Hahaha, uiteraard :p Ik maak meteen de blits met dat shirt aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:30 schreef H-D het volgende:
@Alejandro: jaa wolvenshirt altijd goed natuurlijk. Strijk je 'm wel ff?
En ja wss wel maar ik heb geen motivatie meer op dit moment
oh en ik dacht dat ik lapo had ..ik postte iets en toen was ie gesloten en las toen ik een neiuwe maakte zag ik jouw post nogvond het al raar want dacht dat er nog 1post nodig was
Hier wordt het tegelijkertijd met de opening van het facultaire jaar verzorgd. Het zag er wel goed uit op de foto's van vorige jaren. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef Tchock het volgende:
Ik heb helemaal geen P-uitreikingOnzin ook.
Volgens mij is er echt geen een rechtenstudent die een wolvenshirt naar college draagt. Gelukkig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:35 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
Hahaha, uiteraard :p Ik maak meteen de blits met dat shirt aan.
[..]
Hier wordt het tegelijkertijd met de opening van het facultaire jaar verzorgd. Het zag er wel goed uit op de foto's van vorige jaren. Ben benieuwd!
Heb je 'm wel al binnengekregen of moet je het ergens ophalen of zo?
Hahaha, inderdaad :p Bij mij op de faculteit loopt vrijwel iedereen er verzorgd en netjes bij. Toch een groot verschil met andere faculteiten waar ik zo nu en dan een hoorcollege heb..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:36 schreef H-D het volgende:
[..]
Volgens mij is er echt geen een rechtenstudent die een wolvenshirt naar college draagt. Gelukkig.
Zo edht dan he. Hier is ook bijna iedereen netjes. Maar dan kom je weleens bij andere faculteiten en dan denk je "ohja zo kan het ook" .quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:39 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad :p Bij mij op de faculteit loopt vrijwel iedereen er verzorgd en netjes bij. Toch een groot verschil met andere faculteiten waar ik zo nu en dan een hoorcollege heb..
ik moet heel eerlijk zeggen dat als ik om 7 uur de deur uit moet om op tijd te zijn het mij niet heel veel boeit..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:43 schreef H-D het volgende:
[..]
Zo edht dan he. Hier is ook bijna iedereen netjes. Maar dan kom je weleens bij andere faculteiten en dan denk je "ohja zo kan het ook" .
True, maar dan zie je er wss in die toestand nog beter uit dan wolvenshirtdragersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik moet heel eerlijk zeggen dat als ik om 7 uur de deur uit moet om op tijd te zijn het mij niet heel veel boeit..
Waarom niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik moet heel eerlijk zeggen dat als ik om 7 uur de deur uit moet om op tijd te zijn het mij niet heel veel boeit..
omdat ik geen ochtend mens ben en om 6 uur ik enkel denkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:48 schreef H-D het volgende:
[..]
Waarom niet?
Toen ik weleens om 5uur op moest en 6.15 de deur uit moest zorgde ik ook dat ik er netjes en verzorgd uitzag. En dat doe ik ook elke keer voor college. Hoort er gewoon bij vind ik.
Maar na je kop koffiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
omdat ik geen ochtend mens ben en om 6 uur ik enkel denk
KOFFIEEEEEE.... KOFFIEEEEEEEE
Waarom?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef H-D het volgende:
Is toch een mooie prestatie. Je P halen.
Nee, we krijgen helemaal geen P op de UvA.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:35 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
Hier wordt het tegelijkertijd met de opening van het facultaire jaar verzorgd. Het zag er wel goed uit op de foto's van vorige jaren. Ben benieuwd!
Heb je 'm wel al binnengekregen of moet je het ergens ophalen of zo?
Succes!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:53 schreef Paxcon het volgende:
Morgenochtend 10.00 weer twee uur rijles trouwens
Dat je dan je P hebt gehaald? Speciaal? Je eerste 60 punten. Het begin.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom?Wat is er anders aan punt 0-60 vergeleken met 60-120 of 23-83?
Ik kreeg na de brugklas ook geen extra papiertjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:54 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat je dan je P hebt gehaald? Speciaal? Je eerste 60 punten. Het begin.
Arme jij.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kreeg na de brugklas ook geen extra papiertje
neem ik er nog een en dan een boterham pindakaas en nog een.quote:
Oh oké. Het geeft toch weer dat je hoogstwaarschijnlijk de rest v/d opleiding zonder al te veel moeilijkheden door zult komen. Vind dat best een blijk van erkenning waardquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, we krijgen helemaal geen P op de UvA.
ach, je p halen zegt echt helemaal niks..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:58 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
Oh oké. Het geeft toch weer dat je hoogstwaarschijnlijk de rest v/d opleiding zonder al te veel moeilijkheden door zult komen. Vind dat best een blijk van erkenning waard
Dat kan ook idd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
neem ik er nog een en dan een boterham pindakaas en nog een.
dan doe ik mijn lenzen in en zet ik mijn helm op
Wel iets. Blijkbaar kan je dus het niveau aan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
ach, je p halen zegt echt helemaal niks..
Dat ben ik niet met je eens. Het tweede jaar bouwt voort op hetgeen je in het eerste jaar hebt opgedaan. Het is dan mijns inziens belangrijk om de essentiële kennis te beheersen om zo er zekerder van te zijn dat je de vakken in het tweede jaar ook doorkomt. Bovendien gelden bij ons de eerstejaarsvakken als toegangseis voor vakken uit het tweede jaar. Als je dus bijv. inleiding burgerlijk recht in het eerste jaar 2x faalt, mag je niet deelnemen aan de tweedejaarsvakken verbintenissenrecht, goederenrecht en Romeins recht waardoor je geheid te maken krijgt met een langstudeerboete/studievertraging. Het behalen van je P geeft o.a. gewoon blijk van de juiste instelling imho..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
ach, je p halen zegt echt helemaal niks..
Maar hoeveel tijd je eraan besteed en wat je ernaast doet zijn belangrijker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:07 schreef H-D het volgende:
[..]
Wel iets. Blijkbaar kan je dus het niveau aan.
Of het belangrijker is weet ik niet. Ik denk het niet, dan zou het eerder 50/50 zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar hoeveel tijd je eraan besteed en wat je ernaast doet zijn belangrijker.
Hoe kunnen mensen het in hun hoofd halen om zo een wolvenshirt te kopen, laat staan daarmee op een college te verschijnen ? Zou wat zijn als er ineens een wolvenshirt foto uitlekt van Spong tijdens college op zijn 22ste, zou hem geen slechtere advocaat maken maar het zegt wel wat over hemzelf.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:48 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
True, maar dan zie je er wss in die toestand nog beter uit dan wolvenshirtdragers
Welnee joh, de Codex Justinianus is eigenlijk de bron van het hedendaagse civiele recht etc.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:39 schreef Keyos het volgende:
Wat Romeins recht betreft, dat gaat zeker over zaken als afgehakte ledematen als straf ?
Doen studenten naarstig hun best om zo te praten omdat het dan lijkt alsof je er meer verstand van hebt. Alsnog gebruiken ze alle woorden verkeerdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:47 schreef H-D het volgende:
Ookjij goede studiekeus danover een half jaar praat en schrijf je ook zo.
Omdat er tegenwoordig meer dan 1000 eerstejaars zijn aan de RuG, die kun je anders nergens kwijt. In 2005 deden ze het ook al in pathé.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet waarom, maar dan hebben we daar twee zalen tot onze beschikking. In de ene zaal staat de docent, in de andere wordt het op het scherm afgespeeld wat in die andere zaal gebeurt.
Tuurlijk niet. Romeinen zijn geen barbaren!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
.
Wat Romeins recht betreft, dat gaat zeker over zaken als afgehakte ledematen als straf ?
Ohja sorry dat is het ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Doen studenten naarstig hun best om zo te praten omdat het dan lijkt alsof je er meer verstand van hebt. Alsnog gebruiken ze alle woorden verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |