Mooi dat de eigen jeugd steeds nadrukkelijker aanwezig is bij de hoofdselectie.quote:Jurgen Locadia en Peter van Ooijen maken vanaf vandaag officieel deel uit van de A-selectie. Het tweetal was al veelvuldig bij de A-selectie en maken nu definitief de stap. Ze worden daarmee beloond voor hun goede ontwikkeling gedurende de afgelopen twee maanden.
Dat zijn ook gewoon 2 baasjes en ik ben een voorstander van het vaker opstellen van deze gasten. Van Ooijen wordt lastig, maar ik zou Locadia als 2e spits inzetten. En als ie beter blijkt te zijn dan Matavz, omwisselen. Net als Berg-Reis toentertijd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mooi dat de eigen jeugd steeds nadrukkelijker aanwezig is bij de hoofdselectie.
Van Ooijen zou ook eerst naar Eindhoven gaan begreep ik maar Advocaat wilde hem graag een kans geven. Hij schijnt vorig jaar ook flink aan spierkracht gewonnen te hebben. Extra veel in het krachthonk gezeten om meer body te krijgen. Dat is wel een goede mentaliteit, extra werk verrichten om het te halen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:43 schreef 3M1N3M het volgende:
Van Ooijen, eerlijk gezegd nog NOOIT van gehoord sinds deze voorbereiding..
Maar zal wel komen omdat de helft van de jeugd naar Eindhoven gaat
Inderdaad. Ook goed gezien van Advocaat.. Hoop dat hij tegen een PEC zwolle kan beginnen...quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van Ooijen zou ook eerst naar Eindhoven gaan begreep ik maar Advocaat wilde hem graag een kans geven. Hij schijnt vorig jaar ook flink aan spierkracht gewonnen te hebben. Extra veel in het krachthonk gezeten om meer body te krijgen. Dat is wel een goede mentaliteit, extra werk verrichten om het te halen.
en wie moet hij eruit spelen dan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:32 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook goed gezien van Advocaat.. Hoop dat hij tegen een PEC zwolle kan beginnen...
Chadli is gelukkig de helft van de tijd geblesseerd.. En Douglas en Michailov vallen ook wel mee kwa kwaliteit imo..quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:25 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vind Twente de gedoodverfde titelkandidaat, het staat voorin goed met Tadic en Chadli, het middenveld is prima verzorgd met Fer, en de defensie is met Douglas en Michailov ook meer dan voldoende.
Geldt voor ons op het middenveld met v Bommel en Strootman, die gaan in de beslissende fase van het seizoen nogal wat missen als het zo door gaat...quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:33 schreef rubbereend het volgende:
als Dougas straks weer lekker geel gaat rapen hebben ze achterin toch een probleem daar
Zeg je gekscherend. Maar ik zou serieus willen zien of hij de controlerende problemen zou kunnen oplossen.quote:
Als voorhoede Mertens - Lens - Narsingh is. dan counter we ze kapot. Dus heb voor het eerst niet echt spanning.quote:Op zondag 2 september 2012 10:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ook al is het pas de vierde wedstrijd van het seizoen, ik heb toch wel wedstrijdspanning
Ik ben er niet zo zeker van, AZ heeft echt wel een goed team hoorquote:Op zondag 2 september 2012 11:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als voorhoede Mertens - Lens - Narsingh is. dan counter we ze kapot. Dus heb voor het eerst niet echt spanning.
PSV speelt toch thuis, dus waarom wordt er dan countervoetbal verwacht?quote:Op zondag 2 september 2012 11:24 schreef 3M1N3M het volgende:
AZ kan je heel makkelijk op de counter pakken.
Maar het is Mertens-Matavz-Lens vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |