Jazekerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:47 schreef Selestha het volgende:
Kruidnoten? WthNu al??
OT: Groene thee
Waar?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jazeker
Ik neem er nog een paar, met een kopje thee erbij
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
JustinK de kruidnotengek! Vorig jaar at je ook al kilo's![]()
Busted!quote:
Ik had een lekkerbek (van kabeljauw), altijd vis op vrijdagquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:11 schreef Gripper het volgende:
zometeen patat eten met collega's want vrijdagmiddag. Voor mij gaan er een patatje met en 2 frikandellen speciaal in het vet
Hoe heet dan die beste wokschuur? Want ik hou er ook wel van hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij gaan naar de beste wokschuur die ik ken (en ik ken er heel wat)
Ik ben een pauper en i like it
lekkerrrrrrrr!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Zit aan mijn derde long island iced tea
Lekker ontbijtje.quote:
nu wil ik dat ook makenquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:41 schreef Bienelientjee het volgende:
Zometeen: Aardbei kwarktaart maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met macaroni en broccoliNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Mmm heerlijk!quote:Op zondag 2 september 2012 10:55 schreef Danger.Mouse het volgende:
Wat kan je dag toch goed beginnen met een wit pistoletje met sla, rosbief en een perfect half-hard gekookt eitje met een beetje zout en peper
quote:Op zondag 2 september 2012 12:52 schreef Welldressed het volgende:
2 dikke sneden zelfgebakken brood met pesto
lekker!!!!! Krijg gelijk trek!quote:Op zondag 2 september 2012 18:42 schreef Zonnetje1981 het volgende:
stamppot rauwe andijvie gemaakt, lang geleden en het werd toch een beetje fris hier
omg die wil ikquote:Op zondag 2 september 2012 19:08 schreef The_Hives het volgende:
[ afbeelding ]
De strawberry cheesecake van philadelphia
Zou t zo doen, dankjewelquote:Op zondag 2 september 2012 19:20 schreef The_Hives het volgende:
come and get it. Neem ik de Toblerone wel
Klinkt goed! sushi vind ik niet bijzonderquote:Op zondag 2 september 2012 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zou t zo doen, dankjewel![]()
Maar ik ben (weer) bij Alphen Culinair. Heb een warm broodje aioli op en straks nog maar kijken wat voor lekkers nog. Denk een mini Angus burger en patat met truffelmayo. Of sushi. Hmm er is echt teveel keus.
Iig een ijsje en brownie toe
Altijd veel vlees als je bij de Griek haalt, lekker.quote:Op zondag 2 september 2012 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
Griekse Mix-Grill met extra Tzatziki![]()
Het werd een gewoon formaat. Lekker dikke sappige, halfrode burger. Heerlijk! Daarna nog meringue met rood fruit en zoete room gegeten en limoncello cupcakes mee voor thuis.quote:
Klink goed.quote:Op zondag 2 september 2012 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Het werd een gewoon formaat. Lekker dikke sappige, halfrode burger. Heerlijk! Daarna nog meringue met rood fruit en zoete room gegeten en limoncello cupcakes mee voor thuis.
Ja, al was dit belachelijk. Heb ook de helft laten staanquote:Op zondag 2 september 2012 20:26 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Altijd veel vlees als je bij de Griek haalt, lekker.
Vaak genoeg vind ik het vlees te weinig gekruid. Dan maakt het niet uit of je veel of weinig vlees krijgt. Niet of weinig gekruid vlees ben ik snel zat.quote:Op zondag 2 september 2012 20:26 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Altijd veel vlees als je bij de Griek haalt, lekker.
bazen ontbijtquote:Op maandag 3 september 2012 07:05 schreef Selestha het volgende:
Spaanse stijl geroosterde kip uit de oven met chorizo, rode paprika, tomaten, uien, knoflook en aardappels
Hahaquote:Op maandag 3 september 2012 08:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bazen ontbijt
Ik had yoghurt met 2 lange vingers erdoor. Voor later nog druiven en brood met kaas-pepersalami.
das ook baas ja!quote:Op maandag 3 september 2012 08:55 schreef Selestha het volgende:
[..]
HahaJa ik bedoelde dus vanavond hè
![]()
Mijn ontbijt is trouwens ook wel baas hoorBakje aardbeien, croissantje, pistoletje met kruidenkaas en 2 gekookte eitjes
![]()
Heb nog vrij
Dan moet je naar een goeie Griek gaan.quote:Op zondag 2 september 2012 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vaak genoeg vind ik het vlees te weinig gekruid. Dan maakt het niet uit of je veel of weinig vlees krijgt. Niet of weinig gekruid vlees ben ik snel zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |