Ja, daar word ik ook helemaal schijtziek van. Elk jaar weer datzelfde geneuzel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die discussie dat Klaas racistisch is zal ook wel weer oplaaien.Dat vind ik veel groter gezijk.
dat is idd t verhaal. van oorsprong zijn t echter moorse knechten. vandaar ook t kroeshaar en de dikke lippen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:12 schreef Ehhe het volgende:
Ik was altijd in de overtuiging dat zwarte pieten zwart waren omdat ze altijd door de schoorstenen moesten. Zo was mij dat vroeger ook verteld geloof ik, of ik heb het zelf verzonnen.
Susanne is ook jarig in november, maar die vind dat heel niet erg! Die maakt een verlanglijstje van 6 km, wat ze voor haar verjaardag niet krijgt schuift door naar Sinterklaas en als er dan nog dingen overblijven die ze wil weet ze er altijd wel 1 zo gek te krijgen het te geven onder de kerstboomquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:58 schreef Ehhe het volgende:
Ik vind alleen kruidnoten met chocolade lekker. En chocoladeletters. Verder vind ik helemaal niks leuks aan de maanden november/december
En dan ben ik ook nog wel jarig in november
Zorg je dat ze de eerstkomende jaren FHF nog niet kentquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Susanne is ook jarig in november, maar die vind dat heel niet erg! Die maakt een verlanglijstje van 6 km, wat ze voor haar verjaardag niet krijgt schuift door naar Sinterklaas en als er dan nog dingen overblijven die ze wil weet ze er altijd wel 1 zo gek te krijgen het te geven onder de kerstboom
Als kind vond ik het ook leuk hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Susanne is ook jarig in november, maar die vind dat heel niet erg! Die maakt een verlanglijstje van 6 km, wat ze voor haar verjaardag niet krijgt schuift door naar Sinterklaas en als er dan nog dingen overblijven die ze wil weet ze er altijd wel 1 zo gek te krijgen het te geven onder de kerstboom
hehe ik ben zelf van eind november. ik deed het precies zoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:12 schreef Ehhe het volgende:
Ik was altijd in de overtuiging dat zwarte pieten zwart waren omdat ze altijd door de schoorstenen moesten. Zo was mij dat vroeger ook verteld geloof ik, of ik heb het zelf verzonnen.
Bij mij was het vroeger andersomquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:18 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ik ben zelf van eind november. ik deed het precies zo
Omdat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:17 schreef frederik het volgende:
[..]
Zorg je dat ze de eerstkomende jaren FHF nog niet kent
Zwarte piet is gebaseerd op een Moorsse knecht en Italiaanse schoorsteenvegers.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:15 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is idd t verhaal. van oorsprong zijn t echter moorse knechten. vandaar ook t kroeshaar en de dikke lippen.
The circle of life.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij mij was het vroeger andersomWat ik met sinterklaas niet kreeg, vroeg ik met kerst. En als er nog wat over was wou ik het met mijn verjaardag
(3 januari
)
ik ben blij dat ik niet te heropvoeden benquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef vannelle het volgende:
Nam iedereen maar een voorbeeld aan mij.
schoorsteenveger is van later dan de moorse knecht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zwarte piet is gebaseerd op een Moorsse knecht en Italiaanse schoorsteenvegers.
Nee, dat ze zwart zijn door de schoorsteen.quote:
als enige...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik niet te heropvoeden ben
als jij geremd wordt of als jij niets mag...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn neefje van anderhalf ook en die maakt ook schoon.
Weliswaar op zijn manier, maar toch, hij doet het wel.
ik vind december dat het verboden moet worden!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:58 schreef Ehhe het volgende:
Ik vind alleen kruidnoten met chocolade lekker. En chocoladeletters. Verder vind ik helemaal niks leuks aan de maanden november/december
En dan ben ik ook nog wel jarig in november
Yeahquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik vind december dat het verboden moet worden!!!
dat werd mij ook verteldquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:12 schreef Ehhe het volgende:
Was als droge humor bedoeld, kwam niet over denk ik (hier zitten gekken genoeg die zich misschien zouden laten overhalen)quote:
ongetwijfeld als enigequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |