Niet mieten..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tering bijna alle toppers thuis terwijl PSV het altijd moeilijk UIT heeft na winterstop
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet mieten..
LET ME SEE YOUR WARFACE..
Dit jaar moest ik m wel kopen met Bommel achterop. Stel dat hij volgend jaar er mee kaptquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben blij dat ik geen nieuwe uit en thuisshirt heb gekocht... 100 jaar
Hij komt toch begin 2013 uit?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dit jaar moest ik m wel kopen met Bommel achterop. Stel dat hij volgend jaar er mee kapt
Volgend jaar ook kopen als hij mooi is natuurlijk
Had ik het ook, 100 jarige logo wat erop gaat komen..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zoiets zei Slegers idd, afwachten in hoeverre dat echt is.
Ik dacht trouwens dat je het over het thuisshirt had.
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 19:20:34Opmerkelijk: transfermarkten Denemarken (2/9) Frankrijk (4/9) Turkije (5/9) Rusland (6/9) en Portugal (21/9) nog lang niet dicht. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 19:21:26#Benfica heeft dus bv nog 3 wkn om PSV te verleiden Matavz te verkopen. NL-clubs mogen na vanavond niets meer kopen reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 19:22:15#Vukovic verwacht voor dinsdag 4/9 naar Frankrijk te vertrekken. Manolev hoopt ook van deze krankzinnige situatie te profiteren reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 19:26:42Bij #PSV geen in- of uitgaande transfers meer vandaag, stellen de insiders. Vizier kan op #AZ zondag. reageer retweet
Jullie krijgen Ajax thuis na de winterstop (die overigens hetzelfde probleem hebben, alleen Feyenoord thuis na de winterstop. De rest van de 'toppers' allemaal uit.)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tering bijna alle toppers thuis terwijl PSV het altijd moeilijk UIT heeft na winterstop
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:24 schreef Scarface88 het volgende:
Is AZ nou rond met Markus Henriksen?
Haha das wel vet ja! Waarom ben je daar atm? (Stockholm?)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Leuk! AIK Solna!
Die wedstrijd ga ik zeker meepakken, half uurtje met de metroWel gehoopt maar niet verwacht PSV hier te kunnen zien
Echt heel scheef jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:34 schreef FL_Freak het volgende:
andere sluitingstijden is toch eigenlijk mega oneerlijk of zie ik dat verkeerd?
quote:
quote:Uitleg KNVB: 'Landen mogen afwijken van deadlines'
31/08/2012 20:21
De KNVB verkiest wat betreft de deadline van de transferperiode het gros van de Europese landen te volgen. Een woordvoerder van de voetbalbond legt uit waarom het in andere Europese landen wel mogelijk is om nog na middernacht spelers te kopen of verkopen.
Lang niet in alle Europese landen geldt dezelfde deadline als in Nederland. Een aantal deadlines op een rijtje:
- Denemarken 2 september
- Frankrijk 4 september
- Turkije 5 september
- Rusland 6 september
- Portugal 21 (!) september
'De FIFA hanteert als richtlijn dat er sprake moet zijn van een transferperiode die twaalf weken aaneengesloten is. Binnen de UEFA is afgesproken dat de Europese landen 31 augustus aanhouden als einddatum. Daar mag echter van worden afgeweken', stelt de KNVB. 'Dat hebben we in het verleden wel eens gezien toen Engeland vanwege een feestdag wilde opschuiven met de deadline.'
'Andere landen volgen dan omdat het gunstiger is om gelijk te eindigen, althans zo denkt de KNVB erover', luidt het vervolg van de uitleg. 'Portugal staat het vrij om op 21 september af te sluiten, want ze hebben de transfermarkt ook later geopend. Dat mag ook. Het is dus wel zo dat de Nederlandse markt na vanavond sluit en clubs dus geen spelers meer kunnen kopen. Portugese clubs kunnen hier wel spelers weghalen.'
Stockholm/Solna inderdaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Haha das wel vet ja! Waarom ben je daar atm? (Stockholm?)
Ooh kijk, mooi geregeldquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Stockholm/Solna inderdaadIk begin volgende week met mijn Master opleiding hier. (Gratis studie ftw
)
Dit is eigenlijk altijd toch al geweest of zit ik nou mis?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:34 schreef FL_Freak het volgende:
andere sluitingstijden is toch eigenlijk mega oneerlijk of zie ik dat verkeerd?
Ik kon me eigenlijk alleen Rusland en volgens mij ook Turkije herinneren, de rest liep bijna altijd wel gelijk?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ooh kijk, mooi geregeld
[..]
Dit is eigenlijk altijd toch al geweest of zit ik nou mis?
Het zou me niets verbazen dat het als marktverstorend wordt beoordeeld, wanneer men een rechter er naar laat kijken. Op die manier heeft het Bosmanarrest ook voor een aardverschuiving gezorgd bij de Europese voetbalclubs.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]handig geregeld allemaal. Zo kan je er net zo goed niet aan doen
Had niemand hier Brands daar even op kunnen wijzen? Die man heeft het ook druk zat.quote:Brands, technisch manager van PSV, lijkt tot voor kort geen weet te hebben gehad van de verschillende deadlines door Europa. “Ik ben hier onlangs op gewezen door een makelaar. Dit is een zeer vreemde situatie. We gaan dit zeker bij de UEFA aankaarten. Er kan immers na middernacht nog op onze spelers geboden worden, terwijl wij dan geen vervangers meer kunnen halen.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |