoed dat doe ik anders ook, het . . . Goed idee, ik ga eens van toetsenbord wisselen hier!
Ik weet niet of het goed kleurt bij deze. Hij is zwart met een beetje lelijk grijze toetsen en dan dikke Helvetica erop gesublimeerd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:03 schreef Evie het volgende:
[..]kusje erbij met wat chocola? (is mooi op toetsenborden.. )
Nee hoor, meer het hele bedrijf.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:07 schreef STING het volgende:
[..]
Maar is er een specifieke collega of manager die je erg dwars zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Niet naar het oostblok?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee hoor, meer het hele bedrijf.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Laat ik alvast even het goede nieuws hier rondbazuinen!Mjah nou leuk voor hem. Daar zeurde hij niet zoveel over. Pas als ie ander werk heeft word ik blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Jawel hoor, net kaartjes uitgeprint. Ingecheckt en alles. Nu nog even mijn tegoed enzo upgraden. Heb nog maar 2.54, wil wel iets zekerder zijn. En nog even mijn vodka hier opmaken om alvast te wennen.quote:
Niets! Niets heb ik aan jou!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In the name of the King: A Dungeon Siege movie.
Hmmz. Waar je dus (hopelijk) niet lang meer zit of...?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee hoor, meer het hele bedrijf.
Oh ik dacht alquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawel hoor, net kaartjes uitgeprint. Ingecheckt en alles. Nu nog even mijn tegoed enzo upgraden. Heb nog maar 2.54, wil wel iets zekerder zijn. En nog even mijn vodka hier opmaken om alvast te wennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |