SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Nee, ik wil niet met jullie gezien worden mi mang..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:29 schreef Kamikazie het volgende:
Marcie, anders gaan we keertje samen met GekkeZuiden naar een uitwedstrijd!
Goed idee he?!
Geen suits morgen hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:31 schreef Fuszy het volgende:
die tieten maken mijn avond een beetje goed
Of wij misschien niet met jouquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet met jullie gezien worden mi mang..
Kan ook, boeit me ook niet zoveelquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Of wij misschien niet met jou
Mama zegt dat het goed is voor mij om me soms onder de mindere mensen te begeven, zodat ik weet hoe goed ik zelf ben. Vandaar mijn idee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Of wij misschien niet met jou
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kan ook, boeit me ook niet zoveel
Vind ik ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:32 schreef vandermar het volgende:
Real Madrid - Manchester city - Ajax - Dortmundblijft prachtig.
Ja, het is prachtig. Cashen!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:32 schreef vandermar het volgende:
Niks mis mee. Beter dan géén Europa, denk ik dan maar. En wie weet komt er een stuntje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:32 schreef vandermar het volgende:
Maar misschien zie ik je wel een keer bij een uitwedstrijdquote:
Zijn toch mooie wedstrijden, gewoon lekker genieten als je Ajax fan bent.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:32 schreef vandermar het volgende:
Wie weet, kan altijd gebeuren. Misschien heb ik jou al eens gezien maar herken ik je niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maar misschien zie ik je wel een keer bij een uitwedstrijd
Ik kan er de lol niet meer van in zien. Je haat tegen Ajax is nu groter, dan het verdriet om de wanprestatie die je eigen club heeft neergezet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:32 schreef vandermar het volgende:
Ik weet niet eens hoe jij er uit ziet, dus kans lijkt me kleinquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wie weet, kan altijd zomaar gebeuren.
Je hebt hem door!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
vdm probeert natuurlijk weer ons te laten happen maar we zullen vriendelijk zijn hoor.
Blijft gemakkelijk hé.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niks mis mee. Beter dan géén Europa, denk ik dan maar. En wie weet komt er een stuntje.
Jij ziet mensen niet als je niet weet hoe ze eruit zien? Toch maar naar de oogarts gaan dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe jij er uit ziet, dus kans lijkt me klein
Tuurlijk, krijgen die mensen daar tenminste ook eens een normale club te zienquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:33 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Zijn toch mooie wedstrijden, gewoon lekker genieten als je Ajax fan bent.
Dat heb jij mooi gezegd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tuurlijk, krijgen die mensen daar tenminste ook eens een normale club te ziendie 6 nederlagen moet je op de koop toenemen!
Wanneer is diequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:30 schreef GekkeZuiden het volgende:
http://puu.sh/10pQD![]()
Wil dit jaar ook naar Arsenal - Spurs gaan
Jij bent nieuw hier toch? Ik vind dat je je goed hebt aangepast en een aanwinst voor deze reeks bentquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
Balotelli gaat morgen langs zoveel mogelijke stadions om de pers gek te maken. Wat een held.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent nieuw hier toch? Ik vind dat je je goed hebt aangepast en een aanwinst voor deze reeks bent.
Nieuw op FOK? Nee. Nieuw in deze SC, ja, sinds Minecraft gesloten is moet ik ergens anders mijn plek zoeken..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent nieuw hier toch? Ik vind dat je je goed hebt aangepast en een aanwinst voor deze reeks bent.
Vroeg of laat heb ik de hele bende weer in de kast! Be aware.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
vdm probeert natuurlijk weer ons te laten happen maar we zullen vriendelijk zijn hoor.
Minecraft loopt toch nog?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nieuw op FOK? Nee. Nieuw in deze SC, ja, sinds Minecraft gesloten is moet ik ergens anders mijn plek zoeken..
Bron? Ik weet alleen dat hij naar meerdere clubs kan en ook weggaat vandaag of morgen. Al snap ik niet dat clubs hem willenquote:
Dit insinueert dat jij uit de kast bent?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vroeg of laat heb ik de hele bende weer in de kast! Be aware.
En Fuszy, omdat ik het een mooie poule vind dan is mijn haat groter dan mijn liefde voor? Ik zeg alleen dat ik het een mooie poule voor ze vind ook al gaan ze verliezen. Ik wilde dat wij in zo'n poule zaten. Nu word je uitgeschakeld door fucking Praagoverigens zeer terecht als je gewoon niets kan afmaken.
wat moet ik dan doen? Join jij maar een andere pot kom ik wel bij jouquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom speel je altijd demolition
FOK!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bron? Ik weet alleen dat hij naar meerdere clubs kan en ook weggaat vandaag of morgen. Al snap ik niet dat clubs hem willen
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik kan er de lol niet meer van in zien. Je haat tegen Ajax is nu groter, dan het verdriet om de wanprestatie die je eigen club heeft neergezet.
Saampjes toch, lekker krap en fijn tegen elkaar aangedruktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit insinueert dat jij uit de kast bent?
Nee de SC is gesloten nadat we Yvonne gingen pesten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Minecraft loopt toch nog?
ok ik join je zodra er ruimte is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat moet ik dan doen? Join jij maar een andere pot kom ik wel bij jou
ik ga Arms race doenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
ok ik join je zodra er ruimte is.
Heb je die foto wel eens gezien dat ze met der tiet uit der jurk hangt?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee de SC is gesloten nadat we Yvonne gingen pesten.
Oke, wordt sowieso wel een toffe wedstrijd.quote:
Nee, hoef ik ook niet te zien, dank je.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je die foto wel eens gezien dat ze met der tiet uit der jurk hangt?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Speel je eigenlijk wel FUT?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Wedstrijd is om kwart voor 1, dus misschien blijf ik daar dan nog wel een extra dagje of 2. Even London zien.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke, wordt sowieso wel een toffe wedstrijd.
Misschien aan het eind van het seizoen een wedstrijd pakken
ja wat is deal mathijs godverquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:43 schreef Rijst het volgende:
Mathijs waar ben je mee bezig met je lompe hoofd.
Zie altijd carreer popups van hemquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:43 schreef laucas het volgende:
Wat zullen die CL kaartjes voor Ajax ongeveer kosten?
Klopt ik speel meer career dan UT, dat is meer zodat ik even wat mensen kan inhalen in de klassementen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zie altijd carreer popups van hem
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
160 euro voor een passe partoet voor 3 CL wedstrijden
quote:
Dat valt mee dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
160 euro voor een passe partoet voor 3 CL wedstrijden
Ik sta relatief hoog met alles in de klassementen geloof ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Klopt ik speel meer career dan UT, dat is meer zodat ik even wat mensen kan inhalen in de klassementen.
Alles is relatief ...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik sta relatief hoog met alles in de klassementen geloof ik
Ja jij staat bij mij met 30 levels verschil of meer voor op de nummer 2.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
53 euro ong. valt wel mee voor 3 mooie wedstrijdenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:48 schreef marcie216 het volgende:
160 voor 3 wedstrijden?
Toch een behoorlijk bedrag hoor
Ik wil graag het mooie logo van de Sounders in mijn klassementen weer zien.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Een jaar zakgeld is best veel ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:48 schreef marcie216 het volgende:
160 voor 3 wedstrijden?
Toch een behoorlijk bedrag hoor
Leuke club voor carreer ja, heb eentje met Chelsea, maar da's saai omdat ik kan kopen wat ik wilquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik wil graag het mooie logo van de Sounders in mijn klassementen weer zien.
Ja weet niet of je met een clubcard 4 van die units kan halen na het hele Wesley gebeuren van vorig jaarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat valt mee dan.
Moet je wel een clubcard hebben zeker?
het zijn mooie wedstrijden, maar het is wel veel geld hoor. Hoeveel gaat een kaartje los dan kosten, 60eur?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:49 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
53 euro ong. valt wel mee voor 3 mooie wedstrijden
Net als in het echte leven dus!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Leuke club voor carreer ja, heb eentje met Chelsea, maar da's saai omdat ik kan kopen wat ik wil
170 per maandquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een jaar zakgeld is best veel ja.
Sounders zijn nog best goed, vooral met Montero.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Leuke club voor carreer ja, heb eentje met Chelsea, maar da's saai omdat ik kan kopen wat ik wil
Zegt de golferquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Net als in het echte leven dus!
Een maand zakgeld van de overheid tochquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een jaar zakgeld is best veel ja.
Ligt eraan waar je wil zitten meestal is er een slecht zicht vak en daar kan je voor 3 tientjes zitten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
het zijn mooie wedstrijden, maar het is wel veel geld hoor. Hoeveel gaat een kaartje los dan kosten, 60eur?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een maand zakgeld van de overheid toch
Wereldklasse of legendary?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit met Brentford al bijna in de BPL, maar ik heb nog helemaal geen goede spelers en bijna geen geld. De beste speler uit mijn team heeft 70 en dat is iemand die ik heb gehuurd. Ook ben ik per ongeluk met de oude squads begonnen ipv die van na de update
Legendarisch doet ie zeker met sliders allemaal omlaag bij de CPU.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wereldklasse of legendary?
@Pazzl wa?
Gewoon lukt dat ook wel hoor, wel lastigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Legendarisch doet ie zeker met sliders allemaal omlaag bij de CPU.
Geen 1 van beide, professionalquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wereldklasse of legendary?
@Pazzl wa?
Zijn wel de lokale bakker en wiskunde leraar waar ze tegen spelen he. Goed gespeeld maar laten we niet overdrijven daar had zelfs jong Ajax makkelijk van gewonnenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:53 schreef vandermar het volgende:
Wat een luxe heeft PSV met hun selectie. Zo spelen terwijl meer dan de helft van de basisspelers er niet in stond.
Niet eens Kandji?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen 1 van beide, professional
Ik heb vooral spelers gekocht die ik van UT ken en veel snelle spelers. Ik had Weston en Osborne al (en McGinn maar die was gehuurd) en ik heb o.a. Slew, Ings en Mansally gekocht.
Waarom zo laag, je bent best goed in fifa...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen 1 van beide, professional
Ik heb vooral spelers gekocht die ik van UT ken en veel snelle spelers. Ik had Weston en Osborne al (en McGinn maar die was gehuurd) en ik heb o.a. Slew, Ings en Mansally gekocht.
Nee, die ben ik vergeten. Ik weet niet of hij nog beter wordt trouwens. Ik heb Donaldson ook en die wordt niet meer beter maar hij is gewoon al zo goed ook al heeft hij 64 overall.quote:
In FUT misschien wel maar met career mode dus nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom zo laag, je bent best goed in fifa...
Maar je wint wel van mij, terwijl ik het op legendary speelquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:59 schreef Kamikazie het volgende:
Tegen CPU speel ik op semi-prof anders kan ik niet winnen
Dit was jong PSV zowat. Prima gespeeld, heel erg leuk voetbal in de stukken die ik heb gezien. Je kan het wel gaan bagatelliseren maar namen als wijnaldum, narsingh, matavz, Engelaar,zanka, depay die normaal niet basis staan, heb je gewoon bij de selectie. Bij menig team zouden die basis staan. Depay vind ik zeker een heel erg goede speler.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn wel de lokale bakker en wiskunde leraar waar ze tegen spelen he. Goed gespeeld maar laten we niet overdrijven daar had zelfs jong Ajax makkelijk van gewonnen
Ja maar tegen CPU spelen is niet te vergelijken met online he ....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maar je wint wel van mij, terwijl ik het op legendary speel
Ja absoluut ze hebben ook goed gespeeld maar er mag wel een kant tekening bij worden gezet toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit was jong PSV zowat. Prima gespeeld, heel erg leuk voetbal in de stukken die ik heb gezien. Je kan het wel gaan bagatelliseren maar namen als wijnaldum, narsingh, matavz, Engelaar,zanka, depay die normaal niet basis staan, heb je gewoon bij de selectie. Bij menig team zouden die basis staan. Depay vind ik zeker een heel erg goede speler.
Klopt, en hard ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar tegen CPU spelen is niet te vergelijken met online he ....
En jij won laatst volgens mij van mij hoor
De manier waarop he!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als 1-0 hard is, dan is mijn pik altijd hard.
quote:
Ja natuurlijk mag dat, maar ik doel meer op het feit dat de namen die op het veld stonden bij veel clubs normaal basis zouden staan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja absoluut ze hebben ook goed gespeeld maar er mag wel een kant tekening bij worden gezet toch?
Dat is ook heel lievvv van jequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Verneder me nou niet nog harder, ik heb zelf al toegegeven dat je had gewonnen. Ben blij met wat je krijgt ...
Over een paar jaar de nummers 1 tm 3 Europa inquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:05 schreef diedjuh het volgende:
We gaan dus met 2 clubs naar de groepsfase in Europa
En we begonnen met 7quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:05 schreef diedjuh het volgende:
Niet bij clubs op EL niveauquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja natuurlijk mag dat, maar ik doel meer op het feit dat de namen die op het veld stonden bij veel clubs normaal basis zouden staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een daarvan gaat er met 0 punten roemloos afquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:05 schreef diedjuh het volgende:
Feyenoord doet niet mee hoor?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
En een daarvan gaat er met 0 punten roemloos af
vdm is helderziend!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jou bil is een krokodil, hap, hap, hap, hap.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Cisse heeft niet eens een techniekquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:10 schreef vandermar het volgende:
Castaignos, een voetballer met alleen functionele techniek en geen man voorbij kan komen wordt op de buiten gezet. Lijk cisse wel lol
Wie is volgens jou de ster!?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Man City over de sterspeler van Ajax.
[ afbeelding ]_____________________________________!
Inderdaad!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:12 schreef vandermar het volgende:
Twente speelt echt vreselijk slecht nu. Feyenoord speelde zelfs no beter vanavond
Linksback van hem maken, vast en zeker beter dan Nelomquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Cisse heeft niet eens een techniek. Die man is nutteloos. Misschien is hij wel geschikt om konijnen te voeren bij een kinderboerderij. Kan die dat samen met Fernandez gaan doen.
Kan Feyenoord ook wel leren, zaten ook eventjes die van Praag bij de cornervlag kapot te schoppen, maar de bal raakten ze niet. Just like the old days...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:15 schreef vandermar het volgende:
Die commentator bij Twente![]()
De bal spelen? Ja, m'n moeder
Houthakkers zijn het.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kan Feyenoord ook wel leren, zaten ook eventjes die van Praag bij de cornervlag kapot te schoppen, maar de bal raakten ze niet. Just like the old days...
Oh snap!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
Daar dachten ze vroeger anders over..
Doe eens normaal, triest figuurtjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
Van mij hadden ze hem door de midden mogen schoppen. Die rode kaart neem ik dan op de koop toequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kan Feyenoord ook wel leren, zaten ook eventjes die van Praag bij de cornervlag kapot te schoppen, maar de bal raakten ze niet. Just like the old days...
Stel je niet aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:19 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Doe eens normaal, triest figuurtje
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
Een bronzen contract?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat zie ik nu in mijn 2e silver Jumbo?
[ afbeelding ]
*Hap hap hap hap*quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:17 schreef zerokil het volgende:
[..]
Moses moest volgens het document een Rw zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Een speler van chelsea!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Die kweuke zat 90 minuten lang om zich heen te meppen. Vervelende vent die alleen speelt omdat hij sterk en snel is en omdat mathijsen speelde. Die kadlec, goede voetballer maar ook een irritant flikkertje die ook wel doormidden mocht.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Van mij hadden ze hem door de midden mogen schoppen. Die rode kaart neem ik dan op de koop toe
Ah, mooi, Toivonen zijn broer speelt in Tsjechie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die kweuke zat 90 minuten lang om zich heen te meppen. Vervelende vent die alleen speelt omdat hij sterk en snel is en omdat mathijsen speelde. Die kadlec, goede voetballer maar ook een irritant flikkertje die ook wel doormidden mocht.
Er staat 1 op voor 200k SP en het lijkt mij niet dat iemand daar op gaat biedenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moses moest volgens het document een Rw zijn
Zeker wel iets van 70k ofzo?
Praat zo een opmerking maar goed, weet iedereen wel wie er triester is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon triest, blijf ik toch ook niet herhalen.
Doe's liefquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon triest, blijf ik toch ook niet herhalen.
Zozozo, tenminste nog twee clubs die scoren..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
Lol, in 1 minuut tijd 2 goals voor Twente. Guttierez is trouwens een bijzonder goede voetballer
39k alquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb Moses erop gezet voor 10k SP en binnen een minuut bood iemand 10.250, ik ben benieuwd hoeveel mensen voor hem willen betalen
40k.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu is er binnen 3 minuten al 39k geboden.. hoeveel heeft Chelsea eigenlijk voor Moses betaald?
Ik ga niet happen hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zozozo, tenminste nog twee clubs die scoren..
Reageer dan nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga niet happen hoorde lol die ik heb wanneer alle ajacieden gaan happen, gun ik jou echt niet.
Je mag mijn team kopen voor ¤75.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb alleen maar kutspelers in FUT...
Oh nee ik wil jou niet laten happen, ik moet alleen mijn dwang tegenhouden maar je ziet dat het niet lukt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga niet happen hoorde lol die ik heb wanneer alle ajacieden gaan happen, gun ik jou echt niet.
Want nu hap ik?quote:
Nee, maar als het je toch niet boeit, ignore het dan gewoon lekker.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Want nu hap ik?ik leg alleen even uit waarom ik hier altijd ben
Nee, gewoon lekker stoken toch, lekker warm enzoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:31 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nee, maar als het je toch niet boeit, ignore het dan gewoon lekker.
Pacman.gif is leukerquote:
LOLquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:33 schreef RavioliPunch het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/2040246
Geen Ronaldo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:33 schreef RavioliPunch het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/576263quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:33 schreef RavioliPunch het volgende:
Gimme! Ik heb echte kutspelers en Moses kan daar iets aan doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, dit is gewoon niet te geloven. Ik kreeg dus net Moses in een silver Jumbo maar nu open ik op mijn andere account een bronze Jumbo en daar zit hij weer in!![]()
![]()
Jij hebt vies veel geluk, en je weet hetquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, dit is gewoon niet te geloven. Ik kreeg dus net Moses in een silver Jumbo maar nu open ik op mijn andere account een bronze Jumbo en daar zit hij weer in!![]()
![]()
Die kans is kleiner dan 1/512 dus omkoping!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die kans is kleiner dan 1/512 dus omkoping!
haha, over 30 dagen heb je er niks meer aanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
De kans is kleiner dan 1/100000000 denk ik. En nee, ik ben niet omgekochtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die kans is kleiner dan 1/512 dus omkoping!
Jaja...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De kans is kleiner dan 1/100000000 denk ik. En nee, ik ben niet omgekocht
Berekening graag.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De kans is kleiner dan 1/100000000 denk ik. En nee, ik ben niet omgekocht
screenshotquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
Post Jan Boskamp hier?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
Kijkt iemand hier wel eens naar de MLS?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Post Jan Boskamp hier?
Nee dus.
Sounders zijn vermakelijk om te zien. Laatst nog 6-2 en 4-0 tegen LA Galaxyquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:43 schreef Thorb het volgende:
4-0 voor Anzhi is toch wel pijnlijk.
@Gta, sommige wel eens volgens mij, maar ik niet. Alleen in het begin een paar keer voor Henry
Je had 'm in een bronze pack ook nog! Ik dacht een silver Jumbo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan geen berekening maken want dat wordt te ingewikkeld. Maar er zijn meer dan 4000 silver spelers in het spel en je krijgt niet zo snel een silver in een bronze pack, laat staan zo'n goede silver. Maar hier het bewijs:
[ afbeelding ]
Hij had hem twee keer...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je had 'm in een bronze pack ook nog! Ik dacht een silver Jumbo.
Dan moet je volgende keer de braille versie kopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het is hier niet licht genoeg om de VI te kunnen lezen.
Lul.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan moet je volgende keer de braille versie kopen.
Nice, met welke app?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik download hem gewoon op de iPad, kan als abo. Ha!
Jaaaaaaa. Die post is niet van mij maar ik kijk ook zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:55 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die streams van eredivisie live?
Thanks !quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa. Die post is niet van mij maar ik kijk ook zo.Zal je wel een PM sturen.
Ik zou flippen als ik verliesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:57 schreef Euroteller het volgende:
KSI gaat straks een livestream doen. Hij gaat om 100$ spelen.
Die is nog niet eens zo heel goed hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:57 schreef Euroteller het volgende:
Nee maar hij gaat hem zometeen dan wel flippen als die verliestquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die is nog niet eens zo heel goed hoor.
Linkje?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:57 schreef Euroteller het volgende:
Waarom zou je die willen? Mobiele site werkt al goedquote:
Niet voor BB dacht ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom zou je die willen? Mobiele site werkt al goed
Vind die wel godse irritant op m'n iPad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom zou je die willen? Mobiele site werkt al goed
Haha volgens mij heb je een gave nodig om zijn naam correct te schrijven.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:05 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
twitch.tv/ksioladjidebt ofzo.
alleen samenvattingenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
Kijkt iemand hier wel eens naar de MLS?
Waarom? Post nu vanaf de iPad, niks mis meequote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Vind die wel godse irritant op m'n iPad.
KSI Oladjide BT. Zoiets. Kon het altijd wel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:06 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Haha volgens mij heb je een gave nodig om zijn naam correct te schrijven.
Kan er niet mee omgaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom? Post nu vanaf de iPad, niks mis mee
KSIOlajideBTquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:06 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Haha volgens mij heb je een gave nodig om zijn naam correct te schrijven.
quote:
Staat op dat frummel ding.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:09 schreef vandermar het volgende:
[..]![]()
Weet alleen ABO nummer niet dus even wachten tot volgende week
Die statusbar in ios6 is echt lelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik had die ios6 beta niet moeten installeren met al die crashes.
Statusbar van wat?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die statusbar in ios6 is echt lelijk![]()
Waar je klok en al in staat, die balk kleurt steeds meequote:
Ja dat is zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waar je klok en al in staat, die balk kleurt steeds mee
Geen idee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:13 schreef Dudeweiser het volgende:
GJE waarom doet mijn magister app het niet?
Denk het niet, is gewoon een directe kopie, maar dan geschreven in html5 denk ikquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:17 schreef Euroteller het volgende:
Die FUT app zal in het begin ook wel klote zijn.
Het zal waarschijnlijk vaak geupdate moeten worden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk het niet, is gewoon een directe kopie, maar dan geschreven in html5 denk ik
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:19 schreef Euroteller het volgende:
[ afbeelding ]
Heb mn Laptop op uitbreiden staan. Aardig goede kwaliteit dit.
een kopie van wat?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk het niet, is gewoon een directe kopie, maar dan geschreven in html5 denk ik
De webappquote:
Op die ad was te zien dat die exacte webapp op de iPad was.quote:
Nee, zal 'm zo verlagen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:14 schreef Kamikazie het volgende:
Pascal ouwe reus , is hulk al verkocht of wat?
We gaan het zien.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Op die ad was te zien dat die exacte webapp op de iPad was.
Ik hou het elftal wel, om over een jaar of 15, 20 terug te kijken. Lijkt me nu ook best tof om een Fifa elftal van toen terug te kunnen zien met John de Wolf en Dennis Bergkampquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hier ookik heb SIF Altidore na 5 wedstrijden gediscard, pure stront
![]()
![]()
ik kan niks met hem
Wil je Xavi?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb 2 packs gekocht. Kutspelers. Wie is er zo lief om er een aan mij te gevah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |