Nouja, de 7 en 8 heb je gehaald?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:24 schreef STING het volgende:
[..]
Rawr
M'n doel is 7:00 opstaan, om 8:00 beginnen en rond 16:30 naar huis.
Maar zal nog wel wat schommelen met die tijden
Maar dan is het zo moeilijk om uit bed te komenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:33 schreef STING het volgende:
Zo goed als
Ben wel blij dat het 's nachts weer wat koeler is, ik slaap dan echt zoveel beter
En lekker dat het is daarquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik wil hoor.![]()
De traan was enkel omdat ik op werk zit, en werk is altijd een terechte klacht.
Als het echt koud is, buiten regent, je laat naar bed bent gegaan, je lekker onder de wol ligt, is dat pijnlijk jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan is het zo moeilijk om uit bed te komen
Best welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:35 schreef STING het volgende:
[..]
Als het echt koud is, buiten regent, je laat naar bed bent gegaan, je lekker onder de wol ligt, is dat pijnlijk ja
Niet met mijn werkquote:
Je zou voor de grap een week hier moeten komen werken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet met mijn werk![]()
Nou ja, niet altijd![]()
Bij de McDrive?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zou voor de grap een week hier moeten komen werken.
Wat doe je dan precies?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhm. Nee.
Ik maak films die door miljoenen mensen bekeken worden, een beetje respect graag.
Vertel?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhm. Nee.
Ik maak films die door miljoenen mensen bekeken worden, een beetje respect graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:46 schreef Murdera het volgende:
Alweer?we vergeten snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Korsakoff is strong in these onesquote:
Films.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The Korsakoff is strong in these ones![]()
3D animator van wat? Een bekende TV-show oid?
Tof! Noem eens wat titels?quote:
Nee, ik wil graag nog een beetje anoniem kunnen blijven, en niet gevonden worden door mijn baas.quote:
Cue_ hoest?quote:
Ja goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:51 schreef El_Matador het volgende:
Cue_ hoest?
Ik heb veel salsa gedanst net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |