abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116281828
Ik ben hyper de hyper de pieper :D Ik grapte dat ik graag een optreden wilde van iemand die nog geen optredens doet en ik zoooo leuk vind en hoeeee toevallig.. a. het is er b. het is op m'n verjaardag c. het is bij mij in de straat

lekker herkenbaar dit :P

ik krijg bijna het idee dat dit voor mij geregeld is ;) is niet zo maar het is wel te toevallig :D
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:20:56 #152
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116283333
Heb een kinectvechtspelletje gekocht (en gespeeld :P). Nu helemaal bezweet en buiten adem. Tof!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_116283406
ik heb echt geen idee wat kinect is. ik ga eens googelen :P
pi_116283729
Oh en ik heb geld uitgegeven vandaag. Ik wilde een nieuwe spijkerbroek maar kon geen leuke vinden. Toen naar de toko en de markt geweest en nog naar de supermarkt erna. De buit:
avocado, paddestoelenmelange, zalm, romainesla, spinazie, lekkere tomaatjes, heerlijk brood... plus een mooi bakje om eten mee te kunnen nemen naar het werk en twee grote kommen voor soep of rijst.
*O*
pi_116285123
klinkt goed per :9

ik wil dit altijd nog een keer maken: http://veganyackattack.com/2012/03/25/almond-chai-oatmeal/

over bakjes gesproken.. wie had laatst een handig bakje voor salades gekocht en waar?
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:28:49 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_116286898
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:53 schreef Probability het volgende:
klinkt goed per :9

ik wil dit altijd nog een keer maken: http://veganyackattack.com/2012/03/25/almond-chai-oatmeal/

over bakjes gesproken.. wie had laatst een handig bakje voor salades gekocht en waar?
Vlierbloesem bij V&D maar ik was er vandaag en kon hem niet vinden en had ook geen zin om te vragen :').

Stonden die bakjes niet op de afdeling koken, vlierbloesem?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:07:31 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116288622
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
Heb een kinectvechtspelletje gekocht (en gespeeld :P). Nu helemaal bezweet en buiten adem. Tof!
Klinkt leuk! :D Je hebt veel sport-achtige spelletjes voor kinect toch? Ook Zumba zag ik! Het werkt dus wel een beetje tof? Ik zat eerst te denken aan Zumba voor de Wii maar dan moet je wel met die controllers rondspringen :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:13:27 #158
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_116288874
Ja. Werkt beter dan de wii. Hebben we ook.
Ik vind de wii-spelletjes leuker, maar de kinect is voor je conditie 10x beter.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:59:23 #159
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_116290803
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:13 schreef Tinkepink het volgende:
Ja. Werkt beter dan de wii. Hebben we ook.
Ik vind de wii-spelletjes leuker, maar de kinect is voor je conditie 10x beter.
Wii heeft leuke spellen idd :Y Wel jammer dat de graphics niet zo snazzy zijn. Super Mario Wii is tof :D

Misschien toch eens kijken voor zo'n kinect, als ik zin heb om teveel centjes in 1x uit te geven :9 :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 2 september 2012 @ 00:15:12 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_116291457
Ik wil er ook 1, maar mag niet van Duuf omdat we al een Wii en een pleestation hebben :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_116294118
Heb een super avond gehad. :) Met de boot naar een muziekfestival op het water geweest met een vriendin. Muziek was niet zo boeiend, maar mooie setting met zonsondergang en vuurwerk midden op het meer. Een mooie dame in je armen maakt het helemaal af ;) was echt superromantisch.. Grappige is dat we elkaar al kennen vanaf ons 9e ofzo, paar jaar niet gezien maar nu ineens dacht ik wow wat een plaatje, dus had haar meegevraagd.. Volgende week zien we elkaar weer!
pi_116296474
Goeiemorgen!

Zo tijd om aan het werk te gaan. Eerste nog even ontbijten!
  zondag 2 september 2012 @ 09:17:26 #163
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116296630
Zit nu aan de kerrie soep met een halve komkommer maar ja, ben alweer 5 1/2 uur mijn nest uit.

Klinkt goed 85, lekker positief.

Werk ze jager
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_116297024
Zo, m'n rondje rennen door het bos zit er alweer op! Het was nog vrij rustig, fijn is dat. Het beste sportmoment is voor mij echt tussen het ontbijt en de koffie :Y) .
pi_116297036
Mogge! Genieten van mn vrije dag zo.
Straks uit eten voor de lunch van de restaurantweek. Ben zo benieuwd.
pi_116297117
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
ik ga zo een dansworkout doen denk ik! edit: op de kinect dus ;)
Kwak
pi_116297151
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 09:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit nu aan de kerrie soep met een halve komkommer maar ja, ben alweer 5 1/2 uur mijn nest uit.

Klinkt goed 85, lekker positief.

Werk ze jager
:o waarom ben je al 5,5 uur wakker om 9 uur 's morgens?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_116297397
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 10:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:o waarom ben je al 5,5 uur wakker om 9 uur 's morgens?
Omdat Uniek stomme werkweken heeft :+
pi_116297405
Oven O+

Ik ga vandaag maken: volkoren worteltjescake voor onszelf en brownies als traktatie op kantoor morgen *O*
  zondag 2 september 2012 @ 10:40:52 #170
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116297441
quote:
12s.gif Op zondag 2 september 2012 10:38 schreef An24 het volgende:

[..]

Omdat Uniek stomme werkweken heeft :+
Mooi weer om half drie vrij.

Op het terrein hebben we een appelboom dus zit nu te smikkelen van een zojuist geplukte zure appel, heerlijk.

Lekkere baksels An!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_116297457
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 10:40 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Mooi weer om half drie vrij.

Op het terrein hebben we een appelboom dus zit nu te smikkelen van een zojuist geplukte zure appel, heerlijk!
Das wel een voordeel ja. Geniet van je momentje!
pi_116297515
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 10:38 schreef An24 het volgende:
Oven O+

Ik ga vandaag maken: volkoren worteltjescake voor onszelf en brownies als traktatie op kantoor morgen *O*
Ik denk dat ik morgen ook ga trakteren, genoeg over van de verjaardag :')
pi_116297562
ik heb gister brownies gemaakt, en nu twee hele kleine stukjes mee op het werk. Ik hou wel van werken in een leeg kantoor. Muziek luid aan, en gaan met die banaan!
pi_116297703
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 10:45 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik denk dat ik morgen ook ga trakteren, genoeg over van de verjaardag :')
Jum! Ik moest dus gewoon wachten. Beetje frustrerend :')

Jagar: ook al zondagwerker!
pi_116297715
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 10:55 schreef An24 het volgende:

[..]

Jum! Ik moest dus gewoon wachten. Beetje frustrerend :')

Jagar: ook al zondagwerker!
nou, hier doet de printer vooral het werk. Moet 120 kopietjes van verschillende documenten hebben, omdat morgen m'n vak begint...en in de tijd dat de printer het werk doet kan ik ook wel even werken...
pi_116297987
ook hier aan het werk... studiewijzers, planningen, lesvoorbereiding en als dat klaar is aan mijn proefschrift werken. om 16 uur stop ik, dan ga ik naar de schoonfamilie voor onze traditionele boerzoektvrouw-avond
Kwak
pi_116298027
Morning :W
Nog steeds hyper van de optredens van gisterenavond *O* het ging echt heel goed.

Vanmorgen alweer aan mijn scriptie gewerkt (bleh heb er echt geen zin meer in).
Vanmiddag weer naar een verjaardag.
pi_116298104
Was jij jarig of de meneer, Lie? Sowieso gefeliciteerd!

Ik sta er trouwens versteld van wat voor effect goede make-up kan hebben op je zelfvertrouwen. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_116298188
Ik ben ook aan t werk helaas..
pi_116298262
wij hebben het er gisteravond over gehad om in januari/februari een week/anderhalve week op vakantie te gaan, ivm gemiste zomervakantie, en extreem druk met werk vanaf nu tot kerst. Nu ben ik aan het kijken waar we heen zouden kunnen...zou fijn zijn!
pi_116298294
En strakker dan tijdens het optreden in januari:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar er moet nog steeds veel af
pi_116298429
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 11:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Was jij jarig of de meneer, Lie? Sowieso gefeliciteerd!

Ik sta er trouwens versteld van wat voor effect goede make-up kan hebben op je zelfvertrouwen. O+.
De meneer was jarig in Amerika en dat hebben we nu gevierd :)

En ik draag nooit make-up, echt helemaal niet.
pi_116298460
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 11:38 schreef LieLie het volgende:

[..]

De meneer was jarig in Amerika en dat hebben we nu gevierd :)

En ik draag nooit make-up, echt helemaal niet.
Fijn als dat kan ^O^
Bij mij is het altijd 'wat zie je er moe uit' als ik geen mascara op heb :')
pi_116298478
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:39 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Fijn als dat kan ^O^
Mja, of het kan niet maar niemand zegt er wat van :P
  Vis een optie? zondag 2 september 2012 @ 11:53:32 #185
70532 loveli
N
pi_116298776
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:39 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Fijn als dat kan ^O^
Ik heb bijna nooit mascara op :')

In het kaderr van geniaal:
http://nl-nl.forum.ibood.(...)uurbare_helium-haai/
crap in = crap out
pi_116298830
Make-up O+. Al is het bij mij helaas al heel snel onnatuurlijk, dus verder dan foundation en wat oogpotlood/mascara kom ik nooit.

Planning:
O: twee boterhammen pindakaas, 1 banaan
S: bodypump + buikpieren
L: hmmm even kijken, denk iets met ei en groente of misschien pasta
S: 6,5 km hardlopen
D: ik wil weer mosselen :')
pi_116298926
ik heb noooit make-up op. heel soms wat mascara, maar ik kan me de laatste keer niet meer herinneren....
pi_116298992
Ik draag altijd make-up op mijn ogen (lijntje + mascara). En afhankelijk van de gelegenheid soms iets meer.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_116299105
Ik heb wel mascara nodig anders gaan mensen vragen of ik ziek ben, maar verder geen make up.
Dat is ook zo vreselijk aan optredens dan heb ik echt het gevoel dat ik als een clown rondloop.

Voor diegene die zich afvroegen hoe ons buikdansen er uit ziet, een filmpje van onze tweede dans (een drumsolo)

pi_116299110
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:56 schreef Perruche het volgende:
Make-up O+. Al is het bij mij helaas al heel snel onnatuurlijk, dus verder dan foundation en wat oogpotlood/mascara kom ik nooit.

Planning:
O: twee boterhammen pindakaas, 1 banaan
S: bodypump + buikpieren
L: hmmm even kijken, denk iets met ei en groente of misschien pasta
S: 6,5 km hardlopen
D: ik wil weer mosselen :')
Dat make-up probleem dacht ik ook te hebben. Tot ik mij erin verdiepte, omdat ik zelf mijn fotomodellen wilde opmaken. Met boeken, youtube en af en toe een opmaaksessie door een verkoopster van mac of bobbi kom ik een heel eind :D
pi_116299211
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:07 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb wel mascara nodig anders gaan mensen vragen of ik ziek ben, maar verder geen make up.
Dat is ook zo vreselijk aan optredens dan heb ik echt het gevoel dat ik als een clown rondloop.

Voor diegene die zich afvroegen hoe ons buikdansen er uit ziet, een filmpje van onze tweede dans (een drumsolo)

Grappig! Soepel bewegende heupjes allemaal O+ Mijn heupen vliegen verkeerd in het rond als ik dat doe. Over mijn ribbenkast zal ik zwijgen. Brrrrr :')
pi_116299342
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 12:07 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat make-up probleem dacht ik ook te hebben. Tot ik mij erin verdiepte, omdat ik zelf mijn fotomodellen wilde opmaken. Met boeken, youtube en af en toe een opmaaksessie door een verkoopster van mac of bobbi kom ik een heel eind :D
Nah, ik geloof liever dat ik zonder make-up ook fabulous ben. Anders heb ik nog iets om gel aan uit te geven :')
pi_116299348
Trouwens, voor de Jillianners hier, als ik die boksoefening doe, uit level 1, dan zit er een soort raar geluid in mijn ribbenkast. Alsof er lucht ontsnapt. Het is een beetje lastig uitleggen, maar iemand die zoiets herkent?
  zondag 2 september 2012 @ 12:17:23 #194
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_116299367
Ben net heel erg uitgevallen tegen zes mannelijke collega.s. Deze ploeg is zo seksistisch maar was met nu de druppel. Australië was het onderwerp.
Backpacken: Haha, lekker op de bek pakken.
En met kangaroes daarmee moet jr het doen, je moet ze meetdere malen n°00ken. Hoor komen ze eo zielige figuren
pi_116299392
Ik heb in de VS Bare Minerals foundation gekocht. Echt, briljant spul. Sindsdien sta ik dus elke ochtend te poederen, maar ik voel me er zo veel mooier en beter in m'n vel door. Daarnaast gebruik ik gewoon wat mascara, soms oogpotlood en als het echt fancy mag nog wat gekleurde lippenbalsem. Maar ik heb me nog nooit zo pretty gevoeld. O+.
  Vis een optie? zondag 2 september 2012 @ 12:19:55 #196
70532 loveli
N
pi_116299440
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben net heel erg uitgevallen tegen zes mannelijke collega.s. Deze ploeg is zo seksistisch maar was met nu de druppel. Australië was het onderwerp.
En met kangaroes daarmee moet jr het doen, je moet ze meetdere malen n°00ken. Hoor komen ze eo zielige figuren
^O^
You go girl!
crap in = crap out
pi_116299522
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:16 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nah, ik geloof liever dat ik zonder make-up ook fabulous ben. Anders heb ik nog iets om gel aan uit te geven :')
Haha, okay, ik zal je in de waan laten. (En natuurlijk ben je fab zonder make-up ;) )
pi_116299555
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:17 schreef uniekhoorn het volgende:
triest :{
pi_116299713
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb in de VS Bare Minerals foundation gekocht. Echt, briljant spul. Sindsdien sta ik dus elke ochtend te poederen, maar ik voel me er zo veel mooier en beter in m'n vel door. Daarnaast gebruik ik gewoon wat mascara, soms oogpotlood en als het echt fancy mag nog wat gekleurde lippenbalsem. Maar ik heb me nog nooit zo pretty gevoeld. O+.
ik gebruik iedere dag bare minerals. fijn spul he!
pi_116300111
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:30 schreef Probability het volgende:

[..]

ik gebruik iedere dag bare minerals. fijn spul he!
Heel erg fijn, ja! Ik ben groot fan. Ik zie er veel mooier door uit, zonder dat je ziet dat ik make-up draag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')