quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Na een tijdje kun je sommige van dat soort dingen in discussies gooien als je bijna ongelijk hebt.
Hoe bedoel je? Lastige termen om te zorgen dat niemand je begrijpt?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Na een tijdje kun je sommige van dat soort dingen in discussies gooien als je bijna ongelijk hebt.
Jep.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:49 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Lastige termen om te zorgen dat niemand je begrijpt?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:48 schreef Yreal het volgende:
ik heb er lang over gedaan, maar ik zit hier ook helemaal 200% goed
Kriebelt het al?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:49 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Lastige termen om te zorgen dat niemand je begrijpt?
I wish I had your enthusiasmquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
pabo, waar ik iedereen haatte en iedereen mij, MER was leuk, maar dit is geweldig
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
pabo, waar ik iedereen haatte en iedereen mij, MER was leuk, maar dit is geweldig
Ja haha, is zo geweldig hèquote:
Ja, wat je daar hebt geflikt om dat te veroorzakenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat? Waarom iedereen op de pabo mij haatte?
En waarom jij iedereen haattequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat? Waarom iedereen op de pabo mij haatte?
Dat waren hoofdzakelijk doorstromers van mbo lessassistent. Allemaal van die anita's van 24 die allemaal heel gezzelig konden knutselen samen, terwijl ik eigenlijk gewoon pilste en aan mijn brommer sleutelde..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, wat je daar hebt geflikt om dat te veroorzaken
Hmm lijkt me niks voor jou xdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat waren hoofdzakelijk doorstromers van mbo lessassistent. Allemaal van die anita's van 24 die allemaal heel gezzelig konden knutselen samen, terwijl ik eigenlijk gewoon pilste en aan mijn brommer sleutelde..
En al die verplichte activiteiten waar je heel gezzelig moest lopen doen..
en dan ook nog een compleet onzinnig curiculum.. 6 punten waren pedagogiek en didactiek, de rest onzin als eigen knutselvaardigheden..
Thanks!quote:
Heb je ook tochquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:21 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
Thanks!'t was aangenaam, maar ik ben nu wel gereed om het nieuwe jaar in te luiden. Aanstaande woensdag propedeuseuitreiking, krijg toch wel enigszins het gevoel dat ik iets heb gepresteerd
:P
Al begonnen aan je masters??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |