ff googlen op crosstrainer beginners en dan fitness chick geloof ik. Wel eerst even zorgen dat je een halfuur achtereen kunt want begin is zwaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zijn die schema's nog ergens online te vinden?
Moet ook echt meer met mijn crosstrainer gaan doen.
haha ik denk niet dat mannen telkens opnieuw het wiel uitvinden, we hebben ook geheugenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:01 schreef An24 het volgende:
Trouwens mc, over vrouwen die veel babbelen en mannen die denken dat niets opgelost wordt:
Vrouwen babbelen vaak veel zonder op te lossen om zichzelf te horen praten en daarmee tot zelfinzicht te komen. Mannen lossen gelijk op en slaan het zelfinzicht moment vaak over. Resultaat: vrouwen zijn effectiever: zelfinzicht leidt tot leren van fouten. Zodoende hoeven ze niet vaker een oplossing voor een zelfde probleem te zoeken
Ach dokters, die zeggen ook maar wat. Ben eens weggestuurd met gescheurde kruisband, zou volgens de dokter 'vanzelf' wel over gaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:50 schreef Brannagh het volgende:
Ik heb ergens al eerder gemeld dat ik eens een foto zou plaatsen, maar vergeet het telkens. Als ik het onthoudt, post ik er eentje
Maar het volop veranderende lichaam is in mijn geval niet van toepassing, helaas. Ik was trouwens ook niet degene die het als eerste opmerkte, mijn huisarts meldde het heel netjes met een 'Zoohooo, veel taart gegeten?'
De subtiliteit was om van te smullen
Zelfde hier, maar dan met rugklachten die in een ander ziekenhuis als zeer ernstig en zelfs dodelijk werden beschouwdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:59 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ach dokters, die zeggen ook maar wat. Ben eens weggestuurd met gescheurde kruisband, zou volgens de dokter 'vanzelf' wel over gaan
Had je nog allemaal slagroom om je mond ofzoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:50 schreef Brannagh het volgende:
Ik heb ergens al eerder gemeld dat ik eens een foto zou plaatsen, maar vergeet het telkens. Als ik het onthoudt, post ik er eentje
Maar het volop veranderende lichaam is in mijn geval niet van toepassing, helaas. Ik was trouwens ook niet degene die het als eerste opmerkte, mijn huisarts meldde het heel netjes met een 'Zoohooo, veel taart gegeten?'
De subtiliteit was om van te smullen
Zal eerder tandpasta geweest zijn danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:15 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Had je nog allemaal slagroom om je mond ofzo
Vind het wel prima dat mannen en vrouwen verschillen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:36 schreef the85mc het volgende:
[..]
haha ik denk niet dat mannen telkens opnieuw het wiel uitvinden, we hebben ook geheugenDe aanpak is vooral anders..
Ik ga zo er vandoor, vriend van me heeft zn teen onder een heftruck gekregen. Dus ik ga die vanavond even opzoeken. Hij mag alleen stilzitten en als er iets is wat hij niet kan....
30 minuten lukt welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ff googlen op crosstrainer beginners en dan fitness chick geloof ik. Wel eerst even zorgen dat je een halfuur achtereen kunt want begin is zwaar. Ik doe t met losse handen en ga in de hardloopmodus
Ivf? Wow. Meest persoonlijke (alle relatiebreuken en oorzaken daargelaten) dat mij ooit is verteld door een collega, is dat hij zich had laten steriliseren. Z'n vrouw vertelde hij het achteraf.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:06 schreef sigme het volgende:
Ik ben tot mijn grote vreugde tien jaar geleden overgestapt van kantoren waar voornamelijk vrouwen werken naar kantoren waar voornamelijk mannen werken. In die tien jaar heb ik bij een zo'n tien verschillende bedrijven gewerkt.
Als er 1 ding wel niet waar is dan is het dan mannen niet eindeloos (ein_de_loos) zonder enige poging tot oplossing jammeren, zeuren, zeiken en terugkomen op probleempjes. Kaal worden, scheren, onvruchtbaarheid, ivf, hun baas, hun collega's, hun auto, noemt u maar op. Horendol word ik er van. Niettemin werk ik dan nog een stuk liever -en beter- met mannen. Volgens mij zit het verschil erin dat de zeurmannen geen zeurverhaal retour verlangen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Ivf? Wow. Meest persoonlijke (alle relatiebreuken en oorzaken daargelaten) dat mij ooit is verteld door een collega, is dat hij zich zou laten steriliseren. Z'n vrouw vertelde hij het achteraf.
*voorgelezen heeft aan vriendje*quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:01 schreef An24 het volgende:
Trouwens mc, over vrouwen die veel babbelen en mannen die denken dat niets opgelost wordt:
Vrouwen babbelen vaak veel zonder op te lossen om zichzelf te horen praten en daarmee tot zelfinzicht te komen. Mannen lossen gelijk op en slaan het zelfinzicht moment vaak over. Resultaat: vrouwen zijn effectiever: zelfinzicht leidt tot leren van fouten. Zodoende hoeven ze niet vaker een oplossing voor een zelfde probleem te zoeken
Ik heb steeds meer het idee dat iedereen eigenlijk wel dingen meegemaakt heeft, in verschillende soorten en matenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat je dit kunt zeggen hoor. Mc heeft meer een krachtig en flexibel karakter. Ik heb ook heel veel meegemaakt en ik denk psies hetzelfde als mc. Je kracht bepaalt hoe diep een stempel op je leven gezet wordt.
Minder dan 3.5 euro. Ploffilet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:14 schreef _aurum_ het volgende:
Klopt het dat een kilo biologische kip bijna 30 euro kost? En een kilo gewone kip tussen de 6 a 8 euro?
Ik heb me er nooit eerder in verdiept, maar dit prijsverschil is toch belachelijk!
Basilicum krijg ik nauwelijks dood... Moet bekennen dat het pal naast m'n kraan staat op het aanrecht, als 'ie er sneu uit gaat zien krijgt 'ie weer een slok.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:43 schreef Probability het volgende:
wat is een kruid dat redelijk goed groeit, dus niet altijd doodgaat zoals bijvoorbeeld basilicum.
ik dacht zelf aan thijm.. en dan wil ik eigenlijk nog een kruid maar ik moet het wel vaak kunnen gebruiken (ik kook vaak italiaans)
Oregano. Wil bijna altijd prima in leven blijven en is meerjarig. Net als thijm.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:43 schreef Probability het volgende:
wat is een kruid dat redelijk goed groeit, dus niet altijd doodgaat zoals bijvoorbeeld basilicum.
ik dacht zelf aan thijm.. en dan wil ik eigenlijk nog een kruid maar ik moet het wel vaak kunnen gebruiken (ik kook vaak italiaans)
Knap he, die plofkip?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:14 schreef _aurum_ het volgende:
Klopt het dat een kilo biologische kip bijna 30 euro kost? En een kilo gewone kip tussen de 6 a 8 euro?
Ik heb me er nooit eerder in verdiept, maar dit prijsverschil is toch belachelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |