SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Nee, ik wil niet met jullie gezien worden mi mang..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:29 schreef Kamikazie het volgende:
Marcie, anders gaan we keertje samen met GekkeZuiden naar een uitwedstrijd!
Goed idee he?!
Geen suits morgen hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:31 schreef Fuszy het volgende:
die tieten maken mijn avond een beetje goed
Of wij misschien niet met jouquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet met jullie gezien worden mi mang..
Kan ook, boeit me ook niet zoveelquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Of wij misschien niet met jou
Mama zegt dat het goed is voor mij om me soms onder de mindere mensen te begeven, zodat ik weet hoe goed ik zelf ben. Vandaar mijn idee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Of wij misschien niet met jou
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kan ook, boeit me ook niet zoveel
Vind ik ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:32 schreef vandermar het volgende:
Real Madrid - Manchester city - Ajax - Dortmundblijft prachtig.
Ja, het is prachtig. Cashen!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:32 schreef vandermar het volgende:
Niks mis mee. Beter dan géén Europa, denk ik dan maar. En wie weet komt er een stuntje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:32 schreef vandermar het volgende:
Maar misschien zie ik je wel een keer bij een uitwedstrijdquote:
Zijn toch mooie wedstrijden, gewoon lekker genieten als je Ajax fan bent.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:32 schreef vandermar het volgende:
Wie weet, kan altijd gebeuren. Misschien heb ik jou al eens gezien maar herken ik je niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maar misschien zie ik je wel een keer bij een uitwedstrijd
Ik kan er de lol niet meer van in zien. Je haat tegen Ajax is nu groter, dan het verdriet om de wanprestatie die je eigen club heeft neergezet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:32 schreef vandermar het volgende:
Ik weet niet eens hoe jij er uit ziet, dus kans lijkt me kleinquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wie weet, kan altijd zomaar gebeuren.
Je hebt hem door!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
vdm probeert natuurlijk weer ons te laten happen maar we zullen vriendelijk zijn hoor.
Blijft gemakkelijk hé.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niks mis mee. Beter dan géén Europa, denk ik dan maar. En wie weet komt er een stuntje.
Jij ziet mensen niet als je niet weet hoe ze eruit zien? Toch maar naar de oogarts gaan dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe jij er uit ziet, dus kans lijkt me klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |