Ik voel me ondergewaardeerdquote:
ach, ik zie je graag hoor, is dat een troost?quote:
Volgens mij zegt DJMO dat alleen om jou eereden te geven om te knuffelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:18 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zo moet jij je helemaal niet voelen![]()
*knuffel geeft&![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daar hoef ik geen reden voor te hebben hoor om Merlijn te knuffelenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Volgens mij zegt DJMO dat alleen om jou eereden te geven om te knuffelen.
Ik geloof dat dat wederzijds isquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:29 schreef belle1608 het volgende:
[..]
daar hoef ik geen reden voor te hebben hoor om Merlijn te knuffelen
Mijn neefje van anderhalf ook en die maakt ook schoon.quote:
Zal ik het hem even vragen voor de zekerheid?quote:
De pepernoten liggen al bij het kruidvat!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
Oh ja, aan het weer te zien gaan we deze kant weer op:
Maar eerst krijgen we nog:
Ga weg met je kerstrommelquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
Oh ja, aan het weer te zien gaan we deze kant weer op:
Maar eerst krijgen we nog:
Bizar! De winkelmensen zeggen dat er vraag naar is door de consumenten zo vroeg, maar volgens mij zit niemand te wachten op pepernoten in augustus..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
De pepernoten liggen al bij het kruidvat!
Er is maar één echte soort pepernoten (ok, kruidnoten), die van Bolletje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
De pepernoten liggen al bij het kruidvat!
De kruidnoten van de Wibra zijn veeeeeeeeeeeel lekkerder!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Er is maar één echte soort pepernoten (ok, kruidnoten), die van Bolletje.
De enige reden dat het er zo vroeg ligt is voor de impulsaankopen. Daarom ligt de kerstshizzle over twee maanden ook weer in de winkel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:55 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Bizar! De winkelmensen zeggen dat er vraag naar is door de consumenten zo vroeg, maar volgens mij zit niemand te wachten op pepernoten in augustus..
Chocoladelettersquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:58 schreef Ehhe het volgende:
Ik vind alleen kruidnoten met chocolade lekker. En chocoladeletters. Verder vind ik helemaal niks leuks aan de maanden november/december
En dan ben ik ook nog wel jarig in november
quote:
Van mij mag het wel afgeschaft worden. Ik heb er zo ontzettend niks mee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:01 schreef Papabear het volgende:
[..]![]()
Van mij hoeft het voorlopig ook nog ff niet. Straks in oktober liggen de winkels weer vol met die meuk
Ik heb ze al gekocht! We hadden namelijk bezoek uit estland voor 3 weken en er werden mopjes verteld. 1 ging over sinterklaas en toen k 30 minuten later pepernoten tegen kwam moest ik ze wel kopen als cadeautje :pquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:55 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Bizar! De winkelmensen zeggen dat er vraag naar is door de consumenten zo vroeg, maar volgens mij zit niemand te wachten op pepernoten in augustus..
Die discussie dat Klaas racistisch is zal ook wel weer oplaaien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:01 schreef Papabear het volgende:
[..]![]()
Van mij hoeft het voorlopig ook nog ff niet. Straks in oktober liggen de winkels weer vol met die meuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |