Strik er om.quote:Cabral naar Swansea City
Feyenoorder Jerson Cabral gaat naar Swansea City, zo meldt een NOS-verslaggever op Radio 1. Het bericht is nog niet bevestigd. Naar verluidt betaalt de Engelse ploeg 1,25 miljoen voor de flinkaanvaller.
nou als je Fernandez nog hebt in zijn plaats ?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:00 schreef RvLaak het volgende:
Cabral weg... Ik vraag me af.. In hoeverre is dit kwaliteitsverlies?
Met dat miljoen extra (en die 4 voor de uitzendrechten) kost Guidetti nog maar 1 miljoenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
nou als je Fernandez nog hebt in zijn plaats ?
Het is best een aardige speler. Al vang je nog 1 miljoen ervoor.
Kwaliteit heeft hij wel, het ligt meer aan zijn mentaliteit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:00 schreef RvLaak het volgende:
Cabral weg... Ik vraag me af.. In hoeverre is dit kwaliteitsverlies?
jammer daar hebben we net Pelle voor gehuurdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met dat miljoen extra (en die 4 voor de uitzendrechten) kost Guidetti nog maar 1 miljoen
Damn, dat had ik dan gemistquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:06 schreef macca728 het volgende:
[..]
jammer daar hebben we net Pelle voor gehuurd
Ja die gozer zit heel de eerste helft helemaal niks te doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Jezus, Fernandez speelt slecht zeg
Staat hij opgesteld dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:18 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja die gozer zit heel de eerste helft helemaal niks te doen.
Ja man, en Lamprou voegt ook niets toe in de eerste helft.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Lolwut.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Pellequote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:23 schreef Mr.Smokey het volgende:
Die cisse ken niet eens een bal aannemen?
Godverdomme elke bal die die krijgt stuitert 11 meter van z'n schoen af
Ga toch weg met die gozer. Werd er eind vorig seizoen zelfs tegen ADO een aantal keer simpel van de bal gelopen.quote:
Beter Manu beetje bodyquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:25 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ga toch weg met die gozer. Werd er eind vorig seizoen zelfs tegen ADO een aantal keer simpel van de bal gelopen.
Nee gelukkig gebeurd dat bij Cissé nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:25 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ga toch weg met die gozer. Werd er eind vorig seizoen zelfs tegen ADO een aantal keer simpel van de bal gelopen.
Heerenveen liet hem scoren, al zat de bal er uiteindelijk wel lekker in.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:27 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Beter Manu beetje body
Scoorde toch ook tegen heerenveen
1.25 miljoenquote:
Zal je zien dat hij daar de sterren van de hemel speelt en voor het 10-voudige verkocht gaat worden aan een topclub :")quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:29 schreef eight het volgende:
[..]
1.25 miljoen![]()
Welke faalhaas is daar scout?
De ballenjongens van Swansea gaan het druk krijgen nu ze telkens op de tribune de ballen moeten zoeken
Met zijn huidige instelling gaat dat nooit gebeuren en hij heeft alleen al een jaar nodig om daar fysiek mee te kunnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zal je zien dat hij daar de sterren van de hemel speelt en voor het 10-voudige verkocht gaat worden aan een topclub :")
Nooit begrepen die aankoopquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
Immers speelt echt klote zeg, alleen maar balverlies
Ben ik nou de enige die het echt niet ziet zitten in deze jongen? Gaat nooit een vaste waarde voor Feyenoord worden.quote:
Beter dabn Sisse of Immersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:51 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die het echt niet ziet zitten in deze jongen? Gaat nooit een vaste waarde voor Feyenoord worden.
Enorm frustrerend inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:52 schreef Sejt het volgende:
Waarom wisselt Koeman niet? Je hebt toch niks te verliezen?
Dat krijg je als je zelfs onder N.E.C. staat op de Europese rankingquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:54 schreef heiden6 het volgende:
Tweede worden en dan geen Europees voetbal spelen.
jawel. dit was het europees avontuurquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:54 schreef heiden6 het volgende:
Tweede worden en dan geen Europees voetbal spelen.
En dan gaat het team wel draaien?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:52 schreef Sejt het volgende:
Waarom wisselt Koeman niet? Je hebt toch niks te verliezen?
Dan is het verlenging.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan ligt Feyenoord er toch ook gewoon uit?
Dit waren de voorrondes. We hebben ons niet gekwalificeerd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef z0rz0r het volgende:
[..]
jawel. dit was het europees avontuur
ze hebben zich gekwalificeerd voor deze voorrondes. die tellen ook gewoon mee. straks worden onze europese punten door 7 gedeeld terwijl we enkel met psv/ajax en eventueel twente en az actief zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dit waren de voorrondes. We hebben ons niet gekwalificeerd.
Je maakt je naam wel waarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar maken we ons toch druk om. Vanaf morgen Pelle erbij!
Dat boeit me echt geen ruft.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:58 schreef z0rz0r het volgende:
[..]
ze hebben zich gekwalificeerd voor deze voorrondes. die tellen ook gewoon mee. straks worden onze europese punten door 7 gedeeld terwijl we enkel met psv/ajax en eventueel twente en az actief zijn.
Dat is de bijdrage van Feyenoord.
Op Europees niveau had ik sowieso niks verwacht zonder de beste spelers van vorig seizoen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar maken we ons toch druk om. Vanaf morgen Pelle erbij!
Nee extra tijd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan ligt Feyenoord er toch ook gewoon uit?
Oranje verdediging, komt niemand door. Dat valt dus ook wel weer mee.quote:
We hebben de foto's nog.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Sta je uiteindelijk nog met lege handen na zo'n geweldig seizoen.
Hij had en heeft bijzonder weinig optiesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:00 schreef Slobeend het volgende:
Dikke faal voor Koeman deze wedstrijd.
Maar de spelers doen het uiteraard wel fantastisch!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:00 schreef Slobeend het volgende:
De spelers falen eerder. Deze wedstrijd is gewoon een schande, en een belediging voor die ~1500 man die zijn meegereist.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:00 schreef Slobeend het volgende:
Met een koelbloedige man voorin zat je gewoon in de CL , zo gek kan het lopen..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:58 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Op Europees niveau had ik sowieso niks verwacht zonder de beste spelers van vorig seizoen.
Achahbar en Vilhena bijv. Maar ook dat hij Cisse 2 wedstrijden lang laat falen en Fernandez erin brengt en niet Achahbar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij had en heeft bijzonder weinig opties
En nog minder zonder De Vrijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij had en heeft bijzonder weinig opties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |