Jazekerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:47 schreef Selestha het volgende:
Kruidnoten? WthNu al??
OT: Groene thee
Waar?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jazeker
Ik neem er nog een paar, met een kopje thee erbij
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
JustinK de kruidnotengek! Vorig jaar at je ook al kilo's![]()
Busted!quote:
Ik had een lekkerbek (van kabeljauw), altijd vis op vrijdagquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:11 schreef Gripper het volgende:
zometeen patat eten met collega's want vrijdagmiddag. Voor mij gaan er een patatje met en 2 frikandellen speciaal in het vet
Hoe heet dan die beste wokschuur? Want ik hou er ook wel van hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij gaan naar de beste wokschuur die ik ken (en ik ken er heel wat)
Ik ben een pauper en i like it
lekkerrrrrrrr!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Zit aan mijn derde long island iced tea
Lekker ontbijtje.quote:
nu wil ik dat ook makenquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:41 schreef Bienelientjee het volgende:
Zometeen: Aardbei kwarktaart maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met macaroni en broccoliNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Mmm heerlijk!quote:Op zondag 2 september 2012 10:55 schreef Danger.Mouse het volgende:
Wat kan je dag toch goed beginnen met een wit pistoletje met sla, rosbief en een perfect half-hard gekookt eitje met een beetje zout en peper
quote:Op zondag 2 september 2012 12:52 schreef Welldressed het volgende:
2 dikke sneden zelfgebakken brood met pesto
lekker!!!!! Krijg gelijk trek!quote:Op zondag 2 september 2012 18:42 schreef Zonnetje1981 het volgende:
stamppot rauwe andijvie gemaakt, lang geleden en het werd toch een beetje fris hier
omg die wil ikquote:Op zondag 2 september 2012 19:08 schreef The_Hives het volgende:
[ afbeelding ]
De strawberry cheesecake van philadelphia
Zou t zo doen, dankjewelquote:Op zondag 2 september 2012 19:20 schreef The_Hives het volgende:
come and get it. Neem ik de Toblerone wel
Klinkt goed! sushi vind ik niet bijzonderquote:Op zondag 2 september 2012 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zou t zo doen, dankjewel![]()
Maar ik ben (weer) bij Alphen Culinair. Heb een warm broodje aioli op en straks nog maar kijken wat voor lekkers nog. Denk een mini Angus burger en patat met truffelmayo. Of sushi. Hmm er is echt teveel keus.
Iig een ijsje en brownie toe
Altijd veel vlees als je bij de Griek haalt, lekker.quote:Op zondag 2 september 2012 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
Griekse Mix-Grill met extra Tzatziki![]()
Het werd een gewoon formaat. Lekker dikke sappige, halfrode burger. Heerlijk! Daarna nog meringue met rood fruit en zoete room gegeten en limoncello cupcakes mee voor thuis.quote:
Klink goed.quote:Op zondag 2 september 2012 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Het werd een gewoon formaat. Lekker dikke sappige, halfrode burger. Heerlijk! Daarna nog meringue met rood fruit en zoete room gegeten en limoncello cupcakes mee voor thuis.
Ja, al was dit belachelijk. Heb ook de helft laten staanquote:Op zondag 2 september 2012 20:26 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Altijd veel vlees als je bij de Griek haalt, lekker.
Vaak genoeg vind ik het vlees te weinig gekruid. Dan maakt het niet uit of je veel of weinig vlees krijgt. Niet of weinig gekruid vlees ben ik snel zat.quote:Op zondag 2 september 2012 20:26 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Altijd veel vlees als je bij de Griek haalt, lekker.
bazen ontbijtquote:Op maandag 3 september 2012 07:05 schreef Selestha het volgende:
Spaanse stijl geroosterde kip uit de oven met chorizo, rode paprika, tomaten, uien, knoflook en aardappels
Hahaquote:Op maandag 3 september 2012 08:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bazen ontbijt
Ik had yoghurt met 2 lange vingers erdoor. Voor later nog druiven en brood met kaas-pepersalami.
das ook baas ja!quote:Op maandag 3 september 2012 08:55 schreef Selestha het volgende:
[..]
HahaJa ik bedoelde dus vanavond hè
![]()
Mijn ontbijt is trouwens ook wel baas hoorBakje aardbeien, croissantje, pistoletje met kruidenkaas en 2 gekookte eitjes
![]()
Heb nog vrij
Dan moet je naar een goeie Griek gaan.quote:Op zondag 2 september 2012 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vaak genoeg vind ik het vlees te weinig gekruid. Dan maakt het niet uit of je veel of weinig vlees krijgt. Niet of weinig gekruid vlees ben ik snel zat.
ik had een calippo ijsjequote:
nou die komkommer kon ik weggooienquote:Op maandag 3 september 2012 20:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik had een calippo ijsje.
Nu thee en straks een stuk komkommer met gele zout denk ik.
Zekers, Ik gebruik nooit kant en klare producten.quote:Op maandag 3 september 2012 21:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Wokken is echt heerlijk!
Je moet alleen wel de juiste producten kiezen.
Geen kant en klare dingen, wel verse groente
Over lange spaghetti gesprokenquote:Op maandag 3 september 2012 21:31 schreef mazaru het volgende:
Spaghetti, morgen ook en overmorgen ook
quote:Op maandag 3 september 2012 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Over lange spaghetti gesproken
Hoeveel zakken heb je al verorberd?quote:
Valt mee, tweede zak pasquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoeveel zakken heb je al verorberd?
Hier water en wat thai sweet chili chips.
Is misschien een heel goed idee! en vlokken vind ik ook lekker trouwens.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Pleur, smijt, duvel, mieter, zooi![]()
Ze zouden kookboeken eens op zo'n manier moeten maken!
![]()
Beker melk en boterham met chocolade vlokken!
Van harte gefeliciteerd! Alhoewel ik over het algemeen vegetarisch eet vind ik vis/zee produkten ook zalig, lijkt me dus heerlijk!quote:Op woensdag 5 september 2012 17:22 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vanavond uit eten bij: de kreeftenbar in eindhoven, ter ere van mijn 26e verjaardag
ziet er lekker uit....receptje??quote:Op donderdag 6 september 2012 21:18 schreef Robby87 het volgende:
Zelfgemaakte andijvietaart
[ afbeelding ]
Appiequote:Op donderdag 6 september 2012 21:29 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
ziet er lekker uit....receptje??
Dat valt me van je tegen dat je dat niet weet.quote:
voor alleen jezelf?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:31 schreef SoS87 het volgende:
Pizza Deluxe 35cm, Cheese bites, 8x kick'n chicken...besteld bij Domino's, had nog trek.
Sorryquote:Op donderdag 6 september 2012 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat valt me van je tegen dat je dat niet weet.
Tapas was veel en lekker! Toe een bolletje ijs en een kop thee.
haha en dan zeggen ze wat over mijn gat in mn maagquote:
Tsja, iedereen praat over mijn eetgedrag maar niemand over mijn hongerquote:Op donderdag 6 september 2012 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha en dan zeggen ze wat over mijn gat in mn maag
Lekker! Ik mag zondag weer bloemkoolquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Vnv eindelijk weer eens AGV. Bloemkool, gekookte aardappelen, jus en vlees.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vanavond wiltof ham/kaas/room/ei met romige tagliatelle.
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Goede TT.
Ik ga straks Kip Tandoori eten.
met liefdequote:
Je bent gek met dit weerquote:
't smaakte anders prima hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je bent gek met dit weer
quote:
Alcohol vergiftiging denk ik, heb nog steeds een kater.quote:Op zondag 9 september 2012 13:57 schreef SoS87 het volgende:
Vandaag weer ff niks denk ik, heb al sinds gisteren een kater, en niet zo'n klein beetje ook.
Niet moeilijk; of het lekker is is aan jezelf.quote:
Ik heb ook net een lekker rundvleesslaatje gekocht en die ga ik nu op een paar boterhammen smerenquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Ouderwets rundvleesslaatjeen een cupasoup
Ook lekkerquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ook net een lekker rundvleesslaatje gekocht en die ga ik nu op een paar boterhammen smeren
Owww heerlijk!quote:Op woensdag 12 september 2012 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
kom tomatencremesoep met ballen en geraspte kaas. Vanavond weer met broodjes erbij want ik heb veeeels te veel soep gemaakt.
Ook lekkerquote:Op woensdag 12 september 2012 20:59 schreef foodlover het volgende:
Was de laatste keer dat ik zelf falafel gemaakt heb, valt telkens uit elkaar.
Werd dus vissticks met kreukelfriet en sla met tzaziki...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |