abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2012 @ 12:29:18 #251
159966 lifeblind
pi_116639072
Mja, ik rush gewoon als een idioot door alles heen, zolang mn paladin maar z.s.m. lvl 90 is vind ik het prima. Met cata kwam ik daarmee ook wat leuke dingen tegen die ze later nog gefixt hebben, om 5u 's ochtends in deepholm er achter komen dat alle mining nodes instant respawnen bijvoorbeeld :P Heb binnen een half uurtje toen mn mining naar max level gekregen ^O^
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:34:02 #252
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_116639203
Ja ik heb ook weer zo'n "Net alsof ik WoW weer voor het eerst speel!" gevoel bij een expansion. xD

En zoooooooooooooveeeeel nieuwe shiney achievements. Ik zit nu bijna op de 12k. Woop woop. -O- Maar goed, dat gaat gemakkelijk naar de 14k straks.
  dinsdag 11 september 2012 @ 13:03:19 #253
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_116640089
Ik wil ook een vriendin die wow speelt.. ;(
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_116640180
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:34 schreef Silmarwen het volgende:
Ja ik heb ook weer zo'n "Net alsof ik WoW weer voor het eerst speel!" gevoel bij een expansion. xD

En zoooooooooooooveeeeel nieuwe shiney achievements. Ik zit nu bijna op de 12k. Woop woop. -O- Maar goed, dat gaat gemakkelijk naar de 14k straks.
Ik zit nu op 13930 en doe er niks meer aan :)
Ik heb nog wat te halen in Twin Peaks, waaronder die 100 wins achievement, maar godsamme wat haat ik Twin Peaks... Het is Warsong Gulch all over again. ;(
Je raekt an de dinge geweun.
  dinsdag 11 september 2012 @ 13:11:21 #255
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_116640352
Ik zit op 13335. Komt ook niet veel meer bij tegenwoordig. Ik ben niet zo goed in PvP, dus daar zitten er nog een hoop die ik voorlopig gewoon niet zal halen.

En inderdaad, Twin Peaks! :r Pas geleden voor het eerst die Twin-Peaking behaald. En nu sta ik nog altijd op 3/100! :') Geen idee waarom, maar WG en TP.....Bah!! Nooit leuk gevonden!
pi_116640569
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 13:11 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik zit op 13335. Komt ook niet veel meer bij tegenwoordig. Ik ben niet zo goed in PvP, dus daar zitten er nog een hoop die ik voorlopig gewoon niet zal halen.

En inderdaad, Twin Peaks! :r Pas geleden voor het eerst die Twin-Peaking behaald. En nu sta ik nog altijd op 3/100! :') Geen idee waarom, maar WG en TP.....Bah!! Nooit leuk gevonden!
Ik ben ook niet heel goed in PvP, maar ik speel al heel lang op deze char. :) Dus ik heb in mei, eindelijk, battlemaster binnengesleept.

Ik vind WsG dus ook niet geweldig, maar ik moet nog flink spelen daar, ik wil d'r toch wel exalted worden voor The Conqueror.
Je raekt an de dinge geweun.
  dinsdag 11 september 2012 @ 13:21:10 #257
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_116640680
Dingen als Double Rainbow in Battle for Gilneas, doe ik dan wel altijd bijna meteen! :D Lekker de makkelijke PvP achievements! :@
pi_116641432
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb er ineens helemaal geen zin meer in :@ Heb echt zo iets van: pffff, moet (jaja :') ) ik weer heel veel spelen...
Hoezo moet je? Je vriend is toch een raider, jij toch niet? Lijkt me dan dat je niet keihard hoeft te gaan spelen als 'social' zijnde.

Dat is ook meteen een reden waarom ik met hardcore raiden gestopt ben, ik heb die tijd gewoon niet voor vlug levelen en keihard gearen bij expansions. Zat voordat ik stopte bij een top 30 World guild, maar was met een weekje gewoonweg de langzaamste qua levelen van 70 naar 80, waardoor ik niet meer zeker was van een raidspot.
pi_116645752
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:29 schreef lifeblind het volgende:
Mja, ik rush gewoon als een idioot door alles heen, zolang mn paladin maar z.s.m. lvl 90 is vind ik het prima. Met cata kwam ik daarmee ook wat leuke dingen tegen die ze later nog gefixt hebben, om 5u 's ochtends in deepholm er achter komen dat alle mining nodes instant respawnen bijvoorbeeld :P Heb binnen een half uurtje toen mn mining naar max level gekregen ^O^
Was je "realm's first' ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_116645884
Ok, misschien heb ik iets gemist of zo, maar is er een reden waarom sommige mounted spelers ineens stukker sneller zijn dan de rest? ik ben er aan gewend in BG's om zo'n beetje allemaal op hetzelfde moment bij het doel aan te komen, bijvoorbeeld galv in AV, maar sinds de patch is er altijd een groep van minstens een man of 10 die daar een seconde of 7-8 voor de rest aankomen. Is dit een of andere perk of glyph waarvan ik niks weet?
pi_116645994
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:53 schreef Hathor het volgende:
Ok, misschien heb ik iets gemist of zo, maar is er een reden waarom sommige mounted spelers ineens stukker sneller zijn dan de rest? ik ben er aan gewend in BG's om zo'n beetje allemaal op hetzelfde moment bij het doel aan te komen, bijvoorbeeld galv in AV, maar sinds de patch is er altijd een groep van minstens een man of 10 die daar een seconde of 7-8 voor de rest aankomen. Is dit een of andere perk of glyph waarvan ik niks weet?
mijn aura is juist verwijderd :(
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_116646526
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:56 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

mijn aura is juist verwijderd :(
Ja dat weet ik, ik heb ook een pala, maar waarom is er plotseling altijd een flinke groep die veel sneller zijn dan de rest, wat gebruiken die dan?
pi_116646578
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:07 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, ik heb ook een pala, maar waarom is er plotseling altijd een flinke groep die veel sneller zijn dan de rest, wat gebruiken die dan?
geen idee. Het is me nog niet opgevallen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_116647773

Zo wat gaan we de komende weken eens doen.. :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2012 @ 16:59:57 #265
159966 lifeblind
pi_116648723
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Was je "realm's first' ?
Nee, die kwamen al veel eerder (met de gathering professions in ieder geval), ik was ook niet de eerste die dat grapje gevonden had.
pi_116648845
Is er hier trouwens uberhaupt wel eens iemand realm's first met iets geweest? Op de realm waar ik speel duurde het niet eens een dag voordat de eerste lvl 85 zich aandiende. Kon mijn ogen bijna niet geloven toen ik dat voorbij zag komen.
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2012 @ 17:07:01 #267
159966 lifeblind
pi_116648978
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:03 schreef Hathor het volgende:
Is er hier trouwens uberhaupt wel eens iemand realm's first met iets geweest? Op de realm waar ik speel duurde het niet eens een dag voordat de eerste lvl 85 zich aandiende. Kon mijn ogen bijna niet geloven toen ik dat voorbij zag komen.
Een dag? Op mijn realm zag ik rond een uurtje of 10 in de ochtend al de eerste realm-first 85's voorbij komen.
pi_116649015
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:03 schreef Hathor het volgende:
Bij ons geloof ik nog in de ochtend 8)7 World first was iets van 5 uur 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_116649028
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:07 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Een dag? Op mijn realm zag ik rond een uurtje of 10 in de ochtend al de eerste realm-first 85's voorbij komen.
Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen? Alleen maar dungeons lopen? HC's kunnen het nog niet geweest zijn, aangezien je daar eerst een bepaald itemlvl voor moest hebben.
pi_116649085
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 13:46 schreef DjNivek het volgende:

Hoezo moet je? Je vriend is toch een raider, jij toch niet? Lijkt me dan dat je niet keihard hoeft te gaan spelen als 'social' zijnde.
Vandaar ook mijn ' :') ' want 'moeten' is natuurlijk een raar woord. Maar ik wil graag bij blijven, zo snel mogelijk 90 op mijn main en dan aan achievements werken (nu 13870). Maar het moet uiteraard niet ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_116649111
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:08 schreef Hathor het volgende:

Hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen? Alleen maar dungeons lopen? HC's kunnen het nog niet geweest zijn, aangezien je daar eerst een bepaald itemlvl voor moest hebben.
Met een groep gaan, jij niet in party. Jij tagged mob, groep maakt hem af, jij alleen alle xp etc etc etc.
pi_116649176
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Met een groep gaan, jij niet in party. Jij tagged mob, groep maakt hem af, jij alleen alle xp etc etc etc.
Dan moet je toch wel een aantal flinke slaafse vriendjes hebben, of een koffer vol met goud om ze te belonen. :')
  † In Memoriam † dinsdag 11 september 2012 @ 17:13:29 #273
159966 lifeblind
pi_116649222
Mja toen hadden we in ieder geval nog een aantal enthousiaste guilds op mn realm zitten. Tegenwoordig is m'n realm (Ravenholdt) redelijk dood, dus ik vraag me af hoe snel 't nu gaat

*poging wagen gaat*
pi_116649223
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 17:12 schreef Hathor het volgende:
Dan moet je toch wel een aantal flinke slaafse vriendjes hebben, of een koffer vol met goud om ze te belonen. :')
Of een guild die per se de nr. 1 in hun guild wil hebben.
pi_116649545
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 16:35 schreef Junglebeast het volgende:
[ afbeelding ]

Zo wat gaan we de komende weken eens doen.. :)
wat is dat voor addon?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')