Volgens mij is het juist om je guild applications te regelen (andersom dus). Dat spamprogje heette Ninja invite oid en volgens mij mag dat ook uberhaupt niet. Ik block bij elke nieuw char iig als eerste de guild invites (of laat ze inviten in mijn main guild), anders wordt je er schijtziek van..quote:Op dinsdag 4 september 2012 06:55 schreef Isabeau het volgende:
recruitment enhancement, is dat zo'n überlame progje waarbij je nieuwe spelers helemaal onder spamt met guildinvites waar mensen alleen in worden gevraagd om gold of guildlevels voor de GM te verdienen? Waarbij ze zeggen sociaal etc te zijn, maar het is eigenlijk gewoon een verzameling mensen met dezelfde guildnaam?
Long Strange Trip geeft nu ook geen flying meer voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:04 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist om je guild applications te regelen (andersom dus). Dat spamprogje heette Ninja invite oid en volgens mij mag dat ook uberhaupt niet. Ik block bij elke nieuw char iig als eerste de guild invites (of laat ze inviten in mijn main guild), anders wordt je er schijtziek van..
Wat ik me trouwens afvroeg; heb ik op al mn toekomstige alts nou meteen master flying, omdat de long strange trip achieve gedeeld is? Of werkt dat niet zo(A)
Wauw, misschien over 3 expansions. One can hope.quote:
Nah, WoW zal er nooit zo uit zien. Blizzard's nieuwe MMO misschien..quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:27 schreef Georges het volgende:
[..]
Wauw, misschien over 3 expansions. One can hope.
Badboy, en MinimapButtonFrame geloof ik. (MBF)quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:40 schreef Bootje84 het volgende:
Werkt er iets beter dan Spammenot? Ik heb het even niet draaien en word weer treurig van die flikkers die maar zitten te spammen....
/edit
Weet iemand nog een goede addon om alle minimap-knoppen te groeperen buiten de minimap om?
Ongelooflijk triest en egocentrisch gedrag is datquote:Op donderdag 6 september 2012 14:06 schreef MarkyB het volgende:
Pff, spawnt het konijn eindelijk, fight gestart met 40 man (gevecht van +/- 15 minuten) changed de raidleader ineens de loot naar Masterloot toe tegen het eind van het gevecht. En juist ja, hij pakt de pet en naait eruit met de mededeling dat de loot 'not stated' was.
39 tickets later net een GM gesproken die een onderzoek gaat doen. Hij wist al wel te vertellen dat niemand de pet ging krijgen en hooguit de ninjalooter de pet zou mogen inleveren.
Idioot gedrag zeg, van zo'n persoon die vindt dat hij hem verdiend heeft...
Wat een homo..quote:Op donderdag 6 september 2012 14:06 schreef MarkyB het volgende:
Pff, spawnt het konijn eindelijk, fight gestart met 40 man (gevecht van +/- 15 minuten) changed de raidleader ineens de loot naar Masterloot toe tegen het eind van het gevecht. En juist ja, hij pakt de pet en naait eruit met de mededeling dat de loot 'not stated' was.
39 tickets later net een GM gesproken die een onderzoek gaat doen. Hij wist al wel te vertellen dat niemand de pet ging krijgen en hooguit de ninjalooter de pet zou mogen inleveren.
Dat ten eerste en daarnaast vind ik het idioot dat je tijdens een gevecht de lootrules kan veranderen. Ik wist niet eens dat dat kan.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:22 schreef Silmarwen het volgende:
Daarom vraag ik altijd voor iets start hoe de loot geregeld is.
Heeft ie goed bekeken, baasquote:Op donderdag 6 september 2012 14:06 schreef MarkyB het volgende:
http://www.curse.com/addons/wow/npcscan-overlayquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:25 schreef Omega het volgende:
Vraagje, ik gebruik dankzij de tip hier NPC_scan, erg fijn. Echter ik was met een alt als schieter in het vliegtuig met Harrison Jones, toen hij een rare mob vond. Nu ben ik wel een beetje terug gevlogen en elke keer op dat plaatje gedrukt (=target volgens mij) maar kreeg hem niet te pakken. Is er een manier om de plek waar npc scan het heeft gevonden om die in mijn map te krijgen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |