abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116207782

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
[info]geen slowchat hier![/info]

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_116207795
Laatste post:

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:58 schreef Gengar het volgende:

[..]

Mwa een vriendin gehad hebben hoeft absoluut niet te betekenen dat je ook verstand van vrouwen hoeft te hebben :P

Mijn ex heeft mij toen bijna zelfs aan mn oren die relatie ingesleept, ik hoefde er zelf eigenlijk niets voor te doen..

Ook met die paar andere scharreltjes ook in de kroeg spraken zij mij aan, ik ben eigenlijk nog nooit uit eigen initiatief op een meisje afgestapt..

Oogcontact kan bij mij wel meer betekenen. Ik ben bijna 2 meter, dus door mijn lengte val ik sowieso al op waardoor ze kijken, maar dat hoeft niet meteen te betekenen dat ze me ook wel zien zitten..
Ik ben 6 cm kleiner. Elke vrouw die mij aankijkt doet dat met een brandend verlangen.
pi_116211222
Damn de reeks gaat opeens hard zeg.
pi_116265227
update van mij en dat meisje.

dus na al het gedoe dacht ik dat we ook geen vrienden maar waren, dit was me eigen schuld geweest mocht dit het geval zijn.. echter begon ze tegen me te praten op fb chat alleen heel erg kortaf, ik wou bijna weer me excuses aanbieden, maar ik heb me ingehouden.. het gevolg? een heel gezellig gesprek uiteindelijk. gister heeft ze me de hele dag niet gesmst, waardoor ik weer het schuldgevoel kwam dat ze boos was oid. maar weer niks laten merken. gister avond rond half 8 haar gesmst met ' hee wat ben je aan het doen?' en precies op dat moment praatte ze tegen me op de fb chat.

daarna heb ik haar nog gesmst, maar geen reactie. dus gisteravond rond half 12 had ik haar gesmst dat ik dacht dat haar smsjes op waren, en had haar veel plezier gewenst ( ze zou vanochtend naar zumba gaan en vanavond heeft ze een bbq van haar oom .) en toen kreeg ik weer sms terug dat haar telefoon boven lag en daarom niet reageerde. ze reageerde bot naar mijn idee en ik schrok hiervan, werderom dacht ik dat ze boos was, weer niks laten merken dat ik dat dacht dat zehetbwas. en vanochtend had ik een sms uit haarzelf gekregen dat ze toch niet naar zumba gaat. uit haarzelf.

en juist daarnet stuurde ze smsje met ' alex ik ben zo bang voor dinsdag he ' ( want haar nieuwe opleiding begint komende dinsdag) haar gerustgesteld etc.

met andere woorden, mede dankzij jullie is het toch goedgekomen. minder snel dingen denken en gewoon accepteren hoe het is zoals vaker gezegt. dank u alle!
pi_116265434
Je zoekt wel overal een dubbele betekenis achter zeg. Dingen als dat ze te laat reageert betekend niet dat ze boos is. En dat ze "kortaf" doet zou je ook zomaar verkeerd kunnen interpreteren vanuit wat getypte berichten.

En ben je wel voorzichtig dat je der niet teveel tijd in stopt? Ik snap smsjes als "hee wat ben je aan het doen" om half 8 's avond niet. Sms gewoon als je iets te vertellen hebt, of sms gewoon niet. Het is geen verplichting om elke dag iets van elkaar te laten horen. Anders kan het nogal verstikkend gaan werken. Zeker zolang ze jou niet net zo leuk vind als jij haar.
  zaterdag 1 september 2012 @ 12:03:00 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116265476
Zo te lezen ben jij iemand die snel reageerd op een smsje van iemand. Houd er rekening mee dat er ook mensen zijn die dat niet doen.

Dat meisje lijkt zo iemand namelijk :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_116265564
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:03 schreef ook_gek het volgende:
Zo te lezen ben jij iemand die snel reageerd op een smsje van iemand. Houd er rekening mee dat er ook mensen zijn die dat niet doen.

ze reageert 9 van 10 keer ook direct.

maar het gaat niet om dat ze laat of niet reageert, maar omdat ze kortaf reageert, + laat reageerd/niet reageert is het gewoon dubbel. nu heeft ze weer gereageerd op een manier waar ik niet denk dat ze (nog?) boos op me is. dan heb ik ook geen schuldgevoel, wat ik gister wel had.
pi_116265632
Ga er vanuit dat ze het wel tegen je zegt als ze boos is of iets dergelijks. Ik herken wel wat van je gedrag, al had ik er denk ik in mindere mate last van. Laat je niet gek maken door mogelijke hints dat ze boos of iets dergelijks is. Als ze dat echt is zegt ze het wel. Sms is ook gewoon een onhandige manier van communiceren daarvoor. Dat een berichtje kortaf is zegt helemaal niets over wat ze van je vind. Waarschijnlijk is ze gewoon even druk ofzo.

Dan kan je beter even bellen, al is het maar een paar minuutjes. Aan haar stem kan je veel meer horen wat ze van je vind.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_116265825
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:08 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ga er vanuit dat ze het wel tegen je zegt als ze boos is of iets dergelijks. Ik herken wel wat van je gedrag, al had ik er denk ik in mindere mate last van. Laat je niet gek maken door mogelijke hints dat ze boos of iets dergelijks is. Als ze dat echt is zegt ze het wel. Sms is ook gewoon een onhandige manier van communiceren daarvoor. Dat een berichtje kortaf is zegt helemaal niets over wat ze van je vind. Waarschijnlijk is ze gewoon even druk ofzo.

Dan kan je beter even bellen, al is het maar een paar minuutjes. Aan haar stem kan je veel meer horen wat ze van je vind.
ja ik weet het. ze heeft zelf ook een hekel aan communiceren via sms fb of weet ik veel wat. maar omdat ik dacht dat ik dingen fout had gedaan, dat ze daarom niet praatte. aangezien ze praatte uit haarzelf is dat dus niet aan de orde en moet ik me niet zo druk maken.
  zaterdag 1 september 2012 @ 14:13:31 #10
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116269054
Ik moet het even zeggen maar ik begrijp de topicstarttekst niet zo.. komt serieus over en dan bij online versieren komt een load bullshit te staan die er voor de grap lijkt te zijn gezet.. ligt het aan mij of kan daar wel wat beters staan?

Ik bedoel dus:
quote:
1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.
Na 47 delen kunnen er ook wel heel wat extra tips bij in de topicstart lijkt me..
we dan
pi_116269070
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:03 schreef ook_gek het volgende:

Als je iemand écht leuk vind reageer je wel snel.
pi_116269101
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik moet het even zeggen maar ik begrijp de topicstarttekst niet zo.. komt serieus over en dan bij online versieren komt een load bullshit te staan die er voor de grap lijkt te zijn gezet.. ligt het aan mij of kan daar wel wat beters staan?

Ik bedoel dus:

[..]

Na 47 delen kunnen er ook wel heel wat extra tips bij in de topicstart lijkt me..
Dat was ook eigenlijk meer semi-grappig bedoeld door Supersoep die de originele (maar inmiddels zwaar ingekorte) OP had geschreven. Eerst stonden er wel 10 punten. En die duim omhoog posticon gaat natuurlijk nergens over, maar interpunctie is wel belangrijk.
  zaterdag 1 september 2012 @ 14:15:57 #13
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116269116
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dat wat men soms zegt over meiden die hard to get spelen en daarom stom pas 2 dagen later terug sms'en? 8-) fabeltje of? 8-)
we dan
  zaterdag 1 september 2012 @ 14:16:52 #14
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116269135
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat was ook eigenlijk meer semi-grappig bedoeld door Supersoep die de originele (maar inmiddels zwaar ingekorte) OP had geschreven. Eerst stonden er wel 10 punten. En die duim omhoog posticon gaat natuurlijk nergens over, maar interpunctie is wel belangrijk.
Oke nou ja geen idee om er wat nuttigers bij te zetten dan na 47 reeksen? Gezien online toch wel belangrijk is voor veel mensen denk ik toch :7
we dan
pi_116269140
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

En dat wat men soms zegt over meiden die hard to get spelen en daarom stom pas 2 dagen later terug sms'en? 8-) fabeltje of? 8-)
In de praktijk ken ik niet zoveel meiden die echt op die manier hard to get spelen... maar het kan wel. Dan is het een kwestie van een inschatting maken in hoeverre het meisje daar een type voor is.
pi_116269190
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Oke nou ja geen idee om er wat nuttigers bij te zetten dan na 47 reeksen? Gezien online toch wel belangrijk is voor veel mensen denk ik toch :7
Zeker een idee. Kijk anders maar even wat er in de eerdere delen stond qua OP, toen die nog wel volledig was. Al kan het ook zijn dat je dan verder terug moet naar de voorgaande reeks (die nog meer delen had en uiteindelijk een SC werd), maar dat is wat te veel van het goede. :P
  zaterdag 1 september 2012 @ 14:18:44 #17
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116269192
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In de praktijk ken ik niet zoveel meiden die echt op die manier hard to get spelen... maar het kan wel. Dan is het een kwestie van een inschatting maken in hoeverre het meisje daar een type voor is.
Ingewikkeld :7 Moeten ze bij mij niet doen, ik haat wachten })
we dan
  zaterdag 1 september 2012 @ 14:19:47 #18
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116269219
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zeker een idee. Kijk anders maar even wat er in de eerdere delen stond qua OP, toen die nog wel volledig was. Al kan het ook zijn dat je dan verder terug moet naar de voorgaande reeks (die nog meer delen had en uiteindelijk een SC werd), maar dat is wat te veel van het goede. :P
Ach ik kan zelf ook wel tips verzinnen. Gezien dat ik nog wel met regelmaat hotte chicks heb moet dat iedereen hier een Adonis maken 8-)
we dan
pi_116269299
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ach ik kan zelf ook wel tips verzinnen. Gezien dat ik nog wel met regelmaat hotte chicks heb moet dat iedereen hier een Adonis maken 8-)
Hier stond de volledige OP nog:
Als versieren niet zo makkelijk gaat #62
Sowieso misschien wel interessant om wat van de eerste delen in die tijd door te lezen voor tips, al ging het toen ook over heel andere dingen.

Het waren altijd al 3 punten van interpunctie, maar er staat wel een groot stuk over onzekerheid e.d. in onder een spoiler en andere zaken. :P
pi_116269434
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ingewikkeld :7 Moeten ze bij mij niet doen, ik haat wachten })
Sowieso is hard-to-get vervelend voor de persoon die wel weet wat hij/zij wil en daar geen doekjes om windt.
  zaterdag 1 september 2012 @ 14:48:35 #21
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116270144
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hier stond de volledige OP nog:
Als versieren niet zo makkelijk gaat #62
Sowieso misschien wel interessant om wat van de eerste delen in die tijd door te lezen voor tips, al ging het toen ook over heel andere dingen.

Het waren altijd al 3 punten van interpunctie, maar er staat wel een groot stuk over onzekerheid e.d. in onder een spoiler en andere zaken. :P
Is interpunctie echt zo belangrijk dan? En dank je, ga even kijken
we dan
pi_116270169
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Is interpunctie echt zo belangrijk dan? En dank je, ga even kijken
Nou ja, je hebt mensen (zoals ik) die zich gaan ergeren als iemand geen interpunctie gebruikt. :@ Plus je komt dan minder intelligent over. En intelligentie wordt vaak gezien als een aantrekkelijke eigenschap. Dus tja... :)
  zaterdag 1 september 2012 @ 14:51:03 #23
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116270200
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou ja, je hebt mensen (zoals ik) die zich gaan ergeren als iemand geen interpunctie gebruikt. :@ Plus je komt dan minder intelligent over. En intelligentie wordt vaak gezien als een aantrekkelijke eigenschap. Dus tja... :)
En hoe kom ik op jou over? :9 :7

Als ik trouwens wat nieuwe tips zou schrijven zou je dan willen kijken of ze wat goed zijn?
we dan
  zaterdag 1 september 2012 @ 15:06:30 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116270630
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

hangt van de persoon af. Sommige mensen zitten de hele dag met hun telefoon in de hand en andere weer niet. Ik ken genoeg mensen die gewoon hun mobiel op stil hebben staan en die ergens neer leggen en er zo af en toe op kijken. Of de kans dat die leuke persoon kan smsen boeit ze niet. Ken genoeg van dat soort mensen.

Ik zelf heb mijn telefoon altijd bij me en ik reageer bijna altijd direct op een smsje. Of ik moet echt niet kunnen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:05 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

ze reageert 9 van 10 keer ook direct.

maar het gaat niet om dat ze laat of niet reageert, maar omdat ze kortaf reageert, + laat reageerd/niet reageert is het gewoon dubbel. nu heeft ze weer gereageerd op een manier waar ik niet denk dat ze (nog?) boos op me is. dan heb ik ook geen schuldgevoel, wat ik gister wel had.
Maar wat vind je kort af van, of wat geeft jou dan het idee dat ze mogelijk boos is. Kan je eens een voorbeeld geven?

Kan het niet zo zijn dat je gewoon negatief tegen berichtjes aan kijkt?

Dat is trouwens wel een nadeel van sms of whatsapp, soms kan je er moeilijk uit opmaken hoe het bedoeld is. Al kan je via whatsapp veel bereiken met smilies

quote:
6s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Vind jij dat belangrijk dan hoe je over komt op andere mensen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_116270773
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 15:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

hangt van de persoon af. Sommige mensen zitten de hele dag met hun telefoon in de hand en andere weer niet. Ik ken genoeg mensen die gewoon hun mobiel op stil hebben staan en die ergens neer leggen en er zo af en toe op kijken. Of de kans dat die leuke persoon kan smsen boeit ze niet. Ken genoeg van dat soort mensen.
Sommige mensen moeten ook werken of hebben van die momenten dat ze niet gestoord willen worden.

Op mijn werk staat mijn mobiel regelmatig op stil en als ik ga fitnessen ligt die gewoon in de kluis.

Tsja, jammer dan :P Thuis ligt mijn mobiel ook vaak in een andere kamer..

Okee, moet wel toegeven.. als ik iemand leuk vind en ik hoop op een berichtje, dan neem ik hem desnoods nog mee naar de wc. Maar normaal gesproken doe ik er heel weinig mee.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_116270838
quote:
Of de kans dat die leuke persoon kan smsen boeit ze niet. Ken genoeg van dat soort mensen.
En dat vind ik dus raar. Als ik verliefd ben zit ik juist de smachten naar een smsje van 'hem'. Dat je dat niet hebt als je iemand gewoon leuk vind kan ik wel inkomen, maar dat zegt voor mij dus wel dat het gevoel niet heel sterk is.

quote:
6s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Als ik trouwens wat nieuwe tips zou schrijven zou je dan willen kijken of ze wat goed zijn?
Ik kom hier niet zo vaak meer dus je kunt het beter aan de vaste users voorleggen.
  zaterdag 1 september 2012 @ 15:15:43 #27
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116270842
quote:

Vind jij dat belangrijk dan hoe je over komt op andere mensen?
Ja tuurlijk. Ik leef samen met andere mensen dus hun mening maakt me uit. Als ik als een labiel aapje overkom dan kunnen mensen me dat vertellen en kan ik er iets aan doen als het me uitmaakt. Anders kom je ook niet verder als je slecht over komt he 8-) Ik weet dat de gedachte is dat het je niet uit moet maken maar realistisch gezien maakt het altijd wel wat uit. Maar don't worry, mijn vraag hier aan haar was niet zooooo serieus :P
we dan
  zaterdag 1 september 2012 @ 15:22:26 #28
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116270994
Hieronder mijn idee van een betere OP. Sinds gister vrijgezel dus ja probeer me gewoon wat bezig te houden even, laat me lekker bezig zijn :* :P

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Foto zou ik weg doen, staat leuk voor mensen die er oké uitzien, minder leuke opening denk ik voor mensen die er zo uitzien en er moeite mee hebben ;)

Waarvoor is deze reeks?

Deze reeks is niet zozeer gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren maar meer op de mentale problematiek van de mensen wat ervoor zorgt dat ze sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen). M.a.w. zenuwachtigheid om iemand aan te spreken, angsten hebben die het benaderen belemmeren, sociaal mindere betrokkenheid etc.

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen en daarmee zitten
- Onzeker overkomen
- Angsten
- Bepaalde stoornissen
- Slechte jeugd en de gevolgen daarvan

- En nog veel meer zaken die ervoor kunnen zorgen dat je meer moeite hebt om vrouwen te benaderen (dus voor de methodiek van het versieren überhaupt aan bod komt)

Hoe nieuwe mensen te ontmoeten

quote:
Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, anticipeer hierop en hou luchtige gesprekjes.
Hoe zelfverzekerder over te komen

quote:
1.Loop rechtop.

2. Zorg dat je er goed uit ziet, pak een paar keer in de week de sportschool als je onzeker voelt over je lichaam. Zorg wel dat je weet waar je mee bezig bent (info in het bodybuildingtopic) anders schiet het niet op.

3. Kijk niet steeds naar de grond.

4. Maak oogcontact

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

7. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

8. Vast wel meer te verzinnen door de fokkers
Angsten

quote:
Hier extra informatie over angsten die aan bod komen in het topic. Aanvullen met informatie. Nu zijn er 47 reeksen geweest en mensen worden wel geholpen maar een paar nuttige tips (links naar websites ook enzo) zijn handig om te stoppen in de OP.
Stoornissen

Stoornis A

quote:
Idem, gewoon aanvullen met informatie uit de topics en van het internet
Andere zaken

quote:
Informatie over andere zaken die aan bod komen om zo een kleine database te maken van tips voor de meest voorkomende problemen.
Ik zou dan de tips voor het versieren online weglaten.. dat is de vervolgfase van hetgeen waar dit topic over gaat. Eerst überhaupt contact maken lijkt me het belangrijkste.. of je moet het uitbreiden naar allerlei tips om te versieren direct en duidelijk maken dat dit de vervolgstap is ofzo. Nu lijkt het wat los erbij horend en niet serieus.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor slechts één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

Verder is dit geen slowchattopic

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

of ben ik nu iemand die roet in het eten gooit omdat de OP al tijden zo is? Wat vind je ervan? xd
we dan
  zaterdag 1 september 2012 @ 15:36:25 #29
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116271345
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 15:12 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Sommige mensen moeten ook werken of hebben van die momenten dat ze niet gestoord willen worden.

Op mijn werk staat mijn mobiel regelmatig op stil en als ik ga fitnessen ligt die gewoon in de kluis.

Tsja, jammer dan :P Thuis ligt mijn mobiel ook vaak in een andere kamer..

Okee, moet wel toegeven.. als ik iemand leuk vind en ik hoop op een berichtje, dan neem ik hem desnoods nog mee naar de wc. Maar normaal gesproken doe ik er heel weinig mee.
precies dit bedoel ik dus, jij bent wat dat betreft precies het tegenoverestelde als wat ik ben. Ik heb altijd mijn mobiel bij me. Als ik ga douchen, als ik naar de wc gaat of tijdens afwassen.

Maar dat komt ook denk ik omdat ik vrij druk ben op mijn mobiel.

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dat vind ik dus raar. Als ik verliefd ben zit ik juist de smachten naar een smsje van 'hem'. Dat je dat niet hebt als je iemand gewoon leuk vind kan ik wel inkomen, maar dat zegt voor mij dus wel dat het gevoel niet heel sterk is.

Ja dat kan natuurlijk. Ik heb dat dus juist helemaal niet. Het is leuk als ik een smsje krijg van haar als ik haar leuk vind. Maar het boeit me echt niet of ze pas na 3 uur reageerd. Direct reageren zegt helemaal niks voor mij. Daar ben ik vast te nuchter voor.

quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 15:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja tuurlijk. Ik leef samen met andere mensen dus hun mening maakt me uit. Als ik als een labiel aapje overkom dan kunnen mensen me dat vertellen en kan ik er iets aan doen als het me uitmaakt. Anders kom je ook niet verder als je slecht over komt he 8-) Ik weet dat de gedachte is dat het je niet uit moet maken maar realistisch gezien maakt het altijd wel wat uit. Maar don't worry, mijn vraag hier aan haar was niet zooooo serieus :P
Wat maakt die mening van iemand nou uit dan? Kijk hele goede vrienden, hun mening is belangrijk. Maar van klaas de kapper of iemand in de kroeg die ik niet ken zal het mij een rot zorg zijn. Ik kan me niet druk maken over hoe mensen over mij denken. Vinden ze mij aardag mogen ze met me om gaan, vinden ze me niks ook prima. Moeten ze wel uit me buurt bijven.

Het zelfde als mensen hele verhalen over je gaan vertellen aan anderen, ja zal wel dan. Kennelijk is hun leven zo saai dat ze het over een ander moeten hebben. Prima toch?
  zaterdag 1 september 2012 @ 15:54:52 #30
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116271898
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 15:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

precies dit bedoel ik dus, jij bent wat dat betreft precies het tegenoverestelde als wat ik ben. Ik heb altijd mijn mobiel bij me. Als ik ga douchen, als ik naar de wc gaat of tijdens afwassen.

Maar dat komt ook denk ik omdat ik vrij druk ben op mijn mobiel.

[..]

Ja dat kan natuurlijk. Ik heb dat dus juist helemaal niet. Het is leuk als ik een smsje krijg van haar als ik haar leuk vind. Maar het boeit me echt niet of ze pas na 3 uur reageerd. Direct reageren zegt helemaal niks voor mij. Daar ben ik vast te nuchter voor.

[..]

Wat maakt die mening van iemand nou uit dan? Kijk hele goede vrienden, hun mening is belangrijk. Maar van klaas de kapper of iemand in de kroeg die ik niet ken zal het mij een rot zorg zijn. Ik kan me niet druk maken over hoe mensen over mij denken. Vinden ze mij aardag mogen ze met me om gaan, vinden ze me niks ook prima. Moeten ze wel uit me buurt bijven.

Het zelfde als mensen hele verhalen over je gaan vertellen aan anderen, ja zal wel dan. Kennelijk is hun leven zo saai dat ze het over een ander moeten hebben. Prima toch?
Er zijn wel gradaties in ja in hoeverre het me uitmaakt wat iemand vindt.
we dan
pi_116273664
quote:

[..]

Dan zal je je wel rot ergeren op het Fok forum, LOL :D

Je hebt wel een punt, leestekens en alinea's lezen een stuk makkelijker.

Als ik af en toe de email's lees van de docenten op mijn school (werk), dan ben ik nog steeds verbaast dat de kids hun vmbo-examen halen.
kap nah
pi_116273696
quote:

[..]

het woordje "en" na een punt....... :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116275519
quote:

[..]

[..]

Maar wat vind je kort af van, of wat geeft jou dan het idee dat ze mogelijk boos is. Kan je eens een voorbeeld geven?

Kan het niet zo zijn dat je gewoon negatief tegen berichtjes aan kijkt?

Dat is trouwens wel een nadeel van sms of whatsapp, soms kan je er moeilijk uit opmaken hoe het bedoeld is. Al kan je via whatsapp veel bereiken met smilies

het extreemste geval van kortaf zijn is niks uit jezelf zeggen, en als de ander praten reageren met 1 woord ( hoe is het? - goed etc ) geen wederzijdse intresse. praten op een ' boze' manier is bij mij als iemand veel de ' ;) ' gebruikt, dat is toch wel de meest gehaatte emoticon denk ik. beetje dubbel bij het meisje in kwestie, ze praat best veel met de ' ;)' maar wel gezellig en leuk reageert ze. (logt ook denk in welke context je praat met die smiley, maar oke. )alleen eergister avond niet, toen praatte ze echt met 1 woord etc en dan maak ik me wel zorgen. mja

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2012 17:42:06 ]
pi_116280360
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:01 schreef Myraela het volgende:
Je zoekt wel overal een dubbele betekenis achter zeg. Dingen als dat ze te laat reageert betekend niet dat ze boos is. En dat ze "kortaf" doet zou je ook zomaar verkeerd kunnen interpreteren vanuit wat getypte berichten.

En ben je wel voorzichtig dat je der niet teveel tijd in stopt? Ik snap smsjes als "hee wat ben je aan het doen" om half 8 's avond niet. Sms gewoon als je iets te vertellen hebt, of sms gewoon niet. Het is geen verplichting om elke dag iets van elkaar te laten horen. Anders kan het nogal verstikkend gaan werken. Zeker zolang ze jou niet net zo leuk vind als jij haar.
Dit is wel een beetje internet- positiviteit...

Op internet zegt altijd iedereen : Het hoeft niets te betekenen als ze laat/kortaf reageert, misschien is ze wel met iets bezig/moe/aan het kakken de hele dag..

Grootste bullshit ooit, als je iemand echt leuk vindt dan slaap je onderhand zelfs met je telefoon, vooral als je nog in de ontdekkende fase zit. Ik ben echt niet extreem klef of sms'erig oid, maar als ik met een meisje dat ik leuk vind contact heb over de telefoon, dan doe ik wel mijn best om het niet dood te laten bloeden...

Niet dat ik als een bezetene ga lopen berichten sturen altijd binnen het uur, maar ik ga echt niet snauwerig lopen doen of nietszeggende berichten terugsturen, wat geïnterpreteerd kan worden als '' laat me met rust''

@ Vlaggenroof : Het is nu nog een beetje vroeg om conclusies te trekken, maar bedenk wel dat het graag of niet moet zijn voor haar. Blijf niet langer aan haar vasthouden dan dat nodig is, onder het motto van ik heb nu iets, en ik wil het liever niet loslaten..

Ik zou zeggen kijk het nog even aan, en blijft ze zo wispelturig dan denk ik dat ze je aandacht leuk vindt om haar eigen ego op te krikken maar je verder niet als serieuze potentie ziet...
pi_116280948
Als je bezig bent is het toch mogelijk dat je ook berichten stuurt die wat kortaf zijn :')
pi_116281042
Als iemand kortaf doet voor jouw gevoel moet je je afvragen of die persoon wel oprechte interesse heeft
pi_116282374
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 20:35 schreef Lot88 het volgende:
Als iemand kortaf doet voor jouw gevoel moet je je afvragen of die persoon wel oprechte interesse heeft
dit
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116282516
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:04 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

dit
Inderdaad, ik denk dat ik vrij snel klaar ben met zo iemand
pi_116284349
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 20:35 schreef Lot88 het volgende:
dat weet ik ook wel, maar ik heb haar bekant 2 weken de hele dag gesproken via sms etc, 1 keer op terras samen gezeten, en nooit, ook niet tijdens de afspraak deed ze kortaf, op die 1e keer na. kijk als iemand na de eerste keer kortaf doet en blijft doen is het een ander verhaal. en aangezien ze vanmiddag zelf smsde dat ze bang was voor haar nieuwe school en opleiding, zegt wel genoeg dat ze ook wel met mj wilt praten denk ik. ook haar btg is bijna op gaf ze aan, dus dat is ook een extra rede dat ze nu ( minder?) niet smst.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2012 21:43:12 ]
pi_116284555
Vaag :o na maanden geen contact met iemand gehad te hebben spraak ze mij vandaag op MSN ineens weer aan. Wel vaag eerst contact, was leuk. Een date en daarna is het contact verwaterd. Ik had het gevoel dat het vooral van mijn kant moest komen dus had ik er niet zo veel meer zien.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:46:40 #41
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116284726
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
Vaag :o na maanden geen contact met iemand gehad te hebben spraak ze mij vandaag op MSN ineens weer aan. Wel vaag eerst contact, was leuk. Een date en daarna is het contact verwaterd. Ik had het gevoel dat het vooral van mijn kant moest komen dus had ik er niet zo veel meer zien.
Zie je hard to get spelen werkt wel 8-)
we dan
pi_116284743
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:40 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

dat weet ik ook wel, maar ik heb haar bekant 2 weken de hele dag gesproken via sms etc, 1 keer op terras samen gezeten, en nooit, ook niet tijdens de afspraak deed ze kortaf, op die 1e keer na. kijk als iemand na de eerste keer kortaf doet en blijft doen is het een ander verhaal. en aangezien ze vanmiddag zelf smsde dat ze bang was voor haar nieuwe school en opleiding, zegt wel genoeg dat ze ook wel met mj wilt praten denk ik. ook haar btg is bijna op gaf ze aan, dus dat is ook een extra rede dat ze nu ( minder?) niet smst.
Misschien (?) zoek jij wel te veel contact? Ik weet niet in hoeverre het contact tussen jullie verloopt? Maar ik weet uit eigen ervaring dat het knap vervelend is als iemand je elk moment van de dag berichtjes stuurd
pi_116284791
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
Dan laat je het nu toch lekker van haar/zijn? kant komen.. Niet te veel energie in steken mensen die niet weten wat ze willen of spelletjes spelen zijn je energie niet waard
pi_116285074
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Dan laat je het nu toch lekker van haar/zijn? kant komen.. Niet te veel energie in steken mensen die niet weten wat ze willen of spelletjes spelen zijn je energie niet waard
Dat was ik ook van plan. Gewoon zien wat er gebeurd en niet te veel energie in steken.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:54:19 #45
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116285156
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat was ik ook van plan. Gewoon zien wat er gebeurd en niet te veel energie in steken.
Pimpmaster at work :7
we dan
pi_116285511
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Pimpmaster at work :7
I wish :P
14 SHADES OF GREY
pi_116289777
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Misschien (?) zoek jij wel te veel contact? Ik weet niet in hoeverre het contact tussen jullie verloopt? Maar ik weet uit eigen ervaring dat het knap vervelend is als iemand je elk moment van de dag berichtjes stuurd
ik snap je reactie niet. hoezo zoek ik teveel contact als ze mij uit haarzelf smst?

ugh laatmaar. het gaat nu goed tussen mij en haar. ben blij dat weiig vrienden kunnen blijven.
pi_116289914
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:33 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

ik snap je reactie niet. hoezo zoek ik teveel contact als ze mij uit haarzelf smst?

ugh laatmaar. het gaat nu goed tussen mij en haar. ben blij dat weiig vrienden kunnen blijven.
Zoals ik hier boven al typ weet ik niet hoe jullie contact verloopt ;) Als jj tevreden bent met de situatie maakt dat ook niet uit ;)
pi_116289950
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:36 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Zoals ik hier boven al typ weet ik niet hoe jullie contact verloopt ;) Als jj tevreden bent met de situatie maakt dat ook niet uit ;)
contact komt van beide kanten. ze smsde uit haarzelf vanmiddag, ze praat uit haarzelf op fb chat..
pi_116290019
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:37 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

contact komt van beide kanten. ze smsde uit haarzelf vanmiddag, ze praat uit haarzelf op fb chat..
Dan is er toch geen reden voor problemen?
pi_116290068
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:39 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Dan is er toch geen reden voor problemen?
zoals ik al zei, alsje mijn posts terugleest, nu niet nee. ze deed 1 keer kortaf nadat ik stom deed. maar dat was dus gewoon niets, anders zou ze me niet smsen etc
pi_116290466
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 september 2012 20:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Als je bezig bent is het toch mogelijk dat je ook berichten stuurt die wat kortaf zijn :')
Nee is bijna geheel uit te sluiten..

Als je iemand echt leuk vindt, en je wil iemand voor je winnen, ga je simpelweg geen berichtjes sturen die kortaf zijn... Misschien wel van text maar niet qua toon...

Of je moet een hele grote autist zijn en totaal niet snappen hoe je dit soort dingen moet aanpakken...
pi_116292399
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 16:49 schreef zipper4u het volgende:

[..]

Dan zal je je wel rot ergeren op het Fok forum, LOL :D

Je hebt wel een punt, leestekens en alinea's lezen een stuk makkelijker.

Als ik af en toe de email's lees van de docenten op mijn school (werk), dan ben ik nog steeds verbaast dat de kids hun vmbo-examen halen.
Nah beetje overdreven. Het leest wel vervelend, maar het is niet dat ik me er dood aan irriteer hoor. Maar het is wel waar dat berichten zonder interpunctie dommer overkomen.
  zondag 2 september 2012 @ 11:48:21 #54
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_116298646
Nou, ik had gistermiddag mijn 'date' met het weblogmeisje (zie paar topics terug). Was gezellig, vond het heel leuk haar eens in het echt te zien, maar zie een vervolg niet in het verschiet. Qua potentieel datemateriaal wist ik dat al wel, had alleen ook niet de indruk dat zij verder veel ziet in contact houden. Grootste deel gesprek ging over haar interesses (werk, woning, hobby's) en niet zozeer over de mijne. Afscheid was ietwat abrupt en toen ik zei 'dan zien we elkaar online misschien wel weer' was haar antwoord 'ja misschien' wel veelzeggend in dat opzicht.

Had verder geen illusies omtrent relatie etc. ofzo, maar merk wel aan mezelf dat ik het k*t vind dat ze blijkbaar ook niet echt geinteresseerd is om kennissen of iets te blijven. Heb gisteravond nog een berichtje gestuurd via Facebook, bedankt voor de gezellige middag en haar veel plezier gewenst voor komende week (concert, familieuitje) maar ook niks meer op gehoord, geen kort bedankje.

Zure appel bijten dus en maar weer door.
pi_116301061
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:50 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Nee is bijna geheel uit te sluiten..

Als je iemand echt leuk vindt, en je wil iemand voor je winnen, ga je simpelweg geen berichtjes sturen die kortaf zijn... Misschien wel van text maar niet qua toon...

Of je moet een hele grote autist zijn en totaal niet snappen hoe je dit soort dingen moet aanpakken...
Ja, ik ben een hele grote autist. Dat is waarom ze nu mijn vriendin is :')
  zondag 2 september 2012 @ 13:20:53 #56
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116301179
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou, ik had gistermiddag mijn 'date' met het weblogmeisje (zie paar topics terug). Was gezellig, vond het heel leuk haar eens in het echt te zien, maar zie een vervolg niet in het verschiet. Qua potentieel datemateriaal wist ik dat al wel, had alleen ook niet de indruk dat zij verder veel ziet in contact houden. Grootste deel gesprek ging over haar interesses (werk, woning, hobby's) en niet zozeer over de mijne. Afscheid was ietwat abrupt en toen ik zei 'dan zien we elkaar online misschien wel weer' was haar antwoord 'ja misschien' wel veelzeggend in dat opzicht.

Had verder geen illusies omtrent relatie etc. ofzo, maar merk wel aan mezelf dat ik het k*t vind dat ze blijkbaar ook niet echt geinteresseerd is om kennissen of iets te blijven. Heb gisteravond nog een berichtje gestuurd via Facebook, bedankt voor de gezellige middag en haar veel plezier gewenst voor komende week (concert, familieuitje) maar ook niks meer op gehoord, geen kort bedankje.

Zure appel bijten dus en maar weer door.
Jouw opmerking van 'we zien elkaar misschien online wel weer' kan ook zo overkomen op haar als haar antwoord (ja misschien) op jou he..maar klote voor je, gewoon weer doorgaan ja
we dan
  zondag 2 september 2012 @ 15:17:59 #57
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116305857
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 13:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:

Jouw opmerking van 'we zien elkaar misschien online wel weer' kan ook zo overkomen op haar als haar antwoord (ja misschien) op jou he..maar klote voor je, gewoon weer doorgaan ja
Waar staat dat over 'online' dan? :?

Maargoed. tja wel jammer dat je niets meer hoort. Of ben je te ongeduldig? In ieder geval weer lekker verder gaan :)
  zondag 2 september 2012 @ 15:20:46 #58
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116305974
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waar staat dat over 'online' dan? :?

Maargoed. tja wel jammer dat je niets meer hoort. Of ben je te ongeduldig? In ieder geval weer lekker verder gaan :)
quote:
Afscheid was ietwat abrupt en toen ik zei 'dan zien we elkaar online misschien wel weer' was haar antwoord 'ja misschien' wel veelzeggend in dat opzicht.
Dat staat daar mevrouw Cue_ :6 :7 8-)
we dan
  zondag 2 september 2012 @ 15:23:24 #59
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116306074
quote:
6s.gif Op zondag 2 september 2012 15:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:

Dat staat daar mevrouw Cue_ :6 :7 8-)
Overheen gelezen :@
Dat misschien is idd vaag en komt niet positief over :N
pi_116306330
vanochtend gesprek metmeisje, zebegon over haar opleiding en ik vroeg waarvoor ze bang was.

' ja om voor een stempel te krijgen.'
waarom zou je een stempel krijgen?
' weet ik veel, iedereen krijgt een stempel tegenwoordig, misschien omdat ik te sociaal ben. daarom ben ik extra blij nu ik jou heb, als ik daar geen vrienden maak heb ik iig jou nog, jij bent wel sociaal net als ik '

schrok ik van, ook ivm me pddnos ben ik toch sociaal etc. ben blij met dit. dit is prima!

[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2012 15:32:19 ]
  zondag 2 september 2012 @ 15:38:16 #61
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116306661
"heb ik jou iig nog" klinkt een beetje wanhopig :')
  zondag 2 september 2012 @ 15:50:27 #62
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116307273
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 15:38 schreef Cue_ het volgende:
"heb ik jou iig nog" klinkt een beetje wanhopig :')
Nou nu niet in één keer zijn rush weghalen he
we dan
pi_116309456
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 15:29 schreef Vlaggenroof het volgende:
vanochtend gesprek metmeisje, zebegon over haar opleiding en ik vroeg waarvoor ze bang was.

' weet ik veel, iedereen krijgt een stempel tegenwoordig, misschien omdat ik te sociaal ben. daarom ben ik extra blij nu ik jou heb, als ik daar geen vrienden maak heb ik iig jou nog, jij bent wel sociaal net als ik '

schrok ik van, ook ivm me pddnos ben ik toch sociaal etc. ben blij met dit. dit is prima!
Toch ben je er teveel mee bezig. Goed dat ze zo over je denkt, maar ik zou het alleen ter kennisgeving aannemen. Ga vooral gewoon je eigen leven leiden en doe af en toe wat met haar.
pi_116317293
Ik word moe van al die dubbele gedachtes over iets simpels als een fb berichtje..

Als ik iemand echt heel leuk vind ben ik overigens niet kortaf via sms O+
pi_116317760
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 19:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik word moe van al die dubbele gedachtes over iets simpels als een fb berichtje..

Hoezo zo raar is dat toch niet om dubbele gedachten te hebben over een berichtjes van iemand die je leuk vindt?
14 SHADES OF GREY
pi_116320527
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 19:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoezo zo raar is dat toch niet om dubbele gedachten te hebben over een berichtjes van iemand die je leuk vindt?
Logisch dat mensen die hebben, maar je moet ze gewoon niet hebben. Niet over nadenken, dan krijg je die belachelijke situaties met excuses aanbieden voor dingen die zich alleen maar in jouw hoofd afspelen.
  zondag 2 september 2012 @ 20:48:41 #67
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116321179
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 19:41 schreef Cassandra87 het volgende:

wat andere mensen van een simpel berichtje maken is hun probleem, moet je niet druk om maken.
Als je merkt dat ze er iets meer van verwachten gewoon direct heel duidelijk daar in zijn.
  zondag 2 september 2012 @ 21:15:29 #68
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_116323144
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

wat andere mensen van een simpel berichtje maken is hun probleem, moet je niet druk om maken.
Als je merkt dat ze er iets meer van verwachten gewoon direct heel duidelijk daar in zijn.
Ik kom jou even een kusje geven :*
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  zondag 2 september 2012 @ 21:36:39 #69
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116324707
quote:
17s.gif Op zondag 2 september 2012 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik kom jou even een kusje geven :*
Oeh! :*

en kijk heren, zo versier je dus vrouwen *)
pi_116326383
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 19:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

absoluut niet! maar om ze om de tien sec te posten, of dingen te zeggen als ik laat r met rust en een halve minuut later te posten dat er weer een berichtje is gestuurd?

maar ik maak me niet druk, ik ben gelukkig O+
  zondag 2 september 2012 @ 22:36:11 #71
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_116328474
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 13:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Klopt, maar dat misschien van mij had meer betrekking op feit dat zij laatste tijd helemaal niet meer blogt etc.

Bottom line: voor haar was 't een drankje doen, meer niet, heb verder ook niks meer vernomen in trant van 'bedankt' of ''t was gezellig', dus hier gaat het bij blijven. Kan ik wel accepteren, vind het alleen jammer dat het dan zomaar gebeurt door mij verder te negeren. Zou zelf in elk geval nog iets hebben gestuurd van 'was leuk maar dit was het voor ons' ipv stilzwijgen.
pi_116329654
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:36 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Klopt, maar dat misschien van mij had meer betrekking op feit dat zij laatste tijd helemaal niet meer blogt etc.

Bottom line: voor haar was 't een drankje doen, meer niet, heb verder ook niks meer vernomen in trant van 'bedankt' of ''t was gezellig', dus hier gaat het bij blijven. Kan ik wel accepteren, vind het alleen jammer dat het dan zomaar gebeurt door mij verder te negeren. Zou zelf in elk geval nog iets hebben gestuurd van 'was leuk maar dit was het voor ons' ipv stilzwijgen.
Altijd dat gezeur om duidelijkheid onder het mom van "dat vind ik wel zo netjes" :r

Sorry hoor, maar ik zie elke vent hier steeds weer met van die opmerkingen komen waar eigenlijk uit spreekt dat je superonzeker bent en dat je het graag had zien werken. Dat is helemaal niet erg, maar kom er dan gewoon voor uit. Als het hele afspreken voor jou ook niet zo bijzonder was en je duidelijk merkt dat er geen klik is dan hoeft zij helemaal niets meer te sturen. Dan weet je zo ook wel genoeg en zat je er nu niet over te zeuren.

Leg je er dan gewoon bij neer en ga niet achteraf nog allerlei berichten sturen en dan je beklag komen doen over dat jij nog even zou hebben laten weten dat het niks wordt tussen jullie. Bottom line is namelijk als jij niet enthousiast bent over iemand jij ook gewoon niks van je zou laten horen, want mensen laten elkaar nou eenmaal niet graag weten dat er verder niks in zit. Iets met valse hoop en angst dat iemand blijft kleven enzo...

Accepteer dat nou gewoon en move on.
pi_116329910
quote:
18s.gif Op zondag 2 september 2012 22:54 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Altijd dat gezeur om duidelijkheid onder het mom van "dat vind ik wel zo netjes" :r

Sorry hoor, maar ik zie elke vent hier steeds weer met van die opmerkingen komen waar eigenlijk uit spreekt dat je superonzeker bent en dat je het graag had zien werken. Dat is helemaal niet erg, maar kom er dan gewoon voor uit. Als het hele afspreken voor jou ook niet zo bijzonder was en je duidelijk merkt dat er geen klik is dan hoeft zij helemaal niets meer te sturen. Dan weet je zo ook wel genoeg en zat je er nu niet over te zeuren.

Leg je er dan gewoon bij neer en ga niet achteraf nog allerlei berichten sturen en dan je beklag komen doen over dat jij nog even zou hebben laten weten dat het niks wordt tussen jullie. Bottom line is namelijk als jij niet enthousiast bent over iemand jij ook gewoon niks van je zou laten horen, want mensen laten elkaar nou eenmaal niet graag weten dat er verder niks in zit. Iets met valse hoop en angst dat iemand blijft kleven enzo...

Accepteer dat nou gewoon en move on.
Zoveel waarheid en toch zo moeilijk :D
pi_116330003
Afwijzen is ook moeilijk inderdaad, kan me niet herinneren dat ik inderdaad bij echt geen interesse ook nog een bericht stuurde..
pi_116330117
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 15:29 schreef Vlaggenroof het volgende:

Ik zie je nou al een paar keer melden dat je pddnos hebt, ga niet zo in een diagnose zitten. Zeker niet zo'n vage als pddnos, want als jij het als beperking gaat zien dan word het er pas echt 1.
pi_116331854
quote:
14s.gif Op zondag 2 september 2012 23:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zie je nou al een paar keer melden dat je pddnos hebt, ga niet zo in een diagnose zitten. Zeker niet zo'n vage als pddnos, want als jij het als beperking gaat zien dan word het er pas echt 1.
ik weet het.

ze smsde weer uit haarzelf vanavond, sorry maar voor mij is dat best bijzonder.. zoveel mensen heb ik niet die tegen me blijven praten nadat ze me gezien hebben.
  maandag 3 september 2012 @ 00:47:39 #77
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116334252
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 23:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Afwijzen is ook moeilijk inderdaad, kan me niet herinneren dat ik inderdaad bij echt geen interesse ook nog een bericht stuurde..
Wat is daar moeilijk aan? Duidelijk zijn is toch niet moeilijk? Ik zeg het gewoon als het niks blijkt te worden.

En ik zeg ook gewoon van luister het is gezellig zo en meer dan gezellig en sex gaat het niet worden, dus wat je wilt.

En als ik geen vrienden wil blijven zeg ik dat ook gewoon. Niks zo vermoeiend als onduidelijkheid.
pi_116336232
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 00:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat is daar moeilijk aan? Duidelijk zijn is toch niet moeilijk? Ik zeg het gewoon als het niks blijkt te worden.

En ik zeg ook gewoon van luister het is gezellig zo en meer dan gezellig en sex gaat het niet worden, dus wat je wilt.

En als ik geen vrienden wil blijven zeg ik dat ook gewoon. Niks zo vermoeiend als onduidelijkheid.
oh maak je maar niet druk, als iemand duidelijk is ben ik het. Maar slecht nieuws brengen in algemene zin is moeilijk. En ik kan het mij niet herinneren dat ik een bericht stuurde omdat dat al 4 jaar geleden is dat ik iemand afwees. Trouwens het duidelijk zijn heb ik toen wel aangeleerd want hij nam geen genoegen met, het is niet wederzijds. Ik was oppervlakkig om hem geen kans te geven en uiteindelijk heeft hij mij nog een flinke tijd gestalked :+
  maandag 3 september 2012 @ 07:44:14 #79
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_116336312
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 00:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 07:28 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

oh maak je maar niet druk, als iemand duidelijk is ben ik het. Maar slecht nieuws brengen in algemene zin is moeilijk. En ik kan het mij niet herinneren dat ik een bericht stuurde omdat dat al 4 jaar geleden is dat ik iemand afwees. Trouwens het duidelijk zijn heb ik toen wel aangeleerd want hij nam geen genoegen met, het is niet wederzijds. Ik was oppervlakkig om hem geen kans te geven en uiteindelijk heeft hij mij nog een flinke tijd gestalked :+
Hier hetzelfde. Raap je al je moed bij elkaar om het te melden, staat die gast 2 uur later aan mijn deur. Politie moeten inschakelen en zo. Dood laten bloeden was volgens mij een betere optie geweest. (Overigens kende (dacht ik) hem al 8 jaar en had dit niet verwacht)
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_116336596
Ik ken dat soort verhalen ook, van wanhopige kerels die zich vast klampen aan iets wat nooit iets gaat worden. Dan snap ik heel goed dat je als vrouw liever afstand bewaart, zeker bij onzekere en doorgaans niet heel succesvolle types.
pi_116336600
quote:
13s.gif Op maandag 3 september 2012 08:24 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ken dat soort verhalen ook, van wanhopige kerels die zich vast klampen aan iets wat nooit iets gaat worden. Dan snap ik heel goed dat je als vrouw liever afstand bewaart, zeker bij onzekere en doorgaans niet heel succesvolle types.
En vrouwen die dat bij mannen doen? :P
pi_116336618
quote:
17s.gif Op maandag 3 september 2012 08:25 schreef Volgut het volgende:

[..]

En vrouwen die dat bij mannen doen? :P
Zelf gelukkig niet meegemaakt, maar ik weet dat ze bestaan, helaas ;( Voldoen aan hetzelfde profiel als de meeste van die mannen.

Overigens ook de reden dat ik het meestal dood laat bloeden als ik niet geïnteresseerd ben.
  maandag 3 september 2012 @ 08:30:59 #83
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116336653
Als het duidelijk is van beide kanten snap ik niet dat het van beide kanten nog eens verteld dient te worden. Heeft weinig toegevoegde waarde.
Als het voor iemand echt niet duidelijk is of er zijn twijfels, ja dan moet het in ieder geval even uitgesproken worden, zodat daar geen vage twijfels meer over zijn :)
pi_116336723
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 08:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Zelf gelukkig niet meegemaakt, maar ik weet dat ze bestaan, helaas ;( Voldoen aan hetzelfde profiel als de meeste van die mannen.

Overigens ook de reden dat ik het meestal dood laat bloeden als ik niet geïnteresseerd ben.
Zijn vaak wanhopig. Gelukkig gaat het vaak over en vinden die mensen wel een ander 'slachtoffer' die wel gewillig is of net zo wanhopig. Ik heb zelf altijd moeite met de duidelijkheid van iets als iets mogelijk op meer uitloopt. Op de een of andere manier eindig ik altijd weer in ruzies zonder dat er überhaupt een relatie heeft plaatsgevonden.
pi_116336735
quote:
17s.gif Op maandag 3 september 2012 08:39 schreef Volgut het volgende:

[..]

Zijn vaak wanhopig. Gelukkig gaat het vaak over en vinden die mensen wel een ander 'slachtoffer' die wel gewillig is of net zo wanhopig. Ik heb zelf altijd moeite met de duidelijkheid van iets als iets mogelijk op meer uitloopt. Op de een of andere manier eindig ik altijd weer in ruzies zonder dat er überhaupt een relatie heeft plaatsgevonden.
Ruzie als in dat jij ruzie maakt als iemand je afwijst of dat het op ruzie uitloopt als jij iemand afwijst?
pi_116336756
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 08:40 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ruzie als in dat jij ruzie maakt als iemand je afwijst of dat het op ruzie uitloopt als jij iemand afwijst?
Niet zozeer een afwijzing, sorry, ik begin zomaar over iets anders eigenlijk. Ik bedoel: ik heb redelijk veel contact met mensen en soms kom ik in contact met iemand waarvan ik echt denk jaaaaaa O+, dan date ik een poosje en dat gaat dan wel leuk maar op de een of andere manier komt het er nooit van, het wordt haast nooit serieuzer omdat ik altijd eindig met ruzies. :')
  maandag 3 september 2012 @ 08:42:34 #87
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116336763
quote:
17s.gif Op maandag 3 september 2012 08:42 schreef Volgut het volgende:
het wordt haast nooit serieuzer omdat ik altijd eindig met ruzies. :')
Hoe kom je in godsnaam altijd in een ruzie terecht? :?
pi_116336778
Ik date nooit omdat ik blijkbaar de juiste tref steeds.. Het wordt vrijwel altijd gelijk serieus..
pi_116336787
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 08:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoe kom je in godsnaam altijd in een ruzie terecht? :?
Ja, precies, in het verleden ging ik alleen voor uiterlijk en zodoende dat ik klootzakken trof en daardoor altijd gezeik. Niet de juiste mensen. Nu ga ik meer voor het innerlijk, dus mannen die mij écht aanspreken ongeacht de looks, mannen die meer serieus zijn in het leven ook, maar toch eindig ik vaak in ruzie. En het ligt aan mezelf; ik ben zeer fel en kan niet veel hebben als ik in de beginfase zit. Ik vind dat iemand dan voor mij moet gaan als hij interesse heeft en zeker geen fouten hoort te maken want dan is het gewoon over. Fouten als in verkeerde dingen zeggen, verkeerde signalen geven, kutstreken leveren. :')
  maandag 3 september 2012 @ 08:45:42 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116336792
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 08:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik date nooit omdat ik blijkbaar de juiste tref steeds.. Het wordt vrijwel altijd gelijk serieus..
Altijd met personen die je dus al kent?
  maandag 3 september 2012 @ 08:47:13 #91
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116336808
quote:
17s.gif Op maandag 3 september 2012 08:45 schreef Volgut het volgende:

Ja, precies, in het verleden ging ik alleen voor uiterlijk en zodoende dat ik klootzakken trof en daardoor altijd gezeik. Niet de juiste mensen. Nu ga ik meer voor het innerlijk, dus mannen die mij écht aanspreken ongeacht de looks, mannen die meer serieus zijn in het leven ook, maar toch eindig ik vaak in ruzie. En het ligt aan mezelf; ik ben zeer fel en kan niet veel hebben als ik in de beginfase zit. Ik vind dat iemand dan voor mij moet gaan als hij interesse heeft en zeker geen fouten hoort te maken want dan is het gewoon over. Fouten als in verkeerde dingen zeggen, verkeerde signalen geven, kutstreken leveren. :')
Heel verstandig om ook eens naar het innerlijk van de mensen te kijken. Maar heb je dan een lage tolerantie.. of tref je nog altijd (onbewust misschien) de verkeerde mannen.
pi_116336842
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 08:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heel verstandig om ook eens naar het innerlijk van de mensen te kijken. Maar heb je dan een lage tolerantie.. of tref je nog altijd (onbewust misschien) de verkeerde mannen.
Sommige mensen zijn inderdaad een magneet voor foute figuren.
pi_116336847
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 08:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geen idee. Ik tref nu juist goede mannen volgens mij. Het is bij mij al klaar als ik merk dat er anderen in het spel zijn, hij tegen mij over andere vrouwen praat, hij zich negatief over mij uitlaat, hij respectloos tegen mij doet. Maar dat is toch logisch eigenlijk? Misschien tref ik dan toch wel weer vaak de verkeerde mannen al komen die mannen nog zo goed en serieus over. Maar verder ben ik haast nooit geïnteresseerd in mannen, helaas. Ik negeer de meeste of praat alleen als het mij uitkomt. De mensen waar ik dan in geïnteresseerd ben zijn schaars en dan altijd een stomme uitkomst.
  maandag 3 september 2012 @ 08:53:04 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116336874
quote:
17s.gif Op maandag 3 september 2012 08:51 schreef Volgut het volgende:

Geen idee. Ik tref nu juist goede mannen volgens mij. Het is bij mij al klaar als ik merk dat er anderen in het spel zijn, hij tegen mij over andere vrouwen praat, hij zich negatief over mij uitlaat, hij respectloos tegen mij doet. Maar dat is toch logisch eigenlijk? Misschien tref ik dan toch wel weer vaak de verkeerde mannen al komen die mannen nog zo goed en serieus over. Maar verder ben ik haast nooit geïnteresseerd in mannen, helaas. Ik negeer de meeste of praat alleen als het mij uitkomt. De mensen waar ik dan in geïnteresseerd ben zijn schaars en dan altijd een stomme uitkomst.
Nouja als je het hebt over respectloos en negativiteit dan zou ik dat richting foute man noemen. Maar aan de andere kant, ik ken je niet, dus kan het ook zijn dat je zoiets heel snel al vindt. Dat kan ik vanuit hier niet zien.

Maar zelfs dan, dan kap je het toch gewoon af, daar lijkt mij geen ruzie voor nodig. Maar dat ben ik.. en ik heb zelden tot nooit ruzie :+
pi_116336894
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 08:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja als je het hebt over respectloos en negativiteit dan zou ik dat richting foute man noemen. Maar aan de andere kant, ik ken je niet, dus kan het ook zijn dat je zoiets heel snel al vindt. Dat kan ik vanuit hier niet zien.

Maar zelfs dan, dan kap je het toch gewoon af, daar lijkt mij geen ruzie voor nodig. Maar dat ben ik.. en ik heb zelden tot nooit ruzie :+
Maar dan komen de sorrý's en dan geef ik het soms nog een kans. En dat is fout volgens mij.
  maandag 3 september 2012 @ 08:58:21 #96
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116336948
quote:
17s.gif Op maandag 3 september 2012 08:54 schreef Volgut het volgende:

Maar dan komen de sorrý's en dan geef ik het soms nog een kans. En dat is fout volgens mij.
Dat kan verkeerd uitpakken ja.
pi_116336983
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 08:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat kan verkeerd uitpakken ja.
Eens. En dat geldt ook als man zijnde om die extra kans te pakken/vragen. Het werkt gewoon niet, ik had er beter een punt achter moeten zetten.
pi_116336994
Het is allemaal niks voor mij. Ik leg mij neer bij het scenario dat ik nooit een relatie ga krijgen waarin ik verliefd ben omdat ik te nuchter ben en ik wss een eenzame bitch blijf die carrière gaat maken en met vrienden en familie overblijft. En af en toe eens een leuke scharrel waarnaar het weer uitloopt op ruzies.

Forever alone. :')
  maandag 3 september 2012 @ 09:05:16 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116337022
quote:
17s.gif Op maandag 3 september 2012 09:03 schreef Volgut het volgende:
Het is allemaal niks voor mij. Ik leg mij neer bij het scenario dat ik nooit een relatie ga krijgen waarin ik verliefd ben omdat ik te nuchter ben en ik wss een eenzame bitch blijf die carrière gaat maken en met vrienden en familie overblijft. En af en toe eens een leuke scharrel waarnaar het weer uitloopt op ruzies.

Forever alone. :')
Ik ben ook heel nuchter, ik word zelden verliefd, maar mijn instelling is dat er ooit wel wat op mijn pad gaat komen. Ook al duurt het misschien (nouja misschien, het is denk ik een feit :') ) wel wat langer dan bij anderen. Jammer? ja, erg? ach neuh, zolang het uiteindelijk maar een leuke kerel is.

En mbt die ruzies moet je toch misschien eens naar jezelf kijken (icm die mannen die je nog altijd blijkbaar uitzoekt)
pi_116337107
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ben ook heel nuchter, ik word zelden verliefd, maar mijn instelling is dat er ooit wel wat op mijn pad gaat komen. Ook al duurt het misschien (nouja misschien, het is denk ik een feit :') ) wel wat langer dan bij anderen. Jammer? ja, erg? ach neuh, zolang het uiteindelijk maar een leuke kerel is.

En mbt die ruzies moet je toch misschien eens naar jezelf kijken (icm die mannen die je nog altijd blijkbaar uitzoekt)
Ja, daar geloof ik niet in. Het komt niet zomaar aanwaaien. Verliefdheid ook niet. En ik ben echt te nuchter om hoog in de wolken te zitten. Mijn vriendinnen zijn allemaal smoorverliefd zowat, fantastisch, wil ik ook. Maar het zit er niet in omdat ik in feite gewoon te kil ben voor dat gezeur ofzo. Maar ik hoop voor jou dat er echt iemand komt waar je verliefd op wordt. :P

Ja, misschien. :{ Maar zit ook niet te wachten op een autistische nerd ofzo. I don't know, val gewoon op knappe, vlotte, intelligente mannen die ook echt mannen zijn. Met humor. :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')