Ik bedoel maar. Ik begrijp echt niet waar het heen gaat met de ouders en de maatschappij in het geheel. Gekke gang van zaken tegenwoordig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:17 schreef Eyd het volgende:
[..]
Die kinderen uit mijn OP zien er nog niet eens uit alsof ze 13 zijn.
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
moet nog steeds lachen om die 2e.
Wat een ellende kop
Dat filmpjequote:
Klopt, ik heb nog nooit een meid kunnen scoren.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:52 schreef Paxcon het volgende:
''Hosselen'' ze meer dan jij ofzo dat je hier zo gefrustreerd over bent?
Ach maak je niet druk jonkiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:55 schreef Eyd het volgende:
[..]
Klopt, ik heb nog nooit een meid kunnen scoren.
Helaas doen je foto's het nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:56 schreef spierbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In een jurk naar een disco _______!!!!:Dquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:05 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maak je geen zorgen hoor. Ik ken er nog genoeg waar nog hoop te vinden is!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:07 schreef Desunoto het volgende:
Ik had dit topic nooit helemaal moeten doorkijken. Nu is mijn vertrouwen in de jeugd tot beneden het vriespunt gedaald.
Foto 1: okeequote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:57 schreef Rodawa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godver!
Er werd die avond inderdaad een vliegende neuk gegeven.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Foto 1: okee
Foto 2:
Foto 3: WAT DE VLIEGENDE NEUK
Amen, God heeft onze gebeden verhoord. Hij schonk ons een zondvloed van goedkope, strakke sletten.quote:
Hoe leg je dat uit inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:15 schreef H4ppy het volgende:
Pap mag ik alsjeblieft naar big dick ?
Die zijn inmiddels weggeneukt en weggezopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:22 schreef msacras het volgende:
Wat een prachtfoto's. Mooie kinders, die zullen vast veel hersencellen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |