Jij kent het woord sarcasme niet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij vind het logisch dat een dreumes van nog geen anderhalf z'n eigen luier verschoont?
Dat is misschien ook wel zo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op deze wil ik nog even inhaken
Dat je vaker negativiteit leest is op zich menseigen. Een moeder zal eerder posten dat [naam kindje] een boterham in de dvdspeler heeft gepropt dan dat hij een prachtige toren heeft gebouwd van blokken. Ze zal eerder melden dat hij wéér de hele avond heeft liggen huilen voor hij in slaap is gevallen (net als gisteren en eergisteren) dan dat ze 3 avonden achter elkaar meldt dat "Keesje" zo zoetjes ligt te slapen. Een boterham met chocopasta, uitgesmeerd over de lcd tv is ook meer postwaardig dan de 2 lange vingers die hij heeft opgegeten op de psz.
Ik kreeg ooit eens te horen dat mijn dochter wel erg vaak ziek was... had daar al meerdere keren over gepost. Ja ze was dat jaar wel 5(!) keer ziek geweest en al die 5(!) keren had ik het idd online verteld... dat ze de overige 330 dagen (om en nabijquote:
Hehe jij bent ook wel 'n pestkopquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit eens te horen dat mijn dochter wel erg vaak ziek was... had daar al meerdere keren over gepost. Ja ze was dat jaar wel 5(!) keer ziek geweest en al die 5(!) keren had ik het idd online verteld... dat ze de overige 330 dagen (om en nabij) van dat jaar niet ziek was had ik niet gemeld. Ben toen heel sarcastisch elke dag gaan posten hoe het met haar ging die dag
*vind ik leuk*quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit eens te horen dat mijn dochter wel erg vaak ziek was... had daar al meerdere keren over gepost. Ja ze was dat jaar wel 5(!) keer ziek geweest en al die 5(!) keren had ik het idd online verteld... dat ze de overige 330 dagen (om en nabij) van dat jaar niet ziek was had ik niet gemeld. Ben toen heel sarcastisch elke dag gaan posten hoe het met haar ging die dag
Ahh kijk! Dat is toch tof?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:47 schreef DJMO het volgende:
nou een hele lieve / leuke anekdote over die twee doerrakken van mij dan:
Ik zei net tegen ze dat ze moeten opruimen, dus Jan doet voor aan Geert hoe hij een blokje in de doos moest gooien. Geert doet hem na, Jan begint te klappen, en prompt begint Geert ook te klappen .. oftewel, als ik Jan wat betere manieren aan kan leren, dan imiteert Geert hem vanzelf![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:47 schreef DJMO het volgende:
Ik zei net tegen ze dat ze moeten opruimen, dus Jan doet voor aan Geert hoe hij een blokje in de doos moest gooien. Geert doet hem na, Jan begint te klappen, en prompt begint Geert ook te klappen .. oftewel, als ik Jan wat betere manieren aan kan leren, dan imiteert Geert hem vanzelf![]()
hey belle, je vent is te koop!quote:
Eigenlijk hoef je er maar 1 op te voeden, de ander imiteert welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:47 schreef DJMO het volgende:
Zou dat hier ook werken? Dan hoef ik er maar één op te voeden ipv jullie allemaal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eigenlijk hoef je er maar 1 op te voeden, de ander imiteert wel
voed dan jezelf maar opquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zou dat hier ook werken? dan hoef ik er maar één op te voeden ipv jullie allemaal.
Jij hoeft mij niet op te voedenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zou dat hier ook werken? Dan hoef ik er maar één op te voeden ipv jullie allemaal.
Ik zou er niet teveel op rekenen....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zou dat hier ook werken? Dan hoef ik er maar één op te voeden ipv jullie allemaal.
Ja dan kwam het helemaal goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef vannelle het volgende:
Nam iedereen maar een voorbeeld aan mij.
Ik zat ook aan jou te denken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:03 schreef vannelle het volgende:
Nam iedereen maar een voorbeeld aan mij.
Noem je me nu goedkoop?quote:
nee, ik vind het nog veels te duurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |