Dit dus. Mensen zoals dat slachtoffer moet je gewoon opsluiten in een inrichting. Voor hun eigen veiligheid. Als je werkelijk zo debiel bentquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:30 schreef JeMoeder het volgende:
Euh... celstraf? Voor het oliedomme slachtoffer aubdat er zulke domme mensen bestaan...
[..]
De slimme in deze moet behandeld worden¿?
ik kan niet besluiten wat ik vreemder vind hier iddquote:
was een dure vrijpartijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:58 schreef Nobu het volgende:
Als je zo intens achterlijk bent verdien je ook niet beter. Hoezo slachtoffer? En hoezo opgelicht
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:02 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Dat "slachtoffer" moet gevangenisstraf krijgen.
Wegens domheid, de tyfus!
quote:Gedurende een periode van 10 maanden zag de Deventerse haar liefde Remco nooit, maar had wel veel sms-contact. Via het sms-verkeer werd ze zelfs overgehaald om seks te hebben met de overblijfmoeder. Dat gebeurde omdat de Deventerse van Remco hoorde dat hij de bijzondere gave had om zich te verplaatsten in het lichaam van de overblijfmoeder.
Something really stupid and dumbquote:
Dit! Ongelooflijk!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een ontzettend dom 'slachtoffer'
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:45 schreef HD9 het volgende:
mooi filmverhaal
Ik stel voor dat die vrouw gespeeld wordt door Tatyana en de overblijfmoeder door Kelly
Voor de kinderen is het treurig.quote:
maar dat is geen leuk verhaal, dit is veel leukerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Lulverhaal natuurlijk. Pothuisvrouw valt voor andere pot en trekt bij dr in en plundert bankrekening. Dan blijkt the lesbian life toch ook niet je van het te zijn en krijgen ze bonje waarna dit lulverhaal opgehangen wordt om de centen terug te krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |