neger wat?quote:
linksback. BMI en de vrij centraal. Mathijsen mag de lunch verzorgenquote:
omdat ??quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:09 schreef Grifte het volgende:
Hele linkerkant, maar vooral linksbuiten. Al hoop ik nog steeds dat Omar een briljantje blijkt te zijn
Fernandez of omar en misschien nog achahbar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:26 schreef Slobeend het volgende:
Als Cabral en Manu allebei weggaan zijn er ineens weinig alternatieven voor Cisse.
Als je 4-3-3 speelt alleen Fernandez en Omar op links en rechts. En Fernandez is op het moment echt Feyenoord onwaardig. Cabral is beter dan Cissy en Fernandez.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Fernandez of omar en misschien nog achahbar.
Ik verwacht dat volgend jaar bijvoorbeeld de vrij wel verkast, voor een aanzienlijk bedrag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:25 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
omdat ??
die gaat dan ook gewoon weer terug naar City na een succesvol seizoen...
zit je volgend jaar weer..
en aangezien we nog steeds niks kunnen kopen....
valt er dan weer een gat..
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 11:32:37Omdat het zo zonde is onderbreek ik toch even de vakantie: Cabral voor vier jaar naar FC Twente, Verhoek naar #Feyenoord. Tot later. reageer retweet
volgend jaar Achahbar in de spits !! Feyenoord moet gewoon een paar jaar verder met eigen jeugd, dan wordt je maar 10de maar ben je echt gezond.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:27 schreef Calciumdude het volgende:
het heeft geen zin om zo door te prutsen..
je werkt je heel het jaar de tandjes , word tweede ,
en kunt het niet verzilveren omdat je geen geld hebt voor een afmaker !
alleen kampioen worden geeft zekerheid , en dat zit er gewoon niet in
wat is zonde?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:35 schreef Freudie het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 11:32:37Omdat het zo zonde is onderbreek ik toch even de vakantie: Cabral voor vier jaar naar FC Twente, Verhoek naar #Feyenoord. Tot later. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |