abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116300110
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:27 schreef Mikkie het volgende:
* boks ouwe!
*boks mattie.
pi_116326330
Is deze niet wat voor TS?

http://auto.marktplaats.n(...)ngsvriendelijk.html?

Seems legit
Putin for President _O_
pi_116365084
quote:
14s.gif Op zondag 2 september 2012 22:02 schreef Prullenbak6 het volgende:
Is deze niet wat voor TS?

http://auto.marktplaats.n(...)ngsvriendelijk.html?

Seems legit
Ik zat meer te denken aan deze:
http://link.marktplaats.nl/582801028
pi_116379908
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 13:08 schreef CafeRoker het volgende:
Ik vind het zelf niets, maar als je een liefhebber van die dingen bent lijkt het me een bijzonder zuur idee dat van deze auto's waarschijnlijk massaal nog redelijke exemplaren in het kader van cash for clunkers gesloopt zijn .
Ik heb daar een filmpje van gezien, inderdaad ja
Ik denk dat iedere autoliefhebber zulke dingen niet graag ziet.
Net zoals bij de verplichte roetmeting bij dieselmotoren de ze ieder jaar bij de apk doen.
Auto in z'n vrij zetten en dan plankgas geven.
Doet gewoon pijn aan m'n oren.
pi_116380209
Hou op, hou op. Dan rij je altijd voorzichtig en kom je nooit in de buurt van 't rode gebied, maar bij de APK krijgen motor en turbo het ineens voluit voor de kiezen. Dat kan niet goed zijn.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_116380752
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:40 schreef Mikkie het volgende:
Hou op, hou op. Dan rij je altijd voorzichtig en kom je nooit in de buurt van 't rode gebied, maar bij de APK krijgen motor en turbo het ineens voluit voor de kiezen. Dat kan niet goed zijn.
Belachelijk hè?
pi_116381379
Mja, het schijnt te 'moeten', maar blij word ik er niet van. Vaak probeer ik de APK op afspraak te doen. Dan heb ik al een kwartiertje rustig warmgereden en beginnen ze meteen als ik er ben, dan krijgt ie tenminste iets minder op z'n falie.
Zerg schreef:
pi_116382054
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:26 schreef Mikkie het volgende:
Mja, het schijnt te 'moeten', maar blij word ik er niet van. Vaak probeer ik de APK op afspraak te doen. Dan heb ik al een kwartiertje rustig warmgereden en beginnen ze meteen als ik er ben, dan krijgt ie tenminste iets minder op z'n falie.
Ik koop expres geen diesel zodat ik geen roetmeting hoef te doen bij de apk.
Schijnt wel zo te zijn dat de motor op bedrijfstemperatuur moet zijn voor ze aan die test beginnen.
pi_116384832
Ik weet dat bij de APK ook wel een 'normale' testrit hoort, dus ik hoop altijd maar als ik 'm een hele dag inlever, dat ze die doen vóór de roetmeting :X

Maar alleen daarom geen diesel kopen zou me te ver gaan :P
Zerg schreef:
pi_116528556
Als de TS zo gek is op oude (vintage) auto's heeft hij dan al op onderstaande
link geklikt?

La Salle Classic Cars.
pi_116529320
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:40 schreef Mikkie het volgende:
Toen ik nog een diesel had deed ik het anders: een paar dagen voor de keuring reed ik hem goed warm en dan trok ik hem op de snelweg even helemaal open. Gewoon volgas. Ten eerste is de meeste roet er dan wel uitgebrand en ten tweede heeft je auto dan tenminste warm in het toerengebied gezeten waar hij anders nooit komt.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  zaterdag 8 september 2012 @ 11:05:44 #62
357438 Bananenvlaflip
eerherstel voor de pisang
pi_116529546
Zeker een diesel is er best bij gebaat om af en toe even goed doorgetrokken te worden, de hoge temperaturen branden aardig wat roet weg. Bij de apk zal het echt niet slecht zijn voor je motor; bij het volgas wordt de motor niet belast maar staat in de vrij. Als de motor daar niet tegen kan zijn er serieuzere zaken aan de hand.
pi_116531919
Even deze meneer bellen en vragen of hij zijn auto wilt verkopen.

AND YOU''LL NNNEEEEVVVVEEERRRR WALK ALONE!

http://www.leetowers.nl/
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_116536082
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 10:53 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Toen ik nog een diesel had deed ik het anders: een paar dagen voor de keuring reed ik hem goed warm en dan trok ik hem op de snelweg even helemaal open. Gewoon volgas. Ten eerste is de meeste roet er dan wel uitgebrand en ten tweede heeft je auto dan tenminste warm in het toerengebied gezeten waar hij anders nooit komt.
Mja, echt een flinke tijd volgas trek ik 'm bijna nooit, maar hij mag wel regelmatig werken dus ik heb sowieso niet het idee dat roet heel erg ophoopt bij mij :+
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:05 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Zeker een diesel is er best bij gebaat om af en toe even goed doorgetrokken te worden, de hoge temperaturen branden aardig wat roet weg. Bij de apk zal het echt niet slecht zijn voor je motor; bij het volgas wordt de motor niet belast maar staat in de vrij. Als de motor daar niet tegen kan zijn er serieuzere zaken aan de hand.
Het is niet alleen de motor, maar ook de turbo. Als die vanuit stilstand en kou ineens voluit moet opspinnen, is dat niet handig en op z'n minst zwaar belastend. Die moet je ook altijd even goed warmdraaien en laten afkoelen/uitdraaien. Bij de APK heeft zo'n ding het simpelweg zwaar.
Zerg schreef:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')