Hahaha, uiteraard :p Ik maak meteen de blits met dat shirt aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:30 schreef H-D het volgende:
@Alejandro: jaa wolvenshirt altijd goed natuurlijk. Strijk je 'm wel ff?
En ja wss wel maar ik heb geen motivatie meer op dit moment
oh en ik dacht dat ik lapo had ..ik postte iets en toen was ie gesloten en las toen ik een neiuwe maakte zag ik jouw post nogvond het al raar want dacht dat er nog 1post nodig was
Hier wordt het tegelijkertijd met de opening van het facultaire jaar verzorgd. Het zag er wel goed uit op de foto's van vorige jaren. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef Tchock het volgende:
Ik heb helemaal geen P-uitreikingOnzin ook.
Volgens mij is er echt geen een rechtenstudent die een wolvenshirt naar college draagt. Gelukkig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:35 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
Hahaha, uiteraard :p Ik maak meteen de blits met dat shirt aan.
[..]
Hier wordt het tegelijkertijd met de opening van het facultaire jaar verzorgd. Het zag er wel goed uit op de foto's van vorige jaren. Ben benieuwd!
Heb je 'm wel al binnengekregen of moet je het ergens ophalen of zo?
Hahaha, inderdaad :p Bij mij op de faculteit loopt vrijwel iedereen er verzorgd en netjes bij. Toch een groot verschil met andere faculteiten waar ik zo nu en dan een hoorcollege heb..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:36 schreef H-D het volgende:
[..]
Volgens mij is er echt geen een rechtenstudent die een wolvenshirt naar college draagt. Gelukkig.
Zo edht dan he. Hier is ook bijna iedereen netjes. Maar dan kom je weleens bij andere faculteiten en dan denk je "ohja zo kan het ook" .quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:39 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad :p Bij mij op de faculteit loopt vrijwel iedereen er verzorgd en netjes bij. Toch een groot verschil met andere faculteiten waar ik zo nu en dan een hoorcollege heb..
ik moet heel eerlijk zeggen dat als ik om 7 uur de deur uit moet om op tijd te zijn het mij niet heel veel boeit..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef H-D het volgende:
[..]
Zo edht dan he. Hier is ook bijna iedereen netjes. Maar dan kom je weleens bij andere faculteiten en dan denk je "ohja zo kan het ook" .
True, maar dan zie je er wss in die toestand nog beter uit dan wolvenshirtdragersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik moet heel eerlijk zeggen dat als ik om 7 uur de deur uit moet om op tijd te zijn het mij niet heel veel boeit..
Waarom niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik moet heel eerlijk zeggen dat als ik om 7 uur de deur uit moet om op tijd te zijn het mij niet heel veel boeit..
omdat ik geen ochtend mens ben en om 6 uur ik enkel denkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:48 schreef H-D het volgende:
[..]
Waarom niet?
Toen ik weleens om 5uur op moest en 6.15 de deur uit moest zorgde ik ook dat ik er netjes en verzorgd uitzag. En dat doe ik ook elke keer voor college. Hoort er gewoon bij vind ik.
Maar na je kop koffiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
omdat ik geen ochtend mens ben en om 6 uur ik enkel denk
KOFFIEEEEEE.... KOFFIEEEEEEEE
Waarom?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef H-D het volgende:
Is toch een mooie prestatie. Je P halen.
Nee, we krijgen helemaal geen P op de UvA.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:35 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
Hier wordt het tegelijkertijd met de opening van het facultaire jaar verzorgd. Het zag er wel goed uit op de foto's van vorige jaren. Ben benieuwd!
Heb je 'm wel al binnengekregen of moet je het ergens ophalen of zo?
Succes!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:53 schreef Paxcon het volgende:
Morgenochtend 10.00 weer twee uur rijles trouwens
Dat je dan je P hebt gehaald? Speciaal? Je eerste 60 punten. Het begin.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom?Wat is er anders aan punt 0-60 vergeleken met 60-120 of 23-83?
Ik kreeg na de brugklas ook geen extra papiertjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:54 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat je dan je P hebt gehaald? Speciaal? Je eerste 60 punten. Het begin.
Arme jij.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kreeg na de brugklas ook geen extra papiertje
neem ik er nog een en dan een boterham pindakaas en nog een.quote:
Oh oké. Het geeft toch weer dat je hoogstwaarschijnlijk de rest v/d opleiding zonder al te veel moeilijkheden door zult komen. Vind dat best een blijk van erkenning waardquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, we krijgen helemaal geen P op de UvA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |