Of doorverkoop %quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:17 schreef Muto het volgende:
Van Geel moet eigenlijk gewoon ook een geldbedrag aan Twente vragen. Niet ruilen voor een speler als Verhoek.
Pelle?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:20 schreef mrstylo het volgende:
Aan wie moet Verhoek zijn voorzetten geven? Past gewoon niet bij Feyenoord.
Dan kun je beter 1,5 miljoen krijgen.quote:
Maar als hij kopt, dan raken zijn haren door de war.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar als hij kopt, dan raken zijn haren door de war.
dat is zo , maar als je dan vervolgens weer iemand moet halen om de selectie op peil te houden...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan kun je beter 1,5 miljoen krijgen.
Stiekem wil je dat wel.quote:
Heb je al gezien hoeveel gel die erin doet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar als hij kopt, dan raken zijn haren door de war.
Cabral heeft niks te beslissen. Als ploegen niet willen betalen wat een club wilt, dan kan Cabral een seizoen lang lekker op de tribune gaan zitten. Zo simpel is dat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:23 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
dat is zo , maar als je dan vervolgens weer iemand moet halen om de selectie op peil te houden...
plus dat spelers zelf uiteindelijk beslissen waar ze heen gaan.
maar een club wil het wel en de ander bied een speler aan..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Cabral heeft niks te beslissen. Als ploegen niet willen betalen wat een club wilt, dan kan Cabral een seizoen lang lekker op de tribune gaan zitten. Zo simpel is dat.
Geen idee. Hij is lang dus ik gok van welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
heeft Pelle weleens gescoord met zijn kop ?
Nou ik zou het weleens willen zien haha.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geen idee. Hij is lang dus ik gok van wel
Ja, dan wel. Neemt niet weg dat ik in Verhoek geen versterking zie en dat ik dus liever heb dat Twente 1,5 miljoen betaald. Als er daarnaast een club is die dat bedrag bijna wel wil voldoen, dan moet je alleen daarmee akkoord gaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:26 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
maar een club wil het wel en de ander bied een speler aan..
in beide gevallen is Feyenoord akkoord..
Nadeel is dat je al Schaken hebt voor die positie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Verhoek zit dan wel weer dicht bij Den Haag.
Zou best goed kunnen uitpakken.
En Schaken kan niet op links, heeft hij geen actie/dreiging/voorzet meer. Kan Verhoek op links?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Nadeel is dat je al Schaken hebt voor die positie.
Nee, volgens mij ook niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
En Schaken kan niet op links, heeft hij geen actie/dreiging/voorzet meer. Kan Verhoek op links?
In Fer heeft iedereen wel potentie gezien. Er is niet voor niets nog 5 miljoen voor 'm betaald in z'n laatste contractjaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
goed ja, maar lang niet zoals ie nu speelt
Zou ook wel eens kunnen dat hij gewoon niet speelt. Bonus!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:43 schreef Sejt het volgende:
Bony boos op Vitesse, omdat hij naar Aston Villa wilde, maar niet mag. Ongemotiveerde speler tegen ons zondag?
drenthe zit al bij onze ottomaanse vrindenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:07 schreef Sejt het volgende:
Ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren vanavond, of Van Geel nog een verrassing in petto heeft. (huur)
Drenthe is wmb ook meer dan welkom!
Na het aanschouwen van gisteravond ben ik hier toch wel tevreden mee...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:57 schreef Fuszy het volgende:
Om 16:00 waarschijnlijk de presentatie van Pelle
neger wat?quote:
linksback. BMI en de vrij centraal. Mathijsen mag de lunch verzorgenquote:
omdat ??quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:09 schreef Grifte het volgende:
Hele linkerkant, maar vooral linksbuiten. Al hoop ik nog steeds dat Omar een briljantje blijkt te zijn
Fernandez of omar en misschien nog achahbar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:26 schreef Slobeend het volgende:
Als Cabral en Manu allebei weggaan zijn er ineens weinig alternatieven voor Cisse.
Als je 4-3-3 speelt alleen Fernandez en Omar op links en rechts. En Fernandez is op het moment echt Feyenoord onwaardig. Cabral is beter dan Cissy en Fernandez.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Fernandez of omar en misschien nog achahbar.
Ik verwacht dat volgend jaar bijvoorbeeld de vrij wel verkast, voor een aanzienlijk bedrag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:25 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
omdat ??
die gaat dan ook gewoon weer terug naar City na een succesvol seizoen...
zit je volgend jaar weer..
en aangezien we nog steeds niks kunnen kopen....
valt er dan weer een gat..
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 11:32:37Omdat het zo zonde is onderbreek ik toch even de vakantie: Cabral voor vier jaar naar FC Twente, Verhoek naar #Feyenoord. Tot later. reageer retweet
volgend jaar Achahbar in de spits !! Feyenoord moet gewoon een paar jaar verder met eigen jeugd, dan wordt je maar 10de maar ben je echt gezond.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:27 schreef Calciumdude het volgende:
het heeft geen zin om zo door te prutsen..
je werkt je heel het jaar de tandjes , word tweede ,
en kunt het niet verzilveren omdat je geen geld hebt voor een afmaker !
alleen kampioen worden geeft zekerheid , en dat zit er gewoon niet in
wat is zonde?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:35 schreef Freudie het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 11:32:37Omdat het zo zonde is onderbreek ik toch even de vakantie: Cabral voor vier jaar naar FC Twente, Verhoek naar #Feyenoord. Tot later. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |