nee totaal nog niet voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:10 schreef Perruche het volgende:
Klinkt lekker billy! Ben je helemaal klaar voor maandag?
Ik heb voor mijn D vanavond lekker een eenpersoonsportie mosselen. Nog even wachten tot vriendje weg is, tot die tijd even opruimen en dan lekker avondje voor mezelf![]()
![]()
Waarmee?quote:
Maak altijd wat in de ovenquote:
Vlierbloesem bij V&D maar ik was er vandaag en kon hem niet vinden en had ook geen zin om te vragenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:53 schreef Probability het volgende:
klinkt goed per
ik wil dit altijd nog een keer maken: http://veganyackattack.com/2012/03/25/almond-chai-oatmeal/
over bakjes gesproken.. wie had laatst een handig bakje voor salades gekocht en waar?
Klinkt leuk!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
Heb een kinectvechtspelletje gekocht (en gespeeld). Nu helemaal bezweet en buiten adem. Tof!
Wii heeft leuke spellen iddquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:13 schreef Tinkepink het volgende:
Ja. Werkt beter dan de wii. Hebben we ook.
Ik vind de wii-spelletjes leuker, maar de kinect is voor je conditie 10x beter.
ik ga zo een dansworkout doen denk ik! edit: op de kinect dusquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
Heb een kinectvechtspelletje gekocht (en gespeeld). Nu helemaal bezweet en buiten adem. Tof!
quote:Op zondag 2 september 2012 09:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit nu aan de kerrie soep met een halve komkommer maar ja, ben alweer 5 1/2 uur mijn nest uit.
Klinkt goed 85, lekker positief.
Werk ze jager
Omdat Uniek stomme werkweken heeftquote:Op zondag 2 september 2012 10:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]waarom ben je al 5,5 uur wakker om 9 uur 's morgens?
Mooi weer om half drie vrij.quote:
Das wel een voordeel ja. Geniet van je momentje!quote:Op zondag 2 september 2012 10:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mooi weer om half drie vrij.
Op het terrein hebben we een appelboom dus zit nu te smikkelen van een zojuist geplukte zure appel, heerlijk!
Ik denk dat ik morgen ook ga trakteren, genoeg over van de verjaardagquote:Op zondag 2 september 2012 10:38 schreef An24 het volgende:
Oven![]()
Ik ga vandaag maken: volkoren worteltjescake voor onszelf en brownies als traktatie op kantoor morgen
Jum! Ik moest dus gewoon wachten. Beetje frustrerendquote:Op zondag 2 september 2012 10:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen ook ga trakteren, genoeg over van de verjaardag
nou, hier doet de printer vooral het werk. Moet 120 kopietjes van verschillende documenten hebben, omdat morgen m'n vak begint...en in de tijd dat de printer het werk doet kan ik ook wel even werken...quote:Op zondag 2 september 2012 10:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Jum! Ik moest dus gewoon wachten. Beetje frustrerend
Jagar: ook al zondagwerker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar er moet nog steeds veel af
De meneer was jarig in Amerika en dat hebben we nu gevierdquote:Op zondag 2 september 2012 11:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Was jij jarig of de meneer, Lie? Sowieso gefeliciteerd!
Ik sta er trouwens versteld van wat voor effect goede make-up kan hebben op je zelfvertrouwen..
Fijn als dat kanquote:Op zondag 2 september 2012 11:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
De meneer was jarig in Amerika en dat hebben we nu gevierd
En ik draag nooit make-up, echt helemaal niet.
Mja, of het kan niet maar niemand zegt er wat vanquote:Op zondag 2 september 2012 11:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Fijn als dat kan![]()
Bij mij is het altijd 'wat zie je er moe uit' als ik geen mascara op heb
Ik heb bijna nooit mascara opquote:Op zondag 2 september 2012 11:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Fijn als dat kan![]()
Bij mij is het altijd 'wat zie je er moe uit' als ik geen mascara op heb
Dat make-up probleem dacht ik ook te hebben. Tot ik mij erin verdiepte, omdat ik zelf mijn fotomodellen wilde opmaken. Met boeken, youtube en af en toe een opmaaksessie door een verkoopster van mac of bobbi kom ik een heel eindquote:Op zondag 2 september 2012 11:56 schreef Perruche het volgende:
Make-up. Al is het bij mij helaas al heel snel onnatuurlijk, dus verder dan foundation en wat oogpotlood/mascara kom ik nooit.
Planning:
O: twee boterhammen pindakaas, 1 banaan
S: bodypump + buikpieren
L: hmmm even kijken, denk iets met ei en groente of misschien pasta
S: 6,5 km hardlopen
D: ik wil weer mosselen
Grappig! Soepel bewegende heupjes allemaalquote:Op zondag 2 september 2012 12:07 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb wel mascara nodig anders gaan mensen vragen of ik ziek ben, maar verder geen make up.
Dat is ook zo vreselijk aan optredens dan heb ik echt het gevoel dat ik als een clown rondloop.
Voor diegene die zich afvroegen hoe ons buikdansen er uit ziet, een filmpje van onze tweede dans (een drumsolo)
Nah, ik geloof liever dat ik zonder make-up ook fabulous ben. Anders heb ik nog iets om gel aan uit te gevenquote:Op zondag 2 september 2012 12:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat make-up probleem dacht ik ook te hebben. Tot ik mij erin verdiepte, omdat ik zelf mijn fotomodellen wilde opmaken. Met boeken, youtube en af en toe een opmaaksessie door een verkoopster van mac of bobbi kom ik een heel eind
quote:Op zondag 2 september 2012 12:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben net heel erg uitgevallen tegen zes mannelijke collega.s. Deze ploeg is zo seksistisch maar was met nu de druppel. Australië was het onderwerp.
Backpacken: Haha, lekker op de bek pakken.
En met kangaroes daarmee moet jr het doen, je moet ze meetdere malen n°00ken. Hoor komen ze eo zielige figuren
Haha, okay, ik zal je in de waan laten. (En natuurlijk ben je fab zonder make-upquote:Op zondag 2 september 2012 12:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nah, ik geloof liever dat ik zonder make-up ook fabulous ben. Anders heb ik nog iets om gel aan uit te geven
triestquote:Op zondag 2 september 2012 12:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben net heel erg uitgevallen tegen zes mannelijke collega.s. Deze ploeg is zo seksistisch maar was met nu de druppel. Australië was het onderwerp.
Backpacken: Haha, lekker op de bek pakken.
En met kangaroes daarmee moet jr het doen, je moet ze meetdere malen n°00ken. Hoor komen ze eo zielige figuren
ik gebruik iedere dag bare minerals. fijn spul he!quote:Op zondag 2 september 2012 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb in de VS Bare Minerals foundation gekocht. Echt, briljant spul. Sindsdien sta ik dus elke ochtend te poederen, maar ik voel me er zo veel mooier en beter in m'n vel door. Daarnaast gebruik ik gewoon wat mascara, soms oogpotlood en als het echt fancy mag nog wat gekleurde lippenbalsem. Maar ik heb me nog nooit zo pretty gevoeld..
Heel erg fijn, ja! Ik ben groot fan. Ik zie er veel mooier door uit, zonder dat je ziet dat ik make-up draag.quote:Op zondag 2 september 2012 12:30 schreef Probability het volgende:
[..]
ik gebruik iedere dag bare minerals. fijn spul he!
Ha, dank voor de tip!quote:Op zondag 2 september 2012 12:51 schreef kwakz0r het volgende:
bare minerals hebben ze bij v&d in den haag gewoon. ik ben er juist mee gestopt, ik vond het toch te veel op een laag foundation lijken. de blush gebruik ik nog wel.
verder hier mascara en oogpotlood als ik er aan denk s ochtends. vergeet het vaak, en dan zie ik er wat vermoeider/plain uit. soms ga ik lekker aan t kwasten met mn MAC oogschaduwtjesdan krijg ik allemaal complimenten ineens
![]()
zo. studiewijzers af, planningen af, nu nog presentatie-invulplanners maken. en dan door naar het vermaledijde proefschrift (geen zin)
geen bolletjes, losse poeder (waar ik altijd mee knoei). en als je huid perfect is zou ik er lekker vanaf blijvenquote:Op zondag 2 september 2012 14:24 schreef Laureline het volgende:
Dat zijn die poederbolletjes toch? Ooit eens een filmpje gezien met al die verschillende stappen en bijbehorende kwasten (Kabuki heette er eentje!)
Maar wat is het voordeel boven geen make-up? Ik was namelijk zo geïntrigeerd door de post van DAD (kan de komende tijd wel wat extra zelfvertrouwen gebruiken), dat ik direct al klaarzat alles wat zij gebruikte op mijn gezicht te smeren. Maar nu is mijn huid zonder make-up erop al perfect
: geen oneffenheden, ivoorkleur, lichte blos en sproetjes. Dus ik ben wel benieuwd naar de toegevoegde waarde van het bolletjes-mineralenpoeder!
quote:Op zondag 2 september 2012 14:24 schreef Laureline het volgende:
Maar nu is mijn huid zonder make-up erop al perfect: geen oneffenheden, ivoorkleur, lichte blos en sproetjes.
Dan is het inderdaad geen sport voor jou, lijkt mij erg eng dan.quote:Op zondag 2 september 2012 12:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Grappig! Soepel bewegende heupjes allemaalMijn heupen vliegen verkeerd in het rond als ik dat doe. Over mijn ribbenkast zal ik zwijgen. Brrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |