Ik heb een vriendin die gek is op donald duck. Naast het lezen, verzamelt ze ook graag donald duck spullen zoals beeldjes. Ze is 25 of 26 nu.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen maar ik vind het echt ontzettend jammer wel. Maar het hoeft niet altijd zo te zijn.
Ik had vroeger als hobby dat ik de Donald Duck las. Helaas vonden vrienden dat niet kunnen en begonnen mij dan uit te lachen en opmerkingen daarover te maken. Daar trok ik mij niet zoveel van aan maar toen mijn ouders er iets van zeiden en vonden dat ik te oud was voor die kinderachtige strips, heb ik alles de deur uit gedaan. Nu heb ik niet echt meer een hobby.
donald duck is sowieso awesome. Iedereen met een hobby/passie is sowieso awesomequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:01 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die gek is op donald duck. Naast het lezen, verzamelt ze ook graag donald duck spullen zoals beeldjes. Ze is 25 of 26 nu.
Erg schattig en leuk hoe ze straalt als ze erover praat.
Ik spaarde de stripjes en ging regelmatig naar tweedehands winkels om te kijken of er nog Donald Duckjes waren die ik nog niet had.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:01 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die gek is op donald duck. Naast het lezen, verzamelt ze ook graag donald duck spullen zoals beeldjes. Ze is 25 of 26 nu.
Erg schattig en leuk hoe ze straalt als ze erover praat.
Ook mensen zonder een hobby/passie kunnen awesome zijn. Of ze vinden dingen 'wel leuk' of ze hebben nog niets gevonden. Of het boeit het gewoon niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
donald duck is sowieso awesome. Iedereen met een hobby/passie is sowieso awesome
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik spaarde de stripjes en ging regelmatig naar tweedehands winkels om te kijken of er nog Donald Duckjes waren die ik nog niet had.
Ik denk dat ik in totaal zo'n 1200 Donald Duckies waarvan een aantal jaartallen helemaal compleet. Ik heb toen zelf de 3 complete 3 jaartallen 1971, 1972 en 1973 samengebonden in een groot boek. Eens in de zoveel tijd kon ik die dan weer helemaal opnieuw lezen.
Het begon trouwens bij plaatjes kijken omdat ik vroeger nog niet kon lezen. Langzaam is dat opgebouwd totdat ik hele strips gewoon las. Hoe vaak ik al die stripjes wel niet gelezen heb en als ik de mogelijkheid zou hebben, zou ik ze zo weer gaan lezen.![]()
Uiteindelijk alles verkocht voor ¤50,-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You dont believe me ? Read this line again.
Vraag dat de dames die ooit aan Take Me Out hebben meegedaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:49 schreef Redbullkid het volgende:
Waarom is een hobby zoals gamen dan een verkeerde hobby?
Als je het een afknapper vind dat een jongen zo nu en dan gamed, dan kan je net zo goed gelijk pot worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:15 schreef female81 het volgende:
[..]
Vraag dat de dames die ooit aan Take Me Out hebben meegedaan.
Volgens mij waren die redelijk eensgezind daarover.
Als je naar zoiets gaat, doe je toch ook geen action schoenen aan manquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:27 schreef Redbullkid het volgende:
Verder game ik (bijna?) nooit, dus geen persoonlijke afkeer ofzo. Het is meer het principe. Die dames van take me out drukken je al weg omdat je een verkeerde schoenmerk aanhebt -_-..
Nee zeeman, als een BAAS!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als je naar zoiets gaat, doe je toch ook geen action schoenen aan man
Tja, weet je wat het hem is. Je kunt principes hebben zoveel als je wil. Je kan weigeren om je hieraan aan te passen dat je wil. Maar uiteindelijk kun jij het net zo belachelijk vinden als je wil, maar zijn het toch details waar meiden gewoon op letten. Ronde 1 is : UITERLIJK dus mag je ook gewoon op basis van uiterlijk weggestemd worden. Jammer, maar helaas. En inderdaad.. die meiden zien er ook vaak totaal niet uitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nee zeeman, als een BAAS!![]()
"Ja ik druk hem weg want ja ik vind dat shirt niks" -_-
Hahaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:36 schreef IPA het volgende:
Als ik zeg dat bierproeven met hobby is ben ik een alcoholist.
Als ik zeg dat vissen m'n hobby is ben ik een ouwe lul.
Als ik zeg dat pianospelen m'n hobby is ben ik gay.
Als ik zeg dat gamen m'n hobby is ben ik een nerd.
Dusja, mijn hobby's zijn lekker eten, een filmpje kijken en fotografie
Of je groeit een paar ballen en komt er gewoon voor uit dat je vist, bier proeft en dat je piano speelt en gamed.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:36 schreef IPA het volgende:
Als ik zeg dat bierproeven met hobby is ben ik een alcoholist.
Als ik zeg dat vissen m'n hobby is ben ik een ouwe lul.
Als ik zeg dat pianospelen m'n hobby is ben ik gay.
Als ik zeg dat gamen m'n hobby is ben ik een nerd.
Dusja, mijn hobby's zijn lekker eten, een filmpje kijken en fotografie
Ik overdreef het ook wel. Gamen zeg ik vrijwel nooit omdat ik het een stuk minder doe dan vroeger. Maar ik ken wel mensen die het zo aanpakken hoor. Moet zeggen, als mijn hobby LARP zou zijn dan zou ik het ook wat algemener houden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Of je groeit een paar ballen en komt er gewoon voor uit dat je vist, bier proeft en dat je piano speelt en gamed.
Take it or leave it denk ik altijd maar en tot nu toe heb ik echt nooit problemen gehad met het verkrijgen van vrouwen.
Óf ze denken: 'Die is tenminste lekker normaal, die wil ik.'quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Of je groeit een paar ballen en komt er gewoon voor uit dat je vist, bier proeft en dat je piano speelt en gamed.
Take it or leave it denk ik altijd maar en tot nu toe heb ik echt nooit problemen gehad met het verkrijgen van vrouwen. Als ik vroeger op datingsites keek en ik zag het standaard gereutel staan (ik ben prettig gestoord, mijn hobby's zijn uitgaan en *insert generic hobby* dan skip ik al gelijk. Wees eens uniek !
Andersom zal dat ook wel zo werken. Als een vent zegt dat zijn hobby's *random saaie hobby* zijn dan denkt een vrouw ook al snel: next
Maar denken ze dat nog steeds als ze bij 10.000 profielen hetzelfde zien staan? Dan kies je toch snel voor degene die wél eerlijk is over zijn levenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:50 schreef female81 het volgende:
[..]
Óf ze denken: 'Die is tenminste lekker normaal, die wil ik.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |