SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Dit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:39 schreef DutchSL het volgende:
Wel een goede zaak voor Ajax natuurlijk, eerst cashen door hem voor ziek veel geld aan Liverpool te verkopen (meer dan PSV voor Farfan kreeg![]()
) en hem een paar jaar later gratis terug te krijgen.
En dan volgend jaar weer verkopen voor een miljoentje of 8.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:39 schreef DutchSL het volgende:
Wel een goede zaak voor Ajax natuurlijk, eerst cashen door hem voor ziek veel geld aan Liverpool te verkopen (meer dan PSV voor Farfan kreeg![]()
) en hem een paar jaar later gratis terug te krijgen.
aan Liverpoolquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En dan volgend jaar weer verkopen voor een miljoentje of 8.
Janmaat staat klaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:42 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik hoop voor Greg en Oranje dat ie het goed gaat doen.
Van Rhijn staat al klaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:42 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik hoop voor Greg en Oranje dat ie het goed gaat doen.
Oppassen hé, niet fucken met Opgezwolle en Zwolle.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#np #hoedenplank #gekkegerrit #babelnaarajaxXD
Ik luister het toch niet voor niets.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Oppassen hé, niet fucken met Opgezwolle en Zwolle.
Zeg me niet dat jij uit Zwolle komt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Oppassen hé, niet fucken met Opgezwolle en Zwolle.
Nee, uit een stad ernaast.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zeg me niet dat jij uit Zwolle komt?
Hutchinson staat al .. o wacht!quote:
Is er nu een RW versie UP, kon hem niet vinden net.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is nu 85k op een UP Moses geboden (LW versie) Die versie is nu heel zeldzaam dus ik had 1 van de 2 die ik kreeg gewoon moeten houden
Liever iemand zonder ervaring die goed is dan met ervaring en er werkelijk waar geen ene kut van kanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Janmaatlekker veel ervaring ook op internationaal niveau.
Ja, die is er nu ook. Hij is wel beter als RW want dan kun je hem daar neerzetten en Sinclair op LWquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Is er nu een RW versie UP, kon hem niet vinden net.
Heeft hij de stats van zijn IF? Lijkt mij wel een prima spelerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, die is er nu ook. Hij is wel beter als RW want dan kun je hem daar neerzetten en Sinclair op LW
En Jerome in de spitsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, die is er nu ook. Hij is wel beter als RW want dan kun je hem daar neerzetten en Sinclair op LW
Geen vliegende golfkar hebbenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Met helikopter reizen
[ afbeelding ]
Dat is hoe je moet rollen.
Die zal vast wel inspraak hebben met Wesley hoor :pquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
Z'n vriendin moet ook een contract ondertekenen?
hebben ze em naar RW gezet ??quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is nu 85k op een UP Moses geboden (LW versie) Die versie is nu heel zeldzaam dus ik had 1 van de 2 die ik kreeg gewoon moeten houden
Ja, en nu is die LW heel zeldzaam maar ik had hem gisteren 2x in een pack (en beide heb ik dus al verkocht)quote:
Ja, stond ook zo in het document dus ik vond het gister al vreem dat DS de LW kreeg. Ik zei het nog maar hij handelde er weer niet naar!quote:
Had het gelezen hier,quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, en nu is die LW heel zeldzaam maar ik had hem gisteren 2x in een pack (en beide heb ik dus al verkocht)
Zijn IF was ook LW dus zo vreemd is het ook niet dat ze dit hebben gedaan. Maar ik had 1 van de zeldzaamste kaarten van het spel dus 2x in een packquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, stond ook zo in het document dus ik vond het gister al vreem dat DS de LW kreeg. Ik zei het nog maar hij handelde er weer niet naar!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:01 schreef Lindgren. het volgende:
Inmiddels weer 200k op de balansch. Nog 100k op de TP. Nog geen leuk team gevonden.
Meh.quote:
Wat wil je dan Lindje?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Meh.
Ziet er goed uit, maar niet wat ik wil. Geen idee waarom.
Ik kwam vanmiddag tegen een Italiaanse 4-1-2-1-2 met TOTY Pirlo, SIF Chiellini, SIF Miccoli en nog een paar IF's. Ziek team! Wel met 1-0 gewonnen. Gescoord door Balotelli. Die had 'ie dan weer net niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:04 schreef vandermar het volgende:
Ik kwam gisteren ook tegen een grappig team in het normale toernooi van goud. Hij ragequitte wel na 30 ingame minuten!
M'bokani in de spits en al die anderen uit heland erom heen
jou.quote:
Jij*quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kwam vanmiddag tegen een Italiaanse 4-1-2-1-2 met TOTY Pirlo, SIF Chiellini, SIF Miccoli en nog een paar IF's. Ziek team! Wel met 1-0 gewonnen. Gescoord door Balotelli. Die had 'ie dan weer net niet.
[..]
jou.
De IF als je de coins hebt, fifa 12 is er toch niet meer zo lang!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:09 schreef Maver24 het volgende:
Moet ik voor IF Michu gaan of gewoon de normale ?, IF is nu 200k man, wtf
De normale, 200K voor een middenvelder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:09 schreef Maver24 het volgende:
Moet ik voor IF Michu gaan of gewoon de normale ?, IF is nu 200k man, wtf
Ja daar heb je een puntquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
De IF als je de coins hebt, fifa 12 is er toch niet meer zo lang!
quote:
HAP HAP HAP HAP hahahaquote:
Ja dáaaaaag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
[..]
HAP HAP HAP HAP hahaha.
Donder op manquote:
Had eerder gezegd dat je hem had man, had ik hem willen kopenquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had eerder gezegd dat je hem had man, had ik hem willen kopen
Hoeveel coins heb jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had eerder gezegd dat je hem had man, had ik hem willen kopen
Uhh, nu qua coins 10k ofzo, dan nog 3 teams die ongeveer 230k zijn ongeveerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hoeveel coins heb jij eigenlijk?
Puushjes van je teamsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Uhh, nu qua coins 10k ofzo, dan nog 3 teams die ongeveer 230k zijn ongeveer
Nope, ipad. Kan wel futheadjes neerplempen voor je, maar is gewoon bronze mls, silver ere en goud bbva met bplquote:
Ik bedoelde het ook niet negatief. Alleen dat DTM het wel wat netter kon vragen.quote:
Ja maar die jongen is een chronisch gebrek aan opvoeding te bespeuren dus dat had je kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet negatief. Alleen dat DTM het wel wat netter kon vragen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:20 schreef Tim86 het volgende:
Je hebt jailbait en je hebt jailbait
[ afbeelding ]
Heb je een naam?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:20 schreef Tim86 het volgende:
Je hebt jailbait en je hebt jailbait
[ afbeelding ]
Posted it firstquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:21 schreef poker4lifee het volgende:
Man City agree £24million fee with Benfica for Javi Garcia.
clubs nu officieel rond dus. Kan volgens mij ook cb die gast.
Dat is dus heul geen 230K waard.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nope, ipad. Kan wel futheadjes neerplempen voor je, maar is gewoon bronze mls, silver ere en goud bbva met bpl
ja ik wachtte tot het zeker wasquote:
Gary Linneker is altijd een zekerheidquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja ik wachtte tot het zeker was
Nee hoor. Weinig risico, dus laat 'm zich maar bewijzen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:23 schreef Rijst het volgende:
Ben ik de enige die blij is met de komst van Babel?
Mij lijkt hij ook nog steeds wel eredivisie waardig, dus ik ben niet blij als PSV'er.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:23 schreef Rijst het volgende:
Ben ik de enige die blij is met de komst van Babel?
Jij zal het wetenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is dus heul geen 230K waard.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Doe je 'm weer weg? Werkte het niet, die 7 chem?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:25 schreef vandermar het volgende:
Volgens mij heb ik ROnaldo er voor 15K bin te weinig op gezeten nog steeds maak ik winst
Je zat er toch aardig ver vanaf.quote:
Hoe weet jij nou wie hij erin heeftquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Staat bij futhead ja, maar die prijzen verschillen niet superveelquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toch niet de futhead prijzen opgeteld he
Dat begreep ik ook al niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wie hij erin heeft
Ik heb zijn teams wel eens eerder gezien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wie hij erin heeft
Niet zo soepel als met 9 chem, bal springt wat vaker weg, hij luistert minder goed als ik sta te schreeuwen. Liep wel beter dan 1 op 1 maar toch. Ik ben een chem hoertjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doe je 'm weer weg? Werkte het niet, die 7 chem?
Aha, jammer. Vond 't een leuk bedacht team.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet zo soepel als met 9 chem, bal springt wat vaker weg, hij luistert minder goed als ik sta te schreeuwen. Liep wel beter dan 1 op 1 maar toch. Ik ben een chem hoertje
Duursten zijn IF Lopez en Xaviquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook al niet.
Misschien heeft hij wel 2 dure IF's ofzo. Ik weet dat hij SIF Lopez had. (Of IF)
Waarom vraag je dan naar zijn teams?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb zijn teams wel eens eerder gezien.
Waarom vraag je dan om pics?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jonge zeg dan dat je IF Fer en nog wat hebt, nu heeft Tennisboii semi gelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Duursten zijn IF Lopez en Xavi
Waarom vroeg je dan om een Futheadje?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Misschien was er iets veranderd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan naar zijn teams? [ afbeelding ]
\We hebben je in een hoek nu.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Misschien was er iets veranderd.
Waarom niet TIF!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:29 schreef vandermar het volgende:
Ik ga IF Cesc als CDM doen, Messi als CAM en SIF Valera als RB!
twitter:KSIOlajidebt twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 17:27:48OMFG!!!!!!!!!! HESKEY HAS SIGNED FOR CHARLTON!!!!! HES GONNA BE IN FIFA 13 HAHAHAHAHAHHAHAHAH YES!!!!!!!!!! reageer retweet
Kun je nagaan hoe lang je al geen gelijk gehad hebt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Tijd geleden dat Lindgren voor mij instaat
De waarde dus ook?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Misschien was er iets veranderd.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe lang je al geen gelijk gehad hebt. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:30 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand een Akweerootje kopen? Kost je maar 60.000 piekies.
De hoogste in ieder gevalquote:
Ik wist niet dat je Xavi had.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Successful backfire is successful
Maak een team met:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:34 schreef Rijst het volgende:
Ik ga denk ik toch een zilver team maken van die coins.Of mijn goude team versterken
IK WEET HET NIETT
Moet je het voortaan normaal vragen ipv zulke conclusies te trekkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je Xavi had.
Dat zal hem lerenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je het voortaan normaal vragen ipv zulke conclusies te trekken
Zo zo. Nou, jii verdient wel geld zeg!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
Ik word rijk, heb van mijn 3 dollar al 5.21 dollar gemaakt !!!!!!!!!!!1111111!!!!!!!!
sorry GJEquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je het voortaan normaal vragen ipv zulke conclusies te trekken
Laag, maar nu is hij geleaved toen ik 3-0 voorstond, krijg ik dan wel mijn geld of niet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:36 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Zo zo. Nou, jii verdient wel geld zeg!
Hoe is het niveau van de tegenstanders?
Hij moet iets doen om aan fut coins te komen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:36 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Zo zo. Nou, jii verdient wel geld zeg!
Hoe is het niveau van de tegenstanders?
Ja, dan krijg je gewoon je geld (ik in ieder geval wel)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Laag, maar nu is hij geleaved toen ik 3-0 voorstond, krijg ik dan wel mijn geld of niet?
Poker zei dat er dan wel een probleempje was maar je meestal wel geld krijgt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Laag, maar nu is hij geleaved toen ik 3-0 voorstond, krijg ik dan wel mijn geld of niet?
Staat in mijn team. Nog maar een paar potjes gespeeld dus heb nog weinig om te oordelen. Ziet eruit als een stabiele kiep.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:47 schreef Rijst het volgende:
Er is een IF Diego Alves?Heeft iemand met hem gespeeld?
Jup, hij valt me een beetje tegen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:47 schreef Rijst het volgende:
Er is een IF Diego Alves?Heeft iemand met hem gespeeld?
quote:
Ben nooit zo'n liefhebber geweest van de NIF maar ik zal hem wel proberen. Zo kan ik Maxwell eruit halen voor Cissokhoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Staat in mijn team. Nog maar een paar potjes gespeeld dus heb nog weinig om te oordelen. Ziet eruit als een stabiele kiep.
Volgens veel op het EA forum en ook op futhead is de IF bagger.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Ben nooit zo'n liefhebber geweest van de NIF maar ik zal hem wel proberen. Zo kan ik Maxwell eruit halen voor Cissokho
[ afbeelding ]
Boeiuhhhquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Volgens veel op het EA forum en ook op futhead is de IF bagger.
Zijn hoofd is wel hugequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:08 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]Jammer van de matige stats in FUT, maar hij is pas 17.
Enige wat boeit is: Wildschut,Babel,Cabral,Verhoek en misschien nog Pappa.quote:
Oh, dat is klote.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Geen Manu in FUT13 terwijl zijn stats op Chuzzz zo goed zijn
Laat maarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het ook jammer, maar beter voor Feyenoord. Goede speler voor Excelsior waar ze veel plezier aan gaan beleven en waar hij veel zal gaan scoren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Falcao !!!, dat zegt genoeg hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zijn jullie voor Chelsea of Atletico?
Chelseaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geen van beide!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Atletico.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geen een van beide.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben nooit voor Chelsea.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Atleticooooquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Atletico, vind Falcao echt een baasquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
In zijn Arsenal tijdquote:
Seattle Sounders! Duuuh.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nu van Persie, Song en vooral Fabregas weg zijn bij Arsenal heb ik veel sympathie voor de club verloren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
In zijn Arsenal tijdik vond hem toen echt een held, jammer dat hij naar zijn oude club Barca is
Bij mij Everton, Swansea en Arsenal daar vlak achter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:25 schreef Maver24 het volgende:
Arsenal staat bij mij nog altijd bovenaan het lijstje als het gaat om clubs in BPL
Dan ben jij helaas niet meer serieus te nemen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:25 schreef Maver24 het volgende:
Arsenal staat bij mij nog altijd bovenaan het lijstje als het gaat om clubs in BPL
Ben al fan van ze toen ze nog met David Seaman in het doel hadden staan, wat baalde ik toen dat ze werden verslagen door Zaragoza door die onmogelijk bal vanaf de middenlijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan ben jij helaas niet meer serieus te nemen.
Het is Lucas.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Greg ook weg, Lukas Andersen binnen
Voor wie ben jij dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan ben jij helaas niet meer serieus te nemen.
Juventus went from, Robin Van Persie to Stevan Jovetic to Dimitar Berbtov, but ended up signing Bendtner.quote:
Seamanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ben al fan van ze toen ze nog met David Seaman in het doel hadden staan, wat baalde ik toen dat ze werden verslagen door Zaragoza door die onmogelijk bal vanaf de middenlijn
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ben al fan van ze toen ze nog met David Seaman in het doel hadden staan, wat baalde ik toen dat ze werden verslagen door Zaragoza door die onmogelijk bal vanaf de middenlijn
Excuus, ik dacht dat hij bedoelde om kampioen te wordenquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Juventus went from, Robin Van Persie to Stevan Jovetic to Dimitar Berbtov, but ended up signing Bendtner.
Het is IMO ook totaal geen CDM eerder eerder een CF dan nog. High/Medium heeft hij ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:36 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb IF Fabregas gehad als CDM, sinds hij er in kwam was mijn hele La Liga team waar ik vanaf het begin tot half januari mee gespeeld heb plots barslecht geworden. Balans volledig weg.
Ik probeer het eerst welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:36 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb IF Fabregas gehad als CDM, sinds hij er in kwam was mijn hele La Liga team waar ik vanaf het begin tot half januari mee gespeeld heb plots barslecht geworden. Balans volledig weg.
Oh my.quote:Chelsea ready shock Remy bid
The Stamford Bridge club are making an offer of around £15 million (¤19m) for the Olympique de Marseille forward, whose negotiations with Tottenham broke down earlier this week.
Pace abuse league de BPLquote:
Het aantal vrouwen gaat in ieder geval toenemen in de Kuipquote:
Niet gelukt met die chicka, ivm het totale verschil qua sociale klasse, te weinig gespreksstof.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jup, blacks ops speel ik weerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:42 schreef Maver24 het volgende:
Hebben jullie nou ook niet dat je steeds meer en meer andere spellen gaat spelen dan FIFA, ik speel het serieus al heel het jaar door maar de afgelopen 3 weken eigenlijk bijna geen Fifa aangeraakt,
Heb eerst Sleeping Dogs(18uur over gedaan) en Darksiders 2 (32 uur uur overgedaan) uitgespeeld, Nu maar begonnen met Max Payne 3, heb nog wat in te halen, haha
Hopen dat hij ook op het veld scoort.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het aantal vrouwen gaat in ieder geval toenemen in de Kuip
haha ik heb hetzelfde. Speel alleen maar CS:GO en Falloutquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:42 schreef Maver24 het volgende:
Hebben jullie nou ook niet dat je steeds meer en meer andere spellen gaat spelen dan FIFA, ik speel het serieus al heel het jaar door maar de afgelopen 3 weken eigenlijk bijna geen Fifa aangeraakt,
Heb eerst Sleeping Dogs(18uur over gedaan) en Darksiders 2 (32 uur uur overgedaan) uitgespeeld, Nu maar begonnen met Max Payne 3, heb nog wat in te halen, haha
Verkeerde topicquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:42 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Niet gelukt met die chicka, ivm het totale verschil qua sociale klasse, te weinig gespreksstof.
Blijven wel vrienden en blijven wel uitgaan
Atletico dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:42 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Niet gelukt met die chicka, ivm het totale verschil qua sociale klasse, te weinig gespreksstof.
Blijven wel vrienden en blijven wel uitgaan
Ik speel eigenlijk alleen Fifa, en daarnaast 10 uur MW3 gespeeld ofzo. (In totaalquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:42 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben al een paar maanden gestopt, momenteel met Darksiders (deel 1) bezigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:42 schreef Maver24 het volgende:
heel slecht inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben sinds een paar dagen bezig met MW3, aangezien ik daar vorig jaar 60 knaken of zo voor heb neergelegd.
Faalspel.
Zo clubs doen, voor Chelsea-Atletico?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
heel slecht inderdaad.
Wat cod gespeeld en Sleeping Dogs ook uitgespeeld. Maar door clubs blijft Fifa nu ook nog leukFUT en h2h wel klaar mee en lekker wachten op 13.
ja komquote:
Waarom Ferdinand?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:47 schreef Rijst het volgende:
![]()
Geen idee wanneeri k er mee ga spelen aangezien ik geen zin in Fut heb
[ afbeelding ]
1 potje gespeeld. nu gestopt, zo weerquote:
IF Johnson kan ook maar ik vind Ferfdinand gewoon een goede verdediger hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom Ferdinand?
Edit: Oh zal wel vanwege chem zijn.
Luiz geeft ook 9 chem natuurlijk, maar zal wel als te standaard beoordeeld worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom Ferdinand?
Edit: Oh zal wel vanwege chem zijn.
Bij mij zijn Winston en Peggy net doodquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
heel slecht inderdaad.
Wat cod gespeeld en Sleeping Dogs ook uitgespeeld. Maar door clubs blijft Fifa nu ook nog leukFUT en h2h wel klaar mee en wat dat betreft lekker wachten op 13.
Het is aardig, maar ik blijf bij FIFA.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:49 schreef Maver24 het volgende:
Wat vinden jullie van PES 2013 die 2e demo, moet zeggen, het is erg wennen maar slecht speelt het zeker niet , alleen Fifa is wel soepeler enzo, dat merk je gewoon
Spoilertag homoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Luiz geeft ook 9 chem natuurlijk, maar zal wel als te standaard beoordeeld worden.
als je een ps3 hebt yakuza 3 en 4 halenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:53 schreef Maver24 het volgende:
Sleeping Dogs is echt heel vet, ben nu maar bezig met dingejtes verzamelen enzo, De Story al uitgespeeld en moet zeggen, smaakt naar meer, hoop op DLC content
Goed verhaal. Kom clubs.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:54 schreef Lindgren. het volgende:
Ik speel net tegen een kneus die bij elke aanval van mij het nodig vindt om meteen een berichtje te sturen: "Bad" "Lucky"
Toen ik scoorde was ik het zat en deed ik de "I can't hear you", kreeg ik meteen: "Mother fucker"![]()
Daarna nog 4x gescoord en toen vond hij het nodig om drie keer te pauzeren. Bal afgepakt en hetzelfde gedaan.. Toen maar een berichtje gestuurd dat hij voortaan z'n zusje maar niet meer op z'n PS3 moest laten, want ze was tyfusslecht in FIFA. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Lekker tegen de CPU spelenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik speel de laatste tijd bijna geen FUT meer (maar ik zit nog wel op de web app) Ik speel meer career mode dan FUT nu
quote:
Ik vind het opbouwen met een nPower league 1 team wel leuk maar op dit moment heb ik niet zoveel geld.quote:
Dan ga je even handelen en bronze packs openen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het opbouwen met een nPower league 1 team wel leuk maar op dit moment heb ik niet zoveel geld.
Denk het niet eerlijk gezegd, nu met die transfers enzo, zul je zien dat er nog wat gewijzigd gaat worden, en misschien laten ze het gewoon zoals het nu isquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:04 schreef Doublepain het volgende:
Zijn alle ratings al bekend voor 13?
Vorig jaar was er toen al een excel bestand met alle ratingsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Denk het niet eerlijk gezegd, nu met die transfers enzo, zul je zien dat er nog wat gewijzigd gaat worden, en misschien laten ze het gewoon zoals het nu is
nu is er die site van chuzzz , meer weet ik ook nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vorig jaar was er toen al een excel bestand met alle ratings
Lief dagboek.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mijn demente oma kwam weer langs. Godsamme zeg, wat erg. Maar ook wel weer lachen, ze laat gewoon scheten, zegt ze: ''Ja, ik weet het erg hé?'' en gelijk daarna weer een harde scheet.
Dat wij nerds zijn, en dat hij fifa 13 lekker niet ging kopenquote:
oke mooi. Randdebieltje dat het is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat wij nerds zijn, en dat hij fifa 13 lekker niet ging kopen
Wel een hele mooie! Petje, handtasje alles.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke mooi. Randdebieltje dat het is.
Heeft die ene gap je coins al gekocht?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel een hele mooie! Petje, handtasje alles.
Marokkaan dus?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
debiele kasthomoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:41 schreef n0ir het volgende:
[..]
[FIFA 12: FUT SC] #942 VDM rolt premium
en een nieuwe advertentie online gooienquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Fopmocro.
@Crook nee![]()
Zal hem eens mailen
OMG.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:15 schreef Pino0 het volgende:
[..]
http://i48.tinypic.com/2nqsi6w.jpg
wil je nog steeds langs komen en oordelen over mijn uiterlijk? ben die met dat petje
veel succes kerel
Clubs wil ik wel maar in FUT heb ik geen zin!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:43 schreef n0ir het volgende:
[..]
en een nieuwe advertentie online gooien
Of gewoon een team maken en weer komen spelen![]()
Ik wil vanavond ook clubs kijken of we een zooitje kunnen regelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Clubs wil ik wel maar in FUT heb ik geen zin!
GJE zal zijn naam wel weten! WAAR IS HIJ HIJ ZIT HIER TOCH DE HELE DAGquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
OMG.Ik ken je denk ik. Heet je Roel?
Heeft hij het dan zo slecht gedaan dit jaar? Hij is 2x uitgeleend maar ik weet niet of hij veel heeft gespeeld. Vorig jaar bij Fulham bijna niet volgens mij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:42 schreef Tim86 het volgende:
http://www.futhead.com/12/player/10711
Volgend jaar nog maar een 69
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heeft hij het dan zo slecht gedaan dit jaar? Hij is 2x uitgeleend maar ik weet niet of hij veel heeft gespeeld. Vorig jaar bij Fulham bijna niet volgens mij.
wel vaak tegen gekomen toen ik om geld speeldequote:
Haha serieus, dat zou geniaal zijn zeg, wowquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:10 schreef Thorb het volgende:
Evra geblesseerd, Büttner waarschijnlijk basis zondag
Het is maar Man Utd...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:14 schreef Kamikazie het volgende:
Hij kan daar echt makkelijk mee hoor ... is maar de BPL.
Ga je vanavond nog zuipen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:14 schreef Kamikazie het volgende:
Hij kan daar echt makkelijk mee hoor ... is maar de BPL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |