abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116373730
recruitment enhancement, is dat zo'n überlame progje waarbij je nieuwe spelers helemaal onder spamt met guildinvites waar mensen alleen in worden gevraagd om gold of guildlevels voor de GM te verdienen? Waarbij ze zeggen sociaal etc te zijn, maar het is eigenlijk gewoon een verzameling mensen met dezelfde guildnaam?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_116380759
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 06:55 schreef Isabeau het volgende:
recruitment enhancement, is dat zo'n überlame progje waarbij je nieuwe spelers helemaal onder spamt met guildinvites waar mensen alleen in worden gevraagd om gold of guildlevels voor de GM te verdienen? Waarbij ze zeggen sociaal etc te zijn, maar het is eigenlijk gewoon een verzameling mensen met dezelfde guildnaam?
Volgens mij is het juist om je guild applications te regelen (andersom dus). Dat spamprogje heette Ninja invite oid en volgens mij mag dat ook uberhaupt niet. Ik block bij elke nieuw char iig als eerste de guild invites (of laat ze inviten in mijn main guild), anders wordt je er schijtziek van..

Wat ik me trouwens afvroeg; heb ik op al mn toekomstige alts nou meteen master flying, omdat de long strange trip achieve gedeeld is? Of werkt dat niet zo :P (A)
Net toen je dacht dat je veilig was..
  dinsdag 4 september 2012 @ 13:15:50 #153
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_116381051
Helaas.. die magvm je nog leuk ff aftikken..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_116382904
Hehe, jammer, was ik al bang voor..
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2012 @ 14:53:35 #155
159966 lifeblind
pi_116383865
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 13:04 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Volgens mij is het juist om je guild applications te regelen (andersom dus). Dat spamprogje heette Ninja invite oid en volgens mij mag dat ook uberhaupt niet. Ik block bij elke nieuw char iig als eerste de guild invites (of laat ze inviten in mijn main guild), anders wordt je er schijtziek van..

Wat ik me trouwens afvroeg; heb ik op al mn toekomstige alts nou meteen master flying, omdat de long strange trip achieve gedeeld is? Of werkt dat niet zo :P (A)
Long Strange Trip geeft nu ook geen flying meer voor zover ik weet.
  dinsdag 4 september 2012 @ 19:27:08 #156
62182 Georges
That's the shit
pi_116392016
quote:
Wauw, misschien over 3 expansions. One can hope.

Edit: Al heeft dat cartoony ook wel z'n charmes. Desondanks hoop ik dat ze nog wat sleutelen, met name aan de vanilla chars. Dat gaan ze ook doen las ik, vraag is alleen wanneer.

[ Bericht 10% gewijzigd door Georges op 04-09-2012 19:38:16 ]
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_116392492
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:27 schreef Georges het volgende:

[..]

Wauw, misschien over 3 expansions. One can hope.
Nah, WoW zal er nooit zo uit zien. Blizzard's nieuwe MMO misschien..

Als je kijkt naar Guild Wars 2, dat ziet er echt vet uit. Jammer dat mijn computer dat spel niet aankan :P
  dinsdag 4 september 2012 @ 19:40:36 #158
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_116392630
Werkt er iets beter dan Spammenot? Ik heb het even niet draaien en word weer treurig van die flikkers die maar zitten te spammen....

/edit

Weet iemand nog een goede addon om alle minimap-knoppen te groeperen buiten de minimap om?

[ Bericht 31% gewijzigd door Bootje84 op 04-09-2012 19:50:15 ]
Leer spaties gebruiken!
pi_116394170
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:40 schreef Bootje84 het volgende:
Werkt er iets beter dan Spammenot? Ik heb het even niet draaien en word weer treurig van die flikkers die maar zitten te spammen....

/edit

Weet iemand nog een goede addon om alle minimap-knoppen te groeperen buiten de minimap om?
Badboy, en MinimapButtonFrame geloof ik. (MBF)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_116415884
weet iemand toevallig wat je kan kopen met Honor Points op lvl 90
  woensdag 5 september 2012 @ 12:12:28 #161
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_116415978
Lijkt mij gewoon PVP gear? Zoals het altijd is geweest?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 september 2012 @ 14:08:00 #162
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_116419706
heeft iemand al iets gehoord dat ePlaza shops met de release van MoP op middernacht open zijn? Destijds bij WOTLK was dat wel.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_116419814
Ik zag wel in de folder van Media Markt dat het filiaal in rotterdam een middernacht speciale verkoop heeft. Maar geen idee van een eplaza
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_116423364
Ben al 3 dagen dat konijn aan het campen. Weet in ieder geval zeker dat hij gisterenochtend om 9 uur voor het laatst gekillt is. Niemand die ook een spawntijd weet...
pi_116458023
Pff, spawnt het konijn eindelijk, fight gestart met 40 man (gevecht van +/- 15 minuten) changed de raidleader ineens de loot naar Masterloot toe tegen het eind van het gevecht. En juist ja, hij pakt de pet en naait eruit met de mededeling dat de loot 'not stated' was.

39 tickets later net een GM gesproken die een onderzoek gaat doen. Hij wist al wel te vertellen dat niemand de pet ging krijgen en hooguit de ninjalooter de pet zou mogen inleveren.

Idioot gedrag zeg, van zo'n persoon die vindt dat hij hem verdiend heeft... :r
pi_116458097
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:06 schreef MarkyB het volgende:
Pff, spawnt het konijn eindelijk, fight gestart met 40 man (gevecht van +/- 15 minuten) changed de raidleader ineens de loot naar Masterloot toe tegen het eind van het gevecht. En juist ja, hij pakt de pet en naait eruit met de mededeling dat de loot 'not stated' was.

39 tickets later net een GM gesproken die een onderzoek gaat doen. Hij wist al wel te vertellen dat niemand de pet ging krijgen en hooguit de ninjalooter de pet zou mogen inleveren.

Ongelooflijk triest en egocentrisch gedrag is dat :r
Je raekt an de dinge geweun.
  donderdag 6 september 2012 @ 14:22:11 #167
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_116458515
Daarom vraag ik altijd voor iets start hoe de loot geregeld is.
pi_116459029
Pff, wat een eikel. Ik mag hopen dat ie die pet in moet leveren..
  donderdag 6 september 2012 @ 14:42:33 #169
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_116459289
quote:

Wat een homo.. :')
Leer spaties gebruiken!
pi_116459329
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 14:22 schreef Silmarwen het volgende:
Daarom vraag ik altijd voor iets start hoe de loot geregeld is.
Dat ten eerste en daarnaast vind ik het idioot dat je tijdens een gevecht de lootrules kan veranderen. Ik wist niet eens dat dat kan.

Nu maar hopen dat ze hem de pet ook afnemen. Mooiste zou zijn iedereen de pet behalve hem *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_116464130
quote:

Heeft ie goed bekeken, baas _O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_116492928
Vraagje, ik gebruik dankzij de tip hier NPC_scan, erg fijn. Echter ik was met een alt als schieter in het vliegtuig met Harrison Jones, toen hij een rare mob vond. Nu ben ik wel een beetje terug gevlogen en elke keer op dat plaatje gedrukt (=target volgens mij) maar kreeg hem niet te pakken. Is er een manier om de plek waar npc scan het heeft gevonden om die in mijn map te krijgen??
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_116502331
Volgens mij niet helaas.. Mocht ik het mis hebben, dan hoor ik het ook graag XD
pi_116506429
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:25 schreef Omega het volgende:
Vraagje, ik gebruik dankzij de tip hier NPC_scan, erg fijn. Echter ik was met een alt als schieter in het vliegtuig met Harrison Jones, toen hij een rare mob vond. Nu ben ik wel een beetje terug gevlogen en elke keer op dat plaatje gedrukt (=target volgens mij) maar kreeg hem niet te pakken. Is er een manier om de plek waar npc scan het heeft gevonden om die in mijn map te krijgen??
http://www.curse.com/addons/wow/npcscan-overlay

Zou dat kunnen helpen?
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')