wiequote:
quote:
gaat dit nu over Lithia of over de TS van dat kutdag topic?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Echt waar.. Onzeker stuk ellende.
De TS natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gaat dit nu over Lithia of over de TS van dat kutdag topic?
Die zijn er toch een stuk of vijf?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die moet trouwen met die autist die zo'n laag zelfbeeld heeft. Ben zijn naam vergeten.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gaat dit nu over Lithia of over de TS van dat kutdag topic?
Schenkie, richard_prf schieten me zo te binnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die zijn er toch een stuk of vijf?Van die 'karakters' zeg maar.
BetereBob en Schenkstroop bedoel ik niet. Zal even kijken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die zijn er toch een stuk of vijf?Van die 'karakters' zeg maar.
Sad but truequote:
argoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die moet trouwen met die autist die zo'n laag zelfbeeld heeft. Ben zijn naam vergeten.
onze schenkie? hij maakt wel weleens boeiende topics.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mylifeisgrey ook nog.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Schenkie, richard_prf schieten me zo te binnen.
Hm, die ken ik niet zo goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |